Gewoon heerlijke spullen voor een avondje vermaak

Soms lastig in te schatten hoe groot of breed iets is maar de helpdesk is zeer vriendelijk en vind geen vraag te gek

Goede service en producten

Mijn betaling werd niet goed doorgevoerd, na contact opgenomen te hebben wat ik als zeer prettig heb ervaren werd alles snel en zorgvuldig geregeld waardoor de bestelling er snel was.

Prima apparaat

Gewoon top

Kwam mooi op tijd binnen in een discrete verpakking

Komt tot nu toe alle afspraken na

Snelle levering en goede kwaliteit

blij met de aanschaf

Prima service zeer snel in huis

Is heel goed ga ook mijn volgende bestelling daar doen

Duidelijke informatie en snelle levering.

Goede site met duidelijke omschrijving van de producten. Producten waren binnen 2 dagen al in huis. Al met al een goede betrouwbare site.

Prima service en aanbod

Prima service en aanbod en snelle verzending! Al met al een prima en betrouwbaar bedrijf!!!!

Snelle en goede service

Snelle en goede service, duidelijke product omschrijvingen. Zaterdags besteld en ‘s maandags al in huis. Top!

Leuke winkel, veel ideeen

Goede winkel ervaring, geven veel ideeen voor in de relatie.

Altijd discreet en snel geleverd volgens afspraak!

Guusje beste medewerkster

Hele goede service gehad telefonisch en via e-mail. Guusje ! Veel dank aan haar Bestelling verliep fout maar Guusje loste het op. Top service nogmaals Groetjes Tim

Snel en discreet geleverd, ruime keuze en goede prijzen

altijd tevreden hier

klantenservice is snel en adequaat. problemen worden snel opgelost. ook is het aanbod zeer ruim en zacht geprijsd. al met al top! (ook voor bottoms)

Fijne webshop met goede service

Na mijn bestelling krijg je netjes de voortgang gemaild en de verwachte levertijd. Alles volgens planning gegaan, bij vragen wordt je snel geholpen.

Goede levering en goede informatie over product

Informatie op de site erg goed en geleverde product is vaak zoals verwacht.

Beste prijs en betrouwbaar

Leveren volgens de belofte: “Morgen in huis”, voor een gunstige prijs. Ook het assortiment is breder dan bij de concurrent heb ik gezien.

Snelle en goede levering

Artikelen gemakkelijk te vinden. Bestellen eenvoudig. Levering duurt iets langer als aangegeven maar kan niet aan de leverancier toegeschreven worden.

Fijne service

Altijd snel geleverd

Levering is snel en we hebben er altijd veel plezier mee met de speeltjes van Willie.

Top service na ontvangen productiefout.

Ik had een aantal producten besteld, waarvan 1 na enkele keren gebruik onverwacht kapot ging. Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice is binnen een dag het probleem opgelost en een vervangend product opgestuurd. Tot bedrijf, top serivce.

Goede producten goede klantenservice!

Kwaliteit producten en bij mankementen zeer goed geholpen? Meerdere aanschaffen gedaan en allen boven verwachtingen. Punten systeem mag voor de vaste klanten wel een kleine upgrade gebruiken verder geen aan of opmerkingen goed bezig en ga zo door!

De beste in bed én op het net.

Bij Willie altijd goede en vlotte service. Ruim assortiment en vaak nieuw. Jammer dat sommige producten soms uit het assortiment verdwijnen.