Hier ben ik blij mee

Goed geslaagd, niet duur, snelle bezorging en goed op de hoogte gehouden per e- mail.

Bestellen gaat prima!

Vrijdagochtend besteld. Post nl kan alleen jullie belofte dat de volgende dag de bestelling wordt bezorgd niet waarmaken. Is pas dinsdag ( na uitstel van nog een dag) pas bezorgd. Zou ze daar maar s op aanspreken! Weet nu dus nog niet if bestelde bevalt want ligt nog op afhaalpunt.

Super fijn snel geleverd

En voor vragen , omruilen goed bereikbaar

topgeregeld in 1 dag in huis

alles snel verlopen

Prima en snelle levering van bestelde artikelen

Goede producten voor een goede prijs met snelle levering

Hele goede service

Snelle service. top!

supersnelle levering,

goede service en goede prijs.

goede service en goede prijs.

Goed geregeld!

Prima service!!

Heel tevreden met deze schoenen, zien er echt mooi uit, lopen goed, mooi geleverd, wat wil je meer, en de prijs was ook mooi, mag ik niet vergeten.

Top zowel pre- ala aftersales

Snelle levering is uiteraard heel fijn. En het ruilen van mijn hardloopschoenen ging snel en zonder gedoe. Chapeau!

Correcte prijs en snelle levering

Geweldige site

Maken waar wat ze zeggen

Snel. Accuraat,

Snelle levering zonder poespas

Ik kan bij Hardloopaanbiedingen.nl altijd slagen voor de hardloopschoenen. Ben wel merkentrouw en beperkt in keuze wegens antipronatie. Daarnaast slaag ik gemakkelijk voor kleding. Afhandeling van een klacht (inmiddels 4 jaar geleden) ging perfect en zonder aarzeling.

Goede aanbiedingen snelle levering

De moeite waard om hier te shoppen

Waarom verder kijken

goede service, mooie prijzen en snelle verzending.

Veel keus, snelle levertijd. Super

prima hardloopschoenen. Service prima

snel geleverd en een prima product.

Prima site en service

Vriendelijk, snelle service, indien er vertraging is met het verzenden van je pakket ontvang je hierover een mail. Ruilen kan zonder probleem en snel verwerkt.

Goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering met prima service

Spullen zijn netjes volgens verwachting geleverd.

Prima kwaliteit artikelen voor een mooie prijs

Zeer snelle levering

Mijn schoenen werden snel geleverd. Ook erg scherp geprijsd. En leuk dat ervaar gratis extra’s zoals pet en sokken bij zaten.

Over Hardloopaanbiedingen.nl

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. Hardloopaanbiedingen.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé online hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 2003) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 25 jaar ervaring in de hardloopbranche, maar wij zijn ook Frank, Carola, Michael, Stefan, Eva en Henri. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een webshop te maken heeft.