al jaren tevreden

Snelle levering. Maar..... heel vaak producten langdurig uitverkocht

Snelle en correcte levering.

Bestellijst gemaakt en alles binnen twee dagen thuis ontvangen.

Snelle levering en alles keurig ingepakt

Veel keuze en snelle levering

Toko Tjin heeft ruime keuze en levert heel snel! Bovendien worden de producten heel goed verpakt.

Prima, snelle service. Toko Tjin doet wat ze belooft.

Vandaag besteld,volgende dag in huis

Uitstekende service en goede producten

Bestelling met veel zorg verpakt

Groot assortiment, veel keus en prettig contact als iets er toch niet is. Pakket was met veel zorg verpakt zodat er niets kon gaan lekken

Hele goede producten voor een nette prijs. De bestelling werd erg snel verzonden. Toen iets uitverkocht bleek kreeg ik een goed alternatief opgestuurd.

Snelle levering goede smaak

Helemaal goed netjes verpakt

Redelijk goed maar de website functioneert niet goed bij het opsturen/zoeken van bepaalde artikelen.

Bij het zoeken van bepaalde artikelen wordt aangegeven dat deze middelen er niet zijn, onbekend zijn ot niet leverbaar zijn. Later blijkt dat sommige mid delen er wel zijn. Lever bij iedere order een bestellijst (met hun werking?, hetgeen dus uw omzet zal vergroten.

goede service

snel geholpen en bezorgd

dit product is niet in een drogisterij te koop.vandaar online gekocht

top

top producten ,service en uitstekende verzending met zo min mogelijk risico op schade !!

Great service

Goede en snelle bezorging

Bestelling en verzending naar buitenland snel en correct verwerkt

Voor een eerste bestelling is deze top verlopen, van de status van je bestelling wordt constant op de hoogte gehouden. Wij hebben een vaste toko al meer dan 40 jaar. Echter is deze veelal moeilijk te bereiken. Een overweging om te blijven bestellen bij Toko Tjin is zeker de overweging waard. Kan jammer genoeg geen diepvries producten bestellen

Goede ervaring in alle opzichten

Uitstekende service.

Altijd prima service

Altijd prima service

Perfect!

Goede producten, prijs en service alles naar wens! Bedankt.

correct en snel

duiding en prim bezorging

Perfekte service

Snelle reactie op mijn mail Snelle verzending Prijs oké

De levering is snel bezorgd en goed ingepakt Ik ben heel tevreden, dus ik blijf bestellen

Goed geregeld

De verzending was vlot en goed verpakt. 1 artikel was uitverkocht, kan gebeuren natuurlijk. Het bedrag werd, boven verwachting, erg snel terug betaald. Al met al een goede ervaring!

Zeer goede levering

Zeer goede levering