Er bestaan geen problemen, enkel mensen.

Er was bij mij ook iets fout gelopen. Telefonisch ging niet, maar wel per mail. Patty heeft mij uitgelegd wat er fout liep en heeft de nodige stappen ondernomen om mijn bestellingen tijdig te verzenden. Ondertussen is alles keurig afgeleverd. Voor opvolging en reactie krijgt HS een 10. Iemand zoals Patty krijgt een +10. Tot de volgende..... Grtz Guy

Echt wel heel erg goed

Ben een vaste vrouwelijke klant van HS en zie hieronder wat klachten en dat vind ik jammer dus ik wil daar wat over zeggen. Niemand is perfect en tuurlijk gaat er bij iedereen wel eens wat mis, we zijn allemaal mensen; ook hs. Denk dat de mensen zelf eens moeten nadenken en niet meteen zo negatief hard moeten oordelen. Mijn producten van hot stuff zijn van super kwaliteit en heb nooit problemen gehad met bezorging of updates over mijn bestelling. Ik ben trouwe klant en dat blijf ik.

Niks ontvangen

Helaas zelfde ervaring als de rest hieronder. Geen antwoord op telefoon Geen producten ontvangen Geen reactie op e-mail Geld weg Stelletje oplichters

Kwaliteit producten

Hot Stuff is echt 1 van de weinige shops die geen rommel verkoopt. Ja de prijzen zijn niet super cheap, maar je koopt ook gewoon iets wat van kwaliteit is en ook veilig. Dat vind ik het wel waard. Netjes geleverd ook. Zeer prettige ervaring.

Uitstekende webshop

Bestelling dezelfde dag nog ontvangen via Redjepakketje. Geen verzendkosten betaalt. Alles was discreet en van uitstekende kwaliteit.

Geen update over bestelling, niemand staat te woord.

Afgelopen vrijdagavond (25-10) een bestelling geplaatst. Bevestiging ontvangen via de mail; verwachtte het maandagavond geleverd te krijgen. Sindsdien helaas niets meer vernomen. In mijn account staat de bestelling nog steeds op "in behandeling". Via het contactformulier geen reactie ontvangen, en de telefoon wordt niet opgenomen. Heel jammer dit.

Vraag me af of ik wel iets krijg?

Gister besteld, met de hoop volgende dag thuis te hebben. Maar nul communicatie na de bestellingsbevestiging? Had al wel wat verzend gegevens verwacht? Snap niet waarom deze shop een thuiswinkel waarborg heeft?

Niet geleverd, geen reactie

Ik heb 2 dagen geleden een bestelling geplaatst. Deze zou gisteren worden geleverd. Dit is niet gebeurd. Nog geen reactie op mijn mai waarin ik om uitleg vraagl en telefoon wordt niet opgenomen. Ben benieuwd of de bestelling nog komt. Met een 5 geef ik nog het voordeel van de twijfel, maar zo niet dan wordt het een 1.

Niet goed

Na een tijdje heb ik mijn bestelling nog niet, e-mail antwoord niet en op hun nummer nemen ze niet op!!

Onbeslist nog......

Eerste bestelling was zoals afspraak binnen gesteld termijn geleverd.2e bestelling van deze vrijdag ging het al mis.besteld voor 23:59 dus volgende dag aflevering.bevestigingsmail order gehad.daar gaat al iets fout.zowel bij deze als de eerste orderbevestiging is maar de helft van het bestelde te zien.rest is blanco.geen bevestiging volgende dag van eventuele levering,geen reactie van het bedrijf over latere levering om wrlke reden dan ook.gisteravond om 21:35 getracht telefonisch te bereiken,...geen gehoor op 4 oproepen.toen was het 22:00uur en de shop niet meet te bereiken.vanmorgen om 10:30 uur begonnen met bellen,wederom geen gehoor.dat is dus niet dagelijks telefonisch bereikbaar. Dit vind ik geen stijl. Dit is de allerlaatste x dat ik hier bestel,dat weet ik wel.

Nvt

Bedankt voor de feedback S. Altijd fijn om te horen wanneer klanten tevreden zijn. Hot Stuff wenst je een prettige dag. Hartelijke groet, Patty van der Stokker Customer Support Hot Stuff

Pluspunten

Duidelijke webshop met logische architectuur. Daardoor gemakkelijk navigeren en snel bestellen. Ook het aanmaken van klantenprofiel is eenvoudig.

Zoeken naar bepaald type product op merknaam, of type werkt niet altijd.

Hi Frans, Bedankt voor je aardige review! Fijn te horen dat de website prettig werkt. Op dit moment zijn we bezig met een nieuwe website welke binnenkort live komt. Daar zijn de verbeterpunten die je noemt geoptimaliseerd. Bedankt voor de feedback! Een prettige dag gewenst namens Hot Stuff. Hartelijke groet, Patty van der Stokker Customer Support Hot Stuff

Pluspunten

Bedankt voor dit rapportcijfer Klaudia, dat waarderen we enorm en we zijn natuurlijk blij te horen dat je ervaring met Hot Stuff goed was. Een prettige dag gewenst namens Hot Stuff. Hartelijke groet, Patty van der Stokker Customer Support Hot Stuff

Pluspunten

Kan je pakket volgen bij track & trace

Spijtig dat ik geen mailtje heb gekregen dat het geleverd was en kon ook niet zien op track @ tracé dat het geleverd was. Vandaag op goed geluk naar winkel gegaan waar het werd geleverd en het pakje was er.

Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Dat vinden we natuurlijk erg vervelend voor je, onze excuses hiervoor. Alle informatie staat ook in de trackinglink terug te lezen. De order was op 14 maart geplaatst, deze is de 15e direct door ons verzonden. Helaas was er een staking van de post in België, waar wij jammer genoeg niets aan kunnen doen. Fijn dat het pakketje nog wel goed bij je aangekomen is. Als je verder nog vragen of opmerkingen hebt, mag je ons altijd mailen naar support@hotstuff.nl Een fijne dag gewenst. Hartelijke groet, Patty van der Stokker Customer Support Hot Stuff

Pluspunten

Snelle bezorging en fijn dat de bezorger updates geeft over de geplande aankomsttijd. Discreet. Duidelijke product-beschrijvingen.

geen

Pluspunten

Overzichtelijke website met een uitgebreid assortiment en snelle levering.

IDEAL betalingen lopen nog niet via de ING app.

Pluspunten

goede prijs, snelle afhandeling

Pluspunten

alleen maar positiviteit over dit bedrijf, snelle reactie op de bestelling . de beloofde afleverdatum werd zelfs met 3 dagen verkort .(sochtends besteld /savonds in huis) hulde

ga vooral zo door. Mag ik ook meer sterren geven?

Pluspunten

Goed op de hoogte van Waar je pakket is en hoelaat het geleverd wordt! Goede communicatie via mail!!

Pakket was aan de andere kant van appartementen complex geleverd. We hadden het liever persoonlijk gehad zoals aangegeven. Waren immers gewoon thuis

Heb ik niet.

Pluspunten

Super klantvriendelijk!

Geen!

Pluspunten

Top verpakt

Ik had wel meer willen weten over gebruik van de producten

Pluspunten

Snelle, discrete en correcte afhandeling van mijn bestelling. Niets te klagen.

Pluspunten

Toen het door mij bestelde product niet meer op voorraad was en ook niet meer leverbaar bleek werd een prima alternatief geboden. Daarnaast nog een kleine verrassing als goedmaker gekregen

Accurater zijn in het bijhouden van de voorraad