Prima product.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Goed product en korte levertijd

Prima product, korte levertijd

Prima en snel geregeld

Goede kwaliteit tegen lage prijs

Altijd goede kwaliteit tegen lage prijs en snelle levering. Veel betaalmogelijkheden.

Zeer goed.

Super snelle levering.

Ik bestel en volgende dag in huis. Duidelijk overzicht qua webshop.

Goede en snelle levering

Overzichtelijke webshop, alles kunnen vinden, goede uitleg bij de producten. Goed verpakt en snel verstuurd.

producten worden snel en goed geleverd.

De online drogist heeft erg veel variatie in producten en precies dat wat ik nodig heb. Levering is heel snel. Erg tevreden

Alles online te vinden

Ik koop al mijn dieet, snack en drogisterij-benodigheden online, als het even meezit heb ik in een dag mijn bestelling in huis.

Altijd netjes op tijd en verzorgd

Breed assortiment,fijne site.

Goede producten en goede webshop

Ik ben tevreden met de website en producten, makkelijk bestellen en snel leveren

Snel, efficiënt en goed verpakt

In Coronatijd helemaal een uitkomst

Geweldige service

Afspraken volledig nagekomen. Snelle levering. Prima verpakt. Compleet.

Was altijd goed.

is altijd goed geweest was met 2 dagen binnen maar het pakket wat ik nu nog moet ontvangen is al 4 dagen onderweg waarom weet ik niet. Ben wel tevreden met de artikelen die ik tot nu toe heb besteld bij jullie.

Altijd goed geleverd en wat je nodig hebt vindt je ook daar

Genoeg aanbod, goede prijs en snelle verzending

De Online Drogist is zo fijn wanneer je in mijn geval supplementen nodig hebt of andere producten die je niet snel in de winkel tegenkomt. De prijzen zijn over het algemeen lager on vergeleken met andere (web)winkels. De producten worden ook snel geleverd. Ik kom regelmatig terug.

Uitgebreid assortiment. Snelle levering.

ideaal ook voor versturing naar buitenland

snel en goede klantenservice

Makkelijk bestellen

Gemakkelijk en goeie service !

Koop tegenwoordig alles wat in de drogisterij te koop is en wat ik eventueel nodig heb, via deze online drogisterij.

Alles verloopt goed

Meestal bestel ik en krijg ik snel mijn spullen. Soms is het niet duidelijk waarom iets niet leverbaar is. Dan google ik verder. Het zou fijn zijn als dit gewoon op de site stond.

Snel en concurrerende prijzen

Producten zijn goed geprijsd ten opzichte van andere aanbieders en grootste voordeel vind ik dat ze altijd alles hebben. Service ook goed!