Snelle levering goed product

Product zoals omschreven en vlotte levering

Alleen zij hadden die LP nog in stock

Ik kreeg plots een ingeving om een best of van The Who te kopen op LP. Op de gewoonlijke webshops dtond die nog, maar overal stond er “uitverkocht” bij. Krijg jij ook niet de stuipen van webshops die items laten verschijnen op google terwijl ze uitverkocht gelabeld staan ? Doorzoeken dan maar en ik vond de LP op The Fifties store op voorraad. Dus dadelijk besteld. De levering was vrij snel en het was flink ingepakt. Bleek het ook nog de toffe rode vinyl te zijn, terwijl bij de bestelling “standaard versie” vermeld stond. Prima.

Wel snel , maar ook teleur gesteld

De Nos buizen waren wel degelijk gebruikt omdat verschillende pootje verbogen waren , kan helaas nog niet zeggen over de kwaliteit omdat de versterker nog in aanbouw is

Super snel

Zeer snelle verzending En alles op voorraad , duidelijke factuur En goed verpakt Daar kunnen een heleboel nog wat van leren .

Eerste aankoop maar zeker voor herhaling vatbaar!

Dit is de eerste keer dat ik via de website iets koop. De prijzen van de kleedjes vielen echt goed mee. Ka het bestellen kon ik goed volgen wanneer het pakketje verzonden en geleverd wordt. Dit was ook vrij snel! Het kleedje zag er even prachtig uit als op de website. Het is van goede kwaliteit, dit is heel belangrijk voor me, en zit echt comfortabel. Ik ga zeker en vast wat bestellen in de toekomst!

super

snel en perfect afgeleverd

Superleuke winkel

Altijd volop keuze, ook met de allernieuwste aanwinsten. Goede service, redelijk snelle bezorging

Mooie bekers van goede kwaliteit

Geweldige shop !!

In de fifities store is voor iedereen wel wat te vinden. Een echte aanrader met perfecte service zoals het hoort. Mijn lievelingsshop !!

Uitstekende service met prachtige producten

Bij the fifties store shop ik eigenlijk allen maar kleding en accessoires; maar die zijn altijd van een goede kwaliteit, mooi gemaakt, goed ingepakt en tijdig verstuurd. Ik bestel dan ook regelmatig en ik heb nooit iets terug hoeven sturen. Top winkel!

Fantasties

dank deze webshop kan ik mijn collectie van Elvis uitbreiden dit is een zeer goeie webshop

Top bedrijf

Top bedrijf en goede service. reageren snel

Prima verzorging

Van begin tot eind controle op de levering van het artikel

Top!!

Snel geleverd en goed!!

Super tevreden, snelle levering.

Ik had mijn bestelling snel binnen en zeer goed verpakt ik vind dit bedrijf echt top ben echt zeer tevreden

alles netjes en tijdig ontvangen zoals afgesproken

Alles netjes en tijdig ontvangen zoals afgesproken

Snel en goed.

Ik heb bij Fifties Store wat onderdeeltjes besteld voor mijn Wurlitzer jukebox. Dat werd heel snel geleverd en zit al weer in mijn Wurlitzer. Reuze bedankt en tot de volgende keer!

Mooie site snelle levering

Mooie site snelle levering

Mooi apparaat

Nog geen ervaring vanwege ziekenhuisopname

I'm so sorry but my better language is the French!!!

Bonjour, Toutes les pièces achetées sont parfaites ,juste un détail lors de ma commande les frais de port étaient annoncés gratuit a partir d'une certaine somme hors je les ai payés!!!

Bestelling zeer snel ontvangen

Goede en snelle service! Top!

Je kunt heel eenvoudig bestellen en je krijgt je bestelling binnen 1 a 2 dagen thuis.

snelle, en goed verpakte levering,

goede website, en snelle levering, en goed verpakt...een zij-glas voor mijn jukebox...bedankt

Helemaal goed!

Ik had leuke schoenen gezien ... hebbuh! Niet in mijn maat dus en bij jullie wel. Snel en gemakkelijk besteld, snelle levering. De schoenen waren perfect verpakt. Ik ben er blij mee.

Over The Fifties Store

The Fifties Store is één van de grootste online shops met jaren 50 artikelen in de wereld. Meer dan 25.000 producten staan 24 uur per dag voor je klaar. Van unieke vintage jukeboxen tot stralende retro kleding en accessoires of van originele benzinepompen tot de leukste Elvis collectibles... je vindt het hier allemaal. En mocht je er toch niet helemaal uitkomen, dan ben je 7 dagen per week van harte welkom in de 500m2 winkel in Scheveningen waar (bijna) alles te vinden is. Je kijkt er je ogen uit, kunt kleding passen, jukeboxen horen spelen en even spelen op die originele flipperkast. Kortom wil je even terug naar de tijd van Rock 'n Roll, Marilyn Monroe, Elvis Presley en The Beatles?