V

Vlot en goed

Goede producten en vlotte levering

Alles vlot en snel geregeld

Beschikbaarheid producten is goed.

Hele snelle bezorging. Goede bezorging. Heel tevreden.

Snelle en nette levering. Goede prijzen.

Mijn bestellingen zijn netjes op tijd. Goed verpakt. Ik heb 2 keer hier wat besteld, ga in de toekomst zeker vaker bestellen.

Gewoon goed

Het product is de dag ervoor besteld en volgende dag bezorgd.

Groot assortiment, voordelig en snel geleverd.

S'avonds bestelling gedaan en de volgende dag geleverd. Mooi!

duidelijk in berichtgeving

Goede service. De levering liet enkele dagen op zich wachten, maar dat werd duidelijk gecommuniceerd, zodat je niet onnodig zat te wachten. Heel plezierig

Correct

Super snelle levering volgende dag al thuis bezorgd

Hele snelle levering en heel netjes via mail op de hoogte gehouden.

geweldig

Mijn ervaring kan ik alleen maar positief noemen. Alles verloopt vlekkeloos van bestelling tot levering. Blij dat ik het ontdekt heb want ik woon in een wijk waar nergens een drogist is. Prima dus!

Goede prijzen top bedrijf

Snelle levering, goede prijzen. Gewoon een top bedrijf. Zouden er meer een voorbeeld aan moeten nemen.

netjes en snel

IK zou zo weer bestellen want ik vind de OD een betrouwbare partij, het is netjes ingepakt en snel in huis.

Goede levering

Prettig

Je vind snel wat je zoekt uit de ruime keuze, betaalbaar en snel in huis!

Mijn drogist aan huis.

Groot assortiment, regelmatig aanbiedingen en snelle levering.

Goede producten en snelle levering .

Perfect heel tevreden!

Het bestellen van producten gaat snel. Geen probleem blijf up to date.

prima en snel

Ik heb magnemar besteld en de volgende dag werd dit al bezorgd. Prima.

Vandaag besteld, morgen in huis!

Dat is mijn ervaring!

Koop er al jaren. Breed assortiment en geen verzendkosten boven 20 euro. Keurig verpakt en snelle levering.

Ik val in herhaling als ik zeg dat de On-Line Drogist een fijne en toegankelijke webshop heeft. Men heeft service hoog in het vaandel staan. Ongeacht de vraag, men reageert vlot en denkt oplossend mee. Bovendien wordt de drempel voor de gratis bezorging laag gehouden, vanaf €20 Ook dat geeft een stimulans om bij de On-Line Drogist te bestellen. Wilma

top drogist

De online drogist is voordelig en super handig. Zo besteld en snel in huis. Echt top.