
Pluspunten
Service is ook Service.
VerbeterpuntenCommunicatie tussen verschillende afdelingen. De "retourafdeling" wist niet van de afspraak die ik met de verkoop gemaakt had. Uiteindelijk bestelling persoonlijk afgeleverd op Terschelling, daarvoor dan weer hulde!
Pluspunten
Mooie kwaliteit, nette afwerking, attentie in de verpakking en snelle levering.
VerbeterpuntenMaatvoering klopte niet, ( geeft niets: heb de jurk flink ingenomen.) Hoewel in de jurk 38 stond, bleek het eerder maat 42 te zijn.
Pluspunten
Snelle levering, alle handelingen worden per e mail dooorgegeven. Veilig verpakt.
Pluspunten
Erg aardige mensen.
Pluspunten
Een snelle service. Leuke site.
VerbeterpuntenZou het nu niet weten,dus dat is positief.
Verbeterpunten
Ik kon online mijn bestelling niet betalen, maar dit is rechtgezet.
Pluspunten
erg klantvriendelijk en snelle levering ! :D
VerbeterpuntenHet is misschien een idee om een maat tabel te plaatsten bij iedere artiekel zodat je kwa cm het naukeurig kan bepalen welke maat nu echt bij je past.
Pluspunten
deftige kwaliteit en zeer snelle levering
Pluspunten
hele fijne persoonlijke service: zowel in winkel als aan telefoon. Dank voor de flexibiliteit.
Pluspunten
Snel geleverd , ondanks Hemelvaartdag.
VerbeterpuntenTot nu toe nog niets
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpuntenkrijg bij bestelling van 3 artikelen een kapot shirt met gaten en de helft van de knopen gestuurd. Men wil het wel terug nemen maar heeft dan gewoon geen vervanging ervoor. Stuur dan gewoon het kapotte niet, en vooral check de artikelen fatsoenlijk vooraf de verzending. Het vertrouwen is gewoon weg nu als het bij de eerste bestelling al mis gaat. Ik had wel een foto meegestuurd van de shirt. Heb het fifties-store verzocht om een korting op artikel om met dit bedrag het shirt te laten repareren bij een naaister. Misschien is dat een uitkomst want het shirt past verder wel perfect.
Beste H Weissenburger, Bedankt voor uw review, wij vinden het erg vervelend dat er een shirt door onze kwaliteitscontrole heen is geglipt waar een gaatje in zat, u heeft in uw mail naar ons niks gezegd over knopen die ontbraken. Het door u bestelde shirt was helaas de laatste van deze maat uit onze voorraad dus is er geen vervanging voor, wij hebben u de mogelijkheid gegeven om een ander shirt uit te kiezen of het bedrag voor het shirt vergoed te krijgen, echter hebben wij hier nog geen respons op gehad. Wij hopen dat u ons alsnog wil beoordelen op de levering van onze diensten.
Pluspunten
maten kloppen, snelle levering, bij problemen meteen reactie,gemakkelijk te bedienen website, leuke kleding....
Pluspunten
goed verpakt, snelle levering, mooie website/ webwinkel
Verbeterpuntenspaarprogramma
Pluspunten
betrouwbaarheid, groot assortiment
Verbeterpuntenin de winkel moest ik af en toe zoeken naar hulp, dus als er mensen passen is het fijner om iemand in de buurt te hebben. ook is het een fifties store maar er wordt hedendaagse muziek gedraaid in plaats van jaren 40-50 en 60 muziek dat zou wel en goude tip zijn. Verder een uniek en gezellig en vriendelijke winkel!
73 Namensestraat
Scheveningen 2587 VX
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.