Geen aanrader!!

Na 1 dag was ik echt zeer misselijk! Ik heb de indruk dat dit kwam door het avondmaal of boullion tussendoortje... Uiteindelijk maar 3 dagen volgehouden. De shakes, lunchrepen en muesli waren wel heel goed!

Beste Ama heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet zo goed reageerde op de 5 daagse minikuur en u zelfs misselijk werd van enkele producten. Dat kan helaas gebeuren, niet iedereen reageert hetzelfde bij een drastische aanpassing van de eetgewoontes. Hier kunnen wij uiteraard ook niks aan veranderen. Het advies in dergelijke gevallen is om niet het hele eetpatroon in een keer te wijzigen maar de verandering langzaam door te voeren. Wij hopen dat u over het plaatsen van uw bestelling en de levering wel tevreden bent. Met vriendelijke groet DeOnlineDrogist

Stuurde het verkeerde product

Ik kreeg de oil toegestuurd i.p.v. dr dry. Telefonisch werd mij beloofd een mail te zenden hoe te handelen om de zending te retourneren. Nooit een mail ontvangen. Heb de producten weggegooid en mijn verlies maar genomen. Nogmaals hier bestellen??? Nee danku !!

Was altijd snelle levering maar de laatste bestelling kwam 3 dagen later. Dat ligt waarschijnlijk aan de post.

Goede prijs, kwaliteit en snelle en prima service.

Goede keus, redelijke prijs, snel in huis. En goede service bij foute bestelling.

Snel en zonder problemen.

Zoals hierboven al geschreven.

Altijd top geregeld.

Ik doe hier regelmatig bestellingen. Altijd alles naar wens verlopen.

Goede en snelle levering.

Nooit problemen gehad. Goede levering.

Snelle levering en klantvriendelijke medewerkers

Prettig en duidelijk met goed prijzen

Elke keer weer is er een product(en) die wij zoeken en dan ook nog eens veelal stukken voordeliger. Vaak zelfs half geld

Uitstekend!

Altijd correct en snelle levering! Vaak nog staaltjes bij de levering. 👍

Betrouwbare webwinkel.

Snelle levering, goed verpakt. Top en betrouwbare webwinkel.

Minder keuze...

Naar mijn mening momenteel minder keuze voedingssupplementen.

Keurig geregeld.

Bestelling geplaatst en volgende dag geleverd.

uitstekende kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit en prima prijs.

Veel keus aan producten, vlugge levering

Prima en snelle bezorging van goede producten!

Prima en snelle bezorging van goede producten!

Snel correct en gemakkelijk

Duidelijke website en snelle levering

Zuverlässigkeit und Schnelligkeit sind die Devisen von Drogist. Danke

Uitmuntend

Super hoe ik voor mijn 93 jarige moeder produkten bestel en deze de volgende al bij haar bezorgd eorden

Heel goede service en snel geleverd

Heel goede service en snel geleverd.

goed assortiment , duidelijke website en prima afhandeling

in totaliteit een prima partner om online te bestellen, door een goed assortiment, duidelijke website en prima afhandeling na bestelling

Perfecte service

Goede en snelle communicatie. Top.

Super bedrijf met zeer goede service

Bestellen er zeer vaak en waar gewerkt wordt vallen spaanders, dus al enkele keren gehad dat er iets niet in orde was. Echter geen probleem het wordt gewoon opgelost...... snel en vakkundig. Echt alleen maar positief over dit bedrijf.

Goede prijzen, snelle bezorging

Zeer tevreden.