Snel en goed.

Ik heb bij Fifties Store wat onderdeeltjes besteld voor mijn Wurlitzer jukebox. Dat werd heel snel geleverd en zit al weer in mijn Wurlitzer. Reuze bedankt en tot de volgende keer!

Mooie site snelle levering

Mooie site snelle levering

Mooi apparaat

Nog geen ervaring vanwege ziekenhuisopname

I'm so sorry but my better language is the French!!!

Bonjour, Toutes les pièces achetées sont parfaites ,juste un détail lors de ma commande les frais de port étaient annoncés gratuit a partir d'une certaine somme hors je les ai payés!!!

Bestelling zeer snel ontvangen

Goede en snelle service! Top!

Je kunt heel eenvoudig bestellen en je krijgt je bestelling binnen 1 a 2 dagen thuis.

snelle, en goed verpakte levering,

goede website, en snelle levering, en goed verpakt...een zij-glas voor mijn jukebox...bedankt

Helemaal goed!

Ik had leuke schoenen gezien ... hebbuh! Niet in mijn maat dus en bij jullie wel. Snel en gemakkelijk besteld, snelle levering. De schoenen waren perfect verpakt. Ik ben er blij mee.

Goede en vlotte service

Verpakking is top en zeer snel. Ze houden zich aan de afspraak voor 15 uur de andere dag thuis

Geweldige servicr

Snel en perfect verpakt

Kwaliteit en snelle levering.

Snelle levering en goede kwaliteit t-shirts.

Snelle bezorging en mooie live cd's. en lp's.

1 x duurde een bestelling een paar dagen. Toen gebeld. Telefoniste zou navragen hoe het zat, en de volgende dag werd de c.d. bezorgd.

Super geweldig

Hele leuke mensen. Super mooie kleding en ze geven ook leuke cadeautjes ❤️

Servicegericht..

Het door mij bestelde artikel bleek niet meer op voorraad.. Per mail werd ik daarvan netjes op de hoogte gesteld, om het een week later alsnog te mogen ontvangen.

Goed aangekomen

Hij is nog helemaal de mok van Mustang heel fijn

Super toffe klok, snel verzonden

Super toffe klok, snel verzonden en in goede staat ontvangen!

Super vlotte levering ,

Alle artikelen volgens de site , alles klopt . Heel vlotte levering en afhandeling . Een aanrader om te bestellen .

goede levering

goed verpakt

Super toffe zaak

Top tent

Snel en accuraat

Goed product, snel geleverd

Fantatisch

Zeer snelle levering En goede service. Ga er zeker vaker kopen

Ik had een super mooie Rolling Stones t shirt voor heren besteld. De service is vriendelijk, snel geleverd en kan daardoor heerlijk genieten van het de shirt!

Voor mijn verzameling

Ze hebben van alles en voor mijn elvis verzameling

Super goed en niet duur prachtig spullen

Namensestraat 73 2587 VX Scheveningen

070 3585810

Over The Fifties Store

The Fifties Store is één van de grootste online shops met jaren 50 artikelen in de wereld. Meer dan 25.000 producten staan 24 uur per dag voor je klaar. Van unieke vintage jukeboxen tot stralende retro kleding en accessoires of van originele benzinepompen tot de leukste Elvis collectibles... je vindt het hier allemaal. En mocht je er toch niet helemaal uitkomen, dan ben je 7 dagen per week van harte welkom in de 500m2 winkel in Scheveningen waar (bijna) alles te vinden is. Je kijkt er je ogen uit, kunt kleding passen, jukeboxen horen spelen en even spelen op die originele flipperkast. Kortom wil je even terug naar de tijd van Rock 'n Roll, Marilyn Monroe, Elvis Presley en The Beatles?