Alles naar wens

Geen verrassingen, gekregen wat ik wilde

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt Stephan! Daar worden we blij van.

Snelle levering, matige foto’s op website

Als leverancier van onder andere fotografie apparatuur verwacht ik meer foto’s die je kunt uitvergroten

Antwort des Geschäftsinhabers

Dag Johan, goed idee! Door nu op de foto's te klikken, kun je ze in groot formaat bekijken. We werken aan een vernieuwd systeem waarbij je ze in een hogere resolutie bekijkt. Wordt vervolgd... :) Mocht je in de tussentijd op zoek zijn naar foto's in de hoogste kwaliteit, van een specifiek merk of product, mail dan gerust naar [email protected]. Hartelijke groet, Team Benel.

Correct

Correcte en vlugge afhandeling en leveringen

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt Rik! Goed om te horen.

ruime keuze foto & video toebehoren

Benel heeft wel een ruime keuze aan Foto & video toebehoren en aanverwanten, doch, wanneer een product niet in voorraad is in de shop, magdat wel vermeld worden ( wat nu niet het geval is ) hoewel Benel in Nederland gevestigd is, heb ik voor een bestelling anderhalve maand meten wachten tot ik het product in Belgie ontvang, gezien het product "smokeGENIE rc kit,, niet in stok was te Nederland !

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor je feedback Theo. Je hebt helemaal gelijk dat de voorraad zo duidelijk mogelijk moet zijn. Toen je jouw bestelling plaatste, stond er op de website aangegeven dat het product niet op voorraad was. Dat kun je ook terugzien in de mail die je direct na het plaatsen van de bestelling hebt ontvangen. Inmiddels zijn de rookvormers gelukkig beschikbaar. Nogmaals bedankt voor je feedback en veel plezier ermee! Hartelijke groet, Team Benel.

top service

Simpel kundige ondersteuning, snelle levering. Dienstbaar aan hun clienten

Vriendelijk bedankt Cor!

Goed bedrijf

Aanrader, super snel geleverd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt! Veel plezier met je bestelling!

Heel behulpzaam

Ik heb ook al eerder een probleem weten op te lossen, door met een van de medewerkers van Benel te bellen. Ze nemen alle tijd voor je en zorgen ervoor dat je de goeie spullen in huis krijgt!

Antwort des Geschäftsinhabers

Fijn dat je onze service als positief ervaart, Leia. We horen altijd graag van je! Hartelijke groet, Team Benel.

snelle levering en goed advies

binnen een dag bestelling vaak in huis advies nodig dat krijg je ook snel en vakkundig

Antwort des Geschäftsinhabers

Fijn dat je blij bent met de levering en het advies! We staan graag voor je klaar. Hartelijke groet, Team Benel.

Zo blij met mijn ringlamp!!

Na telefonisch overleg welke lamp ik in mijn salon zou moeten hebben en een goed advies kreeg, heb ik deze ringlamp besteld. Wat ben ik er blij mee, wat een sterke lamp. Ik kan er niet alleen mooie foto's mee maken maar het is ook mijn werklicht geworden. Ik ben erg fijn geholpen. Dank!

Antwort des Geschäftsinhabers

Fijn dat je blij bent met het advies, Jolanda! We wensen je veel plezier met de ringlamp. Hartelijke groet, Team Benel.

Super tevreden!

Alles helemaal in orde, snelle levering na het verzonden werd!

Antwort des Geschäftsinhabers

Top! Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team Benel.

Goed contact, snelle service

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor je mooie woorden! Daar worden we blij van. Hartelijke groet, Team Benel.

1 maand wachten op betaalde bestelling

Ik wacht al een maand op het 2 de deel van mijn bestelling zonder enige informatie van Benel zelf.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Walter Vanderstukken, Bedankt voor je feedback. Ons doel is altijd om zoveel mogelijk producten uit voorraad te leveren. Helaas is dat bij de door jou bestelde buisklem niet het geval. We communiceren de verwachte levertijd altijd op de productpagina én in de bevestigingsmail die je direct na het bestellen ontvangt. Zoals je in de mail ziet, was het product op het moment van bestellen helaas uitverkocht, met een verwachte levertijd van 4 weken. Uiteraard doen we er alles aan om de buisklem zo snel mogelijk bij te je bezorgen. Wil je niet langer wachten, neem dan gerust contact met ons op. We kijken graag naar een alternatief dat direct leverbaar is. Hartelijke groet, Team Benel.

