Voor een goede prijs goed producten

Willie is een goed bedrijf die goede spullen levert voor een goede prijs met vaak veel aanbiedingen. Ik raad daarom Willie.nl zeker aan!

Snelle levering en prijs kwaliteit verhouding uitstekend

Goede en snelle service

Genoeg keuze met het ruime assortiment, snel geleverd en goed product. Zeer tevreden!

Bij retour niets terug

Product besteld en bij uitpakken is het product vele kleiner dan internet en ook op de verpakking zelf lijkt. Meteen in originele verpakking retour gestuurd. Doordat de verpakking open is geweest wordt het bedrag niet gecrediteerd en/of ook geen tegoedbon gegeven. Helaas met deze service kopen wij hier nooit meer.

Beste Sas, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat u het niet eens bent met onze retourvoorwaarden. In onze retourvoorwaarden wordt duidelijk vermeld dat geopende artikel helaas niet kunnen worden geretourneerd, dit in verband met de hygiëne. Wij kunnen de hygiëne niet meer waarborgen naar onze volgende klant en kunnen het artikel dus niet meer verkopen. Wij gaan er van uit dat u het ook geen fijn idee zult vinden om dit soort artikel al eens geopend te ontvangen. Daarnaast worden de maten bij al onze artikelen duidelijk op de website vermeld en mocht u twijfelen, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met hoge uitzondering willen wij het artikel kosteloos aan u retourneren. Mocht u deze nog wensen te ontvangen, kunt u contact opnemen via info@willie.nl Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

Zeker voor herhaling

Duidelijke website, breed assortiment en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Functioneert prima! En is nog leuk ook ;)

Hele goede klantenservice

Ondanks dat ik iets verkeerds had besteld hebben zij het gewoon voor mij omgeruild. Ben nu super blij met mijn produc

Snelle discrete service

Precies zoals een webshop hoort te zijn. Duidelijk en snel

Goede en snelle service

Producten vielen goed in de smaak. Snelle en discrete levering. Ik zal er vaker bestellen

Gewoon goed

Goed en snel geleverd

Avontuurlijke ervaring

N sensatie, beetje afwisseling is altijd goed. Heb prima producten gekocht om dit waar te maken. SUPER

Geweldig beding met de leukste speeltjes

perfect

snelle reactie klantenservice, en goede service. snelle levering duidelijke websites met leuke (week)acties

Fijne website, goede producten, snelle bezorging

Ik vind het makkelijk om producten te vinden op de website. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de producten. Bezorging is altijd op tijd, en discreet.

Goedkoper dan de concurrent!

Willie is een goede webshop met betere prijzen dan bijvoorbeeld haar concurrent Easytoys. Vandaag besteld is vaak morgen binnen. Ook is snel reactie van de klantenservice. Het enige nadeel vind ik dat verzending voor eigen rekening is. Dat is bij vrijwel elke andere webshop wel zo. En een klein verbeterpuntje is wellicht dat als je het pakket wilt ophalen bij een pakketpunt, veel locaties niet beschikbaar zijn.

Prima winkel

Mooie spullen en een goede klantenservice. Snel verstuurd producten zijn zoals aangegeven. Dik voor mekaar

Goed snel en super service

Heeft snelle levering en je wordt super goed geholpen door de vele reviews

Snel discreet

Snel correct en discreet

Heerlijk en snel genieten met willie

Altijd snel en discreet in huis ook als er en langere wachttijd is voor en bestelling netjes en email dat er vertragingen zijn met de bestelling maar nooit vaak voorgekomen tot nu toe. Kortom Willie.nl prima webshop om vol van te genieten

Artikelen voldoen aan de beschrijving op de site en de verwachting

Overzichtelijke site, makkelijk bestelproces en uitgebreid assortiment. Bestelde al vaker en ben nooit teleurgesteld geweest.

Ruim assortiment en goede prijzen. Website is heel gebruiksvriendelijk, pakketje is discreet en ik gebruik mijn aankopen nog steeds met heel veel plezier.

Al mijn speelgoed koop ik hier. Ik heb een womanizer premium besteld die maar liefst 3 keer binnen een maand of 5 kapot is gegaan. Blijkt een defect van womanizer te zijn. Willie klantenservice is goed bereikbaar en heeft alle 3 de keren zonder problemen binnen 3 dagen een nieuwe womanizer opgestuurd. Ze komen de defecte zelfs halen. Top bedrijf.

Minder goed product dan omschreven

Volwassenen speelgoed maakt te veel herrie en nog eens met kermisverlichting. Stond niet goed omschreven.

Beste Jan, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat het artikel niet naar wens is. Omdat alle vibrators een krachtige motor hebben, omdat deze anders niet vibreren, kunnen deze artikelen helaas niet geluidloos zijn. Wel zijn er bijvoorbeeld fluister stille vibrators. Uiteraard kunt u voor het plaatsen van een bestelling altijd contact opnemen met onze klantenservice voor persoonlijk advies, zodat dit soort situaties worden voorkomen. Elke vibrator beschikt ook over een lampje. dit is om te zien of deze aan staat of op welke stand deze staat. Helaas zie ik dat er over deze bestelling geen communicatie is geweest. Om u tegemoet te komen willen wij graag een actiecode voor u aanmaken. U kunt hiervoor contact opnemen via info@willie.nl Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

Leveren snel en goede spullen

De leveringen zijn snel, discreet verpakt en doen wat wordt beloofd. Willie is nu mijn favoriete verkooppunt geworden omdat ze ook een ruim assortiment hebben.