Goede producten,snelle levering, en goede communicatie.

Volledig, goed verzorgd en verpakt verzonden binnen 2 dagen.

Je kan hier met een gerust hart de artikelen bestellen die meestal binnen 2 dagen goed verpakt worden verzonden.

Zoals al vele jaren bestel ik hier mijn kruiden marinades en nog meer Altijd goed verpakt snel geleverd

helemaal geweldig en altijd een goede service

Koop al vele jaren online in bij Toko Tjin en ze doen altijd hun best!

Meteen reactie

Snelle reactie en bezorging

Niet goed

Bestellen van 7 dagen geleden, heb niet ontvanguen

Duim omhoog!

Mijn - prettig geprijsde - bestelling werd snel geleverd, ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang, en alles (ik had vooral flessen en potten) was uiterst zorgvuldig verpakt. Duim omhoog!

Prettig en correct

Duidelijk zonder veel poeha contacten over het bestelde. Misschien milieu vriendelijk - herbruiken van oude verpakkingsdozen - maar de bezorg doos was veel te groot.

Niet geleverd wat ik had besteld.

De eerste indruk is niet zo best en wel om de volgende reden. Ik had een bepaalde sushi rijst besteld, maar die was kennelijk niet voorradig, dus werd een goedkopere variant als alternatief geleverd. Ik had 4 kg besteld en ik kreeg 5 kg, dus dat is dan netjes opgelost. Ik had 2 verpakkingen pickled radish besteld, waarvan een de THT had van 25-01-2024 ( dus inmiddels 4 maanden over de datum). Verder had ik 5 zakjes gedroogde Wakame (gedroogde zeewier) besteld en er slechts 2 ontvangen ( dus 3 zakjes te kort). THT van deze beide zakjes was 30-09-2023. Dus al met al ben ik niet tevreden over hetgeen ik heb besteld.

Behulpzaam !!

Ik heb een verkeerd adres opgegeven en degene die voor alles moet regelen is meteen bereid om alles zo goed mogelijk te regelen..

Snel en verzorgd…!

Overzichtelijke webpagina, makkelijk bestellen en afrekenen. Producten worden snel en verzorgd verzonden… Je wordt goed op de hoogte gehouden, qua transport en dergelijke… Een aanrader..!

Al jaren goed geholpen

Ook voor kleine orders wordt je goed en kordaat geholpen

Snel en goed verpakt

De levering was zeer goed verpakt. Ik had alleen 1 verkeerde sambal binnen gekregen. Had 2 mango chutney besteld en kreeg pommisitair chutney en 1 mango had ook roti en birambi bestel die waren wel goed binnen. Maar ondanks alles ben ik zeer tevreden.

Duidelijke webshop,als een product niet leverbaar is wordt er telefonisch overlegd. Jammer dat het verzenden wat vaag is,wel wanneer het verzonden wordt, niet wanneer het geleverd wordt?

prima de lux

snel en correct geholpen

Bestelling snel opgestuurd :)

Gelukkig hier mijn favoriete boemboes nog verkrijgbaar, snel in huis!

Goede producten en fijne service

Prima. Al meerdere keren besteld.

Snelle verzending alleen ontevreden over DHL

Dit is al de derde keer dat DHL zegt dat ik niet thuis was,terwijl ik dat wel was. Ik zetten ze een pakket gewoon in de lift zonder het te bezorgen. Over uw produkt ben ik zeer tevreden.

Altijd goed, goed geleverd en lekker!

Altijd goeie producten , snel bezorgd, nooit een fout, en ik waardeer de herbruikbare villin cq bescherming in de doos!

Gewoon goede ervaring

Geweldige service en snelle levering

Wij bestellen al jaren bij TokoTjin en dat is heel plezierig, uitstekende kwaliteit Sambals, curry paste en nog veel meer. Dit keer zeer snelle levering, binnen twee dagen naar Spanje!

Niet blij

Bestelling gedaan. Verkeerd product geleverd. Waarschijnlijk was het product wat ik wilde niet meer beschikbaar maar zonder bericht een ander goedkoper merk opgestuurd gekregen. Meteen per mail contact opgenomen met ze incl foto maar geen reactie.

perfect

geweldige winkel

Voor mij de beste online toko !

Ik ben het ondertussen gewoon : de service van deze winkel is gewoon erg goed ! De prijzen zijn eerlijk, het assortiment is best wel volledig, en de verzending elke keer snel en correct. En alles zit zeer goed verpakt zodat er niets zal breken onderweg. Ik kan Toko Tjin van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar Oosterse etenswaren.

Kamp 2

3811 AR Amersfoort