Op de site werd aangekodigd dat de levertermijn waarschijnlijk enkele werkdagen zou duren ivm het Coronavirus. Maar op dag 1 's avonds besteld en had mij bestelling de volgende dag binnen !! TOP

prima bedrijf

onlinedrogist is een betrouwbare, goede leverancier. wij bestellen graag bij deze firma. Tevens begrijpen wij volkomen dat in tijden als deze er heel veel gebruik wordt gemaakt van hun diensten en dat er een hapering kan ontstaan in hun doorgaans snelle leveringen.

Duidelijke website en goede leveringen

Supersnel ondanks Corona

Zaterdagmiddag besteld en maandagochtend in huis : top service

Prima, correcte afwikkeling.

Snel geleverd, ook in het weekend worden bestellingen in behandeling genomen en afgewikkeld.

Prima en zeer snel verzorgd!!

Snel besteld, snel geleverd, lage prijs

Ondanks de Coronacrisis werd mijn bestelling heel snel geleverd tegen de laagste prijs die ik kon vinden. Fantastisch!

Super snelle levering

Ondanks het hoge aantal bestellingen door anderen vanwege de Corona uitbraak, had ik de KidsClin waterpokken mousse heel erg snel binnen. Gelukkig ook, want het gaf mijn kind met waterpokken veel verlichting.

Alrijd snelle levering en goede prijs

Goede prijs en snelle levering

Snelle levering en een goed produkt! Heel tevreden ermee...

Zoals altijd een snelle levering. Dat is altijd fijn. En ik ben blij met mijn produkt. Mooie verpakking. Tevreden klant!

Super!!

Altijd punctueel, snel contact via mail, al jaren maak ik gebruik van jullie. Zeer positieve ervaring keer op keer!

Super bedrijf

Snelle levering, alles netjes correct 👍

Snelle en goede levering

Prima, snel in huis

Ondanks de coronadrukte had ik mijn bestelling snel in huis.

Netjes verpakt en zoals beschreven. Verstuurd via post.nl. en goede informatie over de aankomst levering.

Netjes

Bestelling werd ondanks de corona crisis netjes en tijdig afgeleverd

Besteld en voor ik met mijn ogen kon knipperen al in huis

Snel en correct geleverd.

Snelle en correcte levering.

Snelle en goede service. Gezonde groet Ad

Snel en correct

Prima service, snelle levering en goed verpakt. Mogelijkheid tot achteraf betalen is welkome aanvulling. 1 tip: geef vaste klanten af en toe wat extra korting. Dat bevordert de binding.

Snelle levering, service gericht

Heel fijn om producten online te kunnen bestellen.

Zeker een aanrader deze site.

Ruime keuze en snelle levering!

Paar keer bestelling gedaan, ruime keuze in assortiment en snelle levering. Makkelijk is de bestelhistorie waarbij je gemakkelijk opnieuw hetzelfde kunt bestellen met eventuele aanvullingen.

momenteel niet goed

bestelling geplaatst. paar dagen niets gehoord op website gekeken bij de bestelde artikelen stond momenteel niet leverbaar, terwijl als voortgang stond : naar het distributiecentrum verzonden. mijn betaalde bedrag stond wel dezelfde dag teruggeboekt.