Duidelijk bestelproces en snelle, correcte levering

Gewoon goed dus

Snel

Goed en snelle levering

Snelle levering en mijn Asics gel Nimbus 25 lopen fantastisch!

Een goede winkel, met uitstekend advies!

Snel en goed geleverd

Geheel volgens verwachting. Snelle le.verong.

Goed assortiment en uitmuntende service

Goed en breed assortiment hardloop kleding, schoenen en andere benodigdheden. Proces van bestellen tot levering loopt gesmeerd!

Betrouwbaar

Gewoon snelle levering. Keurig!

Ze doen wat ze je beloven!!

Snel bezorgd, goed geholpen bij retourzending, snelle terugbetaling

Snelle levering en reacties op de mail! Ik had 2 paar schoenen besteld en kreeg er één. Gemaild en 2 dagen later kwam het tweede deel van de bestelling, heel fijn.

vlugge service

Hetgeen ik bestelde was vlug geleverd en in goede staat.

Superblij

gecombineerd met de juiste schoenen geven ze geweldige resultaten

Snel geleverd, prima schoenen!

Met een keuzemenu de juiste schoenen aangeraden gekregen. De schoenen lopen heerlijk en passen perfect . Snelle levering.

Ik had een best groot pakket die snel is bezorgd. Van de items die ik heb geretourneerd kreeg ik snel een bevestiging. Het achteraf betalen met Riverty werkte ook fijn.

Steeds weer dezelfde snelle, duidelijke levering van kwaliteit

Wanneer ik bestel wordt het steeds volgens afspraak tijdig en onder goede voorwaarden bezorgt. De schoenen en kleding zijn van kwalitatief goede merken voor prima prijzen.

Snelle levering en top service!

Goede schoenen aan goede prijzen

Heel tevreden over de keuze en de prijzen.

Top schoenen snelle levering, prima prijs

Prima prijs voor deze schoenen snelle levering!! en veel info op de site. Bedankt!!

Ook goeie service als het product toevallig niet goed is

Product zonder problemen kunnen ruilen als het stuk is. Top en snelle service

Goede service en snelle levering

alles goed prima bedankt voor snel leveren schoenen doe het al jaren en bevalt me goed ,,,,

Ruime keuze aan producten aan een eerlijke prijs.

Snel, correct, geen problemen, beste prijs.

Snel, correct, geen problemen, beste prijs, nieuwste produkten.

We kopen al jaren bij deze on line shop nooit problemen gehad. De asics kayano 30 is echt een halvevmaat kleiner dan al zijn voorgangers. In de beschrijving werd daar al voor gewaarschuwd. Binnen 3 dagen geld terug en omgeruild prima dus.

Over De Hardloopwinkel Webshop

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. DeHardloopwinkel.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé on- en offline hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 1992) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 30 jaar ervaring in de hardloopbranche met 5 fysieke winkels! Maar wij zijn ook hardlopers en een hechte groep collega's. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een hardloopimperium;) te maken heeft.