Uitstekende uitvoering en service. Wel flauw dat ik pas achteraf hoorde dat bij mijn eerste aankoop 10% korting niet van toepassing was omdat ik een bijzondere wijn heb geselecteerd. Die communicatie had duidelijk voor de aankoop gecommuniceerd moeten worden

Gewoon zoals het hoort.

Dit was niet de eerste bestelling en ook deze keer geen reden om niet terug te komen. Mooi assortiment voor goede prijzen. Snelle verzending in goede verpakking, dus geen schade.

Zeer snelle levering. Keurig en heel stevig verpakt.

Only 2/3 of order delivered

Unfortunatly, besides showing stock, 1 part of the order was cancelled due to non-availability. Otherwise, quick and undamaged delivery

favoriete wijn, snelle levering

Grand Cru is al veel jaren onze favoriete leverancier van Rioja wijnen.

mooie wijnen voor mooie prijs

Super zaak, vakkundig en snel verzonden. Prijs kwaliteit top

Tevreden!

Mooie wijnen in het assortiment, snelle levering in een nette verpakking. De persoonlijke kortingscode van 12,5% werd erg gewaardeerd en was voor mij de reden om extra te bestellen.

Prima wijn.

Assortiment en snelheid

Mooi Bordeaux assortiment, niet de goedkoopste, wel snel en betrouwbaar!

Waardeloze kutservice

Op de site stond een foutieve beschrijving van een magnum fles. Op deze beschrijving de fles gekocht. Met het proeven met ons proefgroep van vinologen viel deze foutieve beschrijving door de mand. Volgende dag melding gemaakt bij grandcruwijnen. Gaan dagen overheen tot ze reageren. Uiteindelijk geven ze hun fout toe, en wijzigen ze de beschrijving, maar komen ze de klant NIET tegemoet. Je verwacht je geld terug, of minstens een voucher. Niks geen reactie meer. Waardeloze service. Mij en onze groep vinologen zie je hier NIET meer terug.

Beste Koen Koen Stekelenburg, Heel vervelend dat u vindt dat onze beschrijving en die van Robert Parker en die van James Suckling niet overeen vindt komen met uw eigen bevinding en hiervoor eist dat wij de fles vergoeden. ik heb inmiddels in een aantal emails gepoogd uit te leggen dat wij geen smaak-garantie geven maar wel onze stinkende best doen zo veel mogelijk inhoud te geven over een wijn en dat eea nog lastiger wordt (maar enfin een Vinoloog zou dit toch moeten weten) om te beschrijven wat een witte wijn doet na 5 jaar veroudering. Met vriendelijke groet.

Goede kwaliteit van bizondere wijnen. Snelle en goed verpakte levering.

Ok ervaring

Snel verzonden en berichtgeving. Verpakking was minder professioneel!

Alles zoals verwacht en beloofd

Wat een fijne onlinewinkel! Duidelijk, mooie en leuke omschrijving van wijnen. En ook nog snel geleverd met zeer goede verpakking. Ik ben fan!

Mooi aanbod, eerlijke prijzen en top service

In het ruime aanbod kwaliteitswijnen is het makkelijk je zin te vinden. De wijnen zijn bovendien eerlijk geprijsd en worden super snel en veilig geleverd.

Kwaliteit

Snelle reactie en snelle levering. Kwaliteitsvoorraad !

Mijn ervaring in één woord; super

Zo als altijd super snel, super verpakt. Ik weet wat ik wil maar anders goed advies. Echt een aanrader!

Veel keuze en verschillende prijsklassen

Super wijnen snelle levering houden je goed op de hoogte.

Kortingscode niet toegekend, product en levering wel ok

Als nieuwe klant een eerste bestelling geplaatst. Hiervoor kreeg ik een kortingscode van 10% via mail. Deze werkte echter niet en na meermaals proberen dan maar de bestelling geplaatst. Daarna contact genomen met klantendienst, deze konden (wilden?) de korting niet meer toekennen of verrekenen. Opletten dus met de kortingscodes. Wijnen zelf werden correct en heel goed & stevig verpakt geleverd. Geen opmerkingen dus hierover.

