Snel geleverd, in privé doos.

good

fijn apparat

Snelle levering, mooie aanbieding.

Fijne aanbieding, bestelling komt netjes aan. Snelle levering.

Prettige thuiswinkel. Doen wat zo beloven.

Afspraken worden nagekomen. Snel verzonden in keurige en discrete verpakking.

Goede zaak

Goeie en snelle service, top kwaliteit producten. Zeker aan te bevelen!

Prima, en erg gemakkelijk.

Zeer eenvoudige en zeer toegankelijke website en eenvoudig bestelsysteem.

Niet op aan te brengen

Groot assortiment met steeds weer nieuwe artikelen, ik blij mij verbazen! De klantenservice gebeld omdat ik op zoek was naar iets speciaals en ik ben top geholpen! Mede dankzij hun hulp het perfecte speeltje aangeschraft! echt een aanrader!

Prima webwinkel, goede service bij defect

Na een defect product te hebben ontvangen heb ik (na retour) snel een nieuw product ontvangen. Ik ben tevreden!

Snelle verzending, mooie speeltjes, fijn systeem met punten sparen, kortom: ik ben vaste klant!

Snelle verzending, mooie speeltjes, fijn systeem met punten sparen, kortom: ik ben vaste klant bij Willie!

Super ervaring

Ik bestel al jaren bij Willie.nl, super service en levering

Bestelling keurig op tijd

Mooie overzichtelijke website.

Snelle levering, voor een goede prijs.

Compleet, verrassend en spannend.

Als altijd een prettige ervaring. Van mijn eerste cadeautje voor ons tot samen uitzoeken van de volgende stap. Goede materialen, prettige service en verrassend snel geleverd.

Beste Klant, Bedankt voor uw goede review. Wat fijn om te horen dat u onze webshop als prettig ervaart. Wij zijn u dan ook graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

Uitstekend, ik kan altijd terecht bij Willie

Mijn ervaringen met bestellen bij Willie.com zijn tot nu toe altijd prettig verlopen. Ik kan makkelijk mijn producten vinden, er is genoeg keus, verschillende betalingsopties en snelle levering. Ik ben hartstikke tevreden

Fijne ervaringen!

Zelf kan ik niks negatiefs bedenken als ik aan Willie.nl denk. Al mijn ervaringen zijn goed geweest. Snelle leverings en duidelijke communicatie. Dat geld ook voor de klantenservice, snel reactie op de vraag die ik had over een bepaald product. Ik zou zeker mensen aanraden om bij Willie.nl een aankoop te doen.

Fijne webshop

M'n bestelling is snel geleverd, aan de doos is niet te zien waar de bestelling vandaan komt. De reviews van de producten kloppen, zo heb ik een overwogen keus kunnen maken.

Beste Mar, Bedankt voor uw goede review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze snelle en discrete bezorging. Wij zijn u dan ook graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

De fijnste webshop voor intiem plezier!

Overzichtelijke webshop, makkelijk bestellen, snel bezorgd en goede spullen. Alle benodigdheden voor een fijne intieme belevenis.

Topervaring

Ik vind Willie.nl echt een topwebsite. Alles staat makkelijk omschreven en overzichtelijk omschreven. Ik merk wel dat jullie nog niet bij iedereen bekend zijn. Vriendinnen van mij weten jullie inmiddels ook te vinden omdat ik regelmatig vertel over mijn nieuwe speeltjes of iets wat ik bij jullie heb besteld. Ik vind het altijd prettig om de reviews te lezen van een product en dat staat heel duidelijk omschreven. Tevens worden alle pakketjes discreet verpakt en bezorgd, dus als het bij de buren of op een afhaalpunt afgeleverd word is dat geen probleem. Jullie hebben regelmatig leuke acties, waardoor je echt veel korting krijgt, dat is altijd leuk om dan weer iets nieuws aan te schaffen. Al met al ben ik dus zeer tevreden

Beste Ilona, Bedankt voor uw goede en uitgebreide review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze webshop en onze aanbiedingen. Wij zijn u dan ook graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

Altijd goed snelle levering.

Mooi producten voor ieder wat wils. Levering is snel en service is goed.

Altijd kwaliteit!

Een prettige website, en een super service!

Aan te bevelen

Leuke aanbiedingen, snelle leveringen. Veel verschillende items om uit te kiezen, voor ieder wat wils. Discreet verpakt, kan prima bij de buren bezorgd worden. Heb al menig plezier tussen de lakens gehad.

Snel en anoniem

De levering is snel en in een discrete anonieme verpakking. Je wordt goed op d geoogste gehouden en het product heb je binnen 24 uur eigenlijk al in huis.

Bestellen en binnen 24 uur in huis. Ik kan niet anders zeggen als dat men nakomt wat wordt verteld.

Perfecte service

Netjes verzonden, op tijd en goede communicatie. Erg tevreden met de service

goed product

goed product