Het kan een keer fout gaan maar dan sturen ze het nog een keer

Ik hoop dat jullie volgende keer kpnpost nemen

Hi Arthur! Waarschijnlijk bedoel je PostNL. Die wens nemen we mee. Uiteraard is het belangrijk dat je pakket snel en goed wordt bezorgd. Bedankt voor je beoordeling!

Prima hulp

Goede zaak, goede hulp indien nodig,

Dank voor je review. Stuur gerust een bericht als je nog vragen hebt in de toekomst.

Ouderwets goede service!!

Ben snelle en correcte verzending gewend van Benel. In dit geval had vervoerder DPD het pakket verkeerd bezorgd en was het onduidelijk waar. Benel heeft dit opgelost door direct nogmaals te verzenden in afwachting van het opsporen van de eerste zending zodat wij verder konden. Dat is service die ik zelden zie. Dank daarvoor!

We zijn blij dat je tevreden bent met onze service Erwin! Graag tot ziens in de webshop!

Snellelevering topproduct

Top printer doet wat hij moet doen de toyota onder de photobooth printers, Ook personeel was heel behulpzaam en vriendelijk , een aanrader

Dankjewel Sofie, succes met je DNP-printer en photobooth!

zeer professioneel, super vriendelijk

zeer professionele en super vriendelijk contact met de klant

Top! We helpen je graag Marc! Bedankt voor je beoordeling.

Wat je besteld krijg je geleverd.

Duidelijke website. Duideiijke communicatie. Vlotte administartie. Snelle levering. Kortom zoals ik het wil.

Dat zijn duidelijke woorden. Worden we blij van. Bedankt Luc!

Verkeerde pakket gekregen

Ik heb het verkeerde pakket gekregen. Kan gebeuren. Ik heb het terug gestuurd naar Benel, maar moet nog steeds wachten op mijn bestelling. Kan dat niet wat sneller?

Bedankt voor je feedback Rogier. Balen dat je al even wacht op het juiste pakket. Het lijkt erop dat het pakket is blijven hangen bij de vervoerder. Het ligt nu op een depot bij jou in de buurt. Al met al heeft het daarom langer geduurd dan verwacht. Je hebt de mogelijkheid om zelf een andere afleverdatum- of depot te kiezen. Neem bij verdere vragen gerust contact op! Hartelijke groet, Team Benel.

uitstekend

geen gedoe, gewoon vervangen bij levenslange garantie op Vortex verrekijker. plezierige bediening met goede vakkennis.

Bedankt Jan, we zien je graag terug in de webshop.

Super contact!

Dankzij de hulp van Adam staan mijn instellingen van de fotocamera weer helemaal perfect voor een goede pasfoto! Zonder zijn hulp was het niet gelukt! Super bedankt.

Wat een leuk bericht! Dankjewel, we geven het aan hem door!

Sneller geleverd dan verwacht

Vrijdagmiddag besteld, zaterdag nog geleverd!

Top, leuk dat de verwachting is overtroffen. Succes met je foto's!

Prima apparaatje

Heel fijn om mee te werken

Veel plezier met je SmokeNINJA rookmachine, Kim!

Gewoon goed

Wordt prettig en correct geholpen

Bedankt Hannie! Dat horen we graag.

Duurde lang en beperkte informatievoorziening

Tussen bestellen en leveren zat zo’n twee maanden. Dat er langere levertijd voor het bestelde product was dat was netjes aangegeven op de website, met een indicatie van 4 weken. Maar daar bleef het (helaas) bij. Geen tussentijdse updates tot je er om vroeg, en zelfs dan bleef het net iets te vaag. En uiteindelijk werd het afgeleverd zonder melding vooraf dat het onderweg was. Dus ja, ik ben wellicht wat kritisch, maar hopelijk is de kritiek bruikbaar om de dienstverlening te verbeteren. Verder erg content met het product en ook met de prijsstelling, dus al met al wel tevreden. Ietsje meer updates/duidelijkheid in het proces zou dus een mooie verbetering kunnen zijn.

Bedankt voor je feedback Bart. We nemen je wensen mee bij de verbetering van het online proces.

Uitstekend assortiment.

Heel veel problemen gehad met mijn vorige leverancier. 2 maanden wachten op pasfotohoesjes en nog niet geleverd. Bij Bennel direct de volgende werk dag. Ook hebben ze papier voor onze printer. Ik weet waar ik de volgende keer moet wezen. Misschien wel voor nieuw apparatuur.

Top! Bedankt voor je leuke beoordeling. We zijn blij dat je tevreden bent.

