Uitstekende webshop!

Nieuwe hardloopschoenen besteld, betaald en ontvangen. Alle communicatie was perfect. 10 punten dus wel verdiend!

Vlotte levering. Wordt gelijk op de hoogte gehouden van je bestelling na de betaling. Nooit spijt gehad van mijn keuzes

Snelle service en aankoop voldoet aan de verwachting

Zie hierboven

Goed en snel

Prettig. Snelle levering.

Doen zoals beloofd

Snel en correct geleverd

Al diverse keren schoenen geleverd. Prima

Snel en betrouwbaar!

Zeer positief

Online loopschoenen bestellen is toch riskant maar dankzij de filmpjes en concrete tips lukte het. De volgende dag had ik de schoenen al in huis, met gelijk een formulier voor het geval toch niet goed zat. Maar ze pasten als gegoten (dankzij het filmpje en de tabel met maten per merk). Mijn eerste run voelde als vliegen!

Beste Eric, Fijn om te horen dat onze filmpjes hebben geholpen bij het kiezen van de juiste maat. Daar doen we het voor! ;) Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven en we wensen je nog heel veel loopplezier toe! Sportieve groet, Team hardloopaanbiedingen

Super !

Snel en vlot geleverd, voor een mooie prijs. Leuk: de gratis sokken

Goed geregeld!

Goed geregeld, alleen had ik een ander welkoms kado verwacht ik dacht dat het om een horloge ging maar bleek een houder voor je telefoon te zijn, voor mij was de foto wat misleidend, groeten Bert

Super snel

Toffe zaak welke heel snel bezorgd!

Correcte afhandeling bestelling

Ruime keuze, leuke aanbiedingen, snelle levering

Top.

Veel keuze en zeer snel bezorgd.

Snel, klantvriendelijk en goede prijs-kwaliteit verhouding

Wanneer je besteld bij HA, is de levering snel Product klopt met wat de website vermeldt. Niet vaak nodig, maar wanneer ik toch had geretourneerd is het zeer correct afgehandeld!

Goede prijzen en prima service!

Hardloopaanbiedingen biedt als webshop goede prijzen en snelle levertijden en onderscheid zich daarbij door de persoonlijke contactmogelijkheden en goede service achteraf wanneer er na enige tijd iets mis zou kunnen zijn met je aankoop.

TOP EN snel geregeld

TOP en Snel geregeld

super snelle en juiste levering, helemaal tevreden

Schoenen besteld na twee dagen in huis.

Zeer snel en gunstig geprijsd

Zou alleen gezien de grootte in een envelop door de deur kunnen

Goede prijs, snelle service. Bijna elk jaar bestel ik nieuwe haroopschoenen voor mijn zoon met zijn verjaardag.

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Hardloopaanbiedingen.nl heeft een uitgebreid assortiment hardloopspullen. Daarnaast is service snel.

Snel en juist geleverd

Snel en juist geleverd

Snel!

De schoenen zijn snel geleverd, goed verpakt in stevige doos. Kwaliteit van de schoenen is hoog. Perfecte loopschoen, wel maat groter bestellen!

Snelle levering tegen 'n scherpe prijs

Al jaren koop ik mijn hardloopschoenen mij Hardloopaanbiedingen. Gewoon even wachten op een scherpe prijs (en die komt geregeld voorbij).

prima prijs / kwaliteit verhouding

Altijd correcte levering

Over Hardloopaanbiedingen.nl

Wie zijn wij? Wat een goeie vraag! Waarom beginnen we niet gewoon met een voorstelronde. Hardloopaanbiedingen.nl is een enthousiaste groep mensen die echt passie hebben voor hardlopen en alles wat daarbij komt kijken. Natuurlijk zijn wij dé online hardloopspecialist met de beste aanbiedingen (al sinds 2003) en geven wij deskundig advies. Bij elkaar hebben wij meer dan 25 jaar ervaring in de hardloopbranche, maar wij zijn ook Frank, Carola, Michael, Stefan, Eva en Henri. En juist door onze persoonlijke benadering proberen wij ons te onderscheiden! Echte mensen met een oprechte interesse in alles wat met hardlopen en het runnen van een webshop te maken heeft.