Top service,

Super snel geholpen, zonder gedoe nieuwe artikel gekregen. Dank je wel Benel

Aangemeld voor de wachtlijst en na 2 maanden een mail dat mijn artikel weer op voorraad is. Vriendelijke en snelle service. Artikel de volgende dag in huis, na betaling, Heel blij mee!

Gewoon, zoals het moet zijn. Top

Wat je verwacht, is wat je krijgt. of je krijgt wat je verwacht. service

Duurde lang voor de bestelling kwam maar dat was niet Benel zijn schuld,maar van de vervoerder,ze hebben het snel opgelost en mij goed op de hoogte gehouden,dus prima opgelost.

snelle afhandeling

duidelijk persoonlijk verhaal

Te laat verzonden doorMis communicatie intern

Door interne miscommunicatie kwam mijn bestelling te laat binnen.

Beste Peter Merceij, Bedankt voor je feedback over het verzenden. Wat vervelend dat je het pakket een dag later hebt ontvangen. Omdat ons systeem bij nieuwe klantaccounts standaard met vooruitbetaling werkt - en we je betaling nog niet hadden ontvangen - is je pakket 1 dag later verzonden. Standaard is het zo dat alle bestellingen die op werkdagen voor 15:00 uur zijn besteld en betaald, dezelfde dag worden verzonden. In de meeste gevallen bezorgen onze vervoerders de bestelling de volgende dag. Alsnog veel plezier gewenst met je studioset! Hartelijke groet, Team Benel.

Ik had een paar vragen gesteld, werd met grote tevredenheid te woord gestaan en geholpen…blij mee dus

Snelle levering en een goede service

Vortex kijker besteld, deze werd snel geleverd via een winkel in de buurt. Snelle levering en goede service. Vriendelijke mensen

Vlotte communicatie en gerichte hulp.

Een bedrijf om aan te raden aan anderen!

Uitstekend geholpen

Ik ben heel goed geholpen en kreeg goede uitleg, ik kom regelmatig bij jullie. Alleen het assortiment in de winkel kan wat uitgebreider

Alles word goed en korect geleverd

Ik word altijd met veel aandacht geholpen en geprobeerd om een probleem op te lossen.

Prettig contact en professioneel.

Veel keuze en mooie kwaliteit

Reageerde snel op mijn vragen en bestellingen!

Snel, netjes, goede kwaliteit artikel

Al meerdere aankopen gedaan bij Benel, altijd tevreden, over zowel de materialen als de service! Fijn, betrouwbaar, vriendelijk bedrijf.

Snel geregeld..

Wordt altijd vriendelijk geholpen

Perfecte service langer dan 15 jaar ,

Behulpzaam en probleem oplossend denken . Van mij krijg je als Sterfoto 5 sterren.

Mooie producten

Af en toe accessoires gekocht. Mooie producten tegen aantrekkelijke prijs.

Goede producten en snelle levering

Benel levert goede producten en heeft een snelle levering. Betrouwbare leverancier

Aanrader

Goede adviezen, goede kennis van het vak, goede kennis van de producten.

goede service en uitleg

vlug geleverd.

ze hebben veel. heel veel. meer als ik nodig heb.

uitstekende service

Snelle levering en perfecte service na verkoop.

Vriendelijk personeel

Door chip tekort heb ik 7 maanden op mijn printer kunnen wachten. Regelmatig contact met hun hierover gehad maar altijd netjes te woord gestaan. Toen hij eenmaal binnen was, was het een snelle en nette levering. Voor hun als bedrijf was het ook erg vervelend dat het zolang duurde met de printers maar nu geniet ik ervan :D Bedankt voor jullie geduld!

Snelle en correcte afhandeling Flir bestelling

Deze Flir warmtebeeldcamera is geruime e tijd niet leverbaar geweest, maar na een telefoontje de volgende dag al geleverd. Top service van Benel!

Over Benel

Benel is dé Europese groothandel voor foto, video, outdoor en optiek. Met 45+ merken, 5.000+ producten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.