Al zeer veel jaren een specialist in niche artikelen.

Een Kowa kijker besteld en ondanks corona snel geleverd.

altijd goed

in bijna 15 jaar relatie met Benel, nooit een probleem gehad.

Meedenken en werken in oplossingen

In mijn winkel maak ik o.a. pasfoto's en is er voor de klant een mogelijkheid om foto's af te drukken. Hierbij wordt o.a. gebruik gemaakt van de Snaplab, totdat het touchscreen scherm niet meer werkte. Met een kort telefoontje naar Benel werd al snel geconstateerd waar het probleem zou kunnen zitten en i.p.v. een dure vervanging van het scherm werd voor een paar tientjes de bekabeling vervangen en het apparaat weer terug gestuurd. Het werkt weer naar alle tevredenheid.

Veel voorraad en snelle levering

Keurig bedrijf

Staan me altijd keurig te woord en hebben verstand van zaken, zelfs op detailniveau. Fijn om zaken mee te doen

Heel goed in advies en service!

Zie boven.

Houden zich niet aan hun voorwaarden.

Laten niets van zich horen na betaling.

Geachte meneer Geeraerts, Onze excuus voor het ongemak. Helaas is het zo dat betalingen die vanuit België naar Nederland gaan langer de tijd nemen. Daar zat dan ook nog Hemelvaart tussen, waardoor de verzending langer duurt dan u normaal van ons gewend bent. Na telefonisch contact hebben wij samen besloten het totaal bedrag aan u terug te storten. Wij hopen dat dit voor u een goede oplossing is geweest. Mocht u naar aanleiding van deze reactie toch nog vragen hebben dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Alvast een fijn weekend gewenst, Team Benel

duidelijk doen wat ze beloven.

snelle levering, goede ondersteuning. vaak alles Franco.

alles prima in orde

Altijd goed en vriendelijk geholpen door Nico

helemaal top

je wordt altijd goed geïnformeerd of geholpen !

Erg slechte communicatie

Had voor ruim duizend euro aan spullen besteld. 2 Dezelfde lampen (400 euro samen) gingen vlak na elkaar kapot. Teruggestuurd, kreeg ik ze (zonder bericht) simpelweg “gerepareerd” teruggestuurd. In contact proberen te komen om geld terug te krijgen maar bedrijf doet niet aan geld teruggeven, aldus de directeur in een raar, slecht geschreven mailtje. Voelt allemaal niet zuiver!

Beste Matthijs, Bedankt voor de beoordeling. Wij hebben telefonisch contact gehad en zijn samen tot een oplossing gekomen. Mochten er naar aanleiding van deze reactie nog vragen zijn dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. U mag ons bellen op 0528-234828 of een mail sturen aan pr@benel.nl Met hartelijke groet, Team Benel.

eind goed al goed

Ik had een standaard en toebehoren voor een zwart wit scherm besteld bij Benel. De standaard en toebehoren werden vlot geleverd. Het zwart-wit scherm liet langer op zich wachten. Vervolgens gebeld met Benel en ze hebben het in no-time opgelost. Goede service !

Geachte meneer Elzakkers, Bedankt voor uw beoordeling, wij kijken altijd naar mogelijkheden om onze klantenservice te verbeteren. Ik snap dat het vervelend is wanneer uw order niet compleet geleverd word. Zou u contact met ons op kunnen nemen? Dan gaan wij kijken of wij het probleem kunnen verhelpen. Bedankt voor de moeite. Alvast een fijn weekend gewenst, Team Benel

Ik vond wat ik zocht

Alles wat de fotograaf wil is er te vinden en wordt spoedig geleverd.

Zeer goede ervaring

Door de Coronacrisis en omdat mijn bestelde product niet op voorraad was duurde het wat langer voor dit binnen kwam. Alle begrip voor, maar de service en hoe Benel ermee omging is zeer goed. Na een berichtje had ik zeer snel antwoord en zo hebben we even contact gehouden tot het product verzonden was. Ik vind het super en supervriendelijk ook toen ik belde. Als ik iets nodig heb, kom ik zeker bij ze terug.

snel antwoord

Denken oplossend gericht, fijne communicatie

Ik ben heel goed geholpen en er is perfect meegedacht toen was gebleken dat ik het verkeerde item had besteld. Voor mij is duidelijk dat ik Benel voor een volgend keer zeker in mijn achterhoofd houd.

Overzichtelijk en klantvriendelijk

Overzichtelijke en klantvriendelijke website met een uitgebreid aanbod.

Goede service en doen wat ze beloven, zonder poespas.

Artikel besteld, wat niet voldeed aan mijn verwachting. In dit geval een kabeltje wat te kort bleek te zijn. Kon na mailwisseling zonder moeilijk gedoe, artikel terugsturen en kreeg tegoedbon of mijn geld terug. Uitstekende service dus.

zeer goede hulp bij het instellen van ID-Pro

zeer goede hulp bij het instellen van ID-Pro

Altijd een up to date voorraadbeheersing en goede service

Fijn bedrijf met uitstekende vaklui.

Service zoals je niet meer durft te verwachten....

Service zoals je niet meer durft te verwachten, maar gewoon verleend wordt. In mijn geval een reparatie aan een studioflitser, stokoud exemplaar en niet eens door hen geleverd. Gewoon gerepareerd met voorhanden reserve onderdelen. Helemaal top!

Gewoon goeds

Uitstekende service.

Uitstekend assortiment, snelle levering

Razendsnelle levering na eenvoudig online bestellen op overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Prima status-updates. Kwalitatief hoogwaardig product ontvangen (daglichtlamp). Erg blij mee.

Snelle service!

Vriendelijke medewerkers!

Over Benel BV

Benel is specialist in foto(studio) artikelen en camera accessoires van onder meer Falcon Eyes, Linkstar, StudioKing, Excella, Kenro, Marumi, Matin, Pixel, Tecco, Sevenoak, Boya, Nest, Braun, Miops, Explorer Cases, Saramonic, Orangemonkie, Rolux, Photorobot, ZEP en DNP. Het huidige assortiment omvat ook optische instrumenten zoals verrekijkers, telescopen, nachtkijkers en microscopen van bekende merken als FLIR, Vortex, Konus, Byomic, Balloon, Kowa, Optisan, Outdoor Club, Luna optics, Armasight en Yukon. Telefoon: 0528-234828 E-mail: pr@benel.nl