Product zoals beschreven en snel ontvangen

Antwort des Geschäftsinhabers

Goed om te horen, Robin. Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team Benel.

Top bedrijf!

Goed bereikbaar met de telefoon en service. De producten zijn van goede kwaliteit. Bijna alles op voorraad! Duidelijke overzicht in de webwinkel.

Antwort des Geschäftsinhabers

Fijn dat je tevreden bent. We zien je graag terug in de webshop! Hartelijke groet, Team Benel.

Super tevreden

Kwa service en behulpzaamheid zeer uitstekend, deze mensen kennen hun vak en helpen je waar nodig.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt Marc, dat zijn mooie woorden! Uiteraard staan we graag voor je klaar. Hartelijke groet, Team Benel.

Altijd correcte service,

Ben reeds jarenlang klant. Perfecte service, snel geleverd. Ook de technische afdeling zeer onderlegd en professioneel... Laten je nooit in de steek

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor je feedback, Frank. Mooi dat je zo enthousiast bent! Hartelijke groet, Team Benel.

helemaal perfect!

Ze hebben extra moeite gedaan om iets te bestellen dat niet meer in hun gamma zat en ook nergens nog online te vinden was in de aantallen die ik nodig had én dat zou geleverd worden voor mijn deadline. Via Benel is het dus wel gelukt, voldoende items en voor de deadline. Heel hard bedankt voor de vlotte samenwerking!

Prima producten en prijs

Makkelike website bestellingen worden snel geleverd tegen een goede prijs.

Top service,

Super snel geholpen, zonder gedoe nieuwe artikel gekregen. Dank je wel Benel

Aangemeld voor de wachtlijst en na 2 maanden een mail dat mijn artikel weer op voorraad is. Vriendelijke en snelle service. Artikel de volgende dag in huis, na betaling, Heel blij mee!

Gewoon, zoals het moet zijn. Top

Wat je verwacht, is wat je krijgt. of je krijgt wat je verwacht. service

Duurde lang voor de bestelling kwam maar dat was niet Benel zijn schuld,maar van de vervoerder,ze hebben het snel opgelost en mij goed op de hoogte gehouden,dus prima opgelost.

snelle afhandeling

duidelijk persoonlijk verhaal

Te laat verzonden doorMis communicatie intern

Door interne miscommunicatie kwam mijn bestelling te laat binnen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Peter Merceij, Bedankt voor je feedback over het verzenden. Wat vervelend dat je het pakket een dag later hebt ontvangen. Omdat ons systeem bij nieuwe klantaccounts standaard met vooruitbetaling werkt - en we je betaling nog niet hadden ontvangen - is je pakket 1 dag later verzonden. Standaard is het zo dat alle bestellingen die op werkdagen voor 15:00 uur zijn besteld en betaald, dezelfde dag worden verzonden. In de meeste gevallen bezorgen onze vervoerders de bestelling de volgende dag. Alsnog veel plezier gewenst met je studioset! Hartelijke groet, Team Benel.

1127 Buitenvaart Hoogeveen 7905 SE

+31 528 234828

Über Benel BV

Benel is specialist in foto(studio) artikelen en camera accessoires van onder meer Sirui, Falcon Eyes, Linkstar, StudioKing, Excella, Kenro, Marumi, Matin, Pixel, Tecco, Sevenoak, Boya, Nest, Braun, Miops, Explorer Cases, Saramonic, Orangemonkie, Rolux, Photorobot, ZEP en DNP. Het huidige assortiment omvat ook optische instrumenten zoals verrekijkers, telescopen, nachtkijkers, richt- en warmtebeeldkijkers en microscopen van bekende merken als FLIR, Vortex, Konus, Byomic, Kowa, Carson, Sionyx, Outdoor Club, Luna optics, AGM. Telefoon: 0528-234828 E-mail: [email protected]

Kiyoh Bewertungen