Goede service en groot assortiment

Als je een bestelling doet voor 21.30u, is het de volgende dag al in huis. Vanaf 20 Euro gratis verzending, daar zit je al snel aan!

Snelle reactie op mijn telefoontje

Ik belde om te vragen hoe ik kon retourneren en kregen meteen een retourlabel toegezonden

Ver maar toch dichtbij.

Ruim gamma met breed assortiment; goede prijszetting; overzichtelijke site met goed account; zeer degelijk verpakt en zeer snelle levering. Niet steeds foutloze levering maar dit wordt onmiddellijk en to-the-point rechtgezet. Sommige artikelen moeten per minimumafname gekocht worden.

Snelle levering veel soorten produkten

Wat ik bestel wordt goed geleverd en ook de kortingen verspreid over producten aantrekkelijk

Een aanrader.

Bestelling perfect afgerond

Volle tevredenheid

Altijd alle bestelde artikelen aanwezig. De andere dag is het al in huis.

Zeer toegankelijk

Prettig

Product precies zoals omschreven, snelle nette levering

Handig en snelle bezorging. Goed geprijsd.

Zie hierboven

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Als ik weer iets nodig heb klik ik op uw mailtje en kan heel gemakkelijk bestellen. Het bestelde wordt tot nu toe keurig zoals de track en trace aangeeft afgeleverd en als we elkaar mislopen kan ik het ophalen. werkt prima. Als ik het uitpak zie ik dat het met alle zorgvuldigheid is ingepakt. Daarna wacht ik op email en factuur via Billink en betaal direct. Ik ben erg tevreden met het kopen via uw website. hartelijke groet, Annelies van Huffelen

Uitstekend!

Al verschillende keren besteld bij DOD en altijd naar tevredenheid. Snelle levering, prima prijzen en goed verpakt. En daarmee bedoel ik vooral dat er voor een kleine bestelling ook een klein doosje wordt gebruikt. Al met al uitstekend.

prima en snel

veel homeopathische en natuurlijke supplementen en snelle levering, dus prima

Altijd prima!

Zeer snelle bezorging.

goede servies

wordt alles goed afgeleverd

Snel en accuraat

Veel keus, snelle levering, goed bereikbaar!

Duidelijke uitleg van product en na bestelling dag later geleverd uitstekend

Super snelle levering

Ik bestelde zondagmiddag en de volgende dag had ik het al thuis en ik woon in Antwerpen Normaal krijg ik bij andere firma’s na een twee of drie dagen mijn bestelling Ik ben zeer verrast Bedankt ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Goed en snel

Goed en snel

Snel en op tijd je product in huis

Voor het eerst besteld, erg tevreden

Ze doen wat ze beloven, top!

Levering netjes de volgende werkdag. Prima verpakt en goede kwaliteit producten. Ook dat je vanaf €20 kunt laten bezorgen is heel fijn.

Ok

Geen negatieve bemerkingen

Goede site, goede prijs, goede verzending

Bestellen was makkelijk, betalen was makkelijk, bestelling ontvangen was makkelijk.