?

Snelle service, duidelijke communicatie via mail.

Zie hierboven!!

Persoonlijke service

Spijtig dat jullie niet transparant en eerlijk zijn.

Voel me beetgenomen.

Goedemiddag Jo, Wij hebben je beoordeling ontvangen via Kiyoh, bedankt hiervoor. Wij vinden het altijd heel prettig als onze klanten de moeite nemen om feed-back te geven. Als er verbeterpunten zijn dan horen wij dat graag en kunnen wij onze service weer verbeteren. Volgens deze review krijgen wij het cijfer 1. Dat is een heel laag cijfer en wij horen graag wat er voor, tijdens en na de bestelling niet goed is gegaan. Wij hebben nog contact gehad over een ruiling en die is naar jullie verzonden. Is er iets misgegaan wat wij over het hoofd hebben gezien? Graag horen wij wat wij kunnen verbeteren en eventueel kunnen doen om deze negatieve ervaring om te zetten naar een meer positieve ervaring. Wij hebben je diverse keren gebeld en gemaild om te vragen wat wij kunnen verbeteren, maar wij krijgen helaas geen enkele reactie. Graag horen wij toch nog van je en lossen wij het alsnog naar tevredenheid op. Met sportieve groet, Carola Klantenservice Hardloopaanbiedingen.nl

Goede aanbieding en een zeer snelle levering

Na regelmatige aankopen blijf ik zeer tevreden over hardloopaanbiedingen.nl.

Hallo Marian, Fijn om te lezen dat je een tevreden klant bent. Laten we ervan uitgaan dat dit zo blijft. Jij blij? Dan zijn wij ook blij! Sportieve groet, Carola Klantenservice Hardloopaanbiedingen.nl

Supersnelle levering, voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Prima webwinkel

Ben erg blij met de producten en de snelle levering

De eerste bestelling is goed bevallen.

Correcte en redelijk snelle levering (overigens was post.nl de reden van enige vertraging )

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en had zeer snel mijn geld weer op mijn rekening.

Hallo Peter, Fijn om te horen dat je waardeert dat wij snel onze retouren verwerken en crediteren. We streven ernaar om dit binnen een paar dagen te doen. Sportieve groet, Carola Klantenservice Hardloopaanbiedingen.nl

Het beste wat ik op internet heb kunnen vinden voor hardloopschoenen

Vrijdag hardloopschoenen besteld zaterdag thuis ontvangen. Gevraagd of dit ook de beste schoenen voor mij zouden zijn, krijg ik het antwoord dat kunnen wij niet door de telefoon zien. Het beste is kom even langs de zaak dan kunnen we het goed beoordelen. Maar ik woon te ver weg, maak er dan een gezellig dag je uit van kreeg ik als antwoord. Maar als ik dit niet wilde is de schoen die ik zelf op de site had uitgezocht goed genoeg om mee te beginnen! Dus dat heb ik ook gedaan. Ze hebben alle tijd om je goed te informeren. Zouden ik ze terug sturen dan krijg ik gewoon mijn geld terug, Prima zaak!

Hallo Krien, Wat een leuke reactie! We proberen inderdaad even de tijd te nemen als je advies wilt. Jammer dat je inderdaad geen persoonlijk advies van ons kunt krijgen omdat wij geen fysieke winkel hebben. Veel hardloopplezier met je nieuwe schoenen. Sportieve groet, Carola Klantenservice Hardloopaanbiedingen.nl

Zeer snelle levering

Een van de weinige bedrijven die de schoenen hadden die ik wilde hebben, goed geprijsd en ik kreeg er nog een leuk shirt bij cadeau, top

Wat fijn dat je tevreden bent. en ook fijn dat je het gratis shirtje ook waardeert. Veel plezier ermee! Sportieve groet, Carola Klantenservice Hardloopaanbiedingen.nl

Zeer betrouwbare en goede webwinkel

Ik heb erg goede ervaringen met Hardloopaanbiedingen.nl: de producten zijn goed van kwaliteit, helder omschreven op de site en de levering is zeer snel. Ook de afhandeling van retouren gaat soepel.

Hallo Naomi, Dank je wel voor je review! Sportieve groet, Carola Klantenservice Hardloopaanbiedingen.nl

Goede site, veel producten en keuze, snelle levering. Ook bij eventueel retourneren verloopt alles goed.

Goed,goedkoop en snel

Gewoon fijne site met goede aanbiedingen altijd wel iets te vinden qua hardloopkleding.

Snel geleverd tegen scherpe prijs.

Hardloopsokken waren echt op, dus had snel nieuwe nodig. Bij hardloopaanbiedingen veel keuze in sokken. Dus gekozen en werd snel geleverd. Alles is verlopen zoals het moet.

Wederom prima in orde.

makkelijk bestellen, snel geleverd.

Prima service tegen de juiste prijs

snel geleverd

schoenen bevatten niet storende stikfoutjes

Goed contact, snelle levering, goede artikelen.

Goed contact, snelle levering, goede artikelen. Via mail wordt vlot en inhoudelijk goed gereageerd.

Leuke prijzen en snelle levering

Veel keuze, leuke prijzen en snel geleverd

Knalprijs en -levering

Knalprijzen en -service. Mijn tweede aankoop en content!

Hallo Yolande, Superfijn om te lezen dat je tevreden bent. Blije klanten, daar doen wij het voor. Sportieve groet, Carola Klantenservice Hardloopaanbiedingen.nl

Super service, goede prijs

Bestellen via de site gaat makkelijk en snel. Het is duidelijk welke maten er nog zijn voor welke prijs. Helaas was niet alles goed. Telefonisch contactmaakte dat snel het een en ander opnieuw besteld kon worden. Retourzending was ook super makkelijk. Hardloopaanbiedingen informeert verder goed via mail.

Hallo Brigitte, Bedankt voor het aangeven dan een aantal positieve punten. We zijn blij als jij dat ook bent! Veel hardloopplezier. Sportieve groet, Carola Klantenservice Hardloopaanbiedingen.nl

Keurig

Snel levering! Goede retour service

als vanouds zeer tevreden over afwerking bestellingen en verpakking.

Hardloopaanbiedingen.nl is een bedrijf waar je echt van op aan kan. bedankt

Prima geregeld.

Prima geregeld. Helaas kwamen de verschillende mails in de spam terecht. Foutje bij Post.nl, waardoor de levering een paar dagen ater

Hallo Luuk, Bedankt voor je positieve feedback. Gelukkig heb je je mails ontvangen, helaas wel in de spambox. Soms is de mailbox zo ingesteld dat het woord: aanbiedingen niet geaccepteerd wordt. En ook het foutje bij de Post.nl kon gelukkig redelijk snel hersteld worden. Iets later dan gewoonlijk heb je toch je bestelling ontvangen. Sportieve groet, Carola Klantenservice Hardloopaanbiedingen.nl

Over Hardloopaanbiedingen.nl

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. Hardloopaanbiedingen.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé online hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 2003) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 25 jaar ervaring in de hardloopbranche, maar wij zijn ook Frank, Carola, Michael, Stefan, Eva en Henri. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een webshop te maken heeft.