Prima snel geleverd

vriendelijke klantenservicesnelle levering

zie boven

Snelle service en goed

Ruime keuze aan producten

Een fijne webwinkel, ruime keuze en goede prijs. Verzendkosten zijn er helaas wel, maar v.a. 20 euro is het gratis. Een min punt(vandaar mijn 4 sterren) is dat het zelden de volgende dag nog in huis is, als je vóór half 10 nog besteld, tenzij je overdag besteld hebt. Maar indien je in de avond besteld, krijg ik vrijwel nooit het pakket de volgende dag, ondanks dat op de website staat vóór 21.30 besteld, morgen in huis!

goede service

snelle levering tegen scherpe prijs

Goede prijzen; snelle levering

Fijn dat er ook een breed assortiment is aan natuurlijke producten. Gratis levering vanaf €20 vind ik een top service. De prijzen zijn aan de lage kant als je het vergelijkt met vele andere. De levering is ook heel snel!

Afhandeling en bezorging razend snel!

Volgende dag volgens afspraak bezorgd bij afhaalpunt, je wordt goed op de hoogte gehouden van de stappen in het bezorgproces.

Volgens afspraak!

Altijd alles op tijd en correct geleverd!

100 procent betrouwbaar. Als ik bestel, dan weet ik dat ik het de volgende dag geleverd krijg. Dat is in mijn geval met kleine kindjes, heel erg fijn. :)

mijn ervaring,van De Online Drogist

de vertrouwelijke ,snelle en goede service, van De Online Drogist

Snel geleverd.

Super ervaring, snel besteld en snel thuis, Top

Ik bestel uit België, daar dit veel sneller en geapprecieerd word dan in België, Nederland aan de Top , doe zo voort en je hebt er alle Belgen bij als klant, zonder twijfel ben ik er een van 😊

Correcte en snelle levering.

Goede informatie op duidelijke website.

Snel en correct

Goede producten

Zeer fijne website, overzichtelijk en vooral: volgende dag in huis!

Super snel, groot assortiment

Super snel, goede service, fijne betaalmogelijkheden. Ben heel tevreden en ik bestel heel regelmatig, want gelukkig zijn de luiers en babyvoeding die ik voor mijn kids gebruik verkrijgbaar via jullie!

Mijn ervaring met de online drogist is dat zij op hun website duidelijk vermelden bij het product waar het voor is en hoe het te gebruiken en eventuele andere mogelijkheden in beeld brengen. Levering - op één keer na - zoals op de website beloofd wordt de volgende dag. De prijsstelling bij de online drogist is vaak gunstig. Kortom ik ben zeer tevreden over de online drogist!

Prettig, snel en accuraat!

Mijn bestelling kreeg ik voor een uitstekende prijs, snel geleverd en correct verpakt.

Nog steeds goed

Snelle levering en maximale korting. Een zeer tevreden klant!

Snel, keurig verpakt Compompleet etc. Top

Slechte klantenservice

Onlangs een bestelling gedaan Postnl doet gewoon afgeleverd heb niets gezien klacht ingediend bij Online Drogist men zou contact houden niets meer gehoord ik bestel dus nooit iets meer bij Online Drogist en zeker als Postnl de pakketjes levert ook bij hen kun je klacht indienen maar er gebeurd niks.

Ruim assortiment met een snelle levering

Ik bestel zo nu en dan bij De Online Drogist. Ze hebben een ruim assortiment en de levering is snel.

Snelle verzending - keurige levering!

Gewoon een prima website, duidelijk, bestellen gaat gemakkelijk en de zending was een dag later al binnen.

Niets op aan te merken!

Alles naar wens, snelle levering, niets op aan te merken!

Al jaren wordt alles perfect geregeld!

Alleen maar zeer positieve ervaringen! Alles komt op de afgesproken tijd, is een artikel niet op voorraad dan wordt het zo spoedig mogelijk nagezonden (soms de volgende dag al) of ik wordt gebeld met de vraag of het een probleem is als het langer duurt.