Best Nick Lagrou - Vervelend dat de kortingscode niet werkt. Soms zien we dat klanten een code ingegeven en dan pas de adres-gegeven ingeven en dan moet de code weer opnieuw worden ingegeven. Ook kan wel eens voorkomen dat de code is ingegeven en dan wordt de bestelling niet afgerond en wordt een volgend moment wederom geprobeerd maar dan is de code vergeven of geblokeerd. Dit kunnen wij allemaal voor u oplossen zonder enig probleem en assisteren u graag maar wat we niet kunnen regelen is dit achteraf - dus nadat u de bestelling heeft afgerond en betaald (en vaak al door ons verwerkt in de logistiek). Wel blijft de code dan wel gewoon voor uw geldig en kunt u deze een volgende keer gebruiken. Wij hebben dus beetje moeite met uw opmerking: Opletten met kortingscode" want ons geeneens de mogelijkheid geven u te geven u assisteren wanneer de code niet werkt en dan achteraf suggestie wekken dat wij twijfelachtig zijn met de codes geeft een beetje verkeerd beeld. Wij helpen u heel graag en mocht er een probleem zijn met een code bel of mail ons en onze klantenservice kan zelfs de bestelling voor u verder afronden maar achteraf lukt dat niet mee tot onze spijt. Met vriendelijke groet

Perfect geregeld met een groot aanbod!

Perfect geregeld met een groot aanbod!

dank u wel

Goede & snelle levering

GrandCru wijnen heeft een breed assortiment, levert snel en het product was in goede staat. De bezorger van PostNL had helaas tegen de leveringsafspraken in niet aangebeld, het pakketje bij de onderburen (een bedrijf) geleverd en zelf getekend (en dus ook geen ID gevraagd of ‘je pakketje is geleverd bij’ briefje in de bus gedaan), maar daar kan GrandCru wijnen natuurlijk niets aan doen, dus zodoende 5 toch sterren! Ik heb me ook aangemeld voor de nieuwsbrief en so far heb ik een aantal mails gehad, maar geen overdaad.

Grote keuze

Duidelijk, snel en uitgebreid assortiment

De website heeft een prima zoekfunctie om de gewenste wijnen te vinden, daarnaast is er een zeer ruim aanbod. Eenmaal besteld was de wijn veel sneller bezorgd dan we hadden verwacht.

Dank Marianne

Mooie wijnen en prima service

Regelmatig om een mooie wijn(en) voor elk budget. Altijd prima en vriendelijk geholpen ook als je het even niet weet word je goed geadviseerd.

Dank nout

Correct

Mooie keuze van topwijnen qua prijs - kwaliteit evenwaardig, tevens een zeer goed omschrijving van elke wijn, correcte levering wat hun betreft, transportbedrijf laat foutjes vallen, laatste levering fles ontbrak, levering verdaagd na hun bevestiging, zouden dit moeten melden als ze zending afgeven, nu hebben wij dit zelf moeten ontdekken bij opening doos, in afwachting nu van vergoeding…

Over GrandCruWijnen.nl

Grandcruwijnen is gespecialiseerd in kwaliteitswijnen. Die verkopen wij per fles, uit een assortiment van 2500+ verschillende wijnen en gedistilleerde producten. We richten ons met name op Franse, Italiaanse en Spaanse wijnen en de topwijnen uit de Nieuwe Wereld. Uiteraard tegen uiterst scherpe prijzen. Want een goede wijn hoeft niet duur te zijn: u heeft al een fles vanaf 5 euro. Daarnaast heeft Grandcruwijnen een uniek aanbod aan Delicatessen zoals Pasta's Jamon, Olijfolie, Risotto's, etc Allemaal eenvoudig en snel te bestellen via onze webshop of per telefoon. Onze wijnen kun je makkelijk vergelijken, want dit zijn allemaal A-merk wijnen. Grandcruwijnen.nl gelooft in de combinatie van online en offline en wil zich zeker niet mengen in de vele dropship webwinkels die een enorm assortiment tonen maar deze niet daadwerkelijk hebben. Wij tonen bij ieder product de beschikbare voorraad en totdat is verkocht liggen de wijnen veilig, rustig en geconditioneerd. Daarom kunnen wij snel leveren en wilt u liever langskomen dan is dit ook geen enkel probleem. Ons gehele assortiment die u vindt op onze website kunt u ook vinden in ons Wine Warehouse - nergens vindt u zoveel kwaliteitswijnen op 1 plek. Kom gerust langs - wij zijn alle werkdagen geopend. Ook belangrijk te vermeldend dat wij zeer actief zijn in duurzaam en CO2 neutral werken. Gewoon een aantal voorbeelden maar wij hergebruiken ons vele karton en maken daar verpakkingsmateriaal van, ons wine warehouse is volledig geconditioneerd maar op basis van energie die wij opwekken met zonnepanelen en wij versturen met koeriers die C02 neutraal opereren. Toch ook een belangrijke overweging in uw keuze!!