Perfecte service!

Bestellingen worden prima afgehandeld en verzonden. Een vaste leverancier.

ongebruikelijk lage kwaliteit en service

Ik heb een achtergronddoek gekocht, en de dwarsligger die bij de accessoires vermeld staat. Tot mijn verbazing past die doek totaal niet op de dwarsligger. Bovendien laat de kwaliteit van de dwarsligger te wensen over, de stukken schuiven los in mekaar en de dwarsligger hangt daardoor door. Mijn melding van beide zaken bleef zonder gevolg, wat ik betreur. Aanpassen van de product documentatie kan vermijden dat anderen ook dit probleem hebben. Zal wellicht een eenmalig moment van zwakte zijn, andere bestellingen waren wel ok.

Geven duidelijk uitleg en helpen waar nodig is.

Software gekocht. IdPhotos update-abonnement verlenging voor een jaar en gratis een maand extra er bij. Na de betaling snel geleverd via de mail. Helpdesk vriendelijke medewerker en goed te bereiken. Geven duidelijk uitleg en helpen waar nodig is.

Goede prijs kwaliteit en top service

Heb verschillende statieven bij Benel aangeschaft. Prijs kwaliteit zijn uitstekend. Snelle levering. Ben erg tevreden over Benel!

oplossingsgericht

ze denken mee en haal er al jaren mijn DNP materiaal

uitstekende service

altijd goe geholpen met mijn flitsers

Vlotte en goede service

altijd heel correct

Een bedrijf, waar ik al jaren prettig zaken mee doe.

een betrouwbare partner, al vele jaren.

het is belangrijk voor een ondernemer in onze branche om betrouwbare partners te hebben. Benel is al bijna mijn hele (foto)leven mijn leverancier. Goede prijzen goede afspraken, geen flauwekul verhalen.

snel en klantvriendelijk gericht

goede website en ook tel goed te bereiken en met meer dan voldoende kennis in huis voor de nodige vragen. voorraad was de afgelopen tijd wat minder maar we weten waar het door kwam en er werd altijd oplossend mee gedacht

tevreden

afspraken worden na gekomen en leveringen op tijd wanneer op voorraad

Ik zet geweldig omdat e service en de levering allemaal perfect is!

Top leverancier van professionele fotostudio-benodigdheden

Als je uit mijn fotostudio alles weg zou halen wat ik bij Benel gekocht heb, zou je alleen een camera, wat meubels en de koffiemachine overhouden. No-nonsense achtergronden, statieven, lampen en bevestigingsmaterialen: Benel levert het met een voelbaar persoonlijke service en tegen een héél scherpe prijs. Geen enkele reden om voor deze spullen ergens anders heen te gaan of voor een duurder merk te kiezen.

Snel, correct, duidelijk

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering. Bij vragen altijd snel antwoord. Groot aanbod producten.

Altijd correct en snelle verzending

Al jaren vaste klant en Altijd zeer tevreden. Snelle levering en goeie service!

TOP

Ben Blij met Angelo, fijne man ,helpt je perfect !!!! lost alles snel en goed op, denkt mee of dit wel voor jouw winkel

nieuwe printer wekte niet .Via teamviewer alles op gelost super bedankt

DNP QW410 printer van Benel software werkte niet . Benel heeft via Wetransfer alles geregeld super service

Betrouwbaar bedrijf, bekwame medewerkers

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, staan altijd klaar voor support. Verstand van zaken en korte lijnen!

Prima aanbod voor prima prijs

Benel heeft een groot aanbod voor zowel de professionele als de hobbyfotograaf tegen een betaalbare prijs, gedegen advies en snelle levering.

Geen direckt antwoord op onze vraag.

Wij konden in week 30 geen pasfoto maken Benel gebeld kreeg de telefoniste aan de lijn uitgelegd wat het was, die zij moest maar nieuwe apparaat kopen. Werd toen door verbonden naar een technische man die had het gelijk opgelost. Klantnummer781700

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste mevrouw, Bedankt voor uw review! Vervelend dat het niet lukte om pasfoto’s te maken. U gebruikt een ouder model camera, waarbij we in het verleden vaker hebben gezien dat deze vervangen moest worden. Fijn om te horen dat het dezelfde dag nog is opgelost! Mocht u naar aanleiding van deze reactie nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Hartelijke groet, Team Benel

Snelle en correcte levering....altijd!

Sinds jaren altijd tevreden

prima Angelo is altijd zeer behulpzaam.

prima Angelo is altijd zeer behulpzaam.

Über Benel BV

Benel is specialist in foto(studio) artikelen en camera accessoires van onder meer Falcon Eyes, Linkstar, StudioKing, Excella, Kenro, Marumi, Matin, Pixel, Tecco, Sevenoak, Boya, Nest, Braun, Miops, Explorer Cases, Saramonic, Orangemonkie, Rolux, Photorobot, ZEP en DNP. Het huidige assortiment omvat ook optische instrumenten zoals verrekijkers, telescopen, nachtkijkers, richt- en warmtebeeldkijkers en microscopen van bekende merken als FLIR, Vortex, Konus, Byomic, Balloon, Kowa, Guide, Sionyx, Outdoor Club, Luna optics, AGM en Yukon. Telefoon: 0528-234828 E-mail: pr@benel.nl

Kiyoh Bewertungen