Geven geen juiste voorraadinformatie.

Mijn voorgaande advertentie is na telefonisch contact keurig netjes hersteld en afgewikkeld. Dit betekent dat de zaak hiermee gesloten is en ik ze hartelijk bedank voor de snelle reactie, en excuses die zij mij hebben geboden en tot slot een gratis flacon desinfectie toe zullen sturen uit coulance. Met vriendelijke groet C.F.L. van Maasakkers

Geachte heer / mevrouw Maasakkers, Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp ten zeerste uw ontevredenheid en wil ook oprecht onze excuses aanbieden dat wij niet aan uw verwachting konden voldoen. Sinds de opmars van het Coronavirus loopt het storm op alles wat maar met desinfectie te maken heeft en helaas betekend dat ook dat wij niet altijd de voorraad kunnen garanderen. Op het moment dat u besteld heeft en uw betaling niet kon afronden via Ideal vervalt automatisch de order. Een handmatige bankoverboeking duurt iets langer, en in dit geval waren daardoor de laatste 2 dozen reeds verkocht. Ik verwacht niet dat de Tork vullingen op korte termijn weer leverbaar zijn, maar met alle plezier wil ik u proberen te helpen met een alternatief. ps. uw laatste advies is zeer terecht en raad ik ook aan, u kunt altijd bellen en onze medewerkers zullen ook direct de mogelijkheden met u bespreken. Met vriendelijke groet, Mark in den Bosch Avodesch B.V.

fijn bedrijf

vorige maand nieuwe handdoek en wc papier houders geplaatst. vriendelijk monteur, alles netjes opgehangen en achtergelaten. moest later nog wel even kijken welk soort ik moest bestellen maar is uiteindelijk ook gelukt. goed gedaan avodesch mannen

Ben

ik vind het altijd fijn om hier mijn spullen te halen. kom 1 tot 2 x per maand, leuke mensen, kop koffie, maar vooral belangrijk ik wordt netjes geholpen en krijg ook goede uitleg.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Geven goede adviezen en zijn altijd behulpzaam. Goede service en staan altijd voor je klaar.

heel goed

Goede service en bellen en langskomen Super

helemaal top!

helemaal top!

Prima bedrijf goede service en snelle levering

Prima bedrijf goede service en snelle levering

Niet alleen toilet je gasfornuis aanslag in de oven super !!!!! Al aardig wat versleten

Fijn, snel, betrokken.

Onze machine was defect. Netjes geholpen aan de telefoon, daarna is er nog iemand langs geweest die eerlijk advies heeft gegeven. Dat zie je niet altijd.

Pluspunten

Prima, servicegericht bedrijf! Vlotte en gratis levering.

Pluspunten

de bezorging gaat altijd goed. deze zijn ook deze mensen zijn vriendelijk. zo door gaan. kunt er altijd mee lachen

Pluspunten

Uitgebreid assortiment, snelle levering, makkelijke website.

Pluspunten

Super service! Ze denken mee, korte lijnen, snelle levertijden en prettig contact!

Pluspunten

Fijne nieuwe website, heb nu paar keer besteld. gaat goed met best wel snelle levering. Wij gebruiken Lotus papier automaten. groet.

Pluspunten

Snelle leveringen , vriendelijk te woord gestaan

Pluspunten

fijn bedrijf om te bestellen. gaat erg snel en je wordt netjes behandeld, dat is tegenwoordig niet overal zo

website is soms wel traag, kan erg vervelend zijn

Pluspunten

Duidelijke uitleg op de site. Snelle levering, prima producten!

Zo door gaan!

Pluspunten

Prima service. Snelle levering. Er wordt goed meegedacht!

Pluspunten

Top bedrijf met betaalbare producten die van zeer goedekwaluteuf zijn! Blij med

Pluspunten

Een verlopen kortingscode werd meteen vervangen voor een nieuwe. En een snelle levering van de producten.

Pluspunten

Top, fijne mensen en snelle levering

Pluspunten

service en snelle leveren, en ruime keuze.

Pluspunten

Goede snelle service , persoonlijk contact

Pluspunten

Aardig personeel. Weten waar ze over praten.

Op het moment niet

Pluspunten

altijd nette levering