De beste in bed én op het net.

Bij Willie altijd goede en vlotte service. Ruim assortiment en vaak nieuw. Jammer dat sommige producten soms uit het assortiment verdwijnen.

Prima webwinkel, veilig en betrouwbaar.

Veilig en betrouwbaar, snelle discrete levering. Wat je mag verwachten van een dergelijk bedrijf.

Fijne online shop, goede producten.

Mijn ervaring met Willie.nl is zeer goed. Goede producten en service. Een goede online shop en snelle levering. Ik raad dit iedereen aan om hier hun speeltjes te kopen.

Betrouwbaar

Altijd op tijd en is er wat met het product wordt het keurig opgelost !!

gewoon GOED

goed geleverd.

Best goed

Een beetje duur maar werkt goed alleen batterijen niet in begrepen

Altijd goede hulp en altijd perfecte artikelen

Top website!

Bestel geregeld!

Veel niet leverbaar

Er was veel niet leverbaar. Verder overzichtelijke site en bestelling snel bezorgd

Leuke speeltjes, snelle verzending

Duidelijke foto's en goede omschrijving, speeltje doet wat het beloofd:)

Zeer te vreden en goeie snelle service

Super producten

Super Vriendelijk aan telefoon

Top producten

Snelle levering en goed service

zeer goed

goede prijs, snelle leveringen. Problemen worden onderschept en behandeld

Prima! Super snel verzonden én ontvangen.

Geweldig bedrijf met mooie producten

Tot nu toe alle bestellingen in zeer goede orde en volgens afspraak (zelfs sneller) geleverd.

Heel veel keuze en geweldige prijzen.

supersite die alles doet wat ie belooft

De keus is ruim genoeg, Tot op heden geen producten gekocht die afwijken van de omschrijving. Handige reviews van anderen: ook de negatieve dingen worden gewoon gemeld. Snel en Discreet in het versturen :)

Leuke producten voor hem en haar.

Gemakkelijk producten te bestellen en zeer snel geleverd en netjes verpakt. Ben zeer tevreden.

Altijd snel en discreet bezorgd dus gewoon geweldig zaken doen met Willie, aanrader!!

Bestelling gesplist

Mijn bestelling werd in twee stukken gesplitst. Het gevolg was dat het tweede deel 4 dagen later was dan beloofd. De combinatie afhaaltijden, pinksterweekend en net iets te late bezorging is de oorzaak.Het eerste deel van de bestelling was er de volgende dag.

Duidelijke beschrijving en snelle levering

Prima webshop

Snel geleverd en ook de aanbiedingen zijn leuk die ik regelmatig in mijn mail krijg

Snelle levering en discreet verpakt

De levering was er binnen 2 dagen en het was discreet verpakt. Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht.

Maziestraat 22 A

2514 GT Den Haag