EXCELLENT!

Adam Bazuin dealt with our order query. We incorrectly ordered a new version of a power pack. Adam investigated carefully, checked with the technical team and was able to share very specific expertise that allowed us to use the product correctly without having to go through a returns process. He responded so quickly to all our queries, was so polite on the telephone and the expert knowledge above all was so appreciated by us. We were so impressed by the level of customer care and technical knowledge that we will definitely be buying from Benel BV again. Highly highly recommend. Adam was excellent in all our dealings. Some advice-before you order speak to Adam or their technical team as they will guide you very well and will make sure you order the right item!

Antwort des Geschäftsinhabers

Dear mr. Tariq, Thank you for your review. We are very happy to hear that you are satisfied with our service. If you ever want to order anything again feel free to contact us. Kind regards, Benel BV

Top Service !!!

één telefoontje en het wordt geregeld door Benel Foto van de Kerkhof

perfekt und zuverlässig

Habe bereits mehrere optoelektronische Geräte über benel erworben und bin mit dem kpl. Handling absolut zufrieden . Kann diesen Händler nur empfehlen .

Heel goed advies gehad! Betrouwbare en gedegen partij.

Prima bedrijf met goede service

Steeds goed geholpen als dealer.

Ruim en uitgebreid assortiment gunstige prijs en goede en snelle levering.

Ik doe al bijna 20 jaar mijn aankopen via Benel en ben nooit teleurgesteld. Qua assortiment wisselt met de mode mee, nu veel meer video gerelateerd dan eerst. Ik ben er ook in Hogeveen geweest voor wat adviezen, was de lange rit dubbel en dwars waard!

Top service!

Bestellingen altijd op tijd geleverd en artikelen voldoen aan de verwachtingen.

Altijd goede service

Helaas had ik door eigen schuld een miskoop gedaan. Maar levering en bereikbaarheid is prima.

voldoet goed aan mijn verwachting

Voldoende licht voor een goede videoreportage en toch weinig merkbare hinder voor het publiek.

duidelijk, snel en volgens afspraak !

duidelijk snel en volgens afspraak ! top !!!

Altijd goed

Altijd een snelle en persoonlijke service.

alles perfect en op tijd geleverd!

alles perfect en op tijd geleverd! Zo hoort het :-)

Vraag over datum op pasfoto's keurig geholpen en geslaagd

Op het moment dat direct actie nodig is, is er altijd iemand aanwezig die mij kan helpen.

Altijd vlotte en correcte leveringen

Super klantvriendelijk en kennis van zaken!

Al 35 jaar super goede ervaringen met Benel

Niet goed

Bestelde product komt niet en ook geen geld terug, niet goed dus.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Uit ons telefoongesprek blijkt dat, toen u het product bestelde, het als ‘niet op voorraad’ werd weergegeven op onze website. Het grootste deel van ons assortiment is uit voorraad leverbaar. Mocht dit onverhoopt een keer niet het geval zijn, herkent u dit aan het rode blokje bij het artikel. Wij hebben het aankoopbedrag in overleg met u teruggestort. Mocht u naar aanleiding van deze reactie nog vragen hebben dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Fijne dag gewenst, Team Benel

Prettig contact ,goed advies en snelle afhandeling

Met zon ,regen of storm Benel producten zijn enorm

Alles goed verlopen

Op tijd geleverd en aan een correcte prijs. Geen opmerkingen.

Fijn bedrijf

Prima levering, snel en goedkoop!

toppers

ik ken deze firma al heel wat jaren, veel zaken gedaan altijd tot volle tevredenheid.

Uitstekend!

Prima ervaring

Weinig

Zeer beperkt laat meer van uw zien

Informatie verstrekken om een product zelf te repareren en niet meteen vervanging te sturen. Reparatie is in uitvoering.....?

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Wij willen graag kijken wat wij hierin nog voor u kunnen betekenen. Ik kan helaas geen reparatie vinden op basis van uw mailadres. Zou u contact met ons kunnen opnemen, zodat wij kunnen kijken of wij u hierbij nog verder kunnen helpen? U mag mailen naar pr@benel.nl of ons bellen op 0528-234828. Fijne dag gewenst, Team Benel

Perfect advies op maat, ruim de tijd genomen voor overleg.

telefonisch overleg over studio-opstelling voor video met greenscreen.

Mooi assortiment

Snelle en goede servies

Über Benel BV

Benel is specialist in foto(studio) artikelen en camera accessoires van onder meer Falcon Eyes, Linkstar, StudioKing, Excella, Kenro, Marumi, Matin, Pixel, Tecco, Sevenoak, Boya, Nest, Braun, Miops, Explorer Cases, Saramonic, Orangemonkie, Rolux, Photorobot, ZEP en DNP. Het huidige assortiment omvat ook optische instrumenten zoals verrekijkers, telescopen, nachtkijkers en microscopen van bekende merken als FLIR, Vortex, Konus, Byomic, Balloon, Kowa, Optisan, Outdoor Club, Luna optics, Armasight en Yukon. Telefoon: 0528-234828 E-mail: pr@benel.nl

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden