Filters

4

Neutraal

Online bestelling plaatsen en betalen ging makkelijk, maar mijn bestelling stond gewoon bij de voordeur.

  • Aanbevelen? Nee
4

Neutraal

Online bestelling plaatsen en betalen ging makkelijk, maar mijn bestelling stond gewoon bij de voordeur.

  • Aanbevelen? Nee
4

Neutraal

Online bestelling plaatsen en betalen ging makkelijk, maar mijn bestelling stond gewoon bij de voordeur.

  • Aanbevelen? Nee
2

Neutraal

Online bestelling plaatsen en betalen ging makkelijk, maar mijn bestelling stond gewoon bij de voordeur.

  • Aanbevelen? Nee
2

Neutraal

Online bestelling plaatsen en betalen ging makkelijk, maar mijn bestelling stond gewoon bij de voordeur.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede snelle service.

Binnen 24 uur is het bestelde bezorgd, super!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede snelle service.

Binnen 24 uur is het bestelde bezorgd, super!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede snelle service.

Binnen 24 uur is het bestelde bezorgd, super!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede snelle service.

Binnen 24 uur is het bestelde bezorgd, super!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede snelle service.

Binnen 24 uur is het bestelde bezorgd, super!

  • Aanbevelen? Ja
8

gemakkelijk en goed

ik bestel graag bij d.o.d.,allen de dozen zijn zeer lastig te openen,vooral omdat mijn handen/vingers niet zo goed meer doen wat ik graag zou willen,ik moet dus altijd maar klungelen met b.v. een mes.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Veel keus en levering erg vlot

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Veel keus en levering erg vlot

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Prima en correcte levering. Exemplarisch!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Prima en correcte levering. Exemplarisch!

  • Aanbevelen? Ja
10

super snel

Mijn bestelling goed verpakt volgens tijdspad afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

hele goede service

snelle service goed op hoogte gehouden over verloop bestelling

  • Aanbevelen? Ja
9

hele goede ervaring

hele snelle service en je word goed op hoogte gehouden over verloop

  • Aanbevelen? Ja
9

GEWOON: GOED!!

GEWOON............niets negatiefs op aan te merken dus!

  • Aanbevelen? Ja
9

GEWOON: GOED!!

GEWOON............GOED!!

  • Aanbevelen? Ja
9

GEWOON: GOED!!

GEWOON............GOED!!

  • Aanbevelen? Ja
9

GEWOON: GOED!!

GEWOON>>>>GOED!!

  • Aanbevelen? Ja
9

GEWOON: GOED!!

GEWOON>>>>GOED!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede producten

Is goed en snel ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede producten

Is goed en snel ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

503 Radarweg

Amsterdam 1043NZ

020 7173893

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer