Bestellingen op tijd en goede service.

Prima service!

Mooie schoenen voor een interessante prijs en snel geleverd

Gewoon doen wat ze moeten doen! Nakomen afspraken. Op tijd leveren .goede prijs.

Gewoon doen wat ze beloven. Fijne club!

supersnelle levering

Supersnelle levering in milieuvriendelijke verpakking. Product was goed omschreven en voldeed aan de wensen.

Beste Suzanne, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe product(en). Sportieve groet, Klantenservice hardloopaanbiedingen.

Top schoenen

Als trouwe fan van Asics nimbus wederom de nieuwe nimbus 23 besteld en nadat ik ze weer aantrok was er weer dat heerlijke gevoel van wouw nooit meer een ander merk.

Snelle levering en goede service.

De levering van de hardloopschoenen was snel en netjes geregeld.

Goeie service!

2 paar hardloopschoenen besteld ivm juiste maat... Goed contact en binnen paar dagen geld al terug gestort. Komen afspraken na!

prachtige spullen, goede levering, vriendelijk contact!

prachtige spullen, goede levering, vriendelijk contact!

Altijd oké

tot nog toe nooit geen klachten

Prima aanbod

Steeds mooie aanbiedingen, vlot besteld en nog vlotter geleverd.

Zeer positieve ervaring met Hardloopaanbiedingen.nl

Ruim assortiment tegen concurrerende prijzen. Overzichtelijke webshop, eenvoudig bestelproces, snelle levering. Zeer tevreden. Op basis van eerdere ervaring met het schoenmerk heb ik een halve maat kleiner besteld dan het maatadvies van Hardloopaanbiedingen.nl. De schoen past prima met voldoende extra ruimte. Had ik het maatadvies gevolgd, dan was de schoen te groot uitgevallen.

Fijne website voor het bestellen van de schoenen

Zie hierboven

Snelle levering en (helaas) snelle verwerking van retour

De foto was onvoldoende duidelijk. Er zat een transparant deel in de broek. En het materiaal was erg glimmend. Jammer, dus retour! Volgende keer beter.

Gewoon goed

Ik heb een artikel besteld, dat overal uitverkocht was, dus ik bofte. Op tijd geleverd, prima verlopen

Snelle levering, goede hulp.

Schoenen waten snel binnen. Na wat opstartproblemen (zere knie) werd goed meegedacht en nuttig advies gegeven. Schoenen lopen inmiddels erg soepel.

Fijne webshop met snelle levering.

Fijne hardloop spullen tegen goede prijzen.

Bijna altijd goede service!

Koop al heel veel jaren bij Hardloopaanbiedingen. Goede prijzen. Vroeger verzendkostvrij, nu niet meer. Vroeger veel gratis artikelen boven bepaald bedrag, nu nog maar minimaal. Blijf wel klant, omdat de prijzen ok. zijn en de service bijna altijd goed.

Mooi ingepakt, Perfect geleverd

Scherpe prijzen snelle levering

Gewoon goed

Beste prijs en snel geleverd, uitstekend aanbod

Extra brede asics gel nimbus 23 besteld, overal duurder of niet op voorraad. Hier wel en de volgende dag geleverd. Keurig!

Snel en netjes bezorgd

Super hardloopschoen

Enorm goede demping. Geen last meer van m'n knieën. Is de prijs dubbel en dwars waard.

Precies de goede hardloop spullen die ik zoek!

Met name hardloopschoenen koop ik bij hardloopaanbiedingen omdat er nog weleens wat oudere modellen tussen zitten die ik ergens anders niet kan vinden maar die bij mij wel fijn zitten. Niet altijd de allergoedkoopste, wel betrouwbaar en ik heb de spullen snel in huis. Al moet ik zeggen dat er bijvoorbeeld wel goedkope koopjes bij zitten van een hardloop shirts van asics die ik nog niet zo lang geleden voor 25 euro duurder gekocht had.

Snel ontvangen en producten waren precies zoals verwacht. Kleine doos, dus ook goed voor milieu

Gevonden wat ik wou.

Mijn vraag razendsnel beantwoord.

Over Hardloopaanbiedingen.nl

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. Hardloopaanbiedingen.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé online hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 2003) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 25 jaar ervaring in de hardloopbranche, maar wij zijn ook Frank, Carola, Michael, Stefan, Eva en Henri. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een webshop te maken heeft.