Fast, discreet and good service

Neat webshop, fast shipping and everything well organized. I would definitely recommend ordering something here.

Twee defecte producten en slechte communicatie

Na twee jaar hield mijn eerste womanizer premium ermee op (logisch met mijn dagelijkse gebruik hihi) en dus bestelde ik een nieuwe bij willie.nl ergens eind juni 2020. Na een paar dagen hield deze ermee op en ik heb meteen een retour aangevraagd en een nieuwe bij ze besteld want ik had al een voorgevoel dat retouren lang zouden duren. Op 3 juli hebben ze mijn retour ontvangen volgens DHL en ik heb nog niet eens bericht gehad van Willie zelf hierover. De tweede womanizer die ik had besteld hield er ook na een paar dagen mee op en dus heb ik die gisteren ook op de post gedaan terug naar willie.nl. ik heb bijna 2x 180 euro betaald en nog geen werkend product en veel te weinig communicatie van de klantenservice hierover. Volgens DHL zouden jullie vandaag product nummer 2 moeten ontvangen en ik zou graag zsm m'n geld terug krijgen zodat ik ergens anders één kan bestellen, want door jullie heb ik nog steeds geen seks speeltje.

Beste Leonie, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u twee defecte artikelen heeft ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Er zit gelukkig garantie op het artikel en hebben daarom het artikel ook bij u laten ophalen door DHL om het voor u te controleren. Als u nog niets van ons heeft gehoord betekent dit vaak dat wij het artikel nog niet retour hebben ontvangen. Wij willen u dan ook vragen om ons een foto van het verzendbewijs te sturen zodat wij dit direct voor u kunnen nakijken en tot een oplossing kunnen komen. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Nathalie Klantenservice Willie.nl

Snel, discreet en goede service

Nette webshop, snelle verzending en alles goed voor elkaar. Ik zou het zeker aanraden hier iets te bestellen.

Beste Klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het artikel was afgekeurd. Omdat wij werken met hygiënische artikelen, controleren wij erg streng op retourzendingen. Wij gaan er dan ook vanuit dat u het ook zeker niet zult appreciëren wanneer u een artikel ontvangt welke duidelijk open is geweest of waarvan de verpakking is beschadigd. Zoals telefonisch al aangegeven hebben wij het artikel er direct bij gepakt om deze nogmaals te controleren. Het artikel was nog in goede staat dus heeft u inderdaad een verkeerde mail ontvangen. Wij werken met mensen en helaas kan het wel eens voorkomen dat hier fouten worden gemaakt. Wij hebben dit echter direct voor u opgelost en onze excuses aangeboden. Wat betreft de spaarpunten begrijp ik de vraag niet helemaal. Ik zie hier dan ook geen enkele vorm van communicatie terug. En zie dat u voor elke order netjes de spaarpunten heeft ontvangen. Wanneer u hierover geen contact opneemt, kunnen wij dit helaas niet voor u oplossen. Volgens de Track en Trace code is uw pakketje zonder problemen op de afgesproken datum bezorgd. Ik hoor dan ook graag wat de klacht tegen DHL inhoudt? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

Degelijk, betrouwbaar en discreet

Snelle en correcte levering. Bij vragen direct en duidelijk antwoord.

Wort goed bezorgt in een aparte doos komt snel en werkt goed

Geweldige service, met snelle discrete levering van de producten.

Alle producten zijn van een goede kwaliteit en mocht er eens iets mee zijn, dan krijg je direct een nieuwe toegezonden.

Snelle levering, goede kwaliteit

Perfect, snelle en anonieme levering. Geweldige kwaliteit spullen, vaste klant na deze goede ervaringen!

Prima en discrete webshop

snelle en discrete levering. Goeie prijs-kwaliteit verhouding.

1ste keer besteld en service was perfect

Goede service. Had een defect en opgestuurd en heel snel een nieuwe gekregen... top

Prima webshop, gamakkelijke interface en betaald met iDeal. Dag later heb ik het geleverd gekregen!

Snel en discreet

Wordt netjes aangegeven tijdens het bestellen dat de levertijd langer kan zijn, maar dit was gelukkig niet het geval! Volgende dag al discreet in huis! Top service

Bedrijf goed

Bedrihf opzich goed snelle levering. Product minder niet tevreden heel langzaan en haast geen trilling.raak er helaas niet opgewonden van. Zonde van mijn geld

Beste Mary, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het artikel niet naar wens is. Helaas kunnen wij geen artikelen retour nemen welke uit de verpakking zijn geweest. Dit wordt dan ook duidelijk aangegeven in onze retourvoorwaarden. Ik wil u dan ook aanraden om in het vervolg contact op te nemen met onze klantenservice voor persoonlijk advies. Wij helpen u dan graag in het vinden van het voor u geschikte artikel. Zo worden dit soort situaties voorkomen. Wij zien u graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Wilie.nl

Goede winkel altijd alles netjes optijd, Komen beloftes na!

Prima webshop

goeie prijs-kwaliteit verhouding en discrete levering.

Prima site!

Alles is altijd naar wens. Moest een tijd terug de klantenservice bellen in verband met een product dat is stuk gegaan. Binnen no-time was alles top geregeld! Enige minpuntje is de levering via DHL, ik zou liever PostNL hebben, maar dat is mijn mening. Mijn pakketje zou op zaterdag geleverd worden, maar kwam pas op maandag.

Toppie

discreet verpakt en snelle levering. Zelfs bij ideal afschrijving kun je kiezen wat er op afschrift komt te staan. Kan het iedereen aanbevelen

Goed en fijn product.

Het zijn prima producten op tijd geleverd en snel met goede service.

snel en discreet

snel en discreet geleverd voor een lagere prijs dan de meeste sites

Willie.nl is de beste in bed! Met heel veel pret ..wie heeft er nog een man nodig met zo een keuze

Nou...heb eens voor het eerst toys voor mijzelf bestel. Ik moet zeggen...wauuww....wat een ervaring. Ik ben er nu zoveel mee bezig dat ik een kapitaal aan batterijen uit geef ! Al met al.. lekkkaaa Blij dat ik die stap heb gezet. Echt een aanrader!! Vooral als je singel bent...lol

Snelle levering....toen ik een vraag voor hun had werd ik spoedig terug gemaild ..vind ik zelf erg prettig dit is voor mijn de 2x dat ik iets bij hun besteld heb...... ga zo door ...

Fantastische klantenservice

Product ging niet lang mee. Zonder problemen heel vlot een nieuwe gekregen. Alle verzendkosten zijn door winkel betaald. Zo zie je het niet vaak meer. Mijn complimenten.

Goede webshop

Ik heb een paar keer wat besteld bij deze webshop en altijd binnen 1-2 dagen gekregen wat ik heb besteld. Geen gezeur dus en dat is wat ik wil.

Snel en discreet geleverd tegen scherpe prijzen

Altijd snel geleverd met vaak nog een kadootje extra

top produkten goede kwaliteit

Goed!

Website is duidelijk, spaaractie over alles wat je koopt krijg je korting op je volgende aankoop. Levering is snel en professioneel, thuis of bij een afleverpunt. Klantenservice is vriendelijk en professioneel.