Schnelle Lieferung auch nach Deutschland

Habe bereits das dritte mal Ware bestellt. Unkompliziert, sehr guter Service und sehr schnelle Lieferung. Kann man sehr weiter empfehlen!

Zoals altijd weer uitstekend, mooie en uitgebreide selectie wijnen die ook nog eens snel geleverd worden

Accurate levering

Op tijd volgens schema

Mooie wijn, goede service, snelle levering

Alles tip top in orde bij Grandcruwijnen zelfs ook in corona-tijd. Contactloos afhalen met korting en binnenkort weer zo'n leuke online proeverij. Ga zo door!

Zeer behulpzaam en snelle reactie

Zeer behulpzaam en snelle reactie

Vriendelijke bediening en snelle levering

Correcte en professionele afhandeling

op tijd geleverd. interessante promotie.

Uitstekende wijnen en uitstekende service. Niets te klagen

Top Class

Top Class! Excellent quick service :-)

Wijn en bestel app erg goed delivery was matig.

Moest zelf wijn ophalen.

Top service top wijntjes

Weer super snel mijn gekozen wijn in huis, verpakking blijft me verbazen sterk en efficiënt. Heb een deel van de En&te reeks besteld en ondertussen beproeft en goed bevonden. Kende de witte 234 maar ook de rest is prima, een aanrader!

Uitstekende wijn

Duidelijke site, makkelijk bestellen, snelle levering en bovenal TOP wijnen.

super snel en goed

alles duidelijk en snel gelevrd in goede verpakking

Vlotte levering

De bewaar porto werd perfect geleverd

Goede service en snelle en vriendelijke antwoord op vragen.

Zie boven

super snel

leuk dat er samen wordt gewerkt en een sden 2 proefdoos beschikbaar is. na eenvoudige bestelling binnen een uur al verzonden en volgende dag in huis. echt top!

De jarige was er heel blij mee

De sparkling rose is zelfs zonder alcohol erg lekker.

De sparkling rose is licht en erg lekker. Je mist de alcohol totaal niet.

Top site met goede wijnen!

Duidelijke overzichtelijke site met wijnen, voor elk wat wils. Levering op tijd en goed verpakt.

Snel en lekker!

Makkelijke app, snelle afhandeling super

Gewoon goed

Snelle levering, niet duur, heel goed verpakt

snelle levering, goede port, prachtige cadeauverpakking

snelle levering, goede port, prachtige cadeauverpakking

Goed geregeld

Voor de 1e keer via internet wijn gekocht. Levering correct uitgevoerd.

Steeds correcte levering

Zoals steeds een vlugge en correcte leveri g van kwaliteits wijnen.

Over GrandCruWijnen.nl

Grandcruwijnen is gespecialiseerd in kwaliteitswijnen en bijzondere spirits zoals whisky, gin, grappa, cognac en rum. Die verkopen wij per fles, uit een assortiment van 2500+ verschillende wijnen en gedistilleerde producten. We richten ons met name op Franse, Italiaanse en Spaanse wijnen en de topwijnen uit de Nieuwe Wereld. Uiteraard tegen uiterst scherpe prijzen. Want een goede wijn hoeft niet duur te zijn: u heeft al een fles vanaf 5 euro. Daarnaast heeft Grandcruwijnen een uniek aanbod van olijfolie, sherry’s en portwijnen. In bijna alle gevallen stukken voordeliger en allemaal eenvoudig en snel te bestellen via onze webshop of per telefoon. Onze wijnen kun je makkelijk vergelijken, want dit zijn allemaal A-merk wijnen. Wij verkopen dus géén ‘private label’ wijnen waarvan je de prijzen niet kunt vergelijken en zogenaamd met hoge kortingen worden verkocht. Ons assortiment bevat louter internationaal bekende kwaliteitswijnen in letterlijk iedere prijsklasse. Grandcruwijnen.nl gelooft in de combinatie van online en offline en wil zich zeker niet mengen in de vele dropship webwinkels die een enorm assortiment tonen maar deze niet daadwerkelijk hebben. Wij tonen bij ieder product de beschikbare voorraad en totdat is verkocht liggen de wijnen veilig, rustig en geconditioneerd. Daarom kunnen wij snel leveren en wilt u liever langskomen dan is dit ook geen enkel probleem. Ons gehele assortiment die u vindt op onze website kunt u ook vinden in ons Wine Warehouse - nergens vindt u zoveel kwaliteitswijnen op 1 plek. Kom gerust langs - wij zijn alle werkdagen geopend. Ook belangrijk te vermeldend dat wij zeer actief zijn in duurzaam en CO2 neutral werken. Gewoon een aantal voorbeelden maar wij hergebruiken ons vele karton en maken daar verpakkingsmateriaal van, ons wine warehouse is volledig geconditioneerd maar op basis van energie die wij opwekken met zonnepanelen en wij versturen met koeriers die C02 neutraal opereren. Toch ook een belangrijke overweging in uw keuze!!