Super aardige medewerkers en top service!

Super aardige medewerkers en top service!

Zoals altijd, top service!

Nog nooit is mijn levering vertraagd, altijd op tijd! Heel belangrijk in deze branche, dus ik blijf vooral klant! :)

Sehr zuverlässiger Lieferant mit bestem und schnellem Service.

Erteilte Bestellungen werden fehlerlos und fristgerecht an den Empfänger gesendet. Schnelle Auskünfte bei technischen Fragen. Bei Reklamationen erfolgt schnelle und fundierte Hilfe. Rücksendungen problemlos.

Kwaliteit van artikel: redelijk

Professioneel, snel, gebruiksvriendelijke B2B site

Topbedrijf met gigantische keuze en nagenoeg alles wat ze verdelen ook effectief in eigen voorraad.

Accuraat en snel

Ben al enige jaren klant en als de service zo blijft dan hoop ik dat ook te blijven.

Zoals steeds zeer tevreden...

...top service, als er een minpuntje is, dan is het te weinig voorraad bij Benel.

Perfect!

Gevonden wat ik nodig had. Eenvoudig en correct.

Goede prijs, uitstekende service

Door omstandigheden (Suez-kanaal afgesloten) kwam een deel van mijn bestelling later. Benel heeft mijn producten zodra het kon geleverd, ook al betekende dit extra bezorgkosten voor hen. Bravo.

gewoon uitstekend

toffe mensen met erg goede service

Zeer tevreden snelle afhandeling ook.

ik ben tevreden

ik heb advies gevraagd, gekregen en dat opgevolgd. en dit ging allemaal soepel

Snelle en adequate levering.

goed, vriendelijk, en professioneel geholpen

goed, vriendelijk, en professioneel geholpen

prima hulp

Als ik een vraag heb, wordt deze snel en goed beantwoord.

2 x hulp nodig gehad, en 2 keer super goed geholpen!

Maken waar wat ze afspreken.

Veel producten op voorraad en kwaliteit prijs verhouding erg goed. Sommige producten mogen in kwaliteit nog wel iets beter. ( en uiteraard dan de prijs is hoger) Goede ervaring met Benel.

altijd goed en betrouwbaar

We hebben in al de jaren dat we zaken doen met Benel nooit problemen gehad en vooral de laatste jaren met 2 goede vertegenwoordigers is het alleen maar beter geworden

Een goed en service getalenteerd bedrijf

Al jaren lang een hele fijne importeur om mee zaken te doen. Service gericht, vriendelijke en hulpzame medewerkers.

Mooi optijd geleverd

super snelle levering

snel geleverd en professioneel personeel je kunt er met al je vragen op foto gebied bij hun terecht.

Super goede ondersteuning, probleem opgelost

Super goede ondersteuning, probleem opgelost

Betaalbaar, snel en vakkundig

Of je nu hobbyist of vakman bent: Benel heeft een zeer uitgebreid en betaalbaar assortiment producten voor iedereen die zich bezig houdt met (studio)fotografie of met optische instrumenten actief is. De klant heeft de beschikking over vakkundige informatie over allerhande apparatuur, de dienstverlening van Benel is prima en de aankoop wordt zeer snel geleverd.

super subliem

heel duidelijk en overzichtelijk website goede opvolging van de bestellingen en back orders

About Benel BV

Benel is specialist in foto(studio) artikelen en camera accessoires van onder meer Falcon Eyes, Linkstar, StudioKing, Excella, Kenro, Marumi, Matin, Pixel, Tecco, Sevenoak, Boya, Nest, Braun, Miops, Explorer Cases, Saramonic, Orangemonkie, Rolux, Photorobot, ZEP en DNP. Het huidige assortiment omvat ook optische instrumenten zoals verrekijkers, telescopen, nachtkijkers, richt- en warmtebeeldkijkers en microscopen van bekende merken als FLIR, Vortex, Konus, Byomic, Balloon, Kowa, Guide, Sionyx, Outdoor Club, Luna optics, AGM en Yukon. Telefoon: 0528-234828 E-mail: pr@benel.nl

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement