Snelle reactie op bestelling. Gratis verzending.

Correct maar levertijd niet nagekomen

Er zou op zaterdag, daags na de bestelling leveren. WoW. Zaterdag komt er dan melding dat het pak vertraagd is. Maandag is er pas om 20 u geleverd hoewel beloofd vóór 18:00. Dus 2 dagen tevergeefs op pakje zitten wachten. De bestelde producten zijn wel in goede staat geleverd.

Prima in orde

Keurig op tijd geleverd en prima verpakt

Uitgebreid assortiment, goede kwaliteit en snelle verzending

Prostaat formule Best Choice.

Ik ben zeer tevreden

In de avond mijn bestelling gedaan en volgende dag geleverd zoals aangegeven was. Zorgvuldig verpakt.

Bezorging slecht!

Een klacht bij online drogist ingediend v.w.b. slechte bezorging, daarna niets meer van gehoord!

Beste Wim heel erg bedankt voor uw review. Wij hebben uw klacht over de levering van uw pakket inderdaad binnen gekregen en direct ook doorgezet naar PostNL. Hier hebben wij eergisteren (een dag nadat u deze review heeft geschreven) van hen de volgende reactie op ontvangen: De chauffeur is er op aangesproken door zijn direct leidinggevende. Mijn excuses voor het ondervonden ongemak. Als het goed is, heeft u hier inmiddels ook al bericht over ontvangen van ons via de e-mail. Mocht dat niet zo zijn dan bieden wij u bij deze hiervoor onze oprechte excuses aan. Met vriendelijke groet DeOnlineDrogist

snel en goed

Snelle en goede levering.

Prima webwinkel

Veel merken, makkelijke en duidelijke website. Supersnelle levering. Het is voor mij persoonlijk echt niet nodig om binnen 24 uur te leveren, maar de levering is snel én binnen 24 uur. Alles is goed en stevig verpakt. Ik ben fan!

mijn bestelling werd keurig zo als beloofd de volgende dag geleverd en voldeed aan de verwachtingen

prima nette accurate afhandeling.

Uitstekend, accuraat en adequaat

kwaliteitsprodukten voor een scherpe prijs en fantastische service!

Meestal keurig beantwoordde mails en daardoor snelle actie. Super klantvriendelijk en snelle verzending.

Snelle levering, prima afhandeling, scherpe prijzen.

Kom zeker nog een keer terug voor een bestelling.

Heel snelle levering, prima prijs.

Makkelijk te bestellen.

geweldig

Kan makkelijk vinden wat ik zoek op de website en snelle levering. Ook de prijs is leuk!

Vlot

Alles vlot verlopen, normaal zou het de dag erna geleverd worden, door een vertraging van koerierbedrijf 2 dagen later, maar daar kan DeOnlineDrogist niks aan doen.

Makkelijk te bestellen, snelle service

Overzichtelijke site, waarbij je snel kunt bestellen, levering is ook snel en zonder problemen

Gewoon perfect

Snelle levering Keuze ophaallocatie Groot assortiment Afterpay mogelijkheid

Betrouwbaar en zeer correct

Prettige mensen in de omgang. Mijn ervaring is dat zij je altijd tegemoet komen.

Goed en snel

Bij mijn eerste bestelling zat een potje vitaminen waar wat mis mee was. Ik heb gelijk gebeld en kreeg direct een nieuw potje terug gestuurd. Vriendelijk, geen gedoe. Bestellingen daarna allemaal soepel en snel verlopen.

Goede service,snelle levering, kortom prima

zie boven

Heerlijk producten

Ik heb vegetarisch broodbeleg besteld: groentespread en tartex. Het was heerlijk!

Correcte snelle levering

Website is overzichtelijk en de bestelling is makkelijk en snel af te werken.

Prima webshop!

Vlotte afhandeling en bezorging van mijn bestelling!

Goed verpakt, zeer snelle levering

Goed verpakt, zeer snelle levering

Goed en snel

Ik had mijn bestelling gedaan op een duidelijke website en alles ging super snel en gemakkelijk. Snelle levering en het was ook nog eens goed verpakt.