Uitstekende service en kwaliteit

Snelle en prima service

Wederom super snelle levering

Levering was weer super snel, zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelling.

excellent and coperative

reliable and lasting partnership

Direct geleverd

Ondanks dat op de site vermeld stond dat de levertijd wat langer was hadden wij onze bestelling toch al binnen 2 dagen in huis

Het gewenste product snel en netjes geleverd!

Ik heb mijn richtkijker gevonden op deze site. De site is overzichtelijk en geeft ruim voldoende informatie. Na het bestellen werd mijn richtkijker heel snel geleverd.

vlug geleverd en goed verpakt.

vriendelijk aan de telefoon. vlug geleverd en goed verpakt.

Prima bedrijf

Prima ervaring met Benel. Ik had gevraagd of ze het buiten de schoolvakantie wilden opsturen en dat werd ook gedaan. Ook alles goed verpakt.

vlotte behandeling

good communication, good product coverage, too high post rates

Good product coverage, good communication with mr.Jelle van der Wetering, your sales manager. Before starting to work with him I had very bad experience with communication with Benel. Now it's fine, thanks to him. Average Delivery time and too high post expenses. There are a lot of EU stores which benefit free postage above 200EUR purchase. You have to consider post charges really.

goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit, correcte en snelle levering

Precies een jaar geleden pasfoto apparatuur aangeschaft en dat is allemaal heel goed gegaan!

Er wordt meegedacht en goed geholpen!

Sionyx camera online besteld en 1 à 2 dagen later thuisbezorgd, ondanks drukke kerstperiode Klasse! Informatie op de site van Benel klopt als een bus!

Fantastic service!

Great professionals and vast number of items!

Mooi aanbod en goede service!

Mooi aanbod producten met een uitstekende persoonlijke service bij verdere vragen! een aanrader!

Mooi op tijd geleverd. En de koffer is mooi, Precies goed voor mijn occulairs

Response from the business owner

Beste heer Roovers, Allereerst dank voor uw bestelling. Wij betreuren het feit dat u ontevreden bent over de levering van het product. Het kan zijn dat er inderdaad een kleine speling is tussen de doos van het artikel en de omdoos. Als deze omdoos beschadigd was, dan is dit uiteraard niet de bedoeling. Gezien uw opmerkingen, zou het wellicht om een andere bestelling kunnen gaan? Het blijkt namelijk dat u een waterproof transportkoffer van Explorer Cases heeft besteld, en geen optiek. Tevens heeft u de koffer ’s avonds bij ons besteld. Deze hebben wij de dag erop aan u toegestuurd en de koffer is de eerstvolgende dag daarna bij u afgeleverd. Zou u contact met ons kunnen opnemen zodat wij u zo goed mogelijk verder kunnen helpen? Bij voorbaat dank. Hartelijke groet, Team Benel.

Onlangs een reparatie uitgevoerd aan mijn studioflitser. Voordat ik het goed en wel besefte had ik hem alweer perfect werkend terug en de rekening viel me ook alles mee.

Servizio clienti eccellente

I prodotti sono di qualità e il personale molto disponibile, mi hanno sostituito un prodotto arrivato non funzionante senza costi aggiuntivi, vi ringrazio immensamente

• Ci consiglieresti? Si

Benel heeft een hoge service en super snelle levering.

Ik ervaar Benel als een prettige zaak. Er werken mensen met kennis en de service is erg goed. De levering van alle artikelen is super snel. Kortom een bedrijf waar ik fijn mee samen werk.

snel en betrouwbaar

Altijd snelle levering

Tökéletes!

Gyors, pontos, kommunikatív csapat, kiváló termékekkel

• Ajánlnál minket? Yes

Telefonisch contact ivm factuur zeer onvriendelijk

Omdat we een eenmalige bestelling bij jullie plaatsten via de site hebben we geen account aangemaakt (dat ging sneller). Daardoor hebben we geen btw nummer van ons bedrijf kunnen doorgeven (werd niet gevraagd bij de in te vullen gegevens). Bijgevolg werd er op de factuur btw aangerekend wat we pas gezien hebben na onze betaling. We hebben contact opgenomen met jullie om te vragen om de factuur te corrigeren of om een credit nota te maken, alleen was de vrouw aan de telefoon erg onvriendelijk en helemaal niet behulpzaam. Ze bleef benadrukken dat het onze eigen fout was en dat ze daar niets aan kon/wou veranderen. We zijn erg geschrokken van de toon die de medewerkster aannam. Na contact met een andere medewerkster op een andere dag kon dit wel veranderd worden zonder probleem. We hebben wel nog verschillende mails gestuurd om het helemaal in orde te krijgen.

Response from the business owner

Beste mevrouw Vandevelde, Bedankt voor het delen van uw ervaring over de betaalde factuur. We betreuren het dat u niet tevreden bent over de afhandeling en nemen uw feedback mee voor toekomstige verzoeken. Daar wij geen btw-nummer van u hebben ontvangen, heeft u een factuur van ons ontvangen met btw. Die moeten wij afdragen aan de Belastingdienst en kunt u zelf terugvragen bij de Belgische belastginsinstantie. Uiteraard vindt u op de door u betaalde factuur een specificatie van het btw-bedrag. Helaas is het in ons ordersysteem niet mogelijk om een betaalde factuur aan te passen. Na telefonisch contact zijn we er alsnog samen uitgekomen. Wanneer u uw btw-gegevens mailt naar pr@benel.nl, voegen wij deze graag toe aan uw account. U ontvangt dan bij toekomstige bestellingen automatisch een factuur zonder btw. Hartelijke groet, Team Benel.

altijd correct en stipt

Alle bestelllingen die ik tot nu toe deed zijn correct en stipt uitgevoerd, ook de prijsstelling en service is top. Wat wil je nog meer ? Thanks Benel!

Snelle accurate levering en goede prijs

Perfect in snelheid en levering

Mijn ervaring met benel is de snelle levering en de kwaliteit producten. En de prijs is ook uitstekend. Vandaar 5 sterren.

Perfect!

Alles is zeer goed verlopen, goede service, goede producten. Ik ben tevreden!

About Benel BV

Benel is specialist in foto(studio) artikelen en camera accessoires van onder meer Falcon Eyes, Linkstar, StudioKing, Excella, Kenro, Marumi, Matin, Pixel, Tecco, Sevenoak, Boya, Nest, Braun, Miops, Explorer Cases, Saramonic, Orangemonkie, Rolux, Photorobot, ZEP en DNP. Het huidige assortiment omvat ook optische instrumenten zoals verrekijkers, telescopen, nachtkijkers, richt- en warmtebeeldkijkers en microscopen van bekende merken als FLIR, Vortex, Konus, Byomic, Balloon, Kowa, Guide, Sionyx, Outdoor Club, Luna optics, AGM en Yukon. Telefoon: 0528-234828 E-mail: pr@benel.nl

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement