Goede service. Goede communicatie

Goede service. Goede communicatie

Zoals gewoonlijk GOED

Goede en snelle levering.

Bestelling komt niet aan.

Ik wacht nog altijd op mijn bestelling, geplaatst op 1/06/2023. Gekozen voor koerier D.P.D..Wat gaa&t er mis. Wijn bedoeld voor vieren vaderdag nu zondag .

Stond snel klaar om af te halen

Fijne service en leuke winkel om af te halen

Ruime keuze en correcte levering

Bestellen op de website ging super snel en door DPD keurig op tijd afgeleverd. Fijn dat je mails krijgt zodat je op 1 uur nauwkeurig weet wanneer je pakket komt.

Als altijd: prima!

Website omschrijft altijd goed wat er beschikbaar is.

Vanuit jullie bedrijf geweldig snelle levering, het is dan alleen jammer dat post.nl de levering tot drie keer toe verzet. Misschien toch denken aan een andere bezorging?

Dank u wel voor uw beoordeling. Dit wordt zeer gewaardeerd. Heel vervelend dat uw bestelling een paar keer is verzet. Weet wel dat u bij ons de mogelijkheid heeft in de checkout te kiezen tussen DPD of PostNL en vanaf 12 flessen kunt u ook kiezen voor een wijn-koerier. Eerlijkheid gebied te zeggen (en ook tot onze frustratie) dat bij beiden bezorg-partijenen het (heel) soms niet goed gaat. Zoals wij afhankelijk zijn van de accuratesse van de bezorgdiensten zijn deze weer afhankelijk vd accuratesse vd bezorger. PostNL heeft wel een vervelend model namelijk dat zij als er iets mis gaat in een depot ze deze container(s) dan pas als laatste afhandelen - dus als er iets mis gaat dan kan dit gelijk een paar dagen kosten. Nu moeten we ook wel zeggen dat dit nog steeds uitzonderingen zijn (ruim 99% wordt de volgende werkdag geleverd) maar deze uitzonderingen zijn wel vervelend. Nogmaals dank voor uw feedback Gr- Rolf Ketelaar

uitstekend

Kennis van zaken, mooie collectie en promotor van onbekende toppers

Dank u wel voor het vetrouwen - Rolf Ketelaar

Goed verpakt en vlot geleverd

snelle en goede levering

duidelijke site snelle levering alles goed ingepakt lekkere wijn

Goed bedrijf.

Goed bedrag, beantwoorden snel je vragen. Leveren tevens snel

Makkelijke site, vlotte levering

Makkelijke website, vlotte levering, smooth

Tot nu toe ervaar ik prima service van grand cru wijnen.

Grand cru wijnen levert goede kwaliteit en leuk dat je ook ng eens 10% afhaalkorting krijgt.

Goede service,Snelle levering, goed verpakt

Goed afgehandeld

Goed en op afgesproken tijd bezorgd. Goed ingepakt

Correcte en zeer vlugge levering...alles goed opvolgbaar...perfecte service

Goed geregeld

Eenvoudig en snel

Moeizaam

De Bogle wijnen vallen bij ons bijzonder in de smaak. Bestellen is echter zowat een nachtmerrie. Als ik op de website een offerte vraag krijg ik een foutmelding. Als ik bij de klantendienst terecht kom schrijven ze me dat ze me niet begrijpen. Spijtig.

Order didn't arrive and emails going unanswered.

Placed an order and site tells me that order has been delivered which it hasn't. Emails go unanswered.

Dear Philip Rendel- Ascension Day is a public holiday and are we closed hence not able to respond. Next you have selected to pickup your order at our place and we have notified you also that the order is ready to pickup so we are not completely sure why your are blaming us that we have not delivered the email because you have explicitly selected the Pickup option.

Ruim assortiment

Ruim assortiment, ook mooie, bijzondere wijnen

Een hele, fijne wijnwinkel met bijzonder wijnassortiment.

Om nu een keer in de winkel te zijn geweest, de locatie te kunnen bekijken en het personeel te leren kennen (o.a. door een masterclass van René Barbier in de proefruimte) vond ik heel leuk! Tot nu toe had ik alleen on-line-contacten gehad. Één van de sterke kanten van Grandcruwijnen blijf ik de goede beschrijvingen vinden van de wijnen, de makers en de duidelijke weekaanbiedingen.

Great

Bedankt voor de kwaliteit en snelle afhandeling van mijn bestelling. Alles werd zeer snel geleverd.

super

Mijn eerste order, maar zeker niet de laaste keer

Fast delivery and good price

Very satisfied with the overall experience. Great product and great price

slecht ik heb mijn bestelling niet ontvangen !!!!!

ik heb mijn bestelling NOG NIET ontvangen !!!!!!!!!!!

Over GrandCruWijnen.nl

Grandcruwijnen is gespecialiseerd in kwaliteitswijnen. Die verkopen wij per fles, uit een assortiment van 2500+ verschillende wijnen en gedistilleerde producten. We richten ons met name op Franse, Italiaanse en Spaanse wijnen en de topwijnen uit de Nieuwe Wereld. Uiteraard tegen uiterst scherpe prijzen. Want een goede wijn hoeft niet duur te zijn: u heeft al een fles vanaf 5 euro. Daarnaast heeft Grandcruwijnen een uniek aanbod aan Delicatessen zoals Pasta's Jamon, Olijfolie, Risotto's, etc Allemaal eenvoudig en snel te bestellen via onze webshop of per telefoon. Onze wijnen kun je makkelijk vergelijken, want dit zijn allemaal A-merk wijnen. Grandcruwijnen.nl gelooft in de combinatie van online en offline en wil zich zeker niet mengen in de vele dropship webwinkels die een enorm assortiment tonen maar deze niet daadwerkelijk hebben. Wij tonen bij ieder product de beschikbare voorraad en totdat is verkocht liggen de wijnen veilig, rustig en geconditioneerd. Daarom kunnen wij snel leveren en wilt u liever langskomen dan is dit ook geen enkel probleem. Ons gehele assortiment die u vindt op onze website kunt u ook vinden in ons Wine Warehouse - nergens vindt u zoveel kwaliteitswijnen op 1 plek. Kom gerust langs - wij zijn alle werkdagen geopend. Ook belangrijk te vermeldend dat wij zeer actief zijn in duurzaam en CO2 neutral werken. Gewoon een aantal voorbeelden maar wij hergebruiken ons vele karton en maken daar verpakkingsmateriaal van, ons wine warehouse is volledig geconditioneerd maar op basis van energie die wij opwekken met zonnepanelen en wij versturen met koeriers die C02 neutraal opereren. Toch ook een belangrijke overweging in uw keuze!!