SUPER!

Mijn allereerste bestelling die ik heb gedaan bij Skinpharma was op 15 april 2020. Ik kende het bedrijf nog niet tot dat ik een huidanalysetest deed op de website van Vichy. Ik houd van dit merk! Ik werd vanuit daar doorverwezen naar Skinpharma en koos voor 4 producten van Vichy voor dag/nacht. Wat mij meteen opviel bij Skinpharma waren de vele kortingen/aanbiedingen.. heerlijk! Bestelling kwam netjes verpakt binnen en ook nog eens heel snel in deze bizarre tijd! In één woord SUPER! Als ik door mijn voorraad heen ben of iets anders nodig heb bestel ik zeker weer bij Skinpharma.

Slechte communicatie met betrekking tot (betaalde) nalevering.

Hoewel 3 weken geleden betaald heeft er tot nu toe geen enkele communicatie plaatsgevonden laat staan een nalevering.

Snel geleverd, voordelig geprijsd.

Fijn ook dat je ook een track-and-trace code krijgt zodra je pakje onderweg is. Ik kom hier zeker terug.

snelle levering en hele goede communicatie

ik heb het volste vertrouwen in de producten, levering en op de individuele klant gerichtte service van Skinpharma.

goed overzichtelijke en duidelijke website en een snelle levering.

Dit is de tweede keer dat ik iets heb besteld bij Skinpharma. De eerste keer was al prima bevallen, reden voor mij om opnieuw te bestellen.

Bestelling altijd goed en op tijd ontvangen. Dik tevreden ermee

Altijd tevreden

Altijd erg tevreden met Skinpharma. Na bestellen wordt het snel bezorgd. Daarnaast altijd erg leuk om er producten bij cadeau te krijgen en zo weer iets nieuws te kunnen uitproberen!

Volgens bestelling, producten in goede orde ontvangen.

Supersnelle levering. Eindelijk had ik mijn Eucerin gevonden voor een leuk prijsje! Kreeg er ook nog 3 samples bij Top! Enige nadeel dat het vanaf €50,=pas kosteloos bezorgd kon worden....

Super snel

Ik vind altijd mijn favorite producten op Skinpharma en de levering is super snel. Heel blij!

super

binnen een dag geleverd

Duidelijke website en snelle levering.

Extra tevreden: DHL meldde pakketschade en retourlevering. Skinpharma wachtte de komst daarvan niet af, maar zond onmiddellijk een nieuw pakket. Dit ontving ik in goede staat, nauwelijks vertraagd. TOP!

snel en correct

snel en correct

gezeur over reviews tot 2 maal toe.

Stront vervelend dat jullie mij lastig vallen met review verzoeken

Een redelijk goede oplissing.

Een niet te leveren product werd al met al goed opgelost.

Goede service en prima producten

Goede producten en prima prijs. Snelle levering.

Prima ervaring

Duidelijk over afleveringsmoment en vertraging. Goed ingepakt en aangekomen. En leuk al die extra’s bij de bestelling om uit te proberen! Dank

snelle levering, goede producten

Bestel regelmatig bij Skinpharma en ben altijd tevreden. Producten zijn goed geprijst en de levering is snel. Aanrader

Zonder problemen bestelling snel ontvangen in een nette, kleine verpakking.

Snel en effectief

Echt snel

Duidelijke site, makkelijk producten bestellen, vlotte bestelling.

Zelfs extra monsters bij de bestelling, leuk!

Zeer service gericht.

Keurige aflevering, leuke monsters erbij.

Altijd goede service en goede producten.

Bestelling na 2 dagen nog niet ontvangen

DHL laat het afweten

Kwalitatief hoogwaardige producten

Verwachtingen worden waargemaakt. Goede communicatie over latere levering van een product.