Slecht

Mijn bestelling zou bezorgd worden door budbee , maar een uur voor aankomst werd de bezorging geannuleerd, in contact komen met deze partij is nogal moeilijk , ik zit na drie dagen nog steeds op mijn pakketje te wachten. Grandcruwijnen is blijkbaar tevreden over deze service maar de volgende keer voor mij weer postnl.

Wat een fijne en duidelijke manier om te kunnen volgen waar je bestelling blijft Zelden zoiets meegemaakt. Mijn hartelijke dank

Snelle nette service

Voor een niet-wijnkenner een Top-website om rustig een keuze te kunnen maken.

Ik ben van nature geen wijndrinker. Maar recentelijk heb ik tijdens een diner kennis gemaakt met een Cloudy Bay - Sauvignon Blanc 2020. Ik ben verkocht. GrandCruWijnen is een Top website om rustig lezend een keuze te maken. Er is voldoende informatie bij een wijnfles om mijn nieuwsgierigheid aan te wakkeren. De informatie omtrent de verschillende aroma's bij de Cloudy Bay heeft helemaal bevestigd wat ik tijdens het diner geroken hebt. Deze website is een echte aanrader om de juiste keuze te kunnen maken voor een niet-wijnkenner (uiteraard ook voor een echte wijnkenner).

goede en zeer snelle levering

Perfecte service en levering

Weer prima zoals altijd

Zoals gewoonlijk weer vandaag besteld morgen in huis

Contact met BudBee onmogelijk om datum te veranderen

De bestelling bij GrandCruwijnen ging prima en snel. Toen de dag en het uur vaststond bij BudBee, lieten ze mij dit weten, ik heb het doorgegeven aan de kleinkinderen in Nederland. Die waren die dag niet aanwezig, en hebben zeker 5x geprobeerd contact te leggen via de mail met BudBee en door te geven dat ze niet thuis zouden zijn, en of ze maandag het pakket konden bezorgen. het pakket is toch zaterdagmiddag bezorgd, ik neem aan dat ze het bij de buren hebben afgegeven, terwijl de kleinkinderen niet thuis waren. En pas maandag om 14.00 kwam er een mailtje van Budbee over de bezorging en of alles naar wens was. Jammer, maar dit moet wel een beetje ander geregeld kunnen worden met Budbee. Door Budbee geef ik maar 3 sterren.

Dag Myrna - Het is een bekend probleem en wij hebben inmiddels Budbee serieus afgeschakeld. Zo goed als ze waren (en vandaar ook ons enthousiasme) zo slecht gaat het sinds de laatste paar weken. Ik weet dat ze hard bezig zijn met verbeteringen maar ze kampen met een chronische gebrek aan goede bezorgers (ziekte, te veel werk aangenomen, etc) en hebben meer werk dan ze aankunnen maar eerlijkheid gebied wel te zeggen dat dit rondom deze periode en zeker nu winkels weer eerder gesloten zijn, bij de meeste bezorgdiensten weer 'lastig' wordt.

Prima bedrijf, mooie keuzes

Prima bedrijf met mooie wijnen. Ook de levering gaat vlot Alleen mag er wel aangegeven worden dat er ook bij de buren bezorgd mag worden.

Beste Eddy - dank voor de feedback en complimenten. Sinds juli dit jaar is er een aanpassing in de warenwet waardoor alcoholhoudende dranken moeten worden ontvangen door het opgegeven adres en dient deze ook te worden ontvangen met legitimatie en door iemand van 18+ jaar. Om die reden kan niet worden afgeleverd bij de buren. Natuurlijk kan wel in de bestelling het adres vd buren als aflevering worden ingegeven en dan werkt het wel maar bij niet thuis betekent het dat pakket naar een afhaalpunt gaat en bij sommige bezorgdiensten wordt het nog 1 keer geprobeerd en dan gaat retour naar ons. Met vriendelijke groet Rolf namens Grandcruwijnen team

Top service!

Altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Meer dan ruime keuze en eenvoudig bestellen. Ook met de uitgebreide beschrijvingen van wijnen is er genoeg naar ieders gading...

Mijn ervaring met Grand Cru Wijnen is bijzonder slecht.

De service van Grand Cru Wijnen is abominabel. De bestelling is 's avonds buiten voor de deur gezet en als ik vervolgens hierover een email stuur, krijg ik geen enkel antwoord.

Beste Jaron - Natuurlijk kan dit niet en hier hebben wij ook direct de bezorgdienst over geïnformeerd en dit laten uitzoeken. Hoe graag we ook willen maar wij moeten dan ook even wachten op wat feedback (in dit geval van Budbee). In alle gevallen zijn de regels overtreden. A - willen we dit niet en B- Alcohol-producten dienen gelegitimeerd worden afgeleverd aan iemand van 18+ jaar dus onacceptabel. Gelukkig was het pakket ongedeerd en in goede staat maar nogmaals dit kan niet en had het wel beschadigd of verdwenen zijn geweest dan kunt u er zeker van zijn dat wij dit hadden vergoed Dat wij geen reactie geven is niet helemaal terecht en wij hebben u een email gestuurd met een antwoord.

