Snelle lewering en discreet

in een woord fantastisch

Echt super fijne artikelen bij jullie gekocht. Discreet verstuurd. TOP!

Nette service

ik had voor advies gevraagd voor een bed bondage/handboeien vanwege dat mijn polsen en enkels voller zijn door een aandoening. Ik werd ontzettend vriendelijk en netjes geholpen aan de telefoon en daarna via email. Alles werd voor mij na gekeken en andere items werden geadviseerd. Ik voelde me heel erg geholpen en ik vond het ook niet "eng" om contact op te nemen. Ik ben niet vaak naar een sexshop ofzo geweest dus het is voor mij erg wennen. Ik ga zeker vaker hier items bestellen en genieten!!

goede service,nakomen afspraken, leveren volgens melding

product is goed, alleen prijs zou lager moeten zijn, kwam het artikel op een andere site tegen en een stuk goedkoper

Ik ervaar willie als een betrouwbare partner die snel en degelijk materiaal levert.

Goede service, snelle levering en degelijke spullen. Ik ben zeer tevreden over de spullen die ik gekocht heb.

Snelle levering, netjes bezorgd, keurig verpakt, grote keuze

Vlotte afhandeling duidelijke website

Product is vlot afgeleverd en de bestel procedure verloopt soepel via de website. Alles is netjes en discreet verpakt.

Makkelijk in gebruik top service

Meerdere aankopen gedaan Kwalitatief goed Prijs goed En voor een online winkel is de service perfect Je probleem word serieus en snel opgelost Danwel met nieuw product danwel met een tegoedbon Ga zo door Mvg Jules

Slechte service

Apparaat doet niet wat het doen moet, terug gestuurd,krijg ik een mail van hij doet het gewoon, willen ze het terug sturen, krijg ik weer een rekening van €7,95 Geld krijg je niet terug daar , eens besteld hier maar nooit meer

Beste Sam, Bedankt voor uw bericht. Wat jammer om te horen dat u het niet eens bent met onze retourvoorwaarden. Voor u het artikel retour heeft gestuurd, hebben wij een aantal punten gevraagd om na te kijken. Het is natuurlijk zonde als het artikel retour wordt gestuurd en deze gewoon blijkt te functioneren. Om deze weer terug te sturen, moeten wij ook verzendkosten betalen. Het klopt dus inderdaad dat de standaard verzendkosten van €7,25 in rekening worden gebracht. Dit zijn dan ook onze procedures waar wij ons aan moeten houden. Artikelen welke uit de verpakking zijn geweest én naar behoren functioneren, kunnen wij helaas geen geld voor terug geven. Gelukkig wordt dit van te voren allemaal besproken en had het artikel in eerste instantie dus niet terug gestuurd hoeven worden. Ook is dit allemaal terug te vinden in onze retourvoorwaarden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

Tweede bestelling en alles is naar wens

zeker een aanrader

Doen wat ze beloven, leveren wat je besteld hebt in neutrale verpakking en snel ook. diverse betaal mogelijkheden wat ook wel handig is en een prettige overzichtelijke website. een aanrader!.

Prima bedrijf.

Leveren wat afgebeeld staat. Prima product. Dikke 10.

Supersnel en goede kwaliteit

Ik had mijn aankoop binnen een dag binnen. Zo hoef je niet lang in spanning je spannende aankoop af te wachten!

Fast, discreet and good service

Neat webshop, fast shipping and everything well organized. I would definitely recommend ordering something here.

Twee defecte producten en slechte communicatie

Na twee jaar hield mijn eerste womanizer premium ermee op (logisch met mijn dagelijkse gebruik hihi) en dus bestelde ik een nieuwe bij willie.nl ergens eind juni 2020. Na een paar dagen hield deze ermee op en ik heb meteen een retour aangevraagd en een nieuwe bij ze besteld want ik had al een voorgevoel dat retouren lang zouden duren. Op 3 juli hebben ze mijn retour ontvangen volgens DHL en ik heb nog niet eens bericht gehad van Willie zelf hierover. De tweede womanizer die ik had besteld hield er ook na een paar dagen mee op en dus heb ik die gisteren ook op de post gedaan terug naar willie.nl. ik heb bijna 2x 180 euro betaald en nog geen werkend product en veel te weinig communicatie van de klantenservice hierover. Volgens DHL zouden jullie vandaag product nummer 2 moeten ontvangen en ik zou graag zsm m'n geld terug krijgen zodat ik ergens anders één kan bestellen, want door jullie heb ik nog steeds geen seks speeltje.

