Super fijne medewerkers. Super fijn dat de koelkast ook naar boven werd gebracht! Sowieso nog een keer hier bestellen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

duidelijk overzicht betaling en snelle levering

duidelijk overzicht van betaling en snelle goede verpakking en levering. liever iets meer uitgave aan verzending kost, met ook een zekerheid tot een snelle service.mvg dp

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering. Track en trace is ook top. Duidelijk en overzichtelijk. Absolute aanrader. Top service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik moest wel bellen waar bestelling bleef maar gelukkig werd toen meteen a toebid erbinnen

Bestelling liep vertraging op, moest zelf bellen maar gelukkig werd meteen onderzocht wat er aan de hand was toen ik belde en werd het alsnog binnen drie dagen geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie overzichtelijke website, supersnelle levering, perfecte track & trace, mooie spulletjes. Supergoeie service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mijn bestelling is snel en vakkundig uitgevoerd

Levering de volgende dag. Verpakking was erg goed en stevig. De aankoop voldoet aan al mijn verwachtingen. Zeer goede site. Eén om te onthouden.

👍

Goed website

super

hele goede ervaring, geen mispunten, en vooral hele mooie site, echt een aanrader , ik kom zeker nog is langs in de winkel zelf. de producten zijn echt heel mooi,

Netjes

Kocht paar olieblikken maar was 1 niet meer leverbaar. Volgens de webwinkel wel. Die zou up to date moeten zijn anders koop je dingen die er dus niet meer zijn. Als je gaat afrekenen geef de site ook niet aan dat het niet meer beschikbaar is. Dat zou beter kunnen.

goede snelle service leuke artikelen leuke advertenties erbij

goede snelle service leuke artikelen leuke advertenties erbij

Supersnelle levering

Vandaag besteld, morgen ook écht in huis. Top! En de kleuren van de petticoats zijn ook écht zoals op de website.

Aanrader

Geweldig,magnetron en waterkoker gekocht...super mooi .Kleur komt goed overeen met wat op de website staat.koop hier vast nog eens.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en leuke persoonlijke benadering.

Vlotte levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

mooi bedrijf in deze producten.

een goede service alles wordt netjes afgehandeld en het product komt goed verpakt binnen.

Super snelle service!

Ze er behulpzaam ivm met dubbele bestelling via internet werk ik keurig gebeld of dit klopte

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Er was wat mis gegaan met de bestelling, dat werd super opgelost en ook supersnel. Echt top

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie

Pluspunten

Je wordt netjes en goed geholpen als je een vraag hebt.Ik heb hier onder NEE ingevuld omdat ik b.v wel zeg waar ik iets gekocht heb.Maar niet zal zeggen je moet dat daar kopen.

Geen alles vindt ik persoonlijk goed

• Zou u ons aanbevelen? Nee

• Communicatie

Pluspunten

Duidelijke en overzichtelijke website. Snelle en correcte levering. Goede communicatie via mail. Zeer tevreden klant.

Geen minpunten.

• Communicatie

Pluspunten

Goed bereikbaar, goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie

Pluspunten

Super bedrijf die er ook over nadenkt hoe je producten goed verstuurd. Snelle levering !

NVT

Over The Fifties Store