Snelle levering. Mooie spullen en de retouren zijn ook snel afgewerkt. Zeker een aanrader!

Goede prijs en vlotte levering!

Heldere site, scherpe prijzen en goede afhandeling van bestelling!

Goede communicatie. Snelle levering. Gewoon prima.

Topschoen

De Asics Gel Nimbus 23 is een top hardloopschoen. Zit als gegoten. Super licht en zeer goede demping.

leuke aanbiedingen goede productomschrijvingen

Na bestelling werden de producten snel geleverd. Helaas moest ik iets terug sturen wegens een stikfout. Mijn opmerkingen op het retourformulier werden keurig nagebeld en nagevraagd. Zo'n klantenservice verdient een topwaardering!

geweldig

zeer snel geleverd product, bedankt !!

het merk dat ik ken, dus ook gekende maat en onmiddellijk geleverd , dus zeer tevreden klant. Zal in de toekomst nog wel bij jullie kopen.

Prettige site, snelle levering en een goede service

Snelle levering en een goedkope dan André sites

Top leveranciers van Hardloopaanbiedingen!

Goede keuze, scherpe prijzen & aanbiedingen én nooit (ervaren) problemen met iets retourneren.

Soepel

Van bestellen tot en met afleveren: alles was uitstekend

zeer goed

goede site, mooie schoenen voor een redelijke prijs, snelle levering, ik ben er heel erg blij mee

Bestelling snel en netjes in huis

Gedegen leverancier

Hardloopaanbiedingen.nl doet wat wordt gevraagd en levert aanvullende service-informatie tijdens het retourproces.

Gewoon Goed

Bestel altijd dezelfde schoenen in het nieuwste model dus altijd goed.

Goede merken en prima prijzen

Aanbieding van Asics hardloopschoenen was precies wat ik zocht

Goed g

Alles top!

Snelle levering, goede communicatie. Alles perfect!

Prima geregeld voor een mooie prijs

Prima product en snel geleverd dus graag weer!

uitstekende service

Ik had niet in één keer de juiste schoen maar de service is top

Goed en snel

Mooie aanbieding voor de hardloop schoenen. En keeeg er ook nog eens een kanootje bij!

Prima webshop

Al diverse malen bestelde ik hier een artikel en altijd werd dit artikel snel en accuraat bezorgd. De prijs/kwaliteit is ook goed te noemen. Verder heeft men ook met regelmaat mooie aanbiedingen. Derhalve ben ik zeer tevreden over dit bedrijf.

Goede schoenen voor een redelijke prijs

Goede schoenen voor een redelijke prijs

Over Hardloopaanbiedingen.nl

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. Hardloopaanbiedingen.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé online hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 2003) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 25 jaar ervaring in de hardloopbranche, maar wij zijn ook Frank, Carola, Michael, Stefan, Eva en Henri. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een webshop te maken heeft.