Heerlijke producten en snel ontvangen

ik heb Instant ginger-honey thee besteld, instant ginger thee ontvangen.

de verwerking van de bestelling was correct. jammer dat ik het juiste artikel niet ontvangen heb.

Altijd weer een feestje

Nu voor de 2e keer bij Toko Tjin besteld. Vorige keer was ik erg tevreden over de zorgvuldige manier van inpak-kwaliteit van mijn bestelling. Hoeveel de producten iets duurder zijn dan elders, is het de zorgvuldigheid waarvoor ik terug kom. Producten waren zoals verwacht, geen op of aanmerkingen over. Verwerking van de bestelling gaat ook heel rap. En zoals al eerder benoemd; door het zo in te pakken dat er geen beweging in de doos mogelijk is, kan het zo met familieleden in de auto mee die het 3600 km verslepen om naar mij toe te brengen!

Fijne website

Prijsvriendelijk, snelle levering, goede service.

Rijst zeer snel geleverd, geweldig

Wij haalden de 20 kilo rijstzakken vroeger zelf maar sinds de ontdekking dat ze ook te bestellen zijn is dit een uitkomst. Makkelijk besteld, zeer snel geleverd. Kost natuurlijk wel wat meer maar het gemak is ook wat waard en we kunnen weer maanden verder.

Ruime keuze

Grote variëteit aan producten, snelle afhandeling, prima service

Ik woon in Frankrijk en bestel 2/3x per jaar bij Toko Tjin. Mn pakket wordt altijd binnen een week hier bezorgd. En als iets onverhoopt niet leverbaar is word ik gebeld en doet men een voorstel voor een vergelijkbaar product. Goede en persoonlijke service !

Professioneel

Goede kwaliteit, ruim assortiment, betrouwbaar en snel.

Makkelijk online bestellen en snel in huis.

Altijd superbehulpzaam !

Heel fijn persoonlijk contact, behulpzaam, meedenkend !

snel hulpvaardig

netjes en snel met vragen beantwoorden spullen worden zorgvuldig en snel verzonden

Prima online winkel

Helemaal prima.

Snel en netjes

Bij Toko Tjin vind ik alles uit de Aziatische keuken, het wordt altijd snel geleverd en ís goed verpakt.

DHL melde dat het niet dinsdag kwam maar 2 dagen later, bij afhaalpunt vrijdags afgehaald.

Nooit meer kopen bij Toko Tjin.

Een voor de klant belangrijk artikel als "op voorraad" online te bestellen maar in werkelijkheid niet leverbaar is kan ik wel begrijpen. Maar zonder de klant te raadplegen de bestelling doorzetten vind ik onjuist en dat neem ik zeer kwaadlijk.

al jaren tevreden

Snelle levering. Maar..... heel vaak producten langdurig uitverkocht

Snelle en correcte levering.

Bestellijst gemaakt en alles binnen twee dagen thuis ontvangen.

Snelle levering en alles keurig ingepakt

Veel keuze en snelle levering

Toko Tjin heeft ruime keuze en levert heel snel! Bovendien worden de producten heel goed verpakt.

Prima, snelle service. Toko Tjin doet wat ze belooft.

Vandaag besteld,volgende dag in huis

Uitstekende service en goede producten

Bestelling met veel zorg verpakt

Groot assortiment, veel keus en prettig contact als iets er toch niet is. Pakket was met veel zorg verpakt zodat er niets kon gaan lekken

Hele goede producten voor een nette prijs. De bestelling werd erg snel verzonden. Toen iets uitverkocht bleek kreeg ik een goed alternatief opgestuurd.

Snelle levering goede smaak

Helemaal goed netjes verpakt