Seksualiteit is een geweldig iets.

Het is met de gezondheid soms iets wat niet goed is wat er dan gebeurt.

Alles klopt. Geen gezeik. Optijd geleverd

Leuke werknemers, goede service. Onwijs snelle levering en echt top producten. Alles werkt altijd naar behoren en het komt goed en leuk verpakt aan. Altijd een feestje en een cadeautje als er weer een pakketje van Willie.nl binnen komt.

Prima en snelle levering

Prima producten en snelle levering. De 2 producten werden apart van elkaar verzonden. Het was handiger als het bij elkaar verpakt zou zijn.

Snel en goed betaalbaar

Snel besteld voor een goede prijs en altijd netjes verpakt en snel geleverd

Snel en uitgebreid

Bestelling komt snel binnen. Foto’s zijn duidelijk. En er is een breed assortiment!

Topshop

Topshop met leuke artikelen. Goede prijs/kwaliteit spullen :)

Makkelijk bestellingen plaatsen

Ben net nieuw als klant. Ging allemaal perfect met leveringen.

Geeft goed advies, snelle levering

Ik ben adequaat geholpen.

Toppie

Snel en discrete verzending

Groot assortiment en prima prijzen

Makkelijk geregeld

Duidelijke site, makkelijk besteld. Snel geleverd. Enige minpuntje is dat niet uit de site blijkt dat er meerdere leveranciers zijn en je pakketjes dus meerdere afzenders kunnen hebben.

Bijna altijd naar wens

Altijd snelle levering en mooie producten met goede prijs/kwaliteit verhouding.

Snel, efficiënt, top.

Snel, goed. Top.

Over het algemeen prima service kwaliteit producten soms minder

Al meerdere malen hier besteld. 1 x ging een speeltje bij de 2e x kapot door productiefout. Klantenservice was top in comminuceren en mocht wat anders leuks uitzoeken voor dat bedrag! Zou bij geen enkele andere online seksshop bestellen.

"Ik ben buitengewoon tevreden met mijn ervaring bij deze online winkel; de service was ongeëvenaard

Ik wil graag deze winkel de erkenning geven die ze echt verdienen. Ik heb onlangs een aantal producten aangeschaft, waarvan één product niet voldeed aan mijn verwachtingen. Echter, dit werd direct en uiterst professioneel opgepakt door Guusje, die mij meteen meerdere alternatieven heeft geboden, waardoor ik volledig tevreden ben. Ook werd er snel gereageerd toen bleek dat een afbeelding niet juist was bij een product, en dit is direct gecorrigeerd. Als ik in de toekomst weer iets koop, zal Willie zeker mijn eerste keuze zijn.

Top geregeld

Is super altijd met jullie discreet en snel geleverd en altijd werkende producten

Geen

Heerlijke orgasmes en past perfect!

Goeie kwaliteit. Veel genot

Zeer plichtsbewust

Een zeer goede klantenservice, zeer grandioos

Snelle en discrete levering en een ruime keuze

Onlangs de Snail Vibe besteld en mijn vrouw is helemaal tevreden. Deze overtreft de satisfyer volledig volgens haar.

Top artikelen

Ben zeer tevreden met de artikelen van willie.nl

Zeer duidelijke en snelle service

Duidelijke en goede functionerende webwinkel. Naar mijn idee een breed aanbod en concurrerende prijs.

Maziestraat 22 A

2514 GT Den Haag