Prima.

Vlotte service, klantvriendelijk, snelle reactie bij vragen

Snelle levering, handige website. 1 artikel viel erg groot uit. Daarover heb ik een vraag geappt naar de klantenservice. Snelle reactie gehad compleet met foto. Topservice.

Goede communicatie, snelle levering en prima service

Een verkeerde maat besteld. Kort lijntje qua communicatie en artikel kon geruild, binnen no time andere maat in huis, perfect, erg blij. En ook nog een qualitatief mooi shirt.

Toppie!

Snelle service, mooie prijs. Helemaal tevreden!

geweldig

Goed materiaal goede service en levering

Goede site voor degelijke materialen aan democratische prijzen.

Ben een tevreden klant van Hardloopaanbiedingen en daar ook een vaste klant

Goede spullen, redelijke prijs en prima service

Ik koop al geruime tijd mijn hardloopschoenen bij hardloopaanbiedingen.nl. Aangezien ik veel loop verbruik ik ook veel schoenen. Ik weet wat ik nodig heb dus om advies heb ik eigenlijk nooit gevraagd. De benodigde schoenen zijn altijd goedkoper dan elders en eerlijk gezegd probeer ik zoveel mogelijk de extra aanbiedingen mee te pakken. Het bestel en betaalproces is eenvoudig en snel. Het gratis artikel is een leuke bijvangst en de service is perfect. Ik blijf nog wel even klant hier.

snel en netjes geleverd

mooie aanbieding en snel in huis

Goede en snelle service

Mooie prijzen en een snelle levering. Goede service.

Goede prijs en snelle verzending

Voor de 2e keer wat besteld. Goede prijs en snelle versending

heel goede ervaring

snelle levering, gave spullen

Zoals een webwinkel moet werken

Zeer keurig een aanbeveling voor iedereen

De medewerkers adviseren ook telefonisch heel prettig!

De kleding is altijd goed, wanneer het niet past kan het zonder problemen retour

Prima.

Zoals altijd weer keurig verzorgd!!

snel geleverd

hele fijne hardloopschoenen ,zitten perfect,en lopen heerlijk vooral omdat 2 a een smalle leest heeft zitten ze perfect voor mij.

snelle afhandeling

Schoenen (Brooks) kwamen snel, korting was niet spectaculair

Perfect geregeld

Makkelijke online shop, binnen een paar dagen in huis op het afgesproken tijdstip. Alles zit goed ingepakt en mocht je iets terug willen sturen, dan is daarvoor een retourformulier bijgesloten waarop alles duidelijk staat uitgelegd at je moet doen.

Goed assortiment, snel geleverd

Goed assortiment hardloopschoenen en kleding en snelle levering

Keurige website, scherpe prijzen en nog nooit gedoe met bestellingen/leveringen gehad. Waren alle online winkels maar zo!

snelle levering, precies zoals gehoopt

was op zoek naar deze schoenen, heel snel afgewikkeld en zoals beloofd de volgende werkdag al in huis

Alles top

Beperkte keuze en niet alle maten, maar als je iets vindt wat je zoek, dan is het een prima prijs!

Top, bestelling en afhandeling

Makkelijk bestellen, duidelijke uitleg op website. Vlotte levering

Snelle levering alleen bij het lichtvest zaten geen batterijen (2 stuks) was even zoeken welke type er in moest

Snelle en nette levering

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Erg goed bevallen. Tot de volgende bestelling zou ik zeggen.

Over Hardloopaanbiedingen.nl

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. Hardloopaanbiedingen.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé online hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 2003) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 25 jaar ervaring in de hardloopbranche, maar wij zijn ook Frank, Carola, Michael, Stefan, Eva en Henri. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een webshop te maken heeft.