Snel geleverd en bezorgd wat ik had besteld. Zonder nonsens.

Goede prijs, snelle levering!

Mijn favoriete model voor en schappelijk prijs snel geleverd. Wat wil je nog meer!

Snelle levering en goede kwaliteit

Mooie hardloopschoenen gekocht voor een goede prijs en de volgende dag al geleverd.

Pima geregeld

Zeer snelle levering

Goed aanbod, goede prijs en snelle levering!

Tweede keer besteld, fijne site en snelle levering.

Overzichtelijke website met ruim assortiment en aantrekkelijk geprijsd. Mijn bestelling was zeer snel geleverd.

Prima product supersnel op de mat

Binnen 12 uur heb ik het product besteld en ontvangen!

Alles tiptop in orde!

Leuk dat ik nog een mooi T-shirt cadeau kreeg.

Vlot en correct geleverd, ook duidelijke website

Mijn nieuwe loopschoenen zijn niet het meest spannende, ik loop al meer dan 30 jaar op hetzelfde merk en type schoenen. Wel snel en correct geleverd voor een prima prijs.

Top service s´morgens besteld en de volgende dag had ik al mijn nieuwe loopschoenen. Zullen hier zeker nog bestellen in de toekomst.

Goede prijs en service

Helemaal goed! Genoeg keuze, scherpe prijs, goede service en snel.

heel goed

Product geleverd zoals omschreven

Netjes op afgesproken tijd geleverd. Mooie schoenen.

Breed assortiment, snel geleverd

Hardloopschoenen die al bijna een jaar uit zijn nog steeds in diverse kleuren en gangbare maten te bestellen. Heel fijn! En dan ook nog eens supersnel geleverd!

omschrijving goed gelezen en besteld en volgende dag in huis

Fijne,snelle, goede service

Mooi product.. snel geleverd en zeer tevreden. Aanrader.

2 KEER MEE GELOPEN

Voor het moment zeer tevreden met de schoenen. Zeer snelle levering.

altijd goed!

enorm goed assortiment, goede, duidelijke productbeschrijving op de website en goede filter opties, hulpvaardige klantenservice, snelle levering, veel aanbiedingen. voor mij een extra pre: hardloopschoenen met een smalle leest in het assortiment

Snelle levering en een goede prijs

Goede winkel waar ik zeker nog een keer terug kom. De volgende werkdag werden de schoenen al geleverd en er zat ook nog een leuke persoonlijke boodschap bij

Uitstekende producten voor de beste prijs

Goed advies zorgt voor de beste keuze

Ik ben tevreden en heb goed ervarig met Hardloopaanbieding.nl

Zie hierboven

Goede klantenservice

Snelle bezorging. Goed advies wanneer je de klantenservice opbelt.

Klantvriendelijk en snel!

Denken mee over je volgende schoenen, reageren super snel, versturen snel en zijn mega klantvriendelijk.

Snelle levering en duidelijke uitleg via de website

De spullen zijn snel geleverd. Ik heb hardloopschoenen online gekocht, ze passen precies en ze lopen heerlijk dankzij de test die ik online kon doen. Dus aanrader!!

Over Hardloopaanbiedingen.nl

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. Hardloopaanbiedingen.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé online hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 2003) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 25 jaar ervaring in de hardloopbranche, maar wij zijn ook Frank, Eva, Michael, Stefan, Miquel, Yanouk en Henri. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een webshop te maken heeft.