Duur veel te lang kpn doet veel beter

Ik nog niets

Hi Arthur, onze excuses voor het ongemak. De pakketbezorger kon het juiste huisnummer niet vinden. We hebben je pakket direct opnieuw verstuurd. Je ontvangt het vandaag of morgen. Alsnog veel plezier ermee! Hartelijke groet, Team Benel.

Pech met voorraad

Mijn allereerste bestelling en bij beiden artikelen de pech dat ik 2 maanden moet wachten voordat het geleverd kan worden. Mijn eerste ervaring is dus niet al te best.

Hi Kim, bedankt voor je feedback. Balen dat je moest wachten op je bestelling. Ondanks dat dit bij beide producten stond vermeld bij het plaatsen van je bestelling, kan ik me voorstellen dat je liever een snellere levering had gezien. Soms zijn er problemen bij de productie of logistiek die vertraging opleveren. Ons doel is om zoveel mogelijk producten direct uit eigen voorraad te kunnen leveren, zodat je je bestelling snel in huis hebt. Hartelijke groet, Team Benel.

goed en snel

kwaliteit

Bedankt voor je mooie woorden Wim! Daar zijn we blij mee.

goede ervaring geen problemen

we hebben goede ervaring

Bedankt, dat horen we graag! Veel plezier met je bestelling.

Bedrijf goed, proffesioneel , DPD slecht

Mijn ervaring met Benel is goed te omschrijven,personeel erg behulpzaam en correct ! Minder te spreken over DPD de bezorgddienst waar het een en ander mis ging en daardoor het pakketje erg lang onderweg was en waar niet de kerstdrukte de oorzaak van was.

Dag Willem, bedankt voor je mooie woorden over Benel. Je bestelling is geplaatst en verstuurd in de week van Black Friday. Het is dan erg druk bij alle vervoerders. Ik vermoed dat je daardoor iets langer moest wachten. Mocht dat nog eens gebeuren, bel of mail ons dan gerust even. Dan doen we er alles aan om het via DPD te regelen. Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team Benel.

Alles naar wens

Geen verrassingen, gekregen wat ik wilde

Bedankt Stephan! Daar worden we blij van.

Snelle levering, matige foto’s op website

Als leverancier van onder andere fotografie apparatuur verwacht ik meer foto’s die je kunt uitvergroten

Dag Johan, goed idee! Door nu op de foto's te klikken, kun je ze in groot formaat bekijken. We werken aan een vernieuwd systeem waarbij je ze in een hogere resolutie bekijkt. Wordt vervolgd... :) Mocht je in de tussentijd op zoek zijn naar foto's in de hoogste kwaliteit, van een specifiek merk of product, mail dan gerust naar [email protected]. Hartelijke groet, Team Benel.

Correct

Correcte en vlugge afhandeling en leveringen

Bedankt Rik! Goed om te horen.

ruime keuze foto & video toebehoren

Benel heeft wel een ruime keuze aan Foto & video toebehoren en aanverwanten, doch, wanneer een product niet in voorraad is in de shop, magdat wel vermeld worden ( wat nu niet het geval is ) hoewel Benel in Nederland gevestigd is, heb ik voor een bestelling anderhalve maand meten wachten tot ik het product in Belgie ontvang, gezien het product "smokeGENIE rc kit,, niet in stok was te Nederland !

Bedankt voor je feedback Theo. Je hebt helemaal gelijk dat de voorraad zo duidelijk mogelijk moet zijn. Toen je jouw bestelling plaatste, stond er op de website aangegeven dat het product niet op voorraad was. Dat kun je ook terugzien in de mail die je direct na het plaatsen van de bestelling hebt ontvangen. Inmiddels zijn de rookvormers gelukkig beschikbaar. Nogmaals bedankt voor je feedback en veel plezier ermee! Hartelijke groet, Team Benel.

top service

Simpel kundige ondersteuning, snelle levering. Dienstbaar aan hun clienten

Vriendelijk bedankt Cor!

Goed bedrijf

Aanrader, super snel geleverd.

Bedankt! Veel plezier met je bestelling!

Over Benel BV

Benel is specialist in foto(studio) artikelen en camera accessoires van onder meer Sirui, Falcon Eyes, Linkstar, StudioKing, Excella, Kenro, Marumi, Matin, Pixel, Tecco, Sevenoak, Boya, Nest, Braun, Miops, Explorer Cases, Saramonic, Orangemonkie, Rolux, Photorobot, ZEP en DNP. Het huidige assortiment omvat ook optische instrumenten zoals verrekijkers, telescopen, nachtkijkers, richt- en warmtebeeldkijkers en microscopen van bekende merken als FLIR, Vortex, Konus, Byomic, Kowa, Carson, Sionyx, Outdoor Club, Luna optics, AGM. Telefoon: 0528-234828 E-mail: [email protected]