snelle afhandeling

duidelijk persoonlijk verhaal

Te laat verzonden doorMis communicatie intern

Door interne miscommunicatie kwam mijn bestelling te laat binnen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Peter Merceij, Bedankt voor je feedback over het verzenden. Wat vervelend dat je het pakket een dag later hebt ontvangen. Omdat ons systeem bij nieuwe klantaccounts standaard met vooruitbetaling werkt - en we je betaling nog niet hadden ontvangen - is je pakket 1 dag later verzonden. Standaard is het zo dat alle bestellingen die op werkdagen voor 15:00 uur zijn besteld en betaald, dezelfde dag worden verzonden. In de meeste gevallen bezorgen onze vervoerders de bestelling de volgende dag. Alsnog veel plezier gewenst met je studioset! Hartelijke groet, Team Benel.

Ik had een paar vragen gesteld, werd met grote tevredenheid te woord gestaan en geholpen…blij mee dus

Snelle levering en een goede service

Vortex kijker besteld, deze werd snel geleverd via een winkel in de buurt. Snelle levering en goede service. Vriendelijke mensen

Vlotte communicatie en gerichte hulp.

Een bedrijf om aan te raden aan anderen!

Uitstekend geholpen

Ik ben heel goed geholpen en kreeg goede uitleg, ik kom regelmatig bij jullie. Alleen het assortiment in de winkel kan wat uitgebreider

Alles word goed en korect geleverd

Ik word altijd met veel aandacht geholpen en geprobeerd om een probleem op te lossen.

Prettig contact en professioneel.

Veel keuze en mooie kwaliteit

Reageerde snel op mijn vragen en bestellingen!

Snel, netjes, goede kwaliteit artikel

Al meerdere aankopen gedaan bij Benel, altijd tevreden, over zowel de materialen als de service! Fijn, betrouwbaar, vriendelijk bedrijf.

Snel geregeld..

Wordt altijd vriendelijk geholpen

Perfecte service langer dan 15 jaar ,

Behulpzaam en probleem oplossend denken . Van mij krijg je als Sterfoto 5 sterren.

Mooie producten

Af en toe accessoires gekocht. Mooie producten tegen aantrekkelijke prijs.

Goede producten en snelle levering

Benel levert goede producten en heeft een snelle levering. Betrouwbare leverancier

Aanrader

Goede adviezen, goede kennis van het vak, goede kennis van de producten.

goede service en uitleg

vlug geleverd.

ze hebben veel. heel veel. meer als ik nodig heb.

uitstekende service

Snelle levering en perfecte service na verkoop.

Vriendelijk personeel

Door chip tekort heb ik 7 maanden op mijn printer kunnen wachten. Regelmatig contact met hun hierover gehad maar altijd netjes te woord gestaan. Toen hij eenmaal binnen was, was het een snelle en nette levering. Voor hun als bedrijf was het ook erg vervelend dat het zolang duurde met de printers maar nu geniet ik ervan :D Bedankt voor jullie geduld!

Snelle en correcte afhandeling Flir bestelling

Deze Flir warmtebeeldcamera is geruime e tijd niet leverbaar geweest, maar na een telefoontje de volgende dag al geleverd. Top service van Benel!

Proffesioneel

Een microfoon stopte vrijwel direct na ingebruikname. De TD van Benel vroeg de mic op te sturen en vrijwel per kerende post kan er een vervangend exemplaar terug.

Erg behulpzaam en vriendelijk plus snelle levering!

Goed bereikbaar en zeer behulpzaam. Assertief in het aanbieden van een alternatief toen iets niet meteen op voorraad bleek. Tevens waren de producten snel geleverd!

Altijd goed bereikbaar en snel geholpen. Vriendelijk personeel ook

Fantastisch bedrijf!!

Ongelofelijk goede service. Op dinsdagochtend telefonisch contact opgenomen voor een zeldzame printer op de markt. Dinsdagmiddag kon ik een laatste model ophalen in de showroom inclusief uitleg. Hier kom ik zeker terug.

1127 Buitenvaart

Hoogeveen 7905 SE

+31 528 234828

Über Benel BV

Benel is specialist in foto(studio) artikelen en camera accessoires van onder meer Sirui, Falcon Eyes, Linkstar, StudioKing, Excella, Kenro, Marumi, Matin, Pixel, Tecco, Sevenoak, Boya, Nest, Braun, Miops, Explorer Cases, Saramonic, Orangemonkie, Rolux, Photorobot, ZEP en DNP. Het huidige assortiment omvat ook optische instrumenten zoals verrekijkers, telescopen, nachtkijkers, richt- en warmtebeeldkijkers en microscopen van bekende merken als FLIR, Vortex, Konus, Byomic, Kowa, Carson, Sionyx, Outdoor Club, Luna optics, AGM. Telefoon: 0528-234828 E-mail: [email protected]

Kiyoh Bewertungen