Ik bestel mijn spullen en kan ze dezelfde dag nog ophalen. En wat ik echt heel fijn vind, is dat ik de backorders heel makkelijk kan inzien als ik inlog. Goede klantenservice!

snel en betaalbaar

Prima online store met ook nog gewoon een winkel

Super service en snelle levering

sempre protos a ajudar

somos uma empresa de revenda e sempre tivemos apoio ao nosso negocio quando solicitado.

• Você nos recomendaria? sim

Topservice

Altijd snelle levering en topservice

Great!

Very easy to purchase and very fast and easy to follow until dellievery.

Enthousiast bedrijf met top vertegenwoordigers en snelle leveringen.

Enthousiast bedrijf met top vertegenwoordigers en snelle leveringen.

Geweldige Service

zie boven

super goede voorraad topper

bestellen en leveren in Spanje binnen 5 dagen geweldig

Goede Service en supersnelle levering

Scherp geprijsd, snelle levering!

Prima service!

Prima producten goede service!

Uitstekende voorlichting en prima spullen

Geweldige service en mooie prijzen

Prima produkten voor de vakman voor messcherpe prijzen met zeer vlotte levering

Snel en vriendelijk

Altijd zeer behulpzaam en snelle levering. Ik ben al "100jaar"klant.

wacht nog op levering

Krijg geen bericht wanneer mijn fotocube weer geleverd kan worden.. Dus normaal tevreden, maar nu even niet... :-(

Top service!!!

Snelle levering en als er iets is wordt het snel en vakkundig opgelost

Response from the business owner

Beste Manfred, Bedankt voor de review en uw toelichting. Wij betreuren het dat u niet de antwoorden hebt gehad welke u van ons had verwacht. Dit willen wij graag voor u oplossen. Inmiddels is er contact met één van onze collega's om het alsnog tot een goed eind te brengen. Mochten er naar aanleiding van deze reactie verder nog vragen zijn dan horen wij die graag. Hartelijke groet, Team Benel

Goede prijs/kwaliteit en vlotte levering

Ik heb al een aantal artikelen gekocht en ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit. Levering was steeds heel correct en snel.

Gewoon goed

Alles was zoals beschreven en op tijd geleverd.

Goed advies en zeer snel geleverd

Goed advies en zeer snel geleverd.

Goede ervaring, efficient klantendienst

Na 4 bestellingen altijd op tijd, volledig, een goede vertegenwoordiger van eerste klasse, klantendienst reactief

Verbazend!

Een grote keuze, prijzen realistisch, een mode “shop on line” zeer gemakkelijk en snel! De betaling mode ook via storting met bankrekening is een voordeel. Niet altijd de Creditcard gebruiken.

Prima weer :).

Overzichtelijk en duidelijk aanbod, vlotte levering

About Benel BV

Benel is specialist in foto(studio) artikelen en camera accessoires van onder meer Falcon Eyes, Linkstar, StudioKing, Excella, Kenro, Marumi, Matin, Pixel, Tecco, Sevenoak, Boya, Nest, Braun, Miops, Explorer Cases, Saramonic, Orangemonkie, Rolux, Photorobot, ZEP en DNP. Het huidige assortiment omvat ook optische instrumenten zoals verrekijkers, telescopen, nachtkijkers, richt- en warmtebeeldkijkers en microscopen van bekende merken als FLIR, Vortex, Konus, Byomic, Balloon, Kowa, Guide, Sionyx, Outdoor Club, Luna optics, AGM en Yukon. Telefoon: 0528-234828 E-mail: pr@benel.nl

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement