Fantastisch service

Door fout bij postnl had ik mijn artikel niet ontvangen na telefonisch contact met online drogist kreeg ik mijn artikel gratis opgestuurd. Echt fantastische service

Komt altijd netjes op tijd

De bestelling is netjes verzorgd en ingepakt

Bestelling snel en correct geleverd.

Prima!!!

Altijd snelle levering van de gevraagde producten!!!

Top drogist en snelle levering.

Top drogist en snelle levering.

Altijd een snelle en correcte levering

Super tevreden

Geweldige website en een super snelle levering altijd.

wordt netjes geholpen

Eenvoudig bestellen online en betrouwbare levering

tevreden

alles op de juiste tijd ontvangen

Echt super service snelle levering etc. etc.

Alles keurig op orde! Veel bedrijven kunnen een voorbeeld nemen aan jullie!!!

Snelle en correcte levering

Bestellingen worden snel en correct uitgevoerd en niet onbelangrijk goede prijzen

De retour zending en terugbetaling mag vlotter

Ik heb een goede ervaring, met dat ik mijn order optijd binnen krijg. Maar als je het retour moet zenden, komt het wel snel bij hun binnen, maar duurt het erg lang voordat je, je geld weer terug krijg.

Prima communicatie en levering

Makkelijk website, ruime keuze snelle levering.

Nou slecht

Nou Ik had stevia besteld , geen probleem met die pillen , en toen tegelijker tijd een vraag gesteld , welke stevia is nu eigenlijk de beste , er zijn immers verpakkingen waarop staat stevia en dan zit er een hoop suiker in , nou kreeg ik een link van hun : https://www.deonlinedrogist.nl/cruydhof-stevia-extract-bruin-100ml-p-34572.html Ik daar naar toe , ze vermelden duidelijk Cruydhof heeft daarom nu ook handige Stevia tabletten op de markt gebracht , nou ik bestel gelijk 2 verpakkingen , had helemaal niet gezien die 100ml , dus ik stuur mail , wil die terug sturen dan gaan er wat mailtje op en neer , en zeggen ze je heb die tabletten gekocht ja klopt , maar dat was voordat ik die vraag stelde , Bij de laatste mail heb ik alles op rij gezet hoe het verlopen is , nou dat is inmiddels van vorige week en dan hoor je niks meer Kort gezegd Jammer Ik vraag welke pillen zijn de beste , krijg advies deze met een link met vloeistof ( ik niet gezien ) wel dat er tabletten genoemd werden , Vervolgens hoor je niks meer Op zijn minst een berichtje van goede orde ontvangen , en we onderzoeken de zaak maar nee hoor

snelle levering, groot assortiment

Correcte klantenservice

Hele snelle goede service. Ga zo door

super

Groot assortiment Goede prijzen Snelle verzending

scherpe prijzen

snel geleverd zonder verzendkosten

Bijzonder snel en helder

Bestelling binnen 24 uur geleverd en helder in de voorgang van de bestelling

Gemakkelijk

Het is gemakkelijk en goedkoop zeker voor mensen die slecht ter been is

Prima service en levering.

Snelle adequate service voor een goede prijs

Snelle adequate service voor een goede prijs, en dat geldt ook voor de telefonische klantenservice

Snel

Snel