Precies wat ik had verwacht

erg goed

Besteld, meteen reactie, en gaat heel goed. Goed te volgen op Post.nl

vandaag besteld en morgen al in huis. het is echt zo. Alles was goed verpakt. dus komplimenten voor jullie.

Mijn ervaringen met deonlinedrogist zijn als vanouds zeer aan te bevelen!

Ik val in herhaling als ik zeg dat mijn ervaringen met deonlinedrogist.nl zéér zijn aan te bevelen. Vriendelijke en deskundige antwoorden.

Heel vlotte levering

Heel vlotte levering

snelle service, fijne producten

snelle service, fijne producten

heel goed

snelle en korrecte afhandeling van mijn bestelling

super

super service super snel.

Een goede webwinkel

Goede webwinkel Groot assortiment, goede prijzen. Mooie aanbiedingen.

Vlotte afhandeling ,en snelle verzending ,ik kan maar meer dan aan te bevelen, ook de prijs ligt goed

Snelle levering voor een goede prijs

Bestellng is correct en vlot geleverd voor een passende prijs.

Betrouwbaar

Altijd snel het juiste product

Goed en snel

Altijd goede levering en snel thuis bezorgd .

Wil mijn produkten hebben anders zeer slecht heb 18 euro er voor betaald

Hoor niks over mijn bestelling Wanneer krijg ik mijn produkten Heb wel al betaald

Prima verwerking

Zeer vlotte en goede bediening.

Al enkele malen besteld en altijd een vlugge en goede bediening .

Goed geregeld

Vandaag bestellen, morgen in huis, ondanks corona. Top. Ik kreeg zelfs een SMS dat de postbode het bij de buren had bezorgd (incl huisnummer)

Uitgebreid assortiment

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Overzichtelijke site en supersnelle levering

Vandaag besteld en morgen in huis. Iedereen schrijft dat op zijn site, maar hier klopt het ook! Lekker al mijn drogisterij artikelen netjes in huis zonder risico's op besmetting met corona. Fijn dat jullie bestaan!

Snel

o

;.

Perfect voor mijn gevoelige huid

Perfect voor mijn gevoelige huid

'S middags besteld en de dag erna geleverd.

Gewoon goed, ik bestel er zo goed als elke maand.

Altijd goed. Wordt keurig verzonden en is heel snel op Ameland. Nog nooit de klantenservice nodig gehad. Enige wat jammer is dat soms producten op zijn die ik net wil bestellen..maar oke kan gebeuren natuurlijk. Een ster minder omdat ik niet weet hoe de klantenservice werkt..maar als die goed is volgens anderen bv. mag je die erbij denken. Ben erg blij met deze winkel vooral omdat de verzendkosten al bij 20 euro gratis zijn. Ondanks dat probeer ik zoveel mogelijk alles in een keer te bestellen.