ruim assortiment en aantrekkelijke kortingen

Ik bestel nu al enkele jaren met zeer veel tevredenheid artikelen(supplementen) etc.. bij DOD. Echt een hele fijne webshop met goede beschrijvingen v.d. producten, aantrekkelijke kortingsacties en ook vele vaste kortingen en zeer snelle nette aflevering. Ook veel betaalopties, waaronder afterpay waar geen kosten voor berekend worden. Dat verloopt altijd perfect. Kortom ik vind het een topshop en hoort zeker bij mijn favoriete onlineshops.

Geleverd wat besteld is met 1 dag vertraging

Zoals omschreven kwam de levering pas met een vertraging van 1 dag

het kort: uitstekend service.

het kort: uitstekend service.

Kwam de volgende dag al!

Goed geregeld.

Snelle levering en goedkoop

Snel en goedkoop

Zeer snelle levering, goede prijs

Snelle levering en prima prijs!

gewoon goed.

Bestelde producten snel en goed ontvangen

Mijn ervaring is heel goed. Snelle levering en keurig verpakt. Ben heel blij met De Online Drogist. Ik kan dit iedereen aanrade.

Prima ervaring en service!

Regelmatig bestel ik wat en altijd netjes op tijd geleverd! Geen rare fratsen achteraf of andere nonsens. Gewoon prima en een breed assortiment!

Prima prijzen, ruim assortiment en een uitstekende service. Alles wordt een dag na bestellen geleverd.

snelle en correcte service, maar twee verbeterpuntjes

Ik bestel al enkele jaren regelmatig Promensil en vind de service van de Online Drogist goed en snel, maar heb toch twee puntjes: 1) ik denk soms: kan dit niet in een enveloppe 2) de laatste keer bleek ik doosjes van 30 pillen te hebben besteld, terwijl ik dacht van 90, Het zou misschien handig zijn ze van schuin opzij te fotograferen, zodat het beter te zien is

Snel en altijd op voorraad

Gewoon alles wat je van en goede en betrouwbare webwinkel kunt verwachten. Nooit problemen mee gehad. Ooit een vertraging in levering, en daar kreeg ik meteen een leuke kortingsbon voor. Prima hoor.

Heel correct

Geven goed advies en doen moeite om een artikel te bestellen als dat er niet is.

TOP SERVICE!

Al vele malen bestelling online gedaan, super snelle levering, keurig verpakt, en TOP service, klantgericht en vriendelijk. 👌💯Tevreden!

Prima service ruime sortering producten om te bestellen en goede prijs om te betalen

Goede prijzen en snelle levering.

Snel en netjes

Altijd binnen 1 dag geleverd, netjes verpakt. Prima service

Je kunt altijd op vertrouwen

Het is een goede online schoppen

Snelle en goede levering

Fijne en snelle levering

Besteld en de dag erna geleverd. Daar word je toch vrolijk van

Heldere website, snelle en correcte bezorging bij ophaalpunt

Heldere website waardoor de gezochte procucten makkelijk gevonden en geselecteerd konden worden. Veel keus en de artikelen zijn goed omschreven (merk, inhoud van de verpakking, prijs). Na bestelling werd het pakket snel en correct bezorgd bij ophaalpunt. Met melding dat het daar aangekomen was en opgehaald kon worden. Keurig!

Levering in ophaalpunt?

Ik ben zelden thuis overdag. En dat maakt dat het voor mij zeer handig zou zijn om mijn levering op te halen in een postpunt of andere pakjesdienst. Iets wat bij jullie (nog?) niet mogelijk is. Belangrijk daarbij mogelijk is dat ik in België woon. Misschien kan het in Nederland al wel? Jullie prijzen zijn hoger dan sommige andere aanbieders.

Beste Peter heel erg bedankt voor uw review. Helaas is het voor leveringen naar België inderdaad (nog) niet mogelijk een pakket direct bij een afhaalpunt te laten leveren. Wij hopen deze extra service wel binnenkort toe te voegen aan de aflevermogelijkheden. Wat betreft onze prijsstelling, deze is over het algemeen vaak lager dan van collega webshops uit Nederland. Uiteraard zijn er wel eens aanbiedingen bij anderen waarin wij niet mee kunnen gaan. Maar mocht u een product elders (veel) goedkoper zien, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. Wellicht dat zij iets voor u kunnen betekenen en u een mooie aanbieding kunnen doen. Met vriendelijke groet DeOnlineDrogist.

Voordelig en snelle foutloze bezorging

Online drogist is stukken voordeliger dan anderen zoals bv Kruitvat. De bezorging is snel en goed. Ik ben erg tevreden over de Online drogist.

Zeer ruim aanbod, scherpe prijzen, vlotte levering

Zeer ruim aanbod, scherpe prijzen, vlotte levering

Altijd op tijd, netjes verpakt zeer snel. Heel fijn om daar te bestellen.