Nooit problemen

Alles wat we hebben besteld is in alle discretie verstuurd en verwerkt

Alles is perfect zoals het hoort

Ruim aanbod, goede service

Ruim aanbod, vlotte (anonieme) levering.

Snelle discrete en correcte levering

Snelle discrete en correcte levering

Goed assortiment, goede kwaliteit en een snelle levering en

Tot nu toe geen slechte kwaliteit spullen besteld, hier wordt kennelijk vooraf op gecontroleerd, harstike goed, zo hoort het ook

Zoals altijd prima

Echt goed

keurig discreet en volgens afspraak

Na een leuke aanbieding wat verassingen besteld voor mijn vriendin goede informatie en op tijd discreet geleverd

Prima kwaliteit, snelle levering

Diverse bestellingen gedaan, snel geleverd en prima kwaliteit

Als je niet na elk bestellinkje een beoordelingsmail zou krijgen: 5 sterren.

Goede artikelen voor een prima prijs.

Het bestel proces verloopt soepel. Ze hebben een ruim assortiment. Wordt snel en neutraal geleverd.

Discreet en vlot

Bestelling is discreet verpakt! En de verzending vlot. Als er iets niet goed is een goede klantenservice

Niets op aan te merken

Besteld en volgende dag in huis. Producten zoals omschreven.

Meteen de volgende dag bezorgd goeie service!

Het was de volgende dag thuis

Tevreden over de attributen en vlotte levering.

De spullen zijn goed bruikbaar maar mag wat van steviger materiaal zijn. Jammer dat geen Poppers besteld kan worden. We missen ook klemmen voor de balzak.

Beste Leon, Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je onze webshop als prettig ervaart. We zullen jouw feedback doorgeven. Ik kan alvast verklappen dat wij binnenkort balzak klemmen hebben in ons assortiment. Wij wensen je veel plezier met jouw nieuwe aankoop en zien je graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Kelly Klantenservice Willie.nl

Perfect!

Mooie website met uitgebreide informatie en voldoende revieuws over de producten.

I Love Willie

Prima winkel die Willie, supersnel afgeleverd op een ophaalpunt naar keuze. Volgende dag opgehaald, wat wil je nog meer?

Beste Dick, Bedankt voor je goede review! Wat fijn om te lezen dat je onze webshop als prettig ervaart. Wij wensen je veel plezier met jouw nieuwe aankoop en zien je graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Kelly Klantenservice Willie.nl

geweldige winkel

Alles wat je maar wilt hebben aan "speelgoed 18+" is aanwezig. verschillende merken/kwaliteiten. Er is voor iedereen wel iets aanwezig! Snelle services en levertijden wat ook erg fijn is!

De bestelling word altijd snel geleverd en discreet. Producten zijn bijna altijd goed …

Discreet en groot assortiment

De site heeft een ruim assortiment, voor ieder wat wils. Mijn vriend en ik zijn erg verschillend in onze sexuele voorkeuren, maar toch kunnen we op willie.nl altijd wel iets vinden voor ons samen. Helaas waren wij niet thuis toen het pakketje werd geleverd, en werd geleverd bij onze gepensioneerden(!)buren. Maar doordat het zo discreet (eigenlijk een gewone doos, zonder opdruk) was verpakt hadden hen geen argwaan en ik geen vervelend gevoel. Ik beveel willie.nl aan.

Goede site

Altijd fijne service en prima aanbod

Snelle discrete levering, fijne service, duidelijk genoeg en prima aanbod aan intieme spullen e.d.

Snelle levering, alleen jammer geen volledige informatie qua maatvoering.

Prima winkel met veel keuze

Snelle levering en groot assortiment met voor elk wat wils ;)

Snelle levering en netjes verpakt

Ben zeer tevreden met het leveren van mijn bestelling en is snel geleverd. En producten zijn van goede kwaliteit.