Super ervaring

Ik bestel al jaren bij Willie.nl, super service en levering

Bestelling keurig op tijd

Mooie overzichtelijke website.

Snelle levering, voor een goede prijs.

Compleet, verrassend en spannend.

Als altijd een prettige ervaring. Van mijn eerste cadeautje voor ons tot samen uitzoeken van de volgende stap. Goede materialen, prettige service en verrassend snel geleverd.

Beste Klant, Bedankt voor uw goede review. Wat fijn om te horen dat u onze webshop als prettig ervaart. Wij zijn u dan ook graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

Uitstekend, ik kan altijd terecht bij Willie

Mijn ervaringen met bestellen bij Willie.com zijn tot nu toe altijd prettig verlopen. Ik kan makkelijk mijn producten vinden, er is genoeg keus, verschillende betalingsopties en snelle levering. Ik ben hartstikke tevreden

Fijne ervaringen!

Zelf kan ik niks negatiefs bedenken als ik aan Willie.nl denk. Al mijn ervaringen zijn goed geweest. Snelle leverings en duidelijke communicatie. Dat geld ook voor de klantenservice, snel reactie op de vraag die ik had over een bepaald product. Ik zou zeker mensen aanraden om bij Willie.nl een aankoop te doen.

Fijne webshop

M'n bestelling is snel geleverd, aan de doos is niet te zien waar de bestelling vandaan komt. De reviews van de producten kloppen, zo heb ik een overwogen keus kunnen maken.

Beste Mar, Bedankt voor uw goede review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze snelle en discrete bezorging. Wij zijn u dan ook graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

De fijnste webshop voor intiem plezier!

Overzichtelijke webshop, makkelijk bestellen, snel bezorgd en goede spullen. Alle benodigdheden voor een fijne intieme belevenis.

Topervaring

Ik vind Willie.nl echt een topwebsite. Alles staat makkelijk omschreven en overzichtelijk omschreven. Ik merk wel dat jullie nog niet bij iedereen bekend zijn. Vriendinnen van mij weten jullie inmiddels ook te vinden omdat ik regelmatig vertel over mijn nieuwe speeltjes of iets wat ik bij jullie heb besteld. Ik vind het altijd prettig om de reviews te lezen van een product en dat staat heel duidelijk omschreven. Tevens worden alle pakketjes discreet verpakt en bezorgd, dus als het bij de buren of op een afhaalpunt afgeleverd word is dat geen probleem. Jullie hebben regelmatig leuke acties, waardoor je echt veel korting krijgt, dat is altijd leuk om dan weer iets nieuws aan te schaffen. Al met al ben ik dus zeer tevreden

Beste Ilona, Bedankt voor uw goede en uitgebreide review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze webshop en onze aanbiedingen. Wij zijn u dan ook graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

Altijd goed snelle levering.

Mooi producten voor ieder wat wils. Levering is snel en service is goed.

Altijd kwaliteit!

Een prettige website, en een super service!

Aan te bevelen

Leuke aanbiedingen, snelle leveringen. Veel verschillende items om uit te kiezen, voor ieder wat wils. Discreet verpakt, kan prima bij de buren bezorgd worden. Heb al menig plezier tussen de lakens gehad.

Snel en anoniem

De levering is snel en in een discrete anonieme verpakking. Je wordt goed op d geoogste gehouden en het product heb je binnen 24 uur eigenlijk al in huis.

Bestellen en binnen 24 uur in huis. Ik kan niet anders zeggen als dat men nakomt wat wordt verteld.

Perfecte service

Netjes verzonden, op tijd en goede communicatie. Erg tevreden met de service

goed product

goed product

Altijd top service

Meerdere bestellingen gedaan Altijd snel geleverd En bij een defect snel contact en een passende oplossing denk aan tegoedbon of nieuw product. Dus naast het feest wat ik thuis heb door Willie is het ook een feest met hun service. Ga zo door

Perfecte shop!

Erg eenvoudig te bestellen, duidelijke omschrijving bij alle speeltjes. Ruim assortiment met voor ieder wat wils en de prijzen zijn over het algemeen heel redelijk.

Alleen maar goede ervaringen!

Als ik iets bestel dan verheug ik mij er al op om het in ontvangst te nemen en het product uit te proberen. Mijn vriendin krijgt al een natte poes en ik een erectie bij het zien van de heerlijkheden en dan is er maar een weg: die naar de slaapkamer.

Echt super snelle en juiste levering

Was erg snel bezorgd op een afhaal punt. Super discreet. Dus niks aan huis. Helemaal tevreden

Voor een goede prijs goed producten

Willie is een goed bedrijf die goede spullen levert voor een goede prijs met vaak veel aanbiedingen. Ik raad daarom Willie.nl zeker aan!

Snelle levering en prijs kwaliteit verhouding uitstekend

Goede en snelle service

Genoeg keuze met het ruime assortiment, snel geleverd en goed product. Zeer tevreden!

Bij retour niets terug

Product besteld en bij uitpakken is het product vele kleiner dan internet en ook op de verpakking zelf lijkt. Meteen in originele verpakking retour gestuurd. Doordat de verpakking open is geweest wordt het bedrag niet gecrediteerd en/of ook geen tegoedbon gegeven. Helaas met deze service kopen wij hier nooit meer.

Beste Sas, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat u het niet eens bent met onze retourvoorwaarden. In onze retourvoorwaarden wordt duidelijk vermeld dat geopende artikel helaas niet kunnen worden geretourneerd, dit in verband met de hygiëne. Wij kunnen de hygiëne niet meer waarborgen naar onze volgende klant en kunnen het artikel dus niet meer verkopen. Wij gaan er van uit dat u het ook geen fijn idee zult vinden om dit soort artikel al eens geopend te ontvangen. Daarnaast worden de maten bij al onze artikelen duidelijk op de website vermeld en mocht u twijfelen, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met hoge uitzondering willen wij het artikel kosteloos aan u retourneren. Mocht u deze nog wensen te ontvangen, kunt u contact opnemen via info@willie.nl Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

Zeker voor herhaling

Duidelijke website, breed assortiment en snelle levering