Top service!

Aardige klantenservice producten optijd geleverd!

Fijn bedrijf met goede aftersales en service

Wij kopen al jaren bij Benel en zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Ook de service bij eventuele storingen worden snel en keurig verholpen.

zeer goede service, zeer klantvriendelijk, oplossingsgezind - voelt als familie

Benel, zeer betrouwbare leverancier, prettig om zaken mee te doen, groot assortiment en ook de pakketten die binnen komen zijn nu beter verpakt dan 'vroeger'. Artikelen waar wij iets aan kunnen verdienen en ook nog de mogelijkheid voor drop-shipment ... wij zijn zeer tevreden.

Gewoon meteen iemand aan de lijn Geen toets 1 etc .... En meteen oplossen

heel goed

altijd goede hulp en informatie.

Fijn familiebedrijf waar je als klant geen nummer bent

We zijn zeer blij met de ontwikkelingen binnen jullie bedrijf, nu met 2 topvertegenwoordigers erbij. 2 mensen waarvan ik denk dat ze binnen jullie team passen en wij gunnen jullie handel.

Een snelle levering van mijn achtergrondrollen. Wat ik zelf niet prettig vind is dat je niet weet wanneer de levering wordt gedaan, er wordt geen afspraak gemaakt.

Snelle goede service en deskundig

Zeer Goed , Ze denken super met de klant mee

Fantastisch.

Mijn Vortex verrekijker was zwaar gehavend geraakt. Ik heb fa. Benel BV gebeld omdat deze fa importeur is van Fortex. Mijn leverancier zelf gaf totaal niet thuis. Fa. Benel BV heeft zonder overleg of moeilijk doen mij een gloed nieuwe Vortex toe gezonden. Ik ben ze zeer dankbaar en erkentelijk.

Best Company ever

Best support experiance ,very good prices

Toller Service!

Habe ein KonusPro M30 8,5-32x56, was ich schon 5 Jahre habe wegen Fett in der Optik zur Reparaturanfrage eingesendet. Hab ein Angebot für das gleiche als Neuartikel bekommen, was ich nicht abschlagen konnte. Eine Reparatur außerhalb des Garantierahmens wäre sicher viel teurer geworden. Das neue Glas ist innerhalb 2 Tagen bei mir angekommen. Danke Benel.

Heel erg goed!

De afhandeling van mijn bestellingen gaat steeds er vlot. Snelle verzending na betaling, nog nooit geen problemen gehad. Ik ben tevreden klant!

Top bedrijf

Fijne vertegenwoordigers en vriendelijk personeel. Mooi assortiment producten.

Uitstekende en snelle service

Snelle levering, uitstekende klantenservice.

Prima service en prijs/kwaliteits verhouding

Uitstekende service en groot assortiment

Of het nu via de website wordt besteld of telefonisch, altijd prettig geholpen door de medewerkers van Benel BV

toller service mit toller beratung

alle mitarbeiter sind immer sehr freundlich und zuvorkommend. auch die reklamationen werden sofort und zur 100%igen zufriedenheit erledigt

Un très bon service et suivi...de bon prix !

Du petit accessoire ...jusqu'au matériel pro...on a du choix !

goed, vriendelijk zoals eigenlijk ook moet.

wel jammer dat er een onjuist advies gegeven wordt en dat de klant dan de retourkosten moet betalen

Juiste prijs en service

Juiste prijs en producten, al vele klanten naar hun doorverwezen

Topbedrijf met topservice

Snelle leveringen, bijna alles op voorraad, correcte afhandeling bij retour echt alleen maar lof.

Snelle levering en omruilen in garantie

Producten werden snel geleverd, duidelijke youtube filmpjes op de website voor onderhoud etc. bij een defecte externe flitser werd deze na 4 maanden netjes omgeruild in de garantie.

Prima prijzen en service

Alles meestal ruim op voorraad en snel verzonden

prima aftersales en prima service

behulpzaam en kennis van zaken

About Benel BV

Benel is specialist in foto(studio) artikelen en camera accessoires van onder meer Falcon Eyes, Linkstar, StudioKing, Excella, Kenro, Marumi, Matin, Pixel, Tecco, Sevenoak, Boya, Nest, Braun, Miops, Explorer Cases, Saramonic, Orangemonkie, Rolux, Photorobot, ZEP en DNP. Het huidige assortiment omvat ook optische instrumenten zoals verrekijkers, telescopen, nachtkijkers en microscopen van bekende merken als FLIR, Vortex, Konus, Byomic, Balloon, Kowa, Optisan, Outdoor Club, Luna optics, Armasight en Yukon. Telefoon: 0528-234828 E-mail: pr@benel.nl

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted