Niet goed

Na een tijdje heb ik mijn bestelling nog niet, e-mail antwoord niet en op hun nummer nemen ze niet op!!

Onbeslist nog......

Eerste bestelling was zoals afspraak binnen gesteld termijn geleverd.2e bestelling van deze vrijdag ging het al mis.besteld voor 23:59 dus volgende dag aflevering.bevestigingsmail order gehad.daar gaat al iets fout.zowel bij deze als de eerste orderbevestiging is maar de helft van het bestelde te zien.rest is blanco.geen bevestiging volgende dag van eventuele levering,geen reactie van het bedrijf over latere levering om wrlke reden dan ook.gisteravond om 21:35 getracht telefonisch te bereiken,...geen gehoor op 4 oproepen.toen was het 22:00uur en de shop niet meet te bereiken.vanmorgen om 10:30 uur begonnen met bellen,wederom geen gehoor.dat is dus niet dagelijks telefonisch bereikbaar. Dit vind ik geen stijl. Dit is de allerlaatste x dat ik hier bestel,dat weet ik wel.

Nvt

Bedankt voor de feedback S. Altijd fijn om te horen wanneer klanten tevreden zijn. Hot Stuff wenst je een prettige dag. Hartelijke groet, Patty van der Stokker Customer Support Hot Stuff

Pluspunten

Duidelijke webshop met logische architectuur. Daardoor gemakkelijk navigeren en snel bestellen. Ook het aanmaken van klantenprofiel is eenvoudig.

Zoeken naar bepaald type product op merknaam, of type werkt niet altijd.

Hi Frans, Bedankt voor je aardige review! Fijn te horen dat de website prettig werkt. Op dit moment zijn we bezig met een nieuwe website welke binnenkort live komt. Daar zijn de verbeterpunten die je noemt geoptimaliseerd. Bedankt voor de feedback! Een prettige dag gewenst namens Hot Stuff. Hartelijke groet, Patty van der Stokker Customer Support Hot Stuff

Pluspunten

Bedankt voor dit rapportcijfer Klaudia, dat waarderen we enorm en we zijn natuurlijk blij te horen dat je ervaring met Hot Stuff goed was. Een prettige dag gewenst namens Hot Stuff. Hartelijke groet, Patty van der Stokker Customer Support Hot Stuff

Pluspunten

Kan je pakket volgen bij track & trace

Spijtig dat ik geen mailtje heb gekregen dat het geleverd was en kon ook niet zien op track @ tracé dat het geleverd was. Vandaag op goed geluk naar winkel gegaan waar het werd geleverd en het pakje was er.

Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Dat vinden we natuurlijk erg vervelend voor je, onze excuses hiervoor. Alle informatie staat ook in de trackinglink terug te lezen. De order was op 14 maart geplaatst, deze is de 15e direct door ons verzonden. Helaas was er een staking van de post in België, waar wij jammer genoeg niets aan kunnen doen. Fijn dat het pakketje nog wel goed bij je aangekomen is. Als je verder nog vragen of opmerkingen hebt, mag je ons altijd mailen naar support@hotstuff.nl Een fijne dag gewenst. Hartelijke groet, Patty van der Stokker Customer Support Hot Stuff

Pluspunten

Snelle bezorging en fijn dat de bezorger updates geeft over de geplande aankomsttijd. Discreet. Duidelijke product-beschrijvingen.

geen

Pluspunten

Overzichtelijke website met een uitgebreid assortiment en snelle levering.

IDEAL betalingen lopen nog niet via de ING app.

Pluspunten

goede prijs, snelle afhandeling

Pluspunten

alleen maar positiviteit over dit bedrijf, snelle reactie op de bestelling . de beloofde afleverdatum werd zelfs met 3 dagen verkort .(sochtends besteld /savonds in huis) hulde

ga vooral zo door. Mag ik ook meer sterren geven?

Pluspunten

Goed op de hoogte van Waar je pakket is en hoelaat het geleverd wordt! Goede communicatie via mail!!

Pakket was aan de andere kant van appartementen complex geleverd. We hadden het liever persoonlijk gehad zoals aangegeven. Waren immers gewoon thuis

Heb ik niet.

Pluspunten

Super klantvriendelijk!

Geen!

Pluspunten

Top verpakt

Ik had wel meer willen weten over gebruik van de producten

Pluspunten

Snelle, discrete en correcte afhandeling van mijn bestelling. Niets te klagen.

Pluspunten

Toen het door mij bestelde product niet meer op voorraad was en ook niet meer leverbaar bleek werd een prima alternatief geboden. Daarnaast nog een kleine verrassing als goedmaker gekregen

Accurater zijn in het bijhouden van de voorraad

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt en alle nodige informatie duidelijk.

Pluspunten

Always fast, discreet and always has the best and up to date products. Great and easy webshop to navigate through. I did SEO work and can tell the company put great time into the site. I've always bought my toys from Hot stuff. From living in Amsterdam to now living in Den Haag, Hot stuff is my go to shop.

I can't give tips as I've always been very happy. If anything maybe add more libido products. But everything else is fantastic.

Pluspunten

Uiteindelijk toch opgelost

Bereikbaarheid

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Prachtige beloftes op de voorpagina van de website.

Wellicht fijn als de beloftes op de voorpagina dan ook waargemaakt worden. Ik heb tweemaal(!) deze webshop de kans gegeven om hier gehoor aan te geven. Ik heb vrijdag een bestelling gedaan die niet is aangekomen en vandaag weer. Dit is een duidelijke steekproef van de kwaliteit lijkt mij zo.

Beste Mike, Onze excuses voor het ongemak, zoals we in onze eerdere mail lieten weten was er door de feestdagen extreme achterstand bij onze koeriersdienst. De bestelling die u op 4 jan om half 9 heeft geplaatst is slechts vier uur later door ons verzonden. Echter de bezorger kon de levering niet meer op dezelfde dag leveren door de achterstand die eerst weggewerkt moest worden. Wij hebben na uw verzoek de order geannuleerd en het aankoopbedrag teruggestort. Nogmaals onze excuses voor het ongemak,

Pluspunten

Vriendelijk, flexibel, zeer klantgericht, uitermate behulpzaam.

Pluspunten

Na opsturen van defect nog nooit zo snel een nieuwe retour gehad. Geweldige service. Absoluut 5 sterren waard.

Pluspunten

- goede en duidelijke website - duidelijke communicatie - snelle levering - veel en diverse aanbieding van producten

Momenteel geen verbeterpunten. Ik ben niet tegen moeilijkheden aangelopen.

Pluspunten

easy to order, wide range of products and delivery on time.

I have nothing to add. It is a great company and I will definitely buy again.