Fantastische service

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Zeer tevreden over de snelheid van leveren en de prijs

goede en snelle service

contact verloopt goed, via sms kun je vragen stellen en je krijgt goed en snel antwoord

snel en goed

vlot en korrekt

Snelle levering en goede prijsstelling

Duidelijke beschrijving van de schoenen. Ik was specifiek op zoek Naar Brooks Ghost Narrow B. Snel door het menu en snelle levering!

snelle levering van uitstekende producten!

Hardloopaanbiedingen heeft een enorm assortiment hardloopartikelen, die snel kunnen worden geleverd tegen een betaalbare prijs!!

Snel geleverd, volgens afspraak

Snelle levering, goede prijs

Zeer tevreden over communicatie en levering

Goede service, what you see is what you get

Niet de goedkoopste zoals je zou verwachten maar uitstekende service bij de levering en mooi assortiment!

Snelle levering, prima prijs!

Ik heb hier voor de 2e keer hardloopschoenen besteld en ben weer erg enthousiast over de snelle levering en de prima prijs!

Snelle levering, groot aanbod

Kwaliteit voor een stuntprijs

Altijd lage prijzen voor topmerken.

Het product naar keuze snel geleverd tegen een goede prijs

Duidelijke presentatie van het product waardoor ik geleverd kreeg waar ik naar op zoek was.

Alles lekker snel en eenvoudig, terugbetaling ook vlot

Alles lekker snel en eenvoudig, terugbetaling ook vlot

Helemaal goed, mijn schoen, makkelijk besteld en snel geleverd

Ik was wat aarzelend want ik kende de site niet maar alles top

Alles liep gewoon goed

Alles liep gewoon goed. Correct en snel

Heel vlotte bestelling en levering

Duidelijke website en snelle levering

Zou er zo weer hardloopschoenen bestellen, ging makkelijk en snel

Betrouwbare partij

Inmiddels al jaren ervaring met deze webwinkel en keer op keer scherpe aanbiedingen en nog steeds een goed en relevant assortiment voor in ieder geval recreatieve hardlopers zoals ik.

Duidelijk schematisch in beeld gebrachte aanbod.

Al jaren koop ik ASICS Kayano's bij Hardloopaanbiedingen en de extra aanbiedingen maken het moeilijk om dat niet meer te doen

Beste Henk, Wat leuk dat je al zo lang bij ons je Asics schoenen koopt. Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop, en we wensen je nog vele jaren loopplezier toe met de Asics gel Kayano!. Sportieve groet, Team hardloopaanbiedingen

Prima service, snelle levering.

Nadat de verkeerde maat was geleverd, direct gebeld. Vriendelijk en correct te woord gestaan. Volgende de dag al de juiste maat ontvangen met een excuus briefje. Top!

Prime service, snelle levering

Zeer ruime keuze, prima service en snelle levering!

Prima website, mooie kortingen

Goede ervaring met hardloopaanbiedingen.nl. Snelle website en veel keuze. Mooie kortingen.

Geweldige service

Mooie aanbieding en snel verzonden en retour zonder problemen. Er word keurig gecommuniceerd.

Zelfs van doos word je al blij!

Bestelproces verloopt prima. Betaling via klarna ook fijn. Schoenen waren keurig ingepakt en zelfs van doos waar de bestelling in zit word je al blij.

Top , vandaag besteld en letterlijk morgen in huis !

Top, makkelijk te bestellen , vandaag besteld echt morgen in huis en ook kloppend kwa inhoud !

Over Hardloopaanbiedingen.nl

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. Hardloopaanbiedingen.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé online hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 2003) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 25 jaar ervaring in de hardloopbranche, maar wij zijn ook Frank, Carola, Michael, Stefan, Eva en Henri. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een webshop te maken heeft.