snel geleverd

achteraf betaling voor ons goed geregeld

Altijd snelle levering! Gr Ria

groot aanbod

fijn /groo/t vegan/ betaalbaar aanbod bij 20E geen verzendkosten

snelle service

Top snelle service

is een top service

Groot assortiment, scherpe prijzen en snelle verzending

Ik kan voor vanalles terecht bij De Online Drogist. Het assortiment is enorm. De prijzen zijn altijd scherp. En vaak de volgende dag al in huis. De Online Drogist is vaak mijn go-to online store.

Goede prijs/kwaliteit en snel geleverd

Deze ene zin zegt alles.

Snelle, correcte levering. Prijs is prima.

Snelle, correcte levering.

Was snel geleverd

Ben tevreden

Ik verwachtte dit niet, maar heb mijn spullen al de volgende werkdag gekregen.

Op zondagavond na 23.00 uur heb ik een bestelling geplaatst van een middel waarvan ik dacht dat het nergens meer te koop was. Er stond dat er nog 10 van waren, dus ik dacht "grijp je kans" en heb besteld en betaald. Op dinsdag werd er keurig een pakketje bezorgd terwijl er op de site stond dat dit wegens Coronadrukte langer zou kunnen duren. Ik ben hier natuurlijk zeer tevreden over.

Prima , snel en niet te duur.

Meerdere keren bestellingen gedaan. Geen klachten , alleen complimenten.!

Zo als altijd Prima !!!

In deze "moeilijke "tijd,toch de volgende dag geleverd.

Prima geregeld.

Gewoon goed

🙏

Altijd goed

Altijd snel in huis !

Op de site werd aangekodigd dat de levertermijn waarschijnlijk enkele werkdagen zou duren ivm het Coronavirus. Maar op dag 1 's avonds besteld en had mij bestelling de volgende dag binnen !! TOP

prima bedrijf

onlinedrogist is een betrouwbare, goede leverancier. wij bestellen graag bij deze firma. Tevens begrijpen wij volkomen dat in tijden als deze er heel veel gebruik wordt gemaakt van hun diensten en dat er een hapering kan ontstaan in hun doorgaans snelle leveringen.

Duidelijke website en goede leveringen

Supersnel ondanks Corona

Zaterdagmiddag besteld en maandagochtend in huis : top service

Prima, correcte afwikkeling.

Snel geleverd, ook in het weekend worden bestellingen in behandeling genomen en afgewikkeld.

Prima en zeer snel verzorgd!!

Snel besteld, snel geleverd, lage prijs

Ondanks de Coronacrisis werd mijn bestelling heel snel geleverd tegen de laagste prijs die ik kon vinden. Fantastisch!

Super snelle levering

Ondanks het hoge aantal bestellingen door anderen vanwege de Corona uitbraak, had ik de KidsClin waterpokken mousse heel erg snel binnen. Gelukkig ook, want het gaf mijn kind met waterpokken veel verlichting.

Alrijd snelle levering en goede prijs

Goede prijs en snelle levering