Snelle levering, goede kwaliteit

De spullen die ik op willie heb besteld kwamen over een met de omschrijving, prijs is laag en binnen 1 dag geleverd.

Goede service, ruim aanbod

Er was iets kapot aan mijn product, hiervan een foto opgestuurd en kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heb al vaker bij Willie besteld en altijd tevreden geweest.

Heb al vaker bij Willie besteld en altijd tevreden geweest. De site is makkelijk om mee om te gaan. Goedkoop. De snelle levering is zeker een TOPpluspunt. En ook het feit dat het anoniem wordt geleverd (mijn pakje werd vorige week bij de buren afgeleverd en konden dus niet afleiden wat het was). Willie.nl is ondertussen een goede vriend 😋😋 (Ik heb Willie al aanbevolen)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bijzonder goede service en heel vriendelijk personeel

Bestelling snel geleverd maar helaas magazine vergeten. Gebeld, werd heel vriendelijk te woord gestaan en de volgende dag magazine al in huis. Kijk, dát is bijzonder goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste John, Bedankt voor uw goede review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Ik wens u nog veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

Super tevreden

Super tevreden

Servicegericht

Ik had vrijdagavond besteld en de volgende dag geleverd. En product is goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Jeanine, Bedankt voor uw goede review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze snelle levering en dat het artikel goed bevalt! Ik wens u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

Perfecte service ook als je alles retour stuurt word alles goed geregeld

Alles correct geregeld

Goeie service makkelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en fijne, niet te dure producten

Ga zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en zeer goede kwaliteit van het geleverd product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Frank, Bedankt voor uw goede review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze kwaliteit en onze snelle levering! Dat vinden wij fijn om te horen! Ik wens u nog veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

Snelle bezorging, scherpe prijs en nog eens bonus goodies.

fijn bedrijf chille acties, echt niets op aan te merken wat je verwacht van een degelijk online bedrijf tegenwoordig.

Snelle levering. Duidelijke omschrijving

Snel geleverd. Omschrijving is duidelijk op de site. Makkelijke site in gebruik Discreet verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en leuke extra's

Voor 23:59 besteld, morgen in huis werd netjes waargemaakt. Leuke, uitgebreide cadeau-set ontvangen tijdens de 'Summerdeals'.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Marc, Bedankt voor uw goede review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze snelle bezorging en uitgebreid assortiment. Ik wens u nog veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

Alles is heel duidelijk, de site is toegangelijk. Heel erg veel variatie en keuze en goede kwaliteit producten. Zeker een aanrader!

Klantvriendelijk en goed

Goede service met bezorging. Fijn dat het anoniem bezorgd kan worden. Goede aanbiedingen en goede kwaliteit. Heel tevreden.

Goed en goedkoop

Goeie deals goeie producten super klantvriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Renée, Bedankt voor uw goede review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze goede producten en over onze klantenservice! Ik wens u nog veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

Leuke artikelen voor een leuke prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle, discrete en lekkere verzending!

Goede en snelle levering. Nog steeds heel veel plezier van de verzonden producten! :)

Topzaak met snelle levering

Willie heeft een zeer uitgebreid assortiment van hoge kwaliteit. De levering is altijd zeer snel en discreet. Leuk systeem van bonus spaarpunten. Enige minpuntje dat je niet altijd de kans krijgt om een review te geven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Dirk, Bedankt voor uw goede review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons uitgebreide assortiment. Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, krijgt u een week na ontvangst een mail met daarin een link voor het plaatsen van een product review! Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

Erg snel, prima product... niet te duur!

Ik kocht eerst een speeltje voor ons.samen. werd beschreven als beste apeeltje van 2018 Dat was het. Het werd zo dnel geleverd dat ik een week later.nig uets bestelde. Wer.heel snel.en echt tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gemakkelijke, overzichtelijke site en snelle service.

Gemakkelijke,overzichtelijk en snelle services.

Super online winkel

Altijd snelle levering, kloppend met wat aangegeven word zodra je besteld hebt. Geen klachten over producten tot zover, heb meerdere producten mogen bestellen hiervandaan dit oordeel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle discreten levering en geweldige service

Willie.nl is echt geweldig! Super vriendelijke klanten service als er problemen zijn en snelle levering zodat je de volgende dag gelijk aan de slag kunt met je nieuwe aankopen ! Echt top

Duidelijk en goeie service

Goeie kwaliteit spullen veel keuze in assortiment en beloofd wat het is

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle en vriendelijke service

Goede onderhouden website. Makkelijk te bestellen en goede service. Ik zou hier zo weer gebruik van maken!

Over Willie BV

Filter op Taal