blijft op hoog niveau

Geweldig webshop.

Snelle levering, en discreet verpakt, en alles gekregen wat ik besteld heb. En producten voldoen aan de verwachting.

top site

top site goede producten top service goede klanten service en met vragen kan je altijd terecht geen vraag is te gek en je krijgt goede antwoorden als ze geen antwoord hebben op je vraag gaan ze het antwoord zoeken en krijg je die of bellen ze je terug. ik beveel dit bedrijf zeer zeker aan ook mijn vriendinnen kopen er

Een hele leuke lieve ervaring , garantie

Ik krijg zo'n goede service, ik had de satysfyer pro de witte met dubbele zuig en tril functie gekocht, die was heel snel defect, nam contact op met Willie. Uitgelegd wat er was. En kon de ouder retour zenden eñ ik kreeg zonder kosten, een nieuwe aangeboden.. Zo lief, voor mij zal het altijd Willie zijn

Altijd een leuk kado

Al jaren een tevreden klant. Goede producten, prima prijs en snelle levering. Ook een leuk adres voor een kadootje.

Niet goed

Artikelen zeer teleurstellend

Zeer goede webwinkel

Willie.nl is een hele goede winkel voor sex speeltjes en alles er om heen, ik bestel er al jaren lang, en ik ben 9 van de 10x altijd tevreden over het product

Alles tip top

Super handige site perfect en anoniem verzonden en ontvangen

Hele leuke spannende site

Hele leuke dingen voor een vriendelijke leuke prijs

goede en uitgebreid assortiment

correcte leveringen en mankementen worden keurig hersteld

Prima.

Heeft de zaken op orde. Aanbod mag gevarieerder. Prijzen zijn prima voor wat je krijgt.

Fijne klantenservice en goede, snelle bezorging.

De pakketten komen altijd snel binnen en als ik een probleem heb word ik goed en snel geholpen. Er worden adequate oplossingen geboden.

Goede, discrete service

Goede winkel. Scherpe prijzen. Groot aanbod.

Garantie TOP

Na de melding van een defect artikel heeft Willy direct actie ondernomen. Het defecte artikel werd netjes met DHL label verzonden. Binnen 3 dagen een nieuwe terug ontvangen TOP prestatie. Dank daarvoor.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goed prijs/kwaliteit verhouding

Zodra er een product kapot lossen ze dit meteen en snel op!!

Super blij mee

Ik ben erg blij met de spullen van willie

Snelle verzending

Vlotte levering

Producten worden altijd vlot geleverd. Regelmatig goede aanbiedingen. Fijne website.

Uitstekend bedrijf

Ik ben zeer tevreden over Willy.nl, de producten die ik tot nu toe allemaal heb gehad voldoen ruim aan de verwarming en kwaliteit die word aan gegeven op hun webshop. Een tevreden, terug kerende klant

Prima webshop

Duidelijke en overzichtelijke webshop, ik heb nog nooit problemen gehad bij een bestelling

Ruime keuze, goede prijzen, altijd wat spannends.

Bij Willie.nl is er altijd wat spannends te vinden voor een goede prijs. Snelle service, nog nooit problemen gehad

Zeer snelle en discrete levering

Prima. voldoet aan zijn omschrijving

grote selectie, geweldige service, discrete verzending

Vriendelijke klantenservice mocht er onverhoopt iets mis gaan en groot, betaalbaar assortiment

GEWELDIG

Uitgebreide assortiment m,Super snelle verzending, aantrekkelijke prijzen met een puntensysteem waar je kan sparen tot kortingen!

Maziestraat 22 A

2514 GT Den Haag