Veilige site

Snelle levering en after pay, erg goed want er zijn veel mensen die dit willen

Snelle levering, goede service

En gratis retourneren

prima!

Positieve mensen die begrijpen waar je mee bezig bent en een snelle levering van gevraagde artikelen.

De bestelling ging helemaal prima, volgende dag de schoenen in huis.

Goede aanbiedingen

Ik koop hier altijd een jaar overjarige schoenen voor een lage prijs. Levering is snel en accuraat.

Zeer goede service, snelle levering, top.

Top bedrijf

Pakket nog steeds niet ontvangen !

Ik had als origineel afleveradres een pakket automaat opgegeven. Daar is het pakket echter nooit afgeleverd door PostNLen ik heb nooit meer een status update gekregen. Ik heb al diverse malen een chat gehad met PostNL, maar dit heeft tot op heden niets opgeleverd.

Hallo Frans, Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met Post.nl. Gelukkig heb je geen nare ervaring met ons, maar met de leverancier. Wij hebben inmiddels contact met elkaar gehad omdat wij niet op de hoogte waren van het niet geleverde pakketje. Natuurlijk willen wij dit graag uitzoeken, maar je hebt aangegeven dat je zelf al contact hebt met de Post.nl en nog even wilt afwachten. Als je daar niet uitkomt hebben wij al aangeboden je bestelling opnieuw te versturen. We gaan ervan uit dat het goedkomt! Met sportieve groet, Carola Klantenservice Hardloopaanbiedingen.nl

Uitstekend product, gunstig geprijsd en de volgende dag in huis.

Ik kocht nieuwe hielverhogers om mijn beenlengteverschil te compenseren. De aangeboden zooltjes zijn voordelig en van uitstekende kwaliteit. Keurig de volgende dag in huis.

Super !

Hele snelle levering ,helemaal top !

altijd goede ervaring, juiste levering op tijd.

altijd goede ervaring, juiste levering op tijd.

Snelle bezorging! Mooie prijs

Mooie mizuno wave rider gekocht bij andere aanbieder paar tientjes duurder

Goede en snelle levering tegen goed prijs

Ik koop al enkele jaren mijn schoenen bij Hardloopaanbiedingen. Goede en snelle service tegen een goede prijs.

Prima product

Prima product, snelle levering

Ruime keuze voor een goede prijs. Prima.

Dikke pluim

Goede service en snelle levering

Goed en snel

Goed ervaring en snel geleverd. Had een verlichtings gordel en lange ren broek bestelt. Broek paste perfect d.m.v. het gebruik van de tabel op de site. Bij de gordel werkte helaas de voorste LED’s niet. Erg snel antwoord terug met “reparatie” advies. Een batterij verwisseld en hij werkte weer. Waarschijnlijk met inpakken gebeurt. Owja, ik kan er wel tegen maar als Belg werkzaam in Nederland hoor ik het dagelijks en dan wordt het snel vervelend als je een grapje hoort na een mailtje te sturen naar jullie over hoe ver het pakketje wel niet heeft moeten reizen met de post (België) niet Australië.

Het gratis shirt was niet in de bestelde maat

Leuk zo' n gratis shirt. Maar was nog leuker geweest als het in de bestelde maat geleverd was.

Vlot bestelproces & vlotte levering

Vlotte service!

Nog steeds een goede en snelle service,dank hiervoor

Super snelle levering en evt afhandeling van retour sturen.

In 1 woord, een super bedrijf. Nooit klachten of problemen. Altijd vriendelijk.

Mooie, sportieve spullen voor de hardloopfanaat

Nog nooit teleurgesteld wél blij gemaakt; al vele jaren! Top services ook. Keep it going!

Snel, attent en keurig verpakt.

Mijn nieuwe Asics hardloopschoenen zijn prima in orde. Met een paar gratis hardloopsokken erbij, keurig verpakt in een kenmerkende gifgroene doos.

Prima assortiment en levering.

Leuk om, hier, online te shoppen voor het hardlopen. Duidelijk en een gevarieerd assortiment, geleverd in een felgroene, herkenbare, verpakking, voorzien van humoristische teksten, verrassend en fris!

Goedkoop

Goedkoop alleen als je in plaats van gratis verzenden ook iets anders kan uitzoeken met maar een gering aanbod zoals t shirts alleen verkrijgbaar in xxxxl zie ik daar de meerwaarde niet van in

Op tijd geleverd volgens afspraak

Over Hardloopaanbiedingen.nl

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. Hardloopaanbiedingen.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé online hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 2003) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 25 jaar ervaring in de hardloopbranche, maar wij zijn ook Frank, Carola, Michael, Stefan, Eva en Henri. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een webshop te maken heeft.