Snelle en correcte antwoorden op mijn vragen... en een perfecte levering van de bestelde goederen

Mooie producten, snelle levering!

Klantvriendelijk, goede service, geen gezeur

Naast Jupio, de fijnste leverancier.

Topservice

Iedere keer wanneer er iets dringend moet geleverd worden zorgen ze ervoor dat het onmiddellijk verstuurd wordt. Zalig dus!

Prettige firma, uitgebreid assortiment, snelle leveringen.

Zeer duidelijke website, handige optie om evt. rechtstreeks te leveren aan klanten bij grotere producten.

Altijd top, snel en met veel service!

Jaren lang al nauw contact. Mooie Ruime assortiment met de beste merken in een leuke prijsklasse goede website. Uitstekende service ook mij defect of problemen altijd een snelle oplossing.

Top bedrijf, goede en snelle levering, goede service en prettig geprijsd

al 10 jaar voor al onze materialen voor het maken van pasfoto's probleemloos en met goede service. Bij evt. vragen altijd behulpzaam en met juiste oplossing komen.

Flexibel

Ik had verschillende zaken besteld en na de levering van de op voorraad zijnde spullen veranderde ik van mening over de nog te leveren artikelen. Dit werd probleemloos opgelost?

Sehr schnelle Bearbeitung und sehr schnelle Lieferung

Alles perfekt gelaufen, von der Bestellung bis zur Lieferung. Alles dabei, nichts hat gefehlt. Mehr geht nicht.

Gut gelaufen !

Alles zur besten Zufriedenheit abgelaufen !

Sehr geehrter Herr Plattner, Vielen Dank für Ihrer Review. Haben Sie schon Kontakt mit uns gehabt wegen das rücküberwiesen von der Kaufbetrag? Wenn nicht, bitte senden Sie ein E-Mail an pr@benel.nl. Wir würden gerne eine Lösung finden. Mit bestem Gruß, Benel

The worst experience in years

I have ordered in December. Falcon Eyes Flexible LED Panel RX-12TD Set 1 Since then, I haven't received the material that was publicized with a 3-week delay. I have been obliged to ask repeatedly for information about my order. No information from BENEL has been sent to keep me updated on my order

• Would you recommend us? No

Dear mr. Thank you for your review. We are very sorry for the delay of your order. Unfortunately due to the Covid-virus we see a lot of delay with shipments from our suppliers. Could you send us the e-mail you've send us about the delaY? Please send it to pr@benel.nl so we can look for a solution. Kind regards, Benel

Excellent customer service and easy to use webshop

Very easy to browse items in the webshop. I ordered quite many items at the same time and because this was my first time, I had some questions regarding shipping costs to Finland etc. My emails were replied very quickly and I got all the answers and help that I needed. Excellent customer service. Products are good and shipping is handled well. Some wishes to have certain texts in English instead of Dutch. I have suggested these wishes to Benel and they were happy to have them.

bestens

bestens

Sehr freundliche mitarbeiter

Ich habe immer sehr freundliche Mitarbeiter gesprochen die auch schnell einsehen konnten worum es ging. Der einzige leichte Mangel, wahrscheinlich auch nicht direkt ihre Schuld war das ich doch relativ lange warten musste. Dafür aber TOP mit dem Ergebnis zufrieden bin. Dankeschön!

Zeer goede service

Benel heeft een zeer goede service,je wordt direct en goed geholpen.

Heel goed!

Levertijd direct en goed

ik.had een onderdeel nodig en ben daar zeer goed mee geholpen.

Redelijk

Lagen aan koop

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Wij zijn dagelijks bezig met het verbeteren van onze service. Wij zouden daarom graag van u weten wat wij beter kunnen doe-n. Zou u contact met ons op kunnen nemen? U kunt ons bellen op 0528-234828. U mag ons ook mailen op pr@benel.nl Hartelijke groet, Team Benel

Zeer tevreden maar te weinig stock richtkijkers

Zeer tevreden maar te weinig stock richtkijkers

Erg goede service!

Onze producten worden binnen een paar dagen afgeleverd. Gemakkelijk telefonisch bestellen.

Uitstekend!

Vlekkeloos bestellen, leveren, installeren en goede support!

groot assortiment, maar webshop kan beter.

Benel heeft leuke spullen voor een goede prijs, alleen is het niet altijd duidelijk te zien. en als je een vraag hebt wordt je niet terug gemaild. end e foto's moeten echt op een hogere resolutie

Beste meneer Swaneveld, Bedankt voor uw reactie. Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat u geen antwoord krijgt op uw mail. Wellicht is de mail ergens in de spambox beland? Mocht u nog geen reactie van ons hebben ontvangen dan kunt u ons ook altijd bellen op 0528-234828. Uiteraard zijn wij ook altijd bezig met het verbeteren van onze website. Indien u naar aanleiding van deze reactie nog vragen hebt dan horen wij die natuurlijk graag. Hartelijke groet, Team Benel

Bestelling weer perfect afgehandeld.

Zoals altijd netjes verzorgd. Producten goed verpakt en snel in huis.

Prima, no nonsense bedrijf

Ruim assortiment met goede prijsstelling. Lekker nuchter bedrijf zoals we gewend zijn in het noorden van Nederland.

Over Benel BV

Benel is specialist in foto(studio) artikelen en camera accessoires van onder meer Falcon Eyes, Linkstar, StudioKing, Excella, Kenro, Marumi, Matin, Pixel, Tecco, Sevenoak, Boya, Nest, Braun, Miops, Explorer Cases, Saramonic, Orangemonkie, Rolux, Photorobot, ZEP en DNP. Het huidige assortiment omvat ook optische instrumenten zoals verrekijkers, telescopen, nachtkijkers, richt- en warmtebeeldkijkers en microscopen van bekende merken als FLIR, Vortex, Konus, Byomic, Balloon, Kowa, Guide, Sionyx, Outdoor Club, Luna optics, AGM en Yukon. Telefoon: 0528-234828 E-mail: pr@benel.nl