Meer dan tevreden

Ik dronk de wijn onlangs in een van de vestigingen van Loetje, nl. Gorssel. Vandaar dat ik het een keer wilde uitproberen met vrienden thuis.

Goede webwinkel met ruime keus

Een hele goede webwinkel met lekkere en bijzondere wijnen. Ook de snelle aflevering van de bestelling zorgt ervoor dat ik zeker nog een keer ga bestellen.

Dank je wel Saskia - zeer gewaardeerd

Niet de wijn die ik had verwacht

Deze valpolicella is niet wat ik had verwacht, het is een erg lichte wijn.

Response from the business owner

Beste P. Waterland - we zijn beetje verrast door uw beoordeling. We geven aan dat deze wijn juist wordt gezien als de topper onder de lichte rode wijnen en vermelden zelfs het volledige artikelvan Decanter die de wijn beoordeelt met 95/100 punten met als Titel Italian Lighter red dus we snappen niet helemaal dat u onze een zware onvoldoende geeft omdat u de wijn te licht vindt. Graag horen we van u. Met vriendelijke groet, Rolf Ketelaar namens Grandcruwijnen

Precies de wijn die ik zocht!

Mooie wijn, snelle levering en ingenieus verpakt met uitleg over herbruikt karton. Website zeker een bezoekje waard voor een volgende keer.

Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Zou alleen fijn zijn om de prijzen te zien. Het voelt vervelend om steeds te vragen.

Eerste bestelling in de webshop gedaan. Dat ging wat stroef. Echter voortreffelijk en adequaat opgelost!

Zo klantvriendelijk!

Bestelling stond klaar en werd gelijk in de auto gezet. Zo klantvriendelijk, ook daar geniet ik van.

Response from the business owner

Dank je wel voor deze fijne feedback

Perfecte service. Als steeds.

Deze rijkelijk gevulde 'wijnsnoepwinkel' blijft een aanrader om te bezoeken. En de service/wijnkennis van de medewerker in de winkel van eenzelfde niveau als de wijnkwaliteit. Hoogstaand.

Response from the business owner

Wat leuk om te horen Filip. We geven ons winkelteam dit zeker door

Top service!

Goede duidelijke site en super klantenservice. Ik had zelf een foutje gemaakt en dat werd direct opgelost!

Dank je wel Justin

Keuze tussen topwijnen

Uitgebreid aanbod van super wijnen en altijd een juiste en vlugge afhandeling. De flessen zijn ook altijd extra veilig verpakt.

Altijd netjes op tijd geleverd

Een heel tof product en snel geleverd

Heerlijke wijnen en snel in huis

Assortiment met topwijnen en waren snel in huis.

Top service!

Wijn was niet op voorraad maar uiteindelijk toch super snel geleverd! Alle flessen netjes apart verpakt in special karton waar de fles precies inpast. De Rose smaakte ook nog eens heerlijk dus ga zeker nog een doosje bestellen....

Voor mn zoon op deze site, de wijn gevonden die ik in de winkel nergens kon krijgen.Het jaar 2019 was niet te verkrijgen op andere sites die ik bezocht heb Cadeau verpakking kan je erbij betellen en wordt gelijk ingepakt en zeer goed verpakt voor de bezorging. Top

snelle levering en de wijn was keurig verpakt

De wijn werd zeer snel geleverd en was keurig verpakt

Schnelle Lieferung, alles super

Schnelle Lieferung, alles super, gerne wieder.

Snel en correct geleverd

Bijzondere champagne besteld voor gelegenheid over enkele maanden. Zelfde dag nog verwerkt en verzonden. Volgende dag in huis. Fles was stevig verpakt. Gewoon prima dus!

Geweldige service ,producten goed ingepakt.Toppie

Geweldig,producten goed ingepakt.Goede service

Unieke Formule 1 wijn

Leuke Fomrule 1 wijn (Ferrari) aangeschaft voor goede prijs. Netjes op tijd bezorgd

Zoals altijd TOP!

Keurig en snel geleverde top wijnen! Zeer behulpzame mensen

Hurtig levering og gode priser

Virkelig hurtig levering og hjemmesiden er nem at navigere. Udover det fandt jeg rigtig gode priser på de ting jeg søgte på, så glad og tilfreds kunde her ;)

• Vil du anbefale os? Ja

Goed!!

Breed assortiment ,aardig persoon en makkelijk parkeren.

Zeer vlotte levering

Heel vlotte levering

About GrandCruWijnen.nl

Grandcruwijnen is gespecialiseerd in kwaliteitswijnen. Die verkopen wij per fles, uit een assortiment van 2500+ verschillende wijnen en gedistilleerde producten. We richten ons met name op Franse, Italiaanse en Spaanse wijnen en de topwijnen uit de Nieuwe Wereld. Uiteraard tegen uiterst scherpe prijzen. Want een goede wijn hoeft niet duur te zijn: u heeft al een fles vanaf 5 euro. Daarnaast heeft Grandcruwijnen een uniek aanbod aan Delicatessen zoals Pasta's Jamon, Olijfolie, Risotto's, etc Allemaal eenvoudig en snel te bestellen via onze webshop of per telefoon. Onze wijnen kun je makkelijk vergelijken, want dit zijn allemaal A-merk wijnen. Grandcruwijnen.nl gelooft in de combinatie van online en offline en wil zich zeker niet mengen in de vele dropship webwinkels die een enorm assortiment tonen maar deze niet daadwerkelijk hebben. Wij tonen bij ieder product de beschikbare voorraad en totdat is verkocht liggen de wijnen veilig, rustig en geconditioneerd. Daarom kunnen wij snel leveren en wilt u liever langskomen dan is dit ook geen enkel probleem. Ons gehele assortiment die u vindt op onze website kunt u ook vinden in ons Wine Warehouse - nergens vindt u zoveel kwaliteitswijnen op 1 plek. Kom gerust langs - wij zijn alle werkdagen geopend. Ook belangrijk te vermeldend dat wij zeer actief zijn in duurzaam en CO2 neutral werken. Gewoon een aantal voorbeelden maar wij hergebruiken ons vele karton en maken daar verpakkingsmateriaal van, ons wine warehouse is volledig geconditioneerd maar op basis van energie die wij opwekken met zonnepanelen en wij versturen met koeriers die C02 neutraal opereren. Toch ook een belangrijke overweging in uw keuze!!