Super. Snel geleverd. Mooie producten

Mooie producten voor een goede prijs

Fantastische service

Onze We-Vibe Chorus vertoonde wat rek in de silicone. Na kort overleg via de mail met de klantenservice een verzend label ontvangen en binnen een paar dagen werd er een nieuwe bezorgd. Een bijzonder prettige ervaring waar de klant als koning behandeld wordt

Goede overzichtelijke webshop

Uitgebreid assortiment met goede omschrijvingen, snelle levering

Leuke winkel

Het is fijn om in alle discretie bij jullie te shoppen. Met de zoekfunctie vind je makkelijk wat je nodig hebt! Veel succes verder!! Ik blijf trouwe klant hoor!

Snelle verzending/kwaliteit speeltjes/top service

Ik had een onvergetelijke en ongelooflijke ervaring met Willie.nl!

Сейчас это мой любимый магазин! Очень быстрая доставка и качественные игрушки. Я не могу не заметить огромный диапазон и постоянные новинки. Я уверен, что Willie.nl выбирает только лучшее для своих клиентов, поэтому я не сомневаюсь ни в одном продукте!

Snel, discreet en anoniem verzonden

Veel informatie en reviews op de website, geen ongewenste mails, erg snel verzonden en geleverd in discrete/anonieme verpakking. Erg tevreden over!

Super klantvriendelijk

Bij niet afleveren bestelling werd er direct een nieuwe gestuurd

Makkelijk en snel

Geen moeilijke site,artikel snel gevonden. Het bestellen ging ook soepel en had het heel snel in huis. En discreet verpakt

altijd correct geleverd

nog niet heel veel gekocht maar wat ik al heb gekocht wel tevreden van

Ik ben zeer tevreden

Ik raad het iedereen aan

Veel keuze mogelijkheden mooie site en snelle levering

Altijd optijd geleverd Altijd netjes verpakt

heel goed

vandaag besteld volgende dag snel thuis

Alles prima niks te mopperen

Glijmiddel is prima plakt niet

Zoals het hoort.

Zoals het hoort.

toppie spulletjes

steeds goede producten

Een verrassing die blijft verbazen

Snel en netjes bezorgd. Mooie verpakkingen en voor ieder wel wat te vinden

Goede spullen en, als nodig, ook een snelle en vriendelijke helpdesk.

Prettig

TOP bedrijf.

Wij kopen zo nu en dan wat en dat voldoet altijd aan de reclame die er voor wordt gemaakt. Ook de reviews zijn overeenkomstig met het gekochte. Ook de bestelling wordt secuur en in alle anonimiteit verricht; bovendien zeer snel. Zoals gezegd prima bedrijf.

Perfecte snelle anonieme levering

Willie komt de afspraken perfect na, snelle levering in discrete anonieme verpakking. De tot nu toe gekochte producten zijn van goed kwaliteit. Alleen sommige spulletjes in de adventkalender zijn van mindere kwaliteit terwijl er ook kwalitatief hele goede producten in zitten . Allemaal heel logisch voor de prijs waarvoor de kalender te koop was.

Snel bezorgd. Goede beschrijving producten.

Producten voldoen. Soms zou beschrijving uitgebreid mogen worden (maat oerong bijv.). Bestelling altijd op tijd.

Ik vind Willie.NL een prettig bedrijf die nakomt wat ze beloofd,

Veel ervaring heb ik niet ik ben pas81 jaar oud en dus nog een beginertje Dus alle ervaring van andere vind ik erg leerzaam. Een dingetje moet me eigenlijk wel van het hard is,dat alle pilletjes franjes enz niet werken . (Dus dat is een beetje valse informatie) Verder alles prima ga zo door Groetjes Ruud

Gewoon top

Alles snel concreet en goede kwaliteit dus top