Top, súpersnelle levering.

Alles top, makkelijk bestellen, faire prijs, supersnelle levering.

Alles goed voor elkaar

Geweldig.

Snelle directe levering, zeer goed verpakt en een uitstekende service.

Uitstekend assortiment, breed en diep. Gepassioneerde aardige medewerkers.

Hier in Dordrecht kun je de echte wijnen vinden die de veeleisende wijndrinker en horecaondernemer zoekt. Niet de 13 in een dozijn wijnen maar die wijnen waar je een ware belevenis in kunt vinden. De wijnen die de kroon op een diner of lunch vormen of gewoon een goed gesprek onder vrienden en geliefden tot een bijzonder moment maken. Het assortiment en de huizen zijn van hoog tot topniveau qua wijnen. Dat alleen al maakt het een feest om zelf naar Dordrecht te komen.

Mooie wijnen, goed prijs en snelle service

Inmiddels twee keer een mooie fles wijn laten bezorgen. De laatste bestelling is helaas, vanwege mijn eigen fout, op een verkeerd adres bezorgd en die mensen doen helaas niet open.. Goede postcode en huisnummer maar verkeerde straatnaam. Geen fout van grandcruwijnen dus, wellicht een tip om dit in te bouwen, de check of postcode klopt bij de straat. Verder goede service, betrouwbaar en mooi assortiment!

Eenvoudig bestellen, snelle levering.

Overzichtelijke site, eenvoudig om te bestellen. Supersnelle levering.

Zeer snelle en correcte levering! Voor herhaling!

Altijd snelle levering en goede wijnen!

Goede wijnen en snelle levering.

Geweldige service

Al meerdere keren besteld, de ene keer van ons uit wat aan de late kant maar ze halen alles uit de kast om toch nog op tijd te kunnen (laten) bezorgen. After pay werkte bij ons in begin niet. Geen probleem. Gewoon op rekening. Wij bestellen onze wijnen Voor relaties echt alleen nog maar hier. Selectie is groot en mooie wijnen.

uitstekende wijn EN bezorging

De wijn was ons aanbevolen op basis van eerdere bestellingen. het was inderdaad precies wat we lekker vinden. En zoals gebruikelijk was de bezorging prima,

Fantastische service

Wij hadden een beetje laat besteld. Maar ze doen hun uiterste best om de bestelling bijtijds bij ons thuis te bezorgen. Alles altijd met een lach en vriendelijk. De kennis van wijnen is uitstekend en advies is goed.

Pas dit jaar tevreden klant geworden...dom dom dom dom

Snelle en correcte levering van de heerlijke Hito rosado 2019. Ik blijf als men ‘t goed vindt

Gewoon top

Met een top bezorger

Snelle levering; goed, stevig en milieuvriendelijk verpakt

De kwetsbare flessen waren heel stevig verpakt in eerder gebruikte dozen, die netjes bewerkt waren tot beschermend materiaal. En last but not least; heerlijke balsamico en olijfolie!!!

Snelle bezorging, goede kwaliteit wijnen.

Altijd goed. Duidelijke indeling van beschikbare wijnen.

Goede keus en assortiment

Snelle en correcte afhandeling!

zeer goed

Prima wijnaanbiedingen met een goede prijs/kwaliteit.

Prima online winkel

Goede website gemakkelijk zoeken goede wijnen gemakkelijk te bestellen snelle levering Nu twee maal wijn besteld beide malen tot volledige tevredenheid

snelle correcte behandeling

Op bestelling volgen duidelijke en snelle mails mbt bezorging die vervolgens ook snel en correct uitgevoerd worden

in 1 woord top

Snel, waanzinnig mooi assortiment, heerlijk die avond levering met accurate slots, faire prijzen, goed verpakt

Snelle en goede levering

Levering was snel. Netjes ingepakt

Goede en snelle service.

Voldoet aan alle verwachtingen !

Ideaal als cadeau!

Vanwege omstandigheden niet op een verjaardag kunnen komen, maar via hier toch een leuk cadeau kunnen geven. Op tijd bezorgd, netjes verpakt. Hoe de port smaakt weten ze nog niet, want die zit nog dicht. Goede ervaring, kom vast nog eens terug!

Betrouwbaar

Snel en betrouwbaar.

Geweldig en snel

Ik bestelde erg laat het specifieke geweldige Spaanse spek en het werd gelukkig nog net voor het weekend geleverd. De smaak was echt van buiten deze wereld. De wijnen zijn altijd top kwaliteit.