Laden reviews...
Laden reviews...
433 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Anmeldelsene beskriver rask levering, god emballasje og pålitelig kundeservice. Mange fremhever bredt utvalg og enkel bestilling. Totalt sett gir butikken en positiv og pålitelig handleopplevelse. Kjøpsopplevelsen får ofte ros for pålitelighet.
De bezorging was uitstekend en het was netjes en veilig ingepakt. Product doet aan de eisen.
Beveelt aan
12 April 2021
Brigitte
Maastricht
Super snelle levering en en een super leuke platenspeler! Helemaal happy
Beveelt aan
12 April 2021
Wendy
Medemblik
Prima geregeld en op tijd
Beveelt aan
11 April 2021
Gerrit Jan Wilpshaar
Holtheme
Duidelijke communicatie, snelle levering
Beveelt aan
11 April 2021
John
Munstergeleen
Prachtige producten. Echter wanneer je je bedenkt is het vrij omslachtig geregeld om je product makkelijk terug te kunnen sturen. Bij bijv een bol.com is dit een stuk toegankelijker. Bedoel daarmee dat je nergens kunt aanvinken wanneer je iets retour wilt sturen. Daarnaast moet je zelf naar een postkantoor gaan om daar een label aan te maken en dit zelf betalen. Bij bijv een bol.com wordt er direct een retour label voor je aangemaakt en is het retourneren een gratis service. Dit maakt het voor mij als klant zijnde, dat je sneller geneigd bent ook terug te keren en iets te kopen.
Beveelt aan
11 April 2021
Jesse
Tegelen
Leuke t shirts besteld en zelf opgehaald . De winkel is heel vol met allerlei leuke spullen .
Beveelt aan
9 April 2021
Fia
Den Haag
Snelle verzending, leuke spulletjes voor retro liefhebbers
Beveelt aan
9 April 2021
Anoniem
Zaandam
Mooie kwaliteit en snel geleverd.
Beveelt aan
9 April 2021
Vera
Eindhoven
Prachtig echt super blij mee, echter wel het gevoel dat er als opvul matrialen afval bij zat. Verschillende soort plastic en papier, zelfs een stuk lint...
Beveelt aan
8 April 2021
Leonie
Reeuwijk
Leuke producten, en een erg leuke winkel ook.
Beveelt aan
6 April 2021
M
Eindhoven
De dubbel LP die ik had besteld, werd netjes verpakt en snel geleverd. Eerder heb ik ook items bij deze winkel besteld en ook deze zijn altijd netjes geleverd. Zeer tevreden.
Beveelt aan
6 April 2021
Nienke
Nijmegen
Ruime keuze aan producten, duidelijk, correct omschreven en afgebeeld. Vragen aan de klantendienst werden onmiddellijk beantwoord. Product werd snel geleverd en voldeed volledig aan de verwachtingen.
Beveelt aan
6 April 2021
Peter
Grobbendonk
Gewoon zeer goed
Beveelt aan
5 April 2021
Trevor
Amsterdam
Heel snel mijn bestelling binnen, mét extra's. Heel leuk om te ontvangen, dank!
Beveelt aan
5 April 2021
Eline Siebelink
Haarlem
Product besteld zoals aangegeven op website. Blijkt dat dat product niet geleverd kan worden, maar krijg wel iets anders waar ik niet om gevraagd heb. Te veel betaald voor iets wat ik niet wil. 4x uitgelegd aan klantenservice, maar niet begrepen. Uiteindelijk een aanmaning gekregen van de betaalservice omdat ik nog niet betaald heb. Ik had idd nog niet betaald omdat me beloofd was dat het opgelost zou worden. Lang verhaal kort: product verkeerd, maar omdat er niets anders is wel bruikbaar, klantenservice onduidelijk en traag, wel vriendelijk. Normaal gaat het wel goed, deze keer totaaaaal niet!
Beveelt aan
4 April 2021
Jordy
Beek en donk
Toppie!!!!!
Beveelt aan
3 April 2021
Jurgen
Sprang Capelle
Prima prijs kwaliteit verhouding en het werd goed verpakt snel geleverd.
Beveelt aan
3 April 2021
Martijn
Huizrn
Mooie site en snel gevonden en netjes en vlot verstuurd.
Beveelt aan
1 April 2021
Erik
Katwijk
Prima ervaring.
Beveelt aan
1 April 2021
Sjaak
Middelburg
Snel en goed verpakt. Alles in goede staat ontvangen. Zeer tevreden en ga hier zeker nog eens bestellen.
Beveelt aan
1 April 2021
Maikel
Valkenswaard
Het is fijn om te zien via de mail wanneer je pakketje bezorgt word.
Beveelt aan
1 April 2021
Karin
Vlaardingen
Vriendelijk , prima ingepakte goederen. Super service !
Beveelt aan
1 April 2021
Thierry
Rotselaar
bestelling exact volgens omschrijving. goed verpakt en snel verzonden. Zeker een aanrader ook persoonlijke boodschap op kaartje bij verzending
Beveelt aan
1 April 2021
Linsy
Deinze
Mijn bestelling is supersnel en netjes bezorgd. Persoonlijk geschreven kaartje erbij, wordt erg gewaardeerd! Zou er zeker nog een keer bestellen.
Beveelt aan
31 March 2021
Marcia
ZOETERMEER
Heb onlangs een neon bord gekocht . Ben er heel tevreden mee. leuk product ! goede service gekregen en vrij snelle levering. Ook duidelijke feedback via mail gekregen ivm leveringskosten. Enkel de leveringskosten voor het verzenden van dit soort van produkten is aan de redelijk dure kant. Maar uiteindelijk , het product veilig en ongeschonden thuis gekregen zonder schade en heel degelijk verpakt op een houten pallet . Ben zeer tevreden en van zodra het kan (Covid maatregelen) , breng ik graag een bezoekje aan de winkel in Scheveningen. Tot binnenkort. mvg,Tom
Beveelt aan
31 March 2021
tom wauters
SINT-NIKLAAS (9100) Belgie
Namensestraat 73
2587 VX Scheveningen
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven