kleine order, maar netjes en snel geleverd,

• Snelheid / levertijd

Snel geleverd goed product voor een mooie prijs,zeer tevreden

• Snelheid / levertijd

prima prijs-kwaliteit verhouding, moest op een bestaande 80x80 douchebak en dat paste maar net.

kwaliteit prima, maar paste maar net op een bestaande 80x80 douchebak.

• Snelheid / levertijd

Correct afgehandeld zoals voorzien en beloofd

De goederen werden zoals beloofd correct afgeleverd

Helemaal oke!

Na telefonisch contact kreeg ik een deskundige uitleg over de douchecabine die ik wou bestellen.

Top bedrijf!!

Snelle reactie, goeie adviezen, zeer klantvriendelijk Sneller levertijden

Professioneel bedrijf.

Ondanks onze ongelukkige badkamer maten, heeft Sander toch een perfecte douchebak geleverd, samen met een uitstekend advies voor de montage.

• Snelheid / levertijd

Bestelde artikel werd snel geleverd. Bij probleem met het artikel werd alles netjes en ook snel afgehandeld. Dit geeft een betrouwbaar gevoel

vlotte leverig

werden goed op de hoogte van het verloop van de levering

• Snelheid / levertijd

Top , niets op aan te merken

product zoals beschreven, duidelijk en goede prijs.

• Snelheid / levertijd

Snelle levering en goed geholpen

Vlotte levering en na telefonisch contact goed geholpen met mijn vragen.

Klantvriendelijk en snel!

Op zoek naar een cabine van 1.70 hoog kwam ik bij Douchecabine.nl uit. Was op voorraad en werd binnen 2 dagen geleverd ,super!

• Snelheid / levertijd

Goede uitleg en duidelijk informatie

Mooie vierdelige douche deur ontvangen, het monteren ging eenvoudig, helemaal blij.

• Snelheid / levertijd

Telefonisch advies was zeer goed na bestelling werd de douchecabine snel geleverd

• Snelheid / levertijd

Snelle levering en niet te duur

Zie boven

• Snelheid / levertijd

Na mijn bestelling werd ik gebeld door een medewerker die mij super geadviseerd heeft en meegedacht heeft.

• Snelheid / levertijd

Blij met mijn bestelling.

Snelle en correcte afhandeling en levering. Zeer tevreden.

• Snelheid / levertijd

Tevreden met product en leverancier.

De douchedeuren voldoen aan de verwachtingen, de levering werd goed aangegeven en het contact vóór de definitieve bestelling (ik wist niet zeker of de deuren zouden passen) was prettig en duidelijk. Toen bleek dat er een onderdeeltje defect was geleverd, werd dit na een mailtje mijnerzijds direct nagezonden. Samen met wat dopjes die ik zelf had stukgemaakt door verkeerde montage. Al met al een aanrader. Dat ik geen 10 kan geven komt omdat ik graag de deuren in een opstelling had willen zien, maar de leverancier heeft geen showroom. Maakt waarschijnlijk de prijs lager, dus ik klaag niet.

Perfecte service!

Bij het opnieuw afstellen van de douchedeur had ik de inbusschroef te ver ingedraaid waardoor deze niet meer terug te draaien viel. Na mailcontact werd binnen korte tijd het nieuwe onderdeel opgestuurd, waarvoor enorme dank!

Goede, duidelijke ondersteuning.

Vragen werden snel en accuraat beantwoord. Was er een 'probleem' dan werd goed meegedacht en een oplossing snel aangedragen.

• Snelheid / levertijd

Mooi materiaal, snelle levering, goed verpakt

Mooie cabine goed materiaal. zeer netjes verpakt met houten koeken ter voorkoming beschadigen. Vriendelijk meedekende afhandeling . Ik werd door Transportbedrijf netjes van te voren gebeld

Boven verwachting

Algehele ervaring was uitstekend. Vanwege een zeer slechte ervaring bij een concurent, herhaaldelijk contact gehad om zeker te zijn van de beschrijving en de montage mogelijkheden. Altijd vriendelijk te woord gestaan. Het product is zelfs uitgepakt om dingen te controleren. E zijn maar weinig bedrijven die service en meedenken zo hoog in het vaandel hebben staan. Ect een top bedrijf met mooie producten en een zeer klantvriendelijk houding.

Blij met de aanschaf.

Snelle levering, mooie composiet douchebak.

• Snelheid / levertijd

Moeilijk in elkaar te zetten

Mooie douchewand maar heel moeilijk in elkaar te zetten. Komt vooral door de werkbeschrijving waarvan de helft niet goed te lezen was omdat de inkt van het copieerapparaat op was. We gebruiken de douchecabine nog niet, dus hier kan ik nog niks over zeggen. Wel snel geleverd.

Over Douchecabine.nl

Bestel uw douchecabine veilig en snel bij Douchecabine.nl Douchecabine.nl is al 19 jaar de grootste online specialist in douchecabines, met een uitgebreid aanbod douches, douchecabines en complete douchecabines. Het volledige assortiment van Douchecabine.nl leveren wij tegen scherpe prijzen , doordat wij rechtstreeks bij de fabrikant inkopen. Actief sinds 2005 | Wij bezorgen altijd gratis | Levering door Nederland en België