snelle levering dat is altijd oke

Bij deze levering is er belooft dat de wijn Tenuta Il Palagio Dieci in een originele houten kist zou geleverd worden maar helaas is dit niet het geval. Dat betreurt mij enorm !! Beleefde groeten Julien Correwijn +32475600708 [email protected]

snel en correct

Persoonlijk contact

Ik had enkele vragen bij mijn bestelling. Die kon ik telefonisch stellen aan een mevrouw die meedacht en behulpzaam was.

Goed assortiment en snelle levering

Vriendelijke prijzen en breed assortiment.

Wijn kwam te laat

Wijn besteld op vrijdag 14 April, werd pas geleverd op 19 April. Helaas had ik ze de 18de nodig.

alles tip top in orde

zoals altijd heerlijke wijnen en altijd op tijd

Trage levering

Beloven volgende dag te leveren, dit werd 3 dagen later. Bij navraag geeft de klantenservice Post NL de schuld, zending werd echter pas dag van te voren aangemeld bij post nl.... Bestelling was kado voor verjaardag welke ik nu dus veel te laat binnen kreeg. Was mijn eerste keer bij deze webwinkel, volgende keer weer Gall en Gall.

Beste heer van Ooijen, Heel vervelend dat uw pakket later arriveerde. Hoe vervelend ook maar wij (en iedere andere partij) zijn afhankelijk van de accuratesse van de bezorgdienst en heel vaak (in ons geval ruim 98%) gaat dit goed maar zeker niet altijd. In uw reactie stelt u een paar zaken die niet helemaal juist zijn. 1 - wij beloven niet de volgende dag te leveren. Wij geven aan dat op werkdagen besteld voor 16:00 uur dit nog dezelfde dag wordt aangeleverd. We hebben dit gecontroleerd en dit is ook met uw pakket gebeurt. 2 - De registratie van de aanmelding bij PostNL vindt pas plaats op het moment dat inhoud van de rolcontainers wordt gescand in het finale depot van PostNL. Dit is vaak nog in de avond of nacht maar als er een probleem is met een rolcontainer(s)/vrachtwagen (bijv schade of breuk) dan wordt deze weggezet (en de pakketten in die wagen of containers worden dan niet gescand) en kiest zeker PostNL ervoor gedurende drukte de prioriteit te geven aan de niet probleemgevallen en deze dan pas later uit te pakken. Er kan dus zeker niet worden afgeleid dat wij (of con-collega's) dit dan te laat hebben aangemeld. Dit is pertinent onjuist. Het is gelukkig significant minder dan in het verleden maar het gebeurt jammergenoeg heel af-en-toe dat er iets gebeurt in de logistieke keten bij de bezorgdiensten en om die reden beloven wij ook niet dat we kunnen garanderen dat het de volgende dag geleverd wordt. Wij willen hier zeer integer en eerlijk in zijn en dit kunnen ook onze onze conculega's niet beloven. Wel kunnen wij beloven dat we het op tijd aanbieden en dat is ook in uw geval gebeurt (voor 16:00 uur besteld is nog dezelfde dag aangeboden), Uiteindelijk zijn wij allemaal afhankelijk van de gehele keten en hoe graag we ook zouden willen maar we hebben geen invloed meer als we pakket hebben overgeleverd aan onze bezorgdiensten en dat geldt ook voor alle Online aanbieders. Nogmaals vervelend dat uw pakket later aankwam en excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Rolf namens Grandcruwijnen

fijn wijnhuis

je wordt netjes geholpen, er wordt meegedacht, service is goed.

Klasse wijnen

Ik ben heel tevreden. Correcte prijzen, wijnen worden mooi op tijd geleverd, niks op aan te merken. En af en toe een speciale aanbieding is altijd welkom...

het was allemaal uitstekend, dank

Het was prima.

Top bedrijf,

Mooie duidelijke site, bij afhalen extra korting en aardige mensen...

Goede prijs een nette service

Prima en vriendelijke service.

Gewoon goed!

Mooi assortiment en voor elke beurs is er wat te vinden. Bestel zelf onregelmatig, maar altijd goede service. En ze maken waar wat ze beloven. Op tijd besteld is gewoon 100% de volgende (werk)dag geleverd. En fatsoenlijk (en zo milieuvriendelijk mogelijk) verpakt. Overigens zeker de moeite waard om eens in de winkel te gaan kijken.

Punctueel en betrouwbaar

Alles verloopt gewoonweg vlekkeloos. Zo hoort het!

Gewoon goed!

Keurig op tijd. Goed verpakt

Goed maar doe wat aan de verpakking!

Goede en snelle levering maar de verpakking veel te groot. 12 flessen in één grote doos, volgende keer graag doosjes van zes!

ok

alles ok

Prima, zoals altijd!

Prachtige wijnen, die altijd perfect verpakt bezorgd worden (of opgehaald kunnen worden met korting)

Mooie wijnen en goede service

Mooie wijnen en een uitstekende service

Fijn website, mooie wijnen en aanbiedingen. Snel geleverd

Geweldige service ik heb 16 flessen wijn gekocht en een stukje kaas, allemaal om weg te geven.

Vergeten wat voor mezelf te kopen dus weet niet hoe de wijn is

Lekkere wijn - vlot geleverd

Mooi assortiment, goed verpakt en vlot geleverd.

Goede prijs en snel geleverd!

Goede prijs en snel geleverd!

Zeer groot aanbod en snelle service.

Goede en fijne service

Fijne site goede en snelle service, alleen jammer dat PostNL de winkel waar ik het af wilde laten geven weer eens een keer niet kon vinden heb de wijn nu nog steeds niet

Rijksstraatweg 24 3316EH Dordrecht

+31 (0)78 6450615

Over GrandCruWijnen.nl

Grandcruwijnen is gespecialiseerd in kwaliteitswijnen. Die verkopen wij per fles, uit een assortiment van 2500+ verschillende wijnen en gedistilleerde producten. We richten ons met name op Franse, Italiaanse en Spaanse wijnen en de topwijnen uit de Nieuwe Wereld. Uiteraard tegen uiterst scherpe prijzen. Want een goede wijn hoeft niet duur te zijn: u heeft al een fles vanaf 5 euro. Daarnaast heeft Grandcruwijnen een uniek aanbod aan Delicatessen zoals Pasta's Jamon, Olijfolie, Risotto's, etc Allemaal eenvoudig en snel te bestellen via onze webshop of per telefoon. Onze wijnen kun je makkelijk vergelijken, want dit zijn allemaal A-merk wijnen. Grandcruwijnen.nl gelooft in de combinatie van online en offline en wil zich zeker niet mengen in de vele dropship webwinkels die een enorm assortiment tonen maar deze niet daadwerkelijk hebben. Wij tonen bij ieder product de beschikbare voorraad en totdat is verkocht liggen de wijnen veilig, rustig en geconditioneerd. Daarom kunnen wij snel leveren en wilt u liever langskomen dan is dit ook geen enkel probleem. Ons gehele assortiment die u vindt op onze website kunt u ook vinden in ons Wine Warehouse - nergens vindt u zoveel kwaliteitswijnen op 1 plek. Kom gerust langs - wij zijn alle werkdagen geopend. Ook belangrijk te vermeldend dat wij zeer actief zijn in duurzaam en CO2 neutral werken. Gewoon een aantal voorbeelden maar wij hergebruiken ons vele karton en maken daar verpakkingsmateriaal van, ons wine warehouse is volledig geconditioneerd maar op basis van energie die wij opwekken met zonnepanelen en wij versturen met koeriers die C02 neutraal opereren. Toch ook een belangrijke overweging in uw keuze!!