förvånad

Det var min första beställning och allting fungerade perfekt. mvh Boris

• Skulle du rekommendera oss? Ja

kwaliteit unieke producten super snel geleverd

Al de derde aankoop bij dit winkel, altijd tevreden met de hoge kwaliteit en unieke producten die ik nergens anders kan vinden voor mijn hipster vrienden....

Compra rápida y trato excelente!

Muy contento con el pedido que realicé. A pesar de sufrir unos problemas con el estado del paquete, me dieron una rápida solución y estoy muy contento de verdad. Lo recomiendo. Muchas gracias!

• ¿Nos recomendarías?

Vlekkeloos

Zeer snel en goed verpakt verzonden. Voldoet aan de verwachtingen.

Ouderwets top!

Echt een prachtige winkel, die moet je een keer gezien hebben! De mensen zijn vriendelijk en helpen je goed. De producten zijn van top kwaliteit en de service was ook helemaal prima, ik ben er erg blij mee!

Prima website (en winkel)

Snelle levering, goed verpakt en altijd goed materiaal. Zeer vriendelijk aan de telefoon.

Toppie

Mooie producten, snelle levering.

Slecht

Slechte decal voor mijn jukebox geleverd. Verscheidene letters kwamen niet los van de folie waardoor ze niet meer op één lijn aan te brengen waren. Eindresultaat slecht en verwijderd. Geld weg. Telefonisch contact bracht geen oplossing. Zal hier nooit meer iets bestellen.

Supersnelle afhandeling.

Makkelijk om te bestellen en goede informatie mbt levering. Tevens snel verzonden en goed verpakt.

transaction très plaisante

le produit, la communication et l'envoi rapide étaient absolument parfait

Snelle levering goed service

super snelle levring

ik heb de pakketjes altijd snel binnen en ze zijn super goed verpakt

Gewoon prettig

Het zoeken op de website was eenvoudig en snel. Zo ook de hele afhandeling! Gewoon fijn en prettig!

Zeer snelle levering en zorgvuldig verpakt en Verzonden

Geweldige winkel voor verzamelaars

Zeer grote keuze van artikelen. Voor mij zijn met name de muziek CD's interessant. Elke week ontvang ik een nieuwsbrief waar nieuwe artikelen in vermeld staan.

Uitstekende ervaring en een goede service

Heel veel leuke en mooie artikelen in de shop kijk je je ogen uit je kunt er een dag mee vullen heeft al diverse artikelen gekocht.

Toller Onlineshop!

Ich kann diesen Shop nur empfehlen! Super tolle Jacke und schnelle Lieferung nach Deutschland. Ich werde wohl öfters Mal vorbei schauen❤️Danke!

Bijzonder aanbod van Elvis-muziek

Ik ben algeheel tevreden over The Fifties Store: Snelle levering, mooie producten en prettige communicatie. Met name bevalt me het aanbod van bijzondere uitgaven van Elvis-muziek, ook al os het assortiment veel breder. Ik heb hier vaker gekocht en zal dit blijven doen. Mijn complimenten!

Goed, snel en duidelijk!

Mijn geleverde bestelling voldeed geheel aan mijn verwachting!

Snelle service.

Supersnelle afhandeling

Product in prims staat ontvangen en héle snelle afwikkeling van de bestelling

Mijn ervaringen zijn nog steeds ..top

Ik heb al heel vaak onderdelen gekocht voor mijn hobby ..namelijk jukeboxen ,en altijd netjes geholpen Dus ga zo door zou ik zeggen , jullie doen het netjes en goed Tevreden klant D.A. Karelsen

Alles prima e vinden

Alles is dus prima te vinden tegen een normale prijs, daarnaast een snelle keurig verpakte verzending.

Schnelle ,unkomplizierte Lieferung.

Schnell unkompliziert, kompetent.

Werd geweldig op de hoogte gehouden van elke stap. Bestelling is goed aangekomen en ook snel geleverd.

Over The Fifties Store

The Fifties Store is één van de grootste online shops met jaren 50 artikelen in de wereld. Meer dan 25.000 producten staan 24 uur per dag voor je klaar. Van unieke vintage jukeboxen tot stralende retro kleding en accessoires of van originele benzinepompen tot de leukste Elvis collectibles... je vindt het hier allemaal. En mocht je er toch niet helemaal uitkomen, dan ben je 7 dagen per week van harte welkom in de 500m2 winkel in Scheveningen waar (bijna) alles te vinden is. Je kijkt er je ogen uit, kunt kleding passen, jukeboxen horen spelen en even spelen op die originele flipperkast. Kortom wil je even terug naar de tijd van Rock 'n Roll, Marilyn Monroe, Elvis Presley en The Beatles?