Hele goede communicatie!

Ik werd heel goed op de hoogte gehouden toen er een product niet op voorraad was. Het was er overigens binnen een week! Heel netjes allemaal.

Goed en betrouwbaar

Goede service. Product was niet op voorraad en kwam dus wat later, maar daar werd goed over gecommuniceerd. Ook veel samples: leuk.

Te laat

Op de site werd beschreven “ voor 12 uur besteld, morgen in huis” dat was niet zo! En de track en trace code werkte niet! Verder zijn de producten prima, maar die maken ze zelf ook niet 😂

Snelle en correcte service, echter de website is wat onhandig.

Prima bezorgd

Het pakketje had in al volgende dag bezorgd.

Het duurde eventjes, maar mooi pakketje

Ik heb mijn bestelling in het weekend geplaatst , hij was dan verwerkt en moest worden verzonden. Dan kreeg ik een e-mail met de mededeling dat een van de producten niet op voorraad was en dat mijn bestelling later zal worden verzonden. Vond best jammer dat ik langer moest wachten maar wel fijn dat het gecommuniceerd is. En ja, heel veel samples 🤗

In principe goed.

In principe want aan de bezorging kan Skinpharma niets doen. Wel aan de keuze vam welke bezorgdienst. De app van DHL klopt niet. Kent codes niet en is dus niet te volgen.

Snelle verzending

Alles perfect Precies wat we van de producten verwachtten+een extra cadeautje 1 opmerking toch ! Ik had thuislevering gevraagd , maar de bestelling wer door DHL afgeleverd in het centrum van de stad in het centraal postkantoor. Zo een 10km en dat zonder auto Niet echt leuk

overzichtelijke website met een goede indeling in soorten producten

Mijn eerste aankoop bij Skinpharma is heel positief verlopen. De levering van het door mij gekochte product is heel snel gegaan. Als het door mij gekochte product aan mijn verwachtingen beantwoordt, zal ik in de toekomst zeker opnieuw een product bij Skinpharma kopen.

Zeer klantvriendeijk.

Kreeg email toen het langer ging duren, dat maak je zelden mee! Compliment!

Pluspunten

Duidelijke informatie over beschikbaarheid van product. Snelle levering. Goede verpakking

Pluspunten

Meer leukere samples bij bestelling sturen. Ik heb voor ruim € 95,- besteld en krijg 2 kleine samples waarvan 1 met shampoo. Shampoo die ik nu opnieuw heb besteld en al meerdere malen via Skinpharma heb besteld. Laat zien dat men een trouwe klant waardeert!

Pluspunten

Duidelijke site, zeer goede prijs/kwaliteit, snelle, nette levering, goede informatie tijdens bestelling/levering

Pluspunten

Goede levertijd

Heb een week geleden een vraag gestuurd met vragen, maar nog geen antwoord ontvangen.

Pluspunten

Uitmuntende service. Zij makan waar wat zij beloven.

geen

Pluspunten

Gelijk klaar voor bezorging

Niet meer door DHL laten bezorgen want ik was gewoon thuis en ze bellen niet eens aan Gelijk een kaartje in de bus dat ik niet thuis was Heb een klacht ingediend bij DHL Nu kan ik het pas maandag ophalen bij een service punt, ook dat nog Ik had de crème nodig, nu moet ik alsnog wachten

Pluspunten

Mijn bestelling is op tijd geleverd en ik heb ook leuke samples ontvangen. Heel blij mee!

Nvt

Pluspunten

Pluspunten

snelle levering veel proefmonstertjes erbij, super leuk

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Niet na 2 dagen al vragen of een product bevalt. Dit is dus niet mogelijk!