Erg tevreden waardoor ik Benel kan aanraden. Correcte afhandeling

Vriendelijk bedankt Robert, daar worden we blij van.

ik weet niet wat ik moet schrijven, het is altijd goed, perfect

Heel erg bedankt Leo!

Goede ervaring

Twee achtergronddoeken besteld, S 112 en S 122. Goede kwaliteit. S122 is echter minder blauw dan het exemplaar op de foto. kan komen omdat het handwerk is. Maar doek is verder wel mooi en komt goed over op de foto. Doek dus wel gehouden.

Fijn dat je tevreden bent met de kwaliteit Ekko. Je hebt 't helemaal juist. Deze achtergronddoeken zijn handwerk. En daardoor allemaal uniek. Je ziet dit altijd in de producttekst, bij doeken waarop het van toepassing is. Succes met de fotografie namens team Benel!

Gewoon goed.

Makkelijk besteld via de webshop, snel geleverd.

Bedankt en tot ziens in de webshop!

Snelle service + tevens ook fijn bedrijf om in het echt te bezoeken (niet alleen online).

Altijd welkom in onze showroom in Hoogeveen, Armando!

redelijk

Service was goed, en snel. Maar het product, in dit geval falcon eyes achtergrond vinyl wit had uiteindelijk toch een patroon en was niet egaal wit, waardoor de fotografie meer bewerking behoeft.

Bedankt dat je jouw ervaring deelt, Ruurd. Het klopt dat een achtergrond van vinyl een bepaalde structuur heeft en daarmee iets minder egaal oogt dan een achtergrondrol van papier. Dat heeft te maken met het productieproces en zal bij elke rol vinyl in de markt zo zijn. Ons advies is om het model/onderwerp enkele tientallen centimeters van de achtergrond te halen. De scherptediepte zorgt er daarbij voor dat je de achtergrond als één egaal geheel ziet. Net wat extra licht op de witte achtergrond helpt ook enorm. Neem bij vragen gerust contact met ons op. Veel plezier met de fotografie namens team Benel!

Luisterend oor en goede service

Paar keer gebeld ivm vragen over product. Werd echt geluisterd en meegedacht. Vervolgens per email extra info opgestuurd! Kortom service waar ik als klant blij van word

Mooi dat je blij bent met onze service, Hans! Wij worden ook blij van je beoordeling. Fijne dag namens Team Benel!

Super prijzen voor ondernemers en een zeer vlotte levering van de bestelde producten.

Mooie woorden! Fijn dat je je positieve ervaring deelt. Bedankt Petra!

Ontzettende goede service en super vriendelijke mensen. Met ook heel veel geduld haha

Dat is leuk om te horen Jacintha. Natuurlijk horen we graag van je als er nog vragen zijn.

Het kan een keer fout gaan maar dan sturen ze het nog een keer

Ik hoop dat jullie volgende keer kpnpost nemen

Hi Arthur! Waarschijnlijk bedoel je PostNL. Die wens nemen we mee. Uiteraard is het belangrijk dat je pakket snel en goed wordt bezorgd. Bedankt voor je beoordeling!

Prima hulp

Goede zaak, goede hulp indien nodig,

Dank voor je review. Stuur gerust een bericht als je nog vragen hebt in de toekomst.

Ouderwets goede service!!

Ben snelle en correcte verzending gewend van Benel. In dit geval had vervoerder DPD het pakket verkeerd bezorgd en was het onduidelijk waar. Benel heeft dit opgelost door direct nogmaals te verzenden in afwachting van het opsporen van de eerste zending zodat wij verder konden. Dat is service die ik zelden zie. Dank daarvoor!

We zijn blij dat je tevreden bent met onze service Erwin! Graag tot ziens in de webshop!

Snellelevering topproduct

Top printer doet wat hij moet doen de toyota onder de photobooth printers, Ook personeel was heel behulpzaam en vriendelijk , een aanrader

Dankjewel Sofie, succes met je DNP-printer en photobooth!

zeer professioneel, super vriendelijk

zeer professionele en super vriendelijk contact met de klant

Top! We helpen je graag Marc! Bedankt voor je beoordeling.

Wat je besteld krijg je geleverd.

Duidelijke website. Duideiijke communicatie. Vlotte administartie. Snelle levering. Kortom zoals ik het wil.

Dat zijn duidelijke woorden. Worden we blij van. Bedankt Luc!

Verkeerde pakket gekregen

Ik heb het verkeerde pakket gekregen. Kan gebeuren. Ik heb het terug gestuurd naar Benel, maar moet nog steeds wachten op mijn bestelling. Kan dat niet wat sneller?

