Stipt op tijd geleverd

Vlotte website en gemakkelijk te bestellen

Correcte en snelle levering

Prima, niets op aan te merken. Als er iets niet op voorraad is, wordt het gewoon nagestuurd.

Prima, correcte levering en een goede prijsstelling

Ik zal een volgende bestelling waarschijnlijk ook bij dit bedrijf doen.

Goede kwaliteit, snelle levering, veel keuze

Altijd een snelle levering ontvangen zonder dat er spullen ontbraken zodat het in 2 gedeeltes verstuurd moest worden!

Superfijne service, zelfs in het weekend!

Er ontbrak een produkt op zaterdag bij een bestelling en dezelfde dag werd het artikel nog verstuurd. Maandagmorgen kreeg ik het in ontvangst van Charly. Geweldige service! Bedankt😊

Goede ervaring. Altijd snel bezorgd! Erg tevreden

goede afhandeling

scherpe prijs en snelle levering van de bestelling.

gewoon een goed bedrijf

Perfecte organisatie

Vandaag besteld, volgende dag bezorgd. Super.

Vandaag besteld, morgen in huis! Geweldig!

prima site en snelle levering en goede prijzen

Jammer dat ze geen LTO3 capsules hebben anders zou ik die ook nog bij hun bestellen

Beste Gaston heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. LTO 3 is een afkorting van L- theanine omega 3. Sommige merken noemen dit LTO3 en bij anderen wordt de werkstof gewoon voluit geschreven. Wij hebben dan ook wel LTO3 capsules maar die vindt u bij ons dus onder de naam L- theanine omega 3.: https://www.deonlinedrogist.nl/search/?keywords=l%20theanine%20omega%203 Mocht u op zoek zijn naar een specifiek merk LTO 3 dat wij niet voeren, dan horen wij dat graag. Wij zullen ons uiterste best doen om dit merk dan ook op te nemen in ons assortiment. Met vriendelijke groet DeOnlineDrogist

Netjes op tijd geleverd

Ik heb mijn bestelling de volgende dag ontvangen. Tevreden over de vlotte afhandeling. Het product Aleppo Soap Co Sucre a Epiler Suikerwax 500GR doet zijn werk niet. Dus niet tevreden over dit product.

Beste Julie heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de Aleppo suikerwax niet aan uw verwachtingen voldoet. Zou u kunnen aangeven wat tegenvalt? Een suikerwax kan eigenlijk zijn werk gewoon niet niet doen, wanneer men het volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt. Wij zijn dan ook erg benieuwd wat uw ervaring is, zodat wij wellicht wat tips kunnen geven over het gebruik, of een andere passende oplossing kunnen zoeken. Onze excuses voor het ongemak. Wij horen graag nog even uw ervaring. Met vriendelijke groet DeOnlineDrogist

Mijn goede ervaring met het online kopen bij De online drogis

Mijn goede ervaring met het online kopen bij de online drogist

geweldig

wat ik zoek ,vind ik . ruime keuze en vlotte afhandeling !

Snelle, correcte levering voor een acceptabele prijs

Snelle service en pakket was keurig in orde

Erg tevreden over de bestelling

ruim assortiment en aantrekkelijke kortingen

Ik bestel nu al enkele jaren met zeer veel tevredenheid artikelen(supplementen) etc.. bij DOD. Echt een hele fijne webshop met goede beschrijvingen v.d. producten, aantrekkelijke kortingsacties en ook vele vaste kortingen en zeer snelle nette aflevering. Ook veel betaalopties, waaronder afterpay waar geen kosten voor berekend worden. Dat verloopt altijd perfect. Kortom ik vind het een topshop en hoort zeker bij mijn favoriete onlineshops.

Geleverd wat besteld is met 1 dag vertraging

Zoals omschreven kwam de levering pas met een vertraging van 1 dag

Beste Olphert dank u wel dat u een review heeft willen plaatsen. Wat vervelend om te horen dat uw pakket vertraging heeft opgelopen. Wij hebben gelijk even de informatie van PostNL erbij gezocht en zien inderdaad dat het pakket te laat geleverd is door een vertraging op hun depot. Uiteraard is dat niet de bedoeling en wij hebben hierover dan ook direct een klacht neergelegd bij hen. Onze excuses voor deze vertraging. Met vriendelijke groet DeOnlineDrogist

het kort: uitstekend service.

het kort: uitstekend service.

Kwam de volgende dag al!

Goed geregeld.

Snelle levering en goedkoop

Snel en goedkoop

Zeer snelle levering, goede prijs

Snelle levering en prima prijs!

gewoon goed.

Bestelde producten snel en goed ontvangen