Top online shop, rijk assortiment en ultra-snelle levering !

Rijk assortiment in de online shop met ultra-snelle levering: besteld om 14u 's middags, de ochtend nadien reeds de bestelling aan de deur!

Prima klantenservie

Snel en behulpzaam

Beste Maurice - Zoals wij ook melden (hoe graag wij ook willen) hebben we geen invloed op de bezorgdiensten en alleen dat wij het conform afspraak aanbieden. Tijdens normale periodes is de bestelling dan de volgende dag in huis (behoudens de zondag) maar hier geven we geen garantie op en dat kunnen we ook niet. Zoals u heeft kunnen zien hebben wij het pakket verstuurd op de dag van uw bestelling maar tijdens feestdagen en zeker tijdens Blackfriday hebben de bezorgdiensten het erg druk dus in u geval krijgt u het 1 dag later. Lijkt ons toch ook nog zeer redelijk.

Snelle levering en zeer goed verpakt

Heerlijke wijn besteld via Grandcruwijnen.nl , vlot geleverd en het was zeer goed verpakt.

Snel en professioneel

Alsmaar indrukwekkend goed

Blijft een geweldig bedrijf met goede service

Makkelijk besteld en snel geleverd!

Grote klasse

Hartelijke ontvangst en vakkundige voorlichting!!! Zowel thuisbezorgd als ophalen in Dordt Teveel keuze aan perfecte wijnen.

Niks opgaan te merken!alles goed verpakt ook voor vervoer!

On-line zeer gemakkelijk wijnen besteld en betaald. Top service bij afhalen.

Doet wat het beloofd

Online wijnwinkel met ruime keuze. Bestelling was degelijk ingepakt en snel verstuurd

Prima site en snelle levering

Wijn die ik in een 3 sterren restaurant heb gedronken is voor een schappelijke prijs te verkrijgen. Perfect verpakt en snel geleverd.

Probleemloze levering

Eerste digitale ervaring. Kon precies zien hoeveel flessen er op voorraad waren. Ik ga zeker een keer in de fysieke winkel kijken.

Snel en lekker

Goed en snel

Goede keuze kwa wijnen

Goede communicatie, correcte opvolging en levering bestelling

Geen opmerkingen te maken. Goede en correcte info omtrent bestelling en levering. Bestelling intact geleverd

Over GrandCruWijnen.nl

Grandcruwijnen is gespecialiseerd in kwaliteitswijnen en bijzondere spirits zoals whisky, gin, grappa, cognac en rum. Die verkopen wij per fles, uit een assortiment van 2500+ verschillende wijnen en gedistilleerde producten. We richten ons met name op Franse, Italiaanse en Spaanse wijnen en de topwijnen uit de Nieuwe Wereld. Uiteraard tegen uiterst scherpe prijzen. Want een goede wijn hoeft niet duur te zijn: u heeft al een fles vanaf 5 euro. Daarnaast heeft Grandcruwijnen een uniek aanbod van olijfolie, sherry’s en portwijnen. In bijna alle gevallen stukken voordeliger en allemaal eenvoudig en snel te bestellen via onze webshop of per telefoon. Onze wijnen kun je makkelijk vergelijken, want dit zijn allemaal A-merk wijnen. Wij verkopen dus géén ‘private label’ wijnen waarvan je de prijzen niet kunt vergelijken en zogenaamd met hoge kortingen worden verkocht. Ons assortiment bevat louter internationaal bekende kwaliteitswijnen in letterlijk iedere prijsklasse. Grandcruwijnen.nl gelooft in de combinatie van online en offline en wil zich zeker niet mengen in de vele dropship webwinkels die een enorm assortiment tonen maar deze niet daadwerkelijk hebben. Wij tonen bij ieder product de beschikbare voorraad en totdat is verkocht liggen de wijnen veilig, rustig en geconditioneerd. Daarom kunnen wij snel leveren en wilt u liever langskomen dan is dit ook geen enkel probleem. Ons gehele assortiment die u vindt op onze website kunt u ook vinden in ons Wine Warehouse - nergens vindt u zoveel kwaliteitswijnen op 1 plek. Kom gerust langs - wij zijn alle werkdagen geopend. Ook belangrijk te vermeldend dat wij zeer actief zijn in duurzaam en CO2 neutral werken. Gewoon een aantal voorbeelden maar wij hergebruiken ons vele karton en maken daar verpakkingsmateriaal van, ons wine warehouse is volledig geconditioneerd maar op basis van energie die wij opwekken met zonnepanelen en wij versturen met koeriers die C02 neutraal opereren. Toch ook een belangrijke overweging in uw keuze!!