Een bedrijf met vriendelijk en meedenkend personeel en een snelle bezorgservice

Bij avodesch zijn we altijd vriendelijk, snel en goed geholpen.

Gewoon perfect

Goedemiddag Johan, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat alles perfect is gegaan. Het cijfer "5" is voor ons helaas niet helemaal perfect. Wellicht was dat niet de bedoeling, je mag de beoordeling natuurlijk altijd nog aanpassen. Fijne dag gewenst!

Mooi bedrijf, als je er komt zie je dat ze letterlijk schoonmaak uitstralen

Fijn advies gekregen, netjes geholpen, je wordt er gewoon vrolijk van.

Snelle levering en prettig contact

Altijd alles goed verzorgd en duidelijke communicatie, er wordt goed meegedacht.

goede service aan de telefoon

heb met ze gebeld over een produkt en werd 5 minuten later al teruggebeld en alles geregeld

handig en overzichtelijk

Mijn eerste bestelling maak graag later een review

Website werkt prima

bestelling makkelijk in te voeren.

Bestellen was nog nooit zo gemakkelijk.

Ontdek het gemak.

Goede service en super goed spul Sanidure

na even gechat te hebben over een vraag prima geholpen

overzichtelijk

raadzaam, alles is ingedeeld. als het niet duidelijk is wordt je ook aan de telefoon goed geholpen.

overzichtelijke website

Prettig dat je producten niet in bulk hoeveelheden hoeft af te nemen

snel en meedenkend

Mijn ervaring met Avodesch is heel positief, snelle levering, denk mee met de klant, goede kwaliteit van schoonmaak middelen. En ook milieu bewuste artikelen.

geweldig

Als de doeken ook daadwerkelijk geleverd worden zal ik jullie site zeker aan andere huisartsenpraktijken doorgeven!

Makkelijk en overzichtelijk

Snel gevonden wat ik zocht en een account aanmaken ging super snel.

Makkelijke website, goede informatie, groot aanbod.

naar mijn wens

Hoi, ik vul graag een review in over avodesch. Ze hebben mij vorige week heel goed geholpen met het kiezen van de juiste mondmaskers. daarna waren ze ook nog eens heel snel geleverd. maskers zitten goed en kan er ook goed door ademhalen. wij gebruiken in tegenstelling tot veel andere scholen wel mondmaskers in onze lokalen. hartelijk dank.

Goede site

Tot nu toe goed

Makkelijk bestellen

makkelijk bestellen en snel geleverd. veel desinfectie varianten

Complimenten voor website en service

Heldere website met voldoende keuze. Goede bereikbaarheid en prima service.

goede hulp

wij zijn goed geholpen met de schulke zuilen. dank je wel.

Corona producten heel goed in orde

Goedemiddag, Via deze weg wil ik graag een review over jullie schrijven. Wij kopen sinds enkele weken corona preventie producten bij Avodesch. Ze geven goed advies, hebben alles netjes geregeld, nog steeds betaalbare prijzen. Wij zijn een scholengemeenschap in de regio, bij al onze scholen zijn pakketjes geleverd tot in het klaslokaal. Goed gedaan, en ga zo door.

Sinds 2019 de samenwerking met Avodesch opgestart. Wij ervaren een goed en fijn contact met accountmanager (meedenkend en snel schakelend). Daarnaast snelle en juiste leveringen plus correcte facturatie!

Eerlijk bedrijf en goede produkten

Goede uitleg gekregen, ze adviseerde aan het eind zelfs iets wat minder geld koste dan ik eerst wou. Top

Geven geen juiste voorraadinformatie.

Mijn voorgaande advertentie is na telefonisch contact keurig netjes hersteld en afgewikkeld. Dit betekent dat de zaak hiermee gesloten is en ik ze hartelijk bedank voor de snelle reactie, en excuses die zij mij hebben geboden en tot slot een gratis flacon desinfectie toe zullen sturen uit coulance. Met vriendelijke groet C.F.L. van Maasakkers

Geachte heer / mevrouw Maasakkers, Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp ten zeerste uw ontevredenheid en wil ook oprecht onze excuses aanbieden dat wij niet aan uw verwachting konden voldoen. Sinds de opmars van het Coronavirus loopt het storm op alles wat maar met desinfectie te maken heeft en helaas betekend dat ook dat wij niet altijd de voorraad kunnen garanderen. Op het moment dat u besteld heeft en uw betaling niet kon afronden via Ideal vervalt automatisch de order. Een handmatige bankoverboeking duurt iets langer, en in dit geval waren daardoor de laatste 2 dozen reeds verkocht. Ik verwacht niet dat de Tork vullingen op korte termijn weer leverbaar zijn, maar met alle plezier wil ik u proberen te helpen met een alternatief. ps. uw laatste advies is zeer terecht en raad ik ook aan, u kunt altijd bellen en onze medewerkers zullen ook direct de mogelijkheden met u bespreken. Met vriendelijke groet, Mark in den Bosch Avodesch B.V.