Snelle bestelling & snelle levering, zonder problemen.

Binnen 1 dag had ik nieuwe hardloopschoenen, snel besteld & geleverd.

Nette en zeer snelle levering.

Goed aanbod, goede en duidelijke informatie en snelle levering

Op zoek naar nieuwe hardloopschoenen kwam ik uit bij hardloopaanbiedingen.nl. Een goede uitleg van de verschillende soorten en merken geven veel duidelijkheid. Heb de eerste keer 2 verschillende merken besteld, die had ik de volgende ochtend al in huis. Helaas pasten ze niet goed maar terugsturen is gratis en snel geregeld. Zo heb ik 3 keer wat besteld en terug gestuurd waarbij ik de laatste keer de goede had gevonden en de andere terug heb gestuurd. Gekozen voor betalen middels Afterpay wat ook prima werkt. Alleen de gegevens die daar op de website staan over je aankopen ziet er vaag uit en klopt niet, maar het overzicht die via de mail komt klopt gelukkig wel. Hier zit gelijk een betaalknop bij zodat je de rekening makkelijk kunt voldoen. Er wordt ook verwezen naar een factuur maar die heb ik, ondanks het voldoen van de rekening, nog niet ontvangen. Het Afterpay proces mag nog wel wat duidelijker. Aders was het een dikke 10 geworden.

Houden je goed op de hoogte van je bestelling

Eigenlijk was alles prima geregeld.

snel en correct geleverd

goede prijs en snel geleverd

Duidelijke site, Netjes verpakt en snel verstuurd.

Asics Foundation in mijn maat vind ik bijna nergens meer, alleen bij jullie.

Voor ca 15.00 u besteld en de volgende dag ca. 11.30 u in huis !

passie

Ik ben geholpen met passie en plezier...!

Voor de eerste keer bij hardloopaanbiedingen besteld. Ik had mijn schoenen snel in huis en mocht er nog een gratis product bij kiezen ook. Volgende keer bestel ik hier weer.

Ruime keuze, schappelijke prijzen, deskundig personeel, snelle levering

Al jaren vaste klant en tot volle tevredenheid!

Top geregeld!

Binnen 24 uur bestelde schoenen binnen! Nadat deze niet de juiste maat bleek te zijn kreeg ik netjes een belletje wat het probleem was. Nu was het in mijn geval een verandering van ontwikkeling in de schoen. Dus aangewezen op een fysieke passessie in een winkel. Ook na retourzending stond binnen 2 dagen het geld weer op mijn rekening. Kortom geweldige service voor een online winkel!!

Heldere site. Koopproces goed. Spullen op tijd binnen.

Snelle levering en goede prijs

Goede uitleg op de site en goede prijs. Goed geïnformeerd omtrent levering .

goed geregeld

Overzichtelijke website en snelle service

De website is overzichtelijk en goed informatief. Fijn dat er altijd nog wel ‘oude’ modellen te krijgen zijn tegen scherpe prijzen. Zo is de keuze enorm.

snel en goed

goed product snelle levering, mooie prijs

Toppie

Geen opmerkingen. Alles zoals het hoort.

Tevreden met aankoopproces

Mooie, duidelijke site. Appeltje eitje qua bestelling en vlotte levering.

Snelle en vlekkeloze levering tegen aanvaardbare kosten.

Voor het eerst een bestelling geplaats bij deze webshop, vanwege de prijs voornamelijk, en aangenaam verrast door de vlotte afhandeling.

Goedkoop, snel geleverd en een leuk cadeautje

Goedkoop, snel geleverd en een gratis cadeautje bij aankoop van mijn nieuwe schoenen. Helemaal blij mee

Leuke, vlotte club van mensen met reeele visie.

Je wordt prima geholpen. Deskundig en behulpzaam. Klantvriendelijkheid boven pure commercie.

uitstekend!

snel, correct en super verpakt!

Snel, keurig geleverd

Schoenen bevallen goed. Naadloos bovenwerk is picobello; bij ander type Asics had ik continue irritatie.

Over Hardloopaanbiedingen.nl

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. Hardloopaanbiedingen.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé online hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 2003) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 25 jaar ervaring in de hardloopbranche, maar wij zijn ook Frank, Carola, Michael, Stefan, Eva en Henri. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een webshop te maken heeft.