Juiste prijs en service

Juiste prijs en producten, al vele klanten naar hun doorverwezen

Topbedrijf met topservice

Snelle leveringen, bijna alles op voorraad, correcte afhandeling bij retour echt alleen maar lof.

Snelle levering en omruilen in garantie

Producten werden snel geleverd, duidelijke youtube filmpjes op de website voor onderhoud etc. bij een defecte externe flitser werd deze na 4 maanden netjes omgeruild in de garantie.

Prima prijzen en service

Alles meestal ruim op voorraad en snel verzonden

prima aftersales en prima service

behulpzaam en kennis van zaken

Betrouwbare partner

Voor mij als zakelijk gebruiker van de producten van Benel zijn zij al ca. 15 jaar een betrouwbare relatie gebleken. Ik hoop dat wij deze wijze van samenwerken nog jaren kunnen voortzetten.

super snel groot assortiment

altijd snelle levering goede kwaliteit bij problemen wordt het opgelost

mooie overzichtelijke site

zeer goede ervaring snelle levertijd prima service

Goede deskundige advies, leuke aanbiedingen

Al meerdere keren wat gekocht, altijd goed geholpen

UItstekend

Snelle levering, goede service, vriendelijke mensen

Prachtig bedrijf !

Fotosessie laten maken van Oltimers en het in prachtig in hun studio !

Groot assortiment, snelle levering, scherpe prijzen.

Soms mag de kwaliteit van de producten wat degelijker.

Topservice

Snel geleverd! Goede producten voor een goede prijs!

Goede spullen voor een goede prijs

Ik vind Benel een handige winkel, groot assortiment. De website doet wel wat knullig aan, en sommige artikelen staan verkeerde foto’s bij (softboxen b.v)

Supper

Vlotte bestelling, snelle levering, goed product

Effectief en komen afspraken na

Effectief en komen afspraken na

Perfect opgelost toen een object het niet deed.

Ik heb een bestelling geplaatst, en een van de 4 objecten werkte niet. Na een mailtje hierover werd meteen een vervangend exemplaar toegestuurd, wat op de volgende dag al aankwam. Top Service dus!!

service goed en voorraad goed

hebben al veel artikelen via Benel besteld en gaat altijd prima, is er wel eens wat dan word dat opgelost. prima bedrijf

klantvriendelijk

dikke prima

altijd vriendelijk en behulpzaam

Altijd vriendelijk en oplossing zoekend

Zeer goede service, en zeer behulpzaam

Vanochtend had ik een probleem met mijn printer, en nadat ik gebeld heb met Benel, werd ik keurig geholpen. Via teamviewer heeft Benel mijn printer weer aangesloten, en kunnen wij weer pasfoto's maken. Foto Halsema

Goede service en altijd bereid om vragen te beantwoorden.

Goed advies over een apparatuur voor een pasfotostudio.

super

super

Goede service en goed advies en denken met je mee.

Goede service en goed advies en denken met je mee.

Op een beurs iemand gesproken en daar duidelijk advies gekregen. Daarna eenvoudig een account aan kunnen maken en een bestelling geplaatst. Afhandeling en verzending gingen erg vlot.

Over Benel BV

Benel is specialist in foto(studio) artikelen en camera accessoires van onder meer Falcon Eyes, Linkstar, StudioKing, Excella, Kenro, Marumi, Matin, Pixel, Tecco, Sevenoak, Boya, Nest, Braun, Miops, Explorer Cases, Saramonic, Orangemonkie, Rolux, Photorobot, ZEP en DNP. Het huidige assortiment omvat ook optische instrumenten zoals verrekijkers, telescopen, nachtkijkers en microscopen van bekende merken als FLIR, Vortex, Konus, Byomic, Balloon, Kowa, Optisan, Outdoor Club, Luna optics, Armasight en Yukon. Telefoon: 0528-234828 E-mail: pr@benel.nl