Fantastisch!

Op zaterdag besteld, maandag geleverd in België.

Zeer snelle levering

Zaterdagmiddag besteld en maandagmorgen om,9.00 uur in huis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede produkten en snelle levering

Zelfs een bestelling op zondag geplaatst is 's maandags in Belgie. Gelukwensen, hier bij ons kunnen we nog leren: Ook goede produkten aan redelijke prijzen. Vriendelijke groet:

Zeer snelle levering.

Zosls website aangeeft voor bepaalde tijd besteld, volgende dag geleverd. Zondag besteld, maandag geleverd. Alles in perfecte staat.

Snel en netjes geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en goede prijs

Ruim assortiment, goede prijs, gratis verzending vanaf 20,- en snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, prima producten, schappelijke prijzen

Als ik omhoog zit ergens om kan ik zelfs tot 21 30 bestellen en heb t volgende dag al in huis! Ook fijn dat gratis verzending al is bij 20 euro bestelling, dat geeft vaak de doorslag voor mij....

top bedrijf.

Vaste klant bij de online drogist. Door foute levering met de schuld bij post nl. toch de bestelling de andere dag zeer correct ontvangen, zonder ook maar enig probleem van de vriendelijke dame bij de online drogist. TOP.

Helemaal prima

Zoals altijd prima service

Website 👍, snelle levering

Makkelijk drogisterij artikelen bestellen

Grote sortering (hoewel niet alle drogisterij artikelen verkrijgbaar zijn) , snelle levering en geen gezeur.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste klant, heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij doen ons best een zo compleet assortiment aan te bieden. Mocht u producten missen dan kunt u hiervoor altijd contact opnemen met de klantenservice zodat wij na kunnen vragen bij onze inkopers of het betreffende artikel opgenomen kan worden in ons assortiment. Met vriendelijke groet, DeOnlineDrogist

Supersnelle service!

Gewoon een kwaliteitwinkel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ondanks dat niet alles direct geleverd werd, goed en snel daarna opgelost

Iets vergeten kan gebeuren maar daarna snel, goed en adequaat opgelost.

Schitterende service.

Bestellen ging vlot. Levering ging vlug.

Handig

Veel handige producten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super makkelijk en snel leveren

Je kunt op site je product makkelijk uitzoeken en het wordt snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd en lekker scherp geprijsd

Scherpe prijzen en netjes optijd geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie korting en snelle levering voor een correct product

Goed snelle service

Door groot assortiment en snelle service is het goed zaken doen met De Online Drogist. Leveringen kloppen tot nu toe altijd en worden de volgende dag geleverd.

Best goede service

Als de service best goed is, waarom dan deze negatieve beoordeling? Omdat postnl er weer eens een zootje van heeft gemaakt, ze doen niet anders, dan schiet het mij toch erg in het verkeerde keelgat als DOD zegt “ waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt”. postnl doet niet anders, een logge, starre monopolist. Derhalve de negatieve beoordeling. Blijft dat DOD best service gericht is en dat ik er ook zeker zal blijven kopen.

Slechte service

Pakket besteld, niet alleen is deze veel te laat bezorgd, maar ook nog eens ergens (?) afgeleverd, geen idee waar. PostNL geeft aan dat alleen ik daarvoor had mogen tekenen, bij DOD geven ze aan dat het ook bij de buren afgeleverd mag worden. Neemt niet weg dat ik geen idee heb waar mijn pakket is. Ook niet al te begripvolle medewerker aan de lijn. Laatste keer dat ik hier wat bestel.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

kwaliteit tegen goede prijs snel geleverd

Heldere overzichtelijke website, kwaliteit tegen goede prijs en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

alles netjes geregeld en eenvoudig via de website

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Deze winkel schendt de wet van de privacy!

Bestelling verkeerd afgegeven door het PostNL punt, staat de klant die eigenlijk het pakket heeft besteld voor MIJN huisadres!!! Ongelofelijk en ik zal hier dan ook melding van maken dat er een lek is in de data en privacy. Echt een grove schending! Let op klanten! Oppassen geblazen! U kunt er dus zeker van zijn dat uw adresgegevens worden gedeeld met andere klanten! Een regelrechte afrader!

snelle en correcte levering

een vlugge en betrouwbare afhandeling van ons besteld product (breekbaar)

Over De Online Drogist

Filter op Taal