Topppp

Topservice en topwijntjes

Goede klantbenadering. Had bestelling gedaan maar was kortingscode vergeten in te voeren. Na een belletje werd dit keurig hersteld.

Top ervaring!

Makkelijk bestelproces, uitgebreid assortiment

Goede en snelle levering

TOP GEWOON GELEVERD ZONDER BO OF WA ZOALS IK HET GRAAG HEB BEN BIJNA NOOIT THUIS DANK

IDEM

Ben prima geholpen!!! Ik ga snel weer!!!

Ben prima geholpen!!!!!

Super klantvriendelijk!

Bestelling geplaatst en een beetje bezorgd of dat het pakketje wel op tijd binnen zou zijn. Een mail gestuurd met direct daarop een vriendelijke reactie en de volgende dag had ik mijn pakket al in huis!

We're lucky!

It's a great fortune to have this kind of shop around. They know their business, make available to us in the NL great wines without exaggerated extra costs, and are super professional in handling and shipping their stuff. Impeccable packaging to ensure their amazing wines arrive in perfect shape, plus several delivery options. Highly recommended supplier for anyone who loves wine in Holland.

Supergoede service

Zowel via app als telefoon goede contacten!

uitstekende service

goede kennis over de wijnen, snel geholpen, veel aandacht

Response from the business owner

Graag gedaan Marcel en dank voor de mooie beoordeling. Altijd fijn om wijnliefhebbers van advies te voorzien

Fijne website, goede selectie, snelle levering, 100% aanbevolen!

Donderdag middag voor 16:00uur besteld en de volgende dag in huis! Goede, snelle en makkelijke website, duidelijke informatie, ideaal om een cadeau mee te versturen. Leuke cadeau verpakkingen beschikbaar inclusief gratis kaartjes voor een boodschap en alles heel netjes ingepakt.

Dank je wel Romy - altijd fijn om te horen

Mooie wijnen, maar prijzen niet altijd correct

Mooie wijnen, prijzen niet altijd correct

nette levering op tijd, goede communicatie

nette levring en strakke communicatie

Geweldige wijn

Na veel moeite fles open gekregen. Vele werk ruimschoots beloond. Wijn is heerlijk droog en fruitig

Doos binnenin beschadigd

De doos waar de champagne was reeds beschadigd -gescheurd bij het opendoen. Genant om als cadeau te geven met zo een dure fles.

Response from the business owner

Goedendag Wendy - dat is zeer vervelend om te horen en is niet goed. Natuurlijk proberen we zoiets altijd netjes op te lossen want alhoewel het zelden voorkomt maar bij Transport kan iets beschadigen maar als u ons dan belt of mailt dan zullen we dit altijd netjes oplossen. We hebben nog even gecontroleerd of we iets gemist hebben maar hebben niets van u vernomen over dit probleem.

snel en attent

Prachtige aparte wijnen ui Puglia besteld. Nabestelling cadeau verpakking ging atteent. Zeer snel.

Response from the business owner

fijn om te horen. Geniet van de lekkere wijn en mooie flessen

Snelle levering van een geweldige wijn

Met mijn wijnvrienden kom ik regelmatig bij elkaar en proberen we elkaar te overtroeven met de wijn die we meenemen. De Malbec van GrandCruWijnen was de winnaar van de avond. 98 Parker punten en slecht € 114. Ik zal zeker nog vaker wijnen bestellen bij GrandCruWijnen.

Response from the business owner

Mooi Bob - nu was de keuze ook wel geweldig trouwens maar mooi dat we een winnaar in assorti hebben. Dank voor de fraaie beoordeling

Vandaag bestellen bijna morgen in huis

Het bestellen is zeer gemakkelijk, en de levering is zeer snel en wanneer het jou uit komt

Ordered in the evening had it next day at home

Extremely fast delivery and super happy. Would order definitely again here!

het is pas crisis als de wijn op is

Een groot aanbod van wijnen ,vriendelijke ontvangst, en wordt goed geholpen, besteden veel aandacht aan proeverijen en een duidelijke, en prachtige website

Fijne website en snelle levering

Makkelijk bestellen en afrekenen. Leuk aanbod met hier en daar paar leuke exclusieve wijnen. Absolute aanrader.

snel correct

goede wijnen, top kwaliteit, snel leverbaar

Super goed

Snelle bezorging en waarbij je als "kado-gever" op de hoogte wordt gehouden van de levering. Ook super snelle reactie op mijn vraag over de bestelling. Zeer zeer tevreden

About GrandCruWijnen.nl

Grandcruwijnen is gespecialiseerd in kwaliteitswijnen en bijzondere spirits zoals whisky, gin, grappa, cognac en rum. Die verkopen wij per fles, uit een assortiment van 2500+ verschillende wijnen en gedistilleerde producten. We richten ons met name op Franse, Italiaanse en Spaanse wijnen en de topwijnen uit de Nieuwe Wereld. Uiteraard tegen uiterst scherpe prijzen. Want een goede wijn hoeft niet duur te zijn: u heeft al een fles vanaf 5 euro. Daarnaast heeft Grandcruwijnen een uniek aanbod van olijfolie, sherry’s en portwijnen. In bijna alle gevallen stukken voordeliger en allemaal eenvoudig en snel te bestellen via onze webshop of per telefoon. Onze wijnen kun je makkelijk vergelijken, want dit zijn allemaal A-merk wijnen. Wij verkopen dus géén ‘private label’ wijnen waarvan je de prijzen niet kunt vergelijken en zogenaamd met hoge kortingen worden verkocht. Ons assortiment bevat louter internationaal bekende kwaliteitswijnen in letterlijk iedere prijsklasse. Grandcruwijnen.nl gelooft in de combinatie van online en offline en wil zich zeker niet mengen in de vele dropship webwinkels die een enorm assortiment tonen maar deze niet daadwerkelijk hebben. Wij tonen bij ieder product de beschikbare voorraad en totdat is verkocht liggen de wijnen veilig, rustig en geconditioneerd. Daarom kunnen wij snel leveren en wilt u liever langskomen dan is dit ook geen enkel probleem. Ons gehele assortiment die u vindt op onze website kunt u ook vinden in ons Wine Warehouse - nergens vindt u zoveel kwaliteitswijnen op 1 plek. Kom gerust langs - wij zijn alle werkdagen geopend. Ook belangrijk te vermeldend dat wij zeer actief zijn in duurzaam en CO2 neutral werken. Gewoon een aantal voorbeelden maar wij hergebruiken ons vele karton en maken daar verpakkingsmateriaal van, ons wine warehouse is volledig geconditioneerd maar op basis van energie die wij opwekken met zonnepanelen en wij versturen met koeriers die C02 neutraal opereren. Toch ook een belangrijke overweging in uw keuze!!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement