erg klantvriendelijk

Een van de online bestelde producten was helaas uitverkocht. Direct was er vriendelijk contact over de alternatieven, deze werden direct opgestuurd met een kadootje en kaart met vriendelijke woorden als 'troost'. Heel erg tevreden over de persoonlijke en snelle service.

Alleen maar lof

Makkelijk bestellen, ruim assortiment. Zelfs nabellen om te vertellen dat een bepaald item niet op voorraad was zodat een alternatief kon worden gekozen en levering toch snel kon plaatsvinden.

Fijne shop, snelle levering, goede producten Goede retourregeling

Prima geregeld

Prima service, snel en accuraat

Makkelijk mijn favoriete schoen kunnen vinden. En jullie hadden mijn maat nog voor een prima stel hardloopschoenen voor een prima prijs

Altijd goed

Al sinds het begin mijn gympies bij deze online shop gehaald. Nog nooit problemen gehad. vlotte levering en onderhand weet ik zolang ik Brooksen koop in maat 10 het altijd goed is

Altijd al goed

Vlotte zoek velden de shop en snelle bezorging

Als vanouds

Door lang blessureleed een paar jaar niets gekocht. Een paar nieuwe Brooks doen het altijd goed, besteld en supersnel in huis en het belangrijkste ze zitten fantastisch.

Prima service en snel geleverd

Loopschoenen en kleding besteld. Alles snel binnen. Broek was maatje te klein maar is snel omgewisseld. Top service!

Heel fijn!!

Goede communicatie. Snelle levering. Overzichtelijke site en goede prijs.

Snelle levering, nette prijs

Makkelijk bestellen, al is het verwarrend dat er ook producten staan die niet op voorraad zijn, of in groter aantal geleverd kunnen worden. Bij levering blijkt dat er toch minder op voorraad is dan besteld. Handgeschreven kaartje erbij met de toezegging het bedrag terug te storten. Dit stond de volgende dag op mijn rekening. Dus goede service, nu de voorraad nog kloppend maken :-).

Snel👍

Helaas heb ik ze dezelfde dag terug gezonden... reden te klein, dus zie restitutie graag tegemoet, bvd Gr M v Veenendaal

gewoonweg geweldig.

Snel en goed geleverd. Leuke prijs.

Perfecte levering en snel

1 Van de bestelde artikelen bleek niet op voorraad, zonder gedoe werd een vervangend (beter) artkel geleverd. Levertermijn werd niet vertraagd hierdoor.

Deskundige medewerkers mbt verschillende schoenen. Retour zendingen vlot geregeld, geld snel terug gestort.

Bestelling snel geleverd. Tijdens telefonisch contact zeer vriendelijk en aquraat te woord gestaan en snel de juiste info verkregen. Prima webshop!

Snelleldverin

Duidelijke website en snelle levering

Makkelijk bestellen voor een goede prijs.

Hardloopschoenen voor een gunstige prijs. Meestal snelle levering. Er was dit keer iets mis gegaan. Levering duurde iets langer. Werd keurig op de hoogte gesteld (via mail) Bij levering nog een excuus kaartje en een gift. Keurig afgehandeld. Bestelling verder naar wens.

Prima prijzen

Bij aanschaf van een paar hardloopschoenen een gratis sporttas ontvangen is nóóit verkeerd.

besteld en keurig ontvangen voor een prima prijs

besteld en keurig ontvangen voor een prima prijs met een leuke verrassing icm verzendkosten, als ze weer een mooie prijs hebben voor een paar hl schoenen ga ik zeker weer kopen

Fijne webshop en goede service

Snelle reactie op mail. Met je meedenken. De service van een winkel en dat bij een webshop! Blij mee!

Meer waar voor je geld

Makkelijk bestellen en betalen met een prima service slash after sales!

Wederom goede service

Wederom goede service

Snelle en correcte levering

Snelle levering, goede prijs en als ectraatje nog een gratis hardloopshirt erbij.

Ik bestel al een tijdje bij hardloopaanbiedingen.nl en ben heel tevreden over hun dienstverlening, producten en prijzen. Ik heb geen kritiekpunt. Alles staat duidelijk omschreven op de site. Zoals beloofd is de bestelling de volgende (werk)dag binnen en dat vind ik prettig, maar niet echt noodzakelijk. Laatst heb ik de nimbus 22 besteld, en omdat de schoenen nog "nieuw" op de markt zijn, zijn ze ook een beetje aan de dure kant. Ik heb wel een sporttas cadeau bijgekregen. Voor mij hoeft dat niet. Ik heb liever goedkopere schoenen, maar omdat het betreft een nieuw model schoenen en ik nieuwe schoenen echt nodig had, was ik ook bereid om meer voor te betalen. De nimbus 22 zijn geweldige schoenen; ik loop al jaren op nimbus en ben bijna nooit teleurgesteld geweest. Dus, ja... ik kan het niet mooier maken. Sorry...

Over Hardloopaanbiedingen.nl

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. Hardloopaanbiedingen.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé online hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 2003) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 25 jaar ervaring in de hardloopbranche, maar wij zijn ook Frank, Carola, Michael, Stefan, Eva en Henri. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een webshop te maken heeft.