Beste Leonie, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u twee defecte artikelen heeft ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Er zit gelukkig garantie op het artikel en hebben daarom het artikel ook bij u laten ophalen door DHL om het voor u te controleren. Als u nog niets van ons heeft gehoord betekent dit vaak dat wij het artikel nog niet retour hebben ontvangen. Wij willen u dan ook vragen om ons een foto van het verzendbewijs te sturen zodat wij dit direct voor u kunnen nakijken en tot een oplossing kunnen komen. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Nathalie Klantenservice Willie.nl

Snel, discreet en goede service

Nette webshop, snelle verzending en alles goed voor elkaar. Ik zou het zeker aanraden hier iets te bestellen.

Beste Klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het artikel was afgekeurd. Omdat wij werken met hygiënische artikelen, controleren wij erg streng op retourzendingen. Wij gaan er dan ook vanuit dat u het ook zeker niet zult appreciëren wanneer u een artikel ontvangt welke duidelijk open is geweest of waarvan de verpakking is beschadigd. Zoals telefonisch al aangegeven hebben wij het artikel er direct bij gepakt om deze nogmaals te controleren. Het artikel was nog in goede staat dus heeft u inderdaad een verkeerde mail ontvangen. Wij werken met mensen en helaas kan het wel eens voorkomen dat hier fouten worden gemaakt. Wij hebben dit echter direct voor u opgelost en onze excuses aangeboden. Wat betreft de spaarpunten begrijp ik de vraag niet helemaal. Ik zie hier dan ook geen enkele vorm van communicatie terug. En zie dat u voor elke order netjes de spaarpunten heeft ontvangen. Wanneer u hierover geen contact opneemt, kunnen wij dit helaas niet voor u oplossen. Volgens de Track en Trace code is uw pakketje zonder problemen op de afgesproken datum bezorgd. Ik hoor dan ook graag wat de klacht tegen DHL inhoudt? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Willie.nl

Degelijk, betrouwbaar en discreet

Snelle en correcte levering. Bij vragen direct en duidelijk antwoord.

Wort goed bezorgt in een aparte doos komt snel en werkt goed

Geweldige service, met snelle discrete levering van de producten.

Alle producten zijn van een goede kwaliteit en mocht er eens iets mee zijn, dan krijg je direct een nieuwe toegezonden.

Snelle levering, goede kwaliteit

Perfect, snelle en anonieme levering. Geweldige kwaliteit spullen, vaste klant na deze goede ervaringen!

Prima en discrete webshop

snelle en discrete levering. Goeie prijs-kwaliteit verhouding.

1ste keer besteld en service was perfect

Goede service. Had een defect en opgestuurd en heel snel een nieuwe gekregen... top

Prima webshop, gamakkelijke interface en betaald met iDeal. Dag later heb ik het geleverd gekregen!

Snel en discreet

Wordt netjes aangegeven tijdens het bestellen dat de levertijd langer kan zijn, maar dit was gelukkig niet het geval! Volgende dag al discreet in huis! Top service

Bedrijf goed

Bedrihf opzich goed snelle levering. Product minder niet tevreden heel langzaan en haast geen trilling.raak er helaas niet opgewonden van. Zonde van mijn geld

Beste Mary, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het artikel niet naar wens is. Helaas kunnen wij geen artikelen retour nemen welke uit de verpakking zijn geweest. Dit wordt dan ook duidelijk aangegeven in onze retourvoorwaarden. Ik wil u dan ook aanraden om in het vervolg contact op te nemen met onze klantenservice voor persoonlijk advies. Wij helpen u dan graag in het vinden van het voor u geschikte artikel. Zo worden dit soort situaties voorkomen. Wij zien u graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Kimberly Klantenservice Wilie.nl