Top !!!

Top !!!

eerlijke prijzen, snelle levering

Lage prijs, mooi assortiment en supersnelle levering, dat is alles wat telt

Goede ervaring bij het online bestellen.

Geleverd wat er besteld is

Prima service , snel geleverd , juiste jaartal conform bestellig

efficiente levering

en zeker goede wijnen maar dat vraagt wat tijd, de Mogador 2015 was excellent; twee kleine puntjes; 1 Lapostolle; meld Parker96 en Syrah -even aanpassen groeten

Perfecte wijn geleverd binnen 24 uur, subliem!

Perfecte wijn geleverd binnen 24 uur, subliem!

Tof dat ik je bedrijf gevonden heb.

De levering heeft wel wat te lang geduurd, 6 dagen is misschien iets te... Voor de rest alles prima

Top Olijfolie.

Ik bestel hier regelmatig. Fijne Olijfolie en zeer verzorgd allemaal.

Een ongelooflijk breed assortiment in jullie gebruiksvriendelijke site en top levering!

Super blij waren we toen we onze lievelingsporto bij jullie aantroffen! Dankzij jullie breed assortiment hebben we de porto die we jaren geleden in Portugal hadden geproefd nu zelf in huis! Op de site konden we ook ineens kijken hoeveel jullie daarvan in voorraad hebben. Heel qemakkelijk! De levering was ook vrij snel en vlot en de flessen waren veilig ingepakt. We weten waar we nu moeten bestellen wanneer we aan onze laatste fles beginnen en kunnen ook vrienden en familie laten meegenieten :-) Schol!

Correcte service en prijzen mbt alle wijnen

Correcte service en prijzen voor alle wijnen

Levering na bestellen was snel. Goeie service heerlijke wijn. Zeker voor latere bestellingen. Top

Mooie keuze aan wijn, zeer netjes en snel verstuurd!

Prettig dat je per fles wijn kunt bestellen en dus niet meteen een hele doos hoeft in te slaan zonder de wijn geproefd te hebben.

Ruime keuze, mooie producten

Meestal haal ik af in Dordrecht. Er ligt een ruime voorraad én er is een brede kennis bij de aanwezigen over de producten.

Order snel verwerkt en goed verpakt.

Mijn order werd snel verwerkt, goed verpakt en tijdig bezorgd, een topper dus! De wijnen heb ik nog niet geproefd, maar op basis vam eerdere ervaringen ben ik er van overtuigd dat die heerlijk gaan smaken.

Top zaak

Ik had al een paar keer online besteld, maar ik besloot nu om de zaak te bezoeken en wijn te kopen. Echt een goede ervaring, goede dienstverlening en zeer klantvriendelijk.

Snelle levering, flessen zeer goed verpakt! Crazy Tropez is een top rosé!

Mooie gebruiksvriendelijke site met breed assortiment

Breed assortiment met mooie wijnen in elke prijsklasse. Tevens keurige en snelle levering.

Snel en betrouwbaar

Grote selectie van hoge kwaliteit wijnen. Mijn bestelling was in 3 dagen geleverd.

Klasse

Professioneel, zeer ruim aanbod van steeds degelijke betaalbare wijn tot topwijnen. Goede feedback bij de wijnhuizen Correcte prijs en vlotte levering

Mooi assortiment duidelijke website en snelle levering die veilig verpakt is

Uitstekende service en kwaliteit

Mooie keuze in het aanbod, snelle service, prettig contant en bij zelf afhalen nog een leuke korting.

Alles tip top in orde.

Prima verpakt en goed op tijd. Zal zeker terug bestellen.

Snel, vriendelijk en heerlijke wijn.

Thuis besteld, uurtje later opgehaald. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Snelle levering naar keuze

Door samenwerking met de bezorgdienst een exact tijdstip aangegeven voor bezorging dus niet meer nodeloos wachten. Wijn was al goed :-)

Stockwerk Grüner Veltliner

Uitstekende service en levering