Prima service. Schoenen perfect op tijd geleverd (+ gratis sokken!!).

Plezierige ontdekking

Voor het eerst iets besteld. Plezierig dat de site ook alternatieven en actuele info biedt. Ook leuk, een cadeautje erbij.... Kortom, blij met mn nwe loopschoenen en tight en de gratis sokken....een plezierige ontdekking dus.

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede communicatie

Voldoet aan de verwachting

Goed geholpen bij de helpdesk snelle bezorging

Prima, service

Prima service, goede kwaliteit en lever betrouwbaarheid

Niets op aan te merken

Fijne schoenen. Levering verliep netjes. Betalen met after pay.

Snelle en correcte service.

Ze doen wat ze moeten doen met een goede communicatie.

Even zoeken, maar dan heb je ook super voordeel!

Advies van de site gevolgd om tot een verstandige keuze te komen en vervolgens was het even zoeken om mijn kleur en maat en aanbieding prijs te vinden en nu helemaal blij met mijn kilometervreters!

Beste Jeroen, Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst bij ons! Fijn om te horen dat je een goede keus hebt kunnen maken door het volgen van het schoenadvies. Daar doen we het natuurlijk voor ;) Veel loopplezier met je nieuwe schoenen en hopelijk tot ziens in onze webshop! Sportieve groet, Klantenservice hardloopaanbiedingen

Hier ben ik blij mee

Goed geslaagd, niet duur, snelle bezorging en goed op de hoogte gehouden per e- mail.

Bestellen gaat prima!

Vrijdagochtend besteld. Post nl kan alleen jullie belofte dat de volgende dag de bestelling wordt bezorgd niet waarmaken. Is pas dinsdag ( na uitstel van nog een dag) pas bezorgd. Zou ze daar maar s op aanspreken! Weet nu dus nog niet if bestelde bevalt want ligt nog op afhaalpunt.

Super fijn snel geleverd

En voor vragen , omruilen goed bereikbaar

topgeregeld in 1 dag in huis

alles snel verlopen

Prima en snelle levering van bestelde artikelen

Goede producten voor een goede prijs met snelle levering

Hele goede service

Snelle service. top!

supersnelle levering,

goede service en goede prijs.

goede service en goede prijs.

Goed geregeld!

Prima service!!

Heel tevreden met deze schoenen, zien er echt mooi uit, lopen goed, mooi geleverd, wat wil je meer, en de prijs was ook mooi, mag ik niet vergeten.

Top zowel pre- ala aftersales

Snelle levering is uiteraard heel fijn. En het ruilen van mijn hardloopschoenen ging snel en zonder gedoe. Chapeau!

Correcte prijs en snelle levering

Geweldige site

Maken waar wat ze zeggen

Snel. Accuraat,

Over Hardloopaanbiedingen.nl

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. Hardloopaanbiedingen.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé online hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 2003) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 25 jaar ervaring in de hardloopbranche, maar wij zijn ook Frank, Carola, Michael, Stefan, Eva en Henri. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een webshop te maken heeft.