altijd correct geleverd

nog niet heel veel gekocht maar wat ik al heb gekocht wel tevreden van

Ik ben zeer tevreden

Ik raad het iedereen aan

Veel keuze mogelijkheden mooie site en snelle levering

Altijd optijd geleverd Altijd netjes verpakt

heel goed

vandaag besteld volgende dag snel thuis

Alles prima niks te mopperen

Glijmiddel is prima plakt niet

Zoals het hoort.

Zoals het hoort.

toppie spulletjes

steeds goede producten

Een verrassing die blijft verbazen

Snel en netjes bezorgd. Mooie verpakkingen en voor ieder wel wat te vinden

Goede spullen en, als nodig, ook een snelle en vriendelijke helpdesk.

Prettig

TOP bedrijf.

Wij kopen zo nu en dan wat en dat voldoet altijd aan de reclame die er voor wordt gemaakt. Ook de reviews zijn overeenkomstig met het gekochte. Ook de bestelling wordt secuur en in alle anonimiteit verricht; bovendien zeer snel. Zoals gezegd prima bedrijf.

Perfecte snelle anonieme levering

Willie komt de afspraken perfect na, snelle levering in discrete anonieme verpakking. De tot nu toe gekochte producten zijn van goed kwaliteit. Alleen sommige spulletjes in de adventkalender zijn van mindere kwaliteit terwijl er ook kwalitatief hele goede producten in zitten . Allemaal heel logisch voor de prijs waarvoor de kalender te koop was.

Snel bezorgd. Goede beschrijving producten.

Producten voldoen. Soms zou beschrijving uitgebreid mogen worden (maat oerong bijv.). Bestelling altijd op tijd.

Ik vind Willie.NL een prettig bedrijf die nakomt wat ze beloofd,

Veel ervaring heb ik niet ik ben pas81 jaar oud en dus nog een beginertje Dus alle ervaring van andere vind ik erg leerzaam. Een dingetje moet me eigenlijk wel van het hard is,dat alle pilletjes franjes enz niet werken . (Dus dat is een beetje valse informatie) Verder alles prima ga zo door Groetjes Ruud

Gewoon top

Alles snel concreet en goede kwaliteit dus top

Mooie producten tegen een redelijke prijs

Heb al diversen keren iets besteld bij Willie.nl en dat is altijd perfect en snel gegaan. Heb twee maal gehad dat ik een probleem had met een product maar dat werd in beide gevallen heel mooi opgelost door de producten te vervangen door nieuwe. Top service van Willie.nl.

fijne winkel

uitgebreid assortiment en goede service

Super gewoon

Goede service snelle leverring

Bedankt, ik ben erg tevreden !

Ik ben erg tevreden. De dildo voelt goed aan, bijna net echt, goed om te pijpen.

Toppie

Het uitzoeken van het ruime aanbod producten is geweldig. De te bestellen producten worden zeer snel geleverd. Ik kan na diverse producten te hebben besteld geen negatieve punten vinden voor Willie.nl Ik zou zeggen doorgaan op deze manier.

Geweldige om van te genieten

Toen we Willie tegen kwamen waren wij niet meer te houden. Heerlijk genieten in een zoektocht van producten en prijs kwaliteit verhouding nog spannender om iets heerlijks te vinden. Willie mag geregeld aansluiten bij onze intieme momentjes.....

snelle en discrete levering

snelle en discrete levering van goed prdukten

Uitstekende klantenservice

Ze zijn duidelijk, snel en vriendelijke, word altijd netjes geholpen.

Willie is top

Goed product en snel geleverd

Maziestraat 22 A

2514 GT Den Haag