Advies en levering, beiden perfect

N.v.t.

Dankjewel Harma! Tot de volgende keer!

Netjes afgeleverd goede info

Netjes geadviseerd over fotoachtergronden

Top! Succes met de foto's Wim!

Snelle sturingsafhandeling

Door een verkeerde diagnose mijnerzijds heb ik een artikel teruggestuurd voor reparatie. De technische dienst kwam zeer snel met een bevredigende oplossing en rekende mij alleen de verzendkosten. Chapeau!!!

Fijn dat je tevreden bent, John. We staan graag voor je klaar.

Ik had Benel een mailtje gestuurd aangezien het even duurde voordat de rollen op voorraad kwamen. Het team van Benel antwoordde heel snel en gaf me gelijk een duidelijk antwoord. Toen de rollen op voorraad waren kreeg ik een mail en werden de rollen zelfs bij mij thuis geleverd. Ik moest even geduld hebben maar die had ik en daardoor verliep alles soepel.

Heel fijn Aniek, neem gerust weer contact op als je een vraag hebt.

Prettig bedrijf!

Heerlijk en prettig bedrijf. Zeer behulpzaam en. niets is hun teveel. Zijn oplossings gericht! Denken met je mee. Ga zo door Benel! Een echte aanrader!

Dankjewel Hans, dat doen we zeker! Graag tot ziens op Benel.nl.

Snelle service!!

Altijd goed bereikbaar, vriendelijk & correct

Top Jan! Vriendelijk bedankt namens Benel.

Gewoon goed

Bestelling gedaan van een artikel dat bestelling gedaan wordt. Snel en goede communicatie over de levering.

Da's fijn om te horen Bart. Succes met printen!

Als je een vraag hebt, wordt je altijd goed te woord gestaan.

Uiteraard helpen we je altijd graag Robert. Leuk dat je dit als positief ervaart.

top service

Profecioneel bedrijf !!

Leuk om te horen. Bedankt!

goede communicatie

Dankjewel Lief, zijn we blij mee!

top service

goede ccommunicatie

Top Mariska, dankjewel!

Prima leverancier voor de eenvoudige studio hardware

Flitsers, lampen en andere high tech apparatuur koop ik het liefst van grote high-end merken als Chimera, Aputure en Elinchrom. Maar voor een hoop simpele hardware dingen als achtergrondrollen, superclamps, en koffers ga ik graag naar Benel. Duidelijke website. Goede service. Snelle levering. Als ik iets negatiefs moet noemen is het de verpakking. Prima dat ze dozen hergebruiken maar als padding gebruiken ze regelmatig plastic van andere producten met als gevolg dat ik met een berg plastic te dealen heb.

Bedankt voor je feedback over de verpakkingen. Benel gebruikt verpakkingsmateriaal zoveel mogelijk opnieuw. Door het te recyclen, hoeven we minder 'nieuwe' grondstoffen aan te breken. En het verpakkingsmateriaal is vaak écht nodig om producten heel te bezorgen. Desondanks begrijp ik dat je deze padding liever niet zou ontvangen. We proberen om hier terughoudend in te zijn qua hoeveelheid. Dank voor je feedback, namens team Benel.

Altijd fijn om iets bij Benel te kopen

Al jaren koop ik af en toe iets bij Benel. En tot nu toe gaat het perfect. Het wordt op tijd verstuurd en komt goed aan. Fijne winkel.

We zijn héél blij dat je al zo lang klant bij ons bent. Graag tot ziens in de webshop Harrie!

Er waren geen problemen , vlotte levering.

uitstekend.

Mooie woorden Yolanda, merci!

geen volledige levering

Na 2 weken nog niet alles ontvangen.

Bedankt voor je feedback Daniel. De factuur voor het tweede deel van je bestelling stond nog open. We zien graag je betaling verschijnen. Daarna wordt de order direct verzonden.

Ruim assortiment de flits buizen welke ik nodig had waren op voorraad en snel geleverd.

Wat een flitsende review Ton, dankjewel!

Erg tevreden waardoor ik Benel kan aanraden. Correcte afhandeling

Vriendelijk bedankt Robert, daar worden we blij van.

top

ik weet niet wat ik moet schrijven, het is altijd goed, perfect

Heel erg bedankt Leo!

Goede ervaring

Twee achtergronddoeken besteld, S 112 en S 122. Goede kwaliteit. S122 is echter minder blauw dan het exemplaar op de foto. kan komen omdat het handwerk is. Maar doek is verder wel mooi en komt goed over op de foto. Doek dus wel gehouden.

Fijn dat je tevreden bent met de kwaliteit Ekko. Je hebt 't helemaal juist. Deze achtergronddoeken zijn handwerk. En daardoor allemaal uniek. Je ziet dit altijd in de producttekst, bij doeken waarop het van toepassing is. Succes met de fotografie namens team Benel!

Gewoon goed.

Makkelijk besteld via de webshop, snel geleverd.

Bedankt en tot ziens in de webshop!

Snelle service + tevens ook fijn bedrijf om in het echt te bezoeken (niet alleen online).

Altijd welkom in onze showroom in Hoogeveen, Armando!

redelijk

Service was goed, en snel. Maar het product, in dit geval falcon eyes achtergrond vinyl wit had uiteindelijk toch een patroon en was niet egaal wit, waardoor de fotografie meer bewerking behoeft.

Bedankt dat je jouw ervaring deelt, Ruurd. Het klopt dat een achtergrond van vinyl een bepaalde structuur heeft en daarmee iets minder egaal oogt dan een achtergrondrol van papier. Dat heeft te maken met het productieproces en zal bij elke rol vinyl in de markt zo zijn. Ons advies is om het model/onderwerp enkele tientallen centimeters van de achtergrond te halen. De scherptediepte zorgt er daarbij voor dat je de achtergrond als één egaal geheel ziet. Net wat extra licht op de witte achtergrond helpt ook enorm. Neem bij vragen gerust contact met ons op. Veel plezier met de fotografie namens team Benel!

Luisterend oor en goede service

Paar keer gebeld ivm vragen over product. Werd echt geluisterd en meegedacht. Vervolgens per email extra info opgestuurd! Kortom service waar ik als klant blij van word

Mooi dat je blij bent met onze service, Hans! Wij worden ook blij van je beoordeling. Fijne dag namens Team Benel!

Super prijzen voor ondernemers en een zeer vlotte levering van de bestelde producten.

Mooie woorden! Fijn dat je je positieve ervaring deelt. Bedankt Petra!

Ontzettende goede service en super vriendelijke mensen. Met ook heel veel geduld haha

Dat is leuk om te horen Jacintha. Natuurlijk horen we graag van je als er nog vragen zijn.

Over Benel BV

Benel is specialist in foto(studio) artikelen en camera accessoires van onder meer Sirui, Falcon Eyes, Linkstar, StudioKing, Excella, Kenro, Marumi, Matin, Pixel, Tecco, Sevenoak, Boya, Nest, Braun, Miops, Explorer Cases, Saramonic, Orangemonkie, Rolux, Photorobot, ZEP en DNP. Het huidige assortiment omvat ook optische instrumenten zoals verrekijkers, telescopen, nachtkijkers, richt- en warmtebeeldkijkers en microscopen van bekende merken als FLIR, Vortex, Konus, Byomic, Kowa, Carson, Sionyx, Outdoor Club, Luna optics, AGM. Telefoon: 0528-234828 E-mail: [email protected]