Snelle service, lastig bestellen

Ik bestelde op een vrijdagavond en zaterdagmiddag was het geleverd, dat is echt top! Wat echter wel minder fijn was, was het zwaar gecompliceerde bestelsysteem. Er moet ontzettend veel informatie worden ingevuld, en af en toe is het door het Engels ook lastig om te begrijpen wat het systeem bedoeld (wanneer je niet door kan gaan met bestellen omdat je nog iets moet invullen of bevestigen). Verder helemaal prima!

Voldoet aan alle verwachtingen!

Goede informatieve website die het makkelijk maakt om tot een keuze te komen. Uitermate blij met de bezorgdienst, kon tot aan de deur zien waar het bestelbusje was op de kaart. Enkele wijnen besteld, waarvan tot dusver één geopend, was van goede kwaliteit, een genot om te drinken.

alcoholisch

was te snel leeg

mega goede ervaring !!

Ik heb online wijn besteld via Grandcruwijnen.nl en mijn ervaring was zeer goed. Op de website staat namelijk een uitgebreide beschrijving van alle producten en daarbij ook nog heel veel extra informatie. De flessen worden ook heel erg goed en stevig ingepakt.

Topwijnen en uitstekende service

Al jaren een toosters voor heerlijke wijnen. Nu weer prachtige selectie van Victoria Ordonez. Bezorging ook super en inventieve en duurzame verpakkingswijze !

Snelle levering en ruime keuze

Levering de volgende dag (zelfs gratis avondlevering). Ruim assortiment met goede combiboxen als keuzehulp voor de liefhebbers met beperkte wijnkennis. We gaan van de wijn genieten.

Bestellen gaat zeer makkelijk en de verzending binnen 24 uur.

Goede service & snelle levering

O.a. een mooi assortiment riesling en sherry

Snelle verzending. Stipte levering door Budbee en zeer veilig verpakt door Grandcruwijnen.

Mijn bestelling was snel klaar

Bestelling snel en prima afgehandeld.

Heel goed!

De bestelling is met zorg verpakt en keurig tot aan de deur bezorgd. Vlotte levering. Kan niet beter.

goede service, ik ben tevreden

prima in orde

keuze uit top wijnen, die keurig en snel thuis zijn afgeleverd

Top assortment en snel geleverd!

Top assortment en snel geleverd!

Ik wilde wat nieuws proberen en kwam al snel bij GrandCruWijnen terecht. Fijne service en prima geholpen. Ga gelijk meer bestellen.

goed.

Beste mensen, Afgelopen week (week 2-3- 2021) stonden er best veel wijnen die niet op voorraad zijn. Ook oudere jaargangen zijn mondjesmaat verkrijgbaar, de witte Rioja 1986 M. de Murrieta gaat helaas boven mijn budget. Verder vele interressante bekende en gelukkig ook onbekendere wijnen. Ga zo door!

Positief

prima keuze in goede wijnen

hebben altijd veel keuze in goede en betaalbare wijnen, ook de duurdere prijsklasse. helaas soms items niet meer op voorraad.

Prima service en een van de weinige bedrijven die het nog waar kan maken om de dag na bestelling te leveren.

prima service, snelle levering

goede verpakking

Tevreden met de bezorging

De wijn was heel goed ingepakt

Snel, goede prijs, makkelijk

Ontzettend snelle service, mooie prijs voor een prachtige wijn, bestellen was zo gepiept. Aanrader!

top bedrijf

Geweldig assortiment, goed verpakt en hoge service-graad. Avond levering is ideaal

Het enige bedrijf waarbij de service écht geweldig is

Op tijd geleverd, vriendelijke service, en veel informatie op de site!

Over GrandCruWijnen.nl

Grandcruwijnen is gespecialiseerd in kwaliteitswijnen en bijzondere spirits zoals whisky, gin, grappa, cognac en rum. Die verkopen wij per fles, uit een assortiment van 2500+ verschillende wijnen en gedistilleerde producten. We richten ons met name op Franse, Italiaanse en Spaanse wijnen en de topwijnen uit de Nieuwe Wereld. Uiteraard tegen uiterst scherpe prijzen. Want een goede wijn hoeft niet duur te zijn: u heeft al een fles vanaf 5 euro. Daarnaast heeft Grandcruwijnen een uniek aanbod van olijfolie, sherry’s en portwijnen. In bijna alle gevallen stukken voordeliger en allemaal eenvoudig en snel te bestellen via onze webshop of per telefoon. Onze wijnen kun je makkelijk vergelijken, want dit zijn allemaal A-merk wijnen. Wij verkopen dus géén ‘private label’ wijnen waarvan je de prijzen niet kunt vergelijken en zogenaamd met hoge kortingen worden verkocht. Ons assortiment bevat louter internationaal bekende kwaliteitswijnen in letterlijk iedere prijsklasse. Grandcruwijnen.nl gelooft in de combinatie van online en offline en wil zich zeker niet mengen in de vele dropship webwinkels die een enorm assortiment tonen maar deze niet daadwerkelijk hebben. Wij tonen bij ieder product de beschikbare voorraad en totdat is verkocht liggen de wijnen veilig, rustig en geconditioneerd. Daarom kunnen wij snel leveren en wilt u liever langskomen dan is dit ook geen enkel probleem. Ons gehele assortiment die u vindt op onze website kunt u ook vinden in ons Wine Warehouse - nergens vindt u zoveel kwaliteitswijnen op 1 plek. Kom gerust langs - wij zijn alle werkdagen geopend. Ook belangrijk te vermeldend dat wij zeer actief zijn in duurzaam en CO2 neutral werken. Gewoon een aantal voorbeelden maar wij hergebruiken ons vele karton en maken daar verpakkingsmateriaal van, ons wine warehouse is volledig geconditioneerd maar op basis van energie die wij opwekken met zonnepanelen en wij versturen met koeriers die C02 neutraal opereren. Toch ook een belangrijke overweging in uw keuze!!