Ging prima en snel allemaal. Goed zo.

Ging prima en snel. Goed zo!

Grote keuze, aantrekkelijke aanbiedingen, snelle levering:

Ik kan de wijn zelf (nog) niet beoordelen: die ligt voorlopig in de kelder te wachten op "het "moment.

Snelle maar te dure levering

Goede service, wijnen worden snel geleverd. Enkel jammer van de toch wel hoge transportkosten. Andere online (wijn) webshops doen dit niet vanaf een bepaalde hoeveelheid of aankoopprijs.

Beste, Wij leveren vanaf 125 euro gratis in België. https://www.grandcruwijnen.nl/knowledge-base/levert-grandcruwijnen-ook-in-belgie

goede wijn goede prijs snelle levering

goede wijn voor een goede prijs en een snelle levering

Great customer service

Living in the UK, I wanted to have wine delivered to a friend in NL. They guided me through the ordering process which was easy and kept me up to date via Facebook Messenger (fantastic service). The delivery company also had good customer service including online chat where I wanted to change the delivery time and phone number. All in all tip top and will be ordering from you again! Thank you.

goede webshop goede levering prima wijnen!!! :-)

Snel kordaat en topwijnen

Snelle en nette service

Probleemloos. Perfect voor een last-minute cadeau

Denkt mee met de klant.

Laatste fles Golfo Vermuth

Snelle reactie, snelle actie op het bellen, snel verstuurd. Prima service

Geweldige service!!

Advies in wijn, snelle reactie op vragen en snel geleverd. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!

Mooi assortiment, en zeer snelle levering. Netjes verpakt.

Heerlijke wijn voor schappelijke prijs en snel bezorgd.

Van Hamersveld wijn is een aanrader

Veel keuze en snelle levering

Grote keuze in gewenste wijnen. De levering met Budbee is fantastisch. Jammer dat niet van alles veel op voorraad is, maar betekend ook dat er niets ligt te verstoffen.

In alles top

Waanzinning mooi assortiment, faire prijzen, zeer goed (milieu vriendelijk) verpakt en snelle levering. Niets dan lof

Ik ben blij dat meerdere bestellingen gebundeld werden en in 1 doos verpakt. Waar ik nog wel benieuwd naar ben is hoe je op de lange termijn het beste mijn gekochte flessen (rum) kan plaatsen: liggend/staand?

Dank voor de beoordeling. T.a.v. uw vraag. Feitelijk maakt het niet uit en temperatuur is belangrijker. Zie onderstaand een artikel op onze site over hoe wijnen te bewaren. https://www.grandcruwijnen.nl/knowledge-base/moeten-flessen-liggend-of-staand-worden-bewaard/

Goede levering

Wijn nog niet gedronken: levering prettig met Budbee.

Super service en geweldig advies

Wederom een top-ervaring het bedrijf scoort wat mij betreft een dikke 10

Goede service, snel en ophalen is ook super geregeld.

Betaalbaar en goede levering

Betaalbare webwinkel, goede en zeer zorgvuldige verpakking en levering.

TOPSERVICE!

Altijd tevreden

Keurig alles verzorgt met verzenden!

Snel!

Zeer snelle service

Over GrandCruWijnen.nl

Grandcruwijnen is gespecialiseerd in kwaliteitswijnen en bijzondere spirits zoals whisky, gin, grappa, cognac en rum. Die verkopen wij per fles, uit een assortiment van 2500+ verschillende wijnen en gedistilleerde producten. We richten ons met name op Franse, Italiaanse en Spaanse wijnen en de topwijnen uit de Nieuwe Wereld. Uiteraard tegen uiterst scherpe prijzen. Want een goede wijn hoeft niet duur te zijn: u heeft al een fles vanaf 5 euro. Daarnaast heeft Grandcruwijnen een uniek aanbod van olijfolie, sherry’s en portwijnen. In bijna alle gevallen stukken voordeliger en allemaal eenvoudig en snel te bestellen via onze webshop of per telefoon. Onze wijnen kun je makkelijk vergelijken, want dit zijn allemaal A-merk wijnen. Wij verkopen dus géén ‘private label’ wijnen waarvan je de prijzen niet kunt vergelijken en zogenaamd met hoge kortingen worden verkocht. Ons assortiment bevat louter internationaal bekende kwaliteitswijnen in letterlijk iedere prijsklasse. Grandcruwijnen.nl gelooft in de combinatie van online en offline en wil zich zeker niet mengen in de vele dropship webwinkels die een enorm assortiment tonen maar deze niet daadwerkelijk hebben. Wij tonen bij ieder product de beschikbare voorraad en totdat is verkocht liggen de wijnen veilig, rustig en geconditioneerd. Daarom kunnen wij snel leveren en wilt u liever langskomen dan is dit ook geen enkel probleem. Ons gehele assortiment die u vindt op onze website kunt u ook vinden in ons Wine Warehouse - nergens vindt u zoveel kwaliteitswijnen op 1 plek. Kom gerust langs - wij zijn alle werkdagen geopend. Ook belangrijk te vermeldend dat wij zeer actief zijn in duurzaam en CO2 neutral werken. Gewoon een aantal voorbeelden maar wij hergebruiken ons vele karton en maken daar verpakkingsmateriaal van, ons wine warehouse is volledig geconditioneerd maar op basis van energie die wij opwekken met zonnepanelen en wij versturen met koeriers die C02 neutraal opereren. Toch ook een belangrijke overweging in uw keuze!!