Niet goed

Bestelde product komt niet en ook geen geld terug, niet goed dus.

Response from the business owner

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Uit ons telefoongesprek blijkt dat, toen u het product bestelde, het als ‘niet op voorraad’ werd weergegeven op onze website. Het grootste deel van ons assortiment is uit voorraad leverbaar. Mocht dit onverhoopt een keer niet het geval zijn, herkent u dit aan het rode blokje bij het artikel. Wij hebben het aankoopbedrag in overleg met u teruggestort. Mocht u naar aanleiding van deze reactie nog vragen hebben dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Fijne dag gewenst, Team Benel

Prettig contact ,goed advies en snelle afhandeling

Met zon ,regen of storm Benel producten zijn enorm

Alles goed verlopen

Op tijd geleverd en aan een correcte prijs. Geen opmerkingen.

Fijn bedrijf

Prima levering, snel en goedkoop!

toppers

ik ken deze firma al heel wat jaren, veel zaken gedaan altijd tot volle tevredenheid.

Uitstekend!

Prima ervaring

Weinig

Zeer beperkt laat meer van uw zien

Informatie verstrekken om een product zelf te repareren en niet meteen vervanging te sturen. Reparatie is in uitvoering.....?

Response from the business owner

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Wij willen graag kijken wat wij hierin nog voor u kunnen betekenen. Ik kan helaas geen reparatie vinden op basis van uw mailadres. Zou u contact met ons kunnen opnemen, zodat wij kunnen kijken of wij u hierbij nog verder kunnen helpen? U mag mailen naar pr@benel.nl of ons bellen op 0528-234828. Fijne dag gewenst, Team Benel

Perfect advies op maat, ruim de tijd genomen voor overleg.

telefonisch overleg over studio-opstelling voor video met greenscreen.

Mooi assortiment

Snelle en goede servies

Prima samenwerking

Heel vlotte samenwerking en service. Verzendingen lopen heel vlot.

Goed en groot assortment met razendsnelle levering

Geweldig en prettig

Altijd bereikbaar en hulp waar nodig

Zeer vlotte afhandeling en service

geen problemen

positief

goed en snel

Er is veel, en redelijk geprijst

top geregeld

Alles super geregeld

Altijd goed, nooit geen problemen of gezeik

Zo vaak bestel ik niet maar geen enkele klacht kortom: Top !

Door niet opdringerige vertegenwoordigers altijd super geholpen

Bij ons kwam eigenlijk nooit een vertegenwoordiger van Benel. Telefonisch was er wel altijd goed contact. Nu met Nico en Angelo krijgen jullie van mij echt de gunfactor.

Geen opmerkingen

Al jarenlang goede relatie.

Bij eventuele probleempjes vrijwel altijd een goede oplossing.

Gewoon een toptent

Ruim assortiment voor een nette prijs

Ik doe al jaren zaken met Benel, geen grootverbruiker maar als ik wat nodig heb dan kan ik altijd slagen. Ze hebben een groot assortiment, zijn klantgericht en hebben een goede service.

Al zeer veel jaren een specialist in niche artikelen.

Een Kowa kijker besteld en ondanks corona snel geleverd.

altijd goed

in bijna 15 jaar relatie met Benel, nooit een probleem gehad.

About Benel BV

Benel is specialist in foto(studio) artikelen en camera accessoires van onder meer Falcon Eyes, Linkstar, StudioKing, Excella, Kenro, Marumi, Matin, Pixel, Tecco, Sevenoak, Boya, Nest, Braun, Miops, Explorer Cases, Saramonic, Orangemonkie, Rolux, Photorobot, ZEP en DNP. Het huidige assortiment omvat ook optische instrumenten zoals verrekijkers, telescopen, nachtkijkers en microscopen van bekende merken als FLIR, Vortex, Konus, Byomic, Balloon, Kowa, Optisan, Outdoor Club, Luna optics, Armasight en Yukon. Telefoon: 0528-234828 E-mail: pr@benel.nl

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement