Goeie shop en snelle levering

Goeie shop en snelle levering

retour garanti

Parfait. Rapide et efficace. Merci Serge P.

I really like working with this company

We have been cooperating for many years. We highly value professionalism and assistance in the implementation of orders for our customers.

• Poleciłbyś nas? Yes

primadeluxe

primadeluxe

Heel goed!

Een goed assortiment, goede prijzen en uitstekende service. Sterk aanbevolen!

Prettige partij om mee samen te werken met hoog kennis niveau

Prettige partij om mee samen te werken met hoog kennis niveau. Specialist als het gaat om Photorobot oplossingen.

Goed service

Er word goed mee gedacht aan je plannen ik ben goed op weg helpen door Jan Willem. Ik Ben daarom erg blij met de foto studio en kan nu mooi professionele foto’s maken

goede support

Goede support, op vragen direct antwoord of ze kijken even remote mee gewoon goed dus

Betalingsvoorwaardes en levertijden

Levertijden zijn soms erg lang voor bijv. fotopapier. Daarnaast is de leveringsvoorwaarde (eerst factuur betalen dan pas leveren) erg onhandig voor zakelijke klanten zoals wij. Prijzen zijn wel OK.

uitstekend

Snelle reactie op bestellingen. Bestellingen snel en goed verpakt bezorgd. Bij speciale vragen eveneens snelle reactie, waarbij er actief wordt meegedacht.

toujours satisfait des commandes passées chez Benel

Plusieurs commande passées chez Benel , toujours livré à temps et le matériel correspond à la description

Excellent service.

Excellent service and pretty fast shipment!

alles op tijd

de bestelling is correct verlopen

Gewoon goed

Gewoon goed.

Fast & smooth

Speedy delivery, very pleased.

everything went great, great products

fast delivery and everything arrived ok, good quality products...

Zeer snel ondanks de drukte. 1 dag later bezorgd, wie zeurt daar nu over!

Perfect geleverd !!!!

Prima geholpen

Ik probeerde een draagtas voor een Vortex telescoop te kopen. Vortex heeft contact opgenomen met Benel die weer met mij contact opnamen. De tas werd voor me besteld en is ondertussen in mijn bezit. Prima service en communicatie

De service bij Benel BV is geweldig!

Bij contact met Benel BV is alles duidelijk en snel geregeld. De service is uitstekend en het begrip voor de klant is enorm. Er wordt meegedacht in oplossingen bij problemen en er is duidelijke communicatie indien er persoonlijke aanvragen zijn.

very good

very fast delivery to poland

Alles volgens afspraak geregeld

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Zeer goed en professioneel geholpen.

Superb

Great store. Fast delivery... All gr8

Response from the business owner

Dear Robert, thank you very much for your response. We at Benel are delighted with your message!

Hangt af van jullie Service?

Ik heb een dure nachtkijker gekocht maar de lens en het oculair zitten los van elkaar en de infraroodlamp doet het niet meer. Ik stuur hem retour voor reparatie cq afstelling. Ik heb hem nauwelijks gebruikt. Het kan allemaal meevallen maar tot nu toe heb ik hem nauwelijks kunnen gebruiken Ik kan dus nog niet positief aanbevelen maar als een goede service wordt geboden zal ik mijn mening graag bijstellen

Response from the business owner

Beste Co Lutz, Vervelend dat uw product momenteel niet naar wens functioneert. We betreuren het dat u ervoor kiest om ons een negatieve review te geven, terwijl u ons nog niet de kans heeft geboden om het probleem met uw nachtkijker op te lossen. Desondanks nemen we uw verzoek uiteraard in behandeling. Een medewerker neemt persoonlijk contact met u op nadat wij uw nachtkijker hebben ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Benel.

zeer goed

snelle levering goed advies

About Benel BV

Benel is specialist in foto(studio) artikelen en camera accessoires van onder meer Falcon Eyes, Linkstar, StudioKing, Excella, Kenro, Marumi, Matin, Pixel, Tecco, Sevenoak, Boya, Nest, Braun, Miops, Explorer Cases, Saramonic, Orangemonkie, Rolux, Photorobot, ZEP en DNP. Het huidige assortiment omvat ook optische instrumenten zoals verrekijkers, telescopen, nachtkijkers, richt- en warmtebeeldkijkers en microscopen van bekende merken als FLIR, Vortex, Konus, Byomic, Balloon, Kowa, Guide, Sionyx, Outdoor Club, Luna optics, AGM en Yukon. Telefoon: 0528-234828 E-mail: pr@benel.nl