Bedankt voor je feedback Rogier. Balen dat je al even wacht op het juiste pakket. Het lijkt erop dat het pakket is blijven hangen bij de vervoerder. Het ligt nu op een depot bij jou in de buurt. Al met al heeft het daarom langer geduurd dan verwacht. Je hebt de mogelijkheid om zelf een andere afleverdatum- of depot te kiezen. Neem bij verdere vragen gerust contact op! Hartelijke groet, Team Benel.

uitstekend

geen gedoe, gewoon vervangen bij levenslange garantie op Vortex verrekijker. plezierige bediening met goede vakkennis.

Bedankt Jan, we zien je graag terug in de webshop.

Super contact!

Dankzij de hulp van Adam staan mijn instellingen van de fotocamera weer helemaal perfect voor een goede pasfoto! Zonder zijn hulp was het niet gelukt! Super bedankt.

Wat een leuk bericht! Dankjewel, we geven het aan hem door!

Sneller geleverd dan verwacht

Vrijdagmiddag besteld, zaterdag nog geleverd!

Top, leuk dat de verwachting is overtroffen. Succes met je foto's!

Prima apparaatje

Heel fijn om mee te werken

Veel plezier met je SmokeNINJA rookmachine, Kim!

Gewoon goed

Wordt prettig en correct geholpen

Bedankt Hannie! Dat horen we graag.

Duurde lang en beperkte informatievoorziening

Tussen bestellen en leveren zat zo’n twee maanden. Dat er langere levertijd voor het bestelde product was dat was netjes aangegeven op de website, met een indicatie van 4 weken. Maar daar bleef het (helaas) bij. Geen tussentijdse updates tot je er om vroeg, en zelfs dan bleef het net iets te vaag. En uiteindelijk werd het afgeleverd zonder melding vooraf dat het onderweg was. Dus ja, ik ben wellicht wat kritisch, maar hopelijk is de kritiek bruikbaar om de dienstverlening te verbeteren. Verder erg content met het product en ook met de prijsstelling, dus al met al wel tevreden. Ietsje meer updates/duidelijkheid in het proces zou dus een mooie verbetering kunnen zijn.

Bedankt voor je feedback Bart. We nemen je wensen mee bij de verbetering van het online proces.

Uitstekend assortiment.

Heel veel problemen gehad met mijn vorige leverancier. 2 maanden wachten op pasfotohoesjes en nog niet geleverd. Bij Bennel direct de volgende werk dag. Ook hebben ze papier voor onze printer. Ik weet waar ik de volgende keer moet wezen. Misschien wel voor nieuw apparatuur.

Top! Bedankt voor je leuke beoordeling. We zijn blij dat je tevreden bent.

Duur veel te lang kpn doet veel beter

Ik nog niets

Hi Arthur, onze excuses voor het ongemak. De pakketbezorger kon het juiste huisnummer niet vinden. We hebben je pakket direct opnieuw verstuurd. Je ontvangt het vandaag of morgen. Alsnog veel plezier ermee! Hartelijke groet, Team Benel.

Pech met voorraad

Mijn allereerste bestelling en bij beiden artikelen de pech dat ik 2 maanden moet wachten voordat het geleverd kan worden. Mijn eerste ervaring is dus niet al te best.

Hi Kim, bedankt voor je feedback. Balen dat je moest wachten op je bestelling. Ondanks dat dit bij beide producten stond vermeld bij het plaatsen van je bestelling, kan ik me voorstellen dat je liever een snellere levering had gezien. Soms zijn er problemen bij de productie of logistiek die vertraging opleveren. Ons doel is om zoveel mogelijk producten direct uit eigen voorraad te kunnen leveren, zodat je je bestelling snel in huis hebt. Hartelijke groet, Team Benel.

Bedrijfsgegevens

Buitenvaart 1127

7905 SE Hoogeveen

+31 528 234828

[email protected]

Over Benel BV

Benel is specialist in foto(studio) artikelen en camera accessoires van onder meer Sirui, Falcon Eyes, Linkstar, StudioKing, Excella, Kenro, Marumi, Matin, Pixel, Tecco, Sevenoak, Boya, Nest, Braun, Miops, Explorer Cases, Saramonic, Orangemonkie, Rolux, Photorobot, ZEP en DNP. Het huidige assortiment omvat ook optische instrumenten zoals verrekijkers, telescopen, nachtkijkers, richt- en warmtebeeldkijkers en microscopen van bekende merken als FLIR, Vortex, Konus, Byomic, Kowa, Carson, Sionyx, Outdoor Club, Luna optics, AGM. Telefoon: 0528-234828 E-mail: [email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.