Snel en betrouwbaar!

Steeds betrouwbaar en snel, perfect verzorgd!

Volgende bestelling weer hier.

Goede artikelen, zeer snelle levering en een prima service.

Goed en snel geleverd

Snel en compleet geleverd, scherpe prijzen

Makkelijk bestellen, goede aanbiedingen en snelle levering

Altijd alles prima voor elkaar!

Scherpe prijzen

Bestellen gaat vlot. Bezorging gaat goed. Prijzen zijn scherp en concurreren goed met de andere drogisten.

Snelle en correcte levering van goede producten dewelke ik bestel.

Ik ben zeer tevreden zowel snelheid van levering en producten dewelke ik al besteld heb. Enkel zou ik eens willen vragen of er een paar staaltjes van parfums kunnen meegestuurd worden. Het is maar een voorstel.

Goede ervaring

Snelle levering en zeer goede ervaring

Snel en vakkundig.

Snelle levering en goede prijs verhouding.

Altijd de juiste producten en vlugge levering

1. Ik bestel dingen. 2. Heb account. 3. Netjes mail van orde ontvangen. 4. Spullen worden netjes op tijd geleverd. 5. Spullen zijn goed ingepakt. 6. Gratis verzendkosten boven de 20 of 25 euro. 7. Hoeveel stuks op voorraad staat er netjes bij. 8. Kortingen staan erbij vermeld van zoveel nu voor zoveel. 9. Ik betaal per pin. Maar meerdere mogelijkheden. 10. Het enige wat er niet is zijn spaar kaart / punten.

Snelle levering, redelijke prijzen

Snelle levering en redelijke prijzen, zeker vergeleken met andere drogisterijen.

Snel geleverd, duidelijke website

Prima verpakt, snel in huis. Ik bestelde onder andere de antifog brildoekjes, die werken prima!

Artikel makkelijk te bestellen en snel geleverd

Uitstekende goede service

Het is zo fijn dat je een melding krijgt als je voorraad van bv bepaalde tabletten op zijn. En ook als iets niet op voorraad is, krijg je zo snel mogelijk bericht dat het weer leverbaar is. Al met al zeer tevreden...

Perfecte service en betrouwbaar!

Goede snelle service

Snelle levering!

Prima volgende dag al geleverd dag daarvoor besteld en opgehaald bij postnl punt

Goede levering

Snelle levering goed verpakt

Via de site spullen besteld en was in voorraad!!! Goede service en levering

Snelle levering, maar niet zorgvuldig ingepakt.

De dozen van de crèmes zaten open in het doosje. Dit vergt hygiëne. De dozen misschien afplakken een optie? De klantenservice gaf aan dat dit tijdens de transport is gebeurd, maar dit vind ik geen geldige reden. Dit kan voorkomen worden.

Snel en goedkoop

Snelle levering en concurrerende prijzen. Kun je gerust bij bestellen

Prima webwinkel

De website is overzichtelijk en wat ik nodig had was makkelijk te vinden. Scherp geprijsd, dus wie wil dit nu niet. Ik heb hier al vaker, naar volle tevredenheid, besteld en er wordt snel geleverd.

Na bestelling worden, zoals beloofd, de producten de volgende dag geleverd. Super fijn.

Geld nooit teruggezien

Ik heb een pakketje geretourneerd, maar deze is zogenaamd nooit aangekomen. Ze laten je er mooi mee zitten. Zelfs nog 9,50 extra moeten betalen voor de 'herinneringsmailtjes' die gewoon automatisch verzonden worden. Afzetters.

Beste E. heel erg bedankt voor uw review. Wij hebben even nagekeken wat er exact is gebeurd en zien dat u inderdaad een retouraanvraag heeft gedaan bij ons. Helaas heeft u niet, zoals wij hadden aanbevolen, uw bestelling met de pakketpost retour gedaan maar met via de briefpost. Daardoor kon uw retourzending dan ook niet gevolgd worden. Uw retourzending is erg lang onderweg geweest. Wij hebben uw acceptgiro bij Afterpay tijdelijk on hold gezet, in afwachting van uw retourzending, zodat de vervaltermijn van uw betaling met 14 dagen is uitgesteld. Wij zien dat uw retourzending vandaag is verwerkt en dat dit inmiddels ook bij Afterpay is gemeld. Dus al met al is het uiteindelijk goed gekomen. Voor een volgende keer is het verstandig dat u de aan u verstuurde retourinstructies opvolgt, zodat een retourzending ook gevolgd kan worden mocht er iets mis gaan. Met vriendelijke groet DeOnlineDrogist