Goed contact en heldere uitleg

Er wordt goed meegedacht om een oplossing te vinden voor ons probleem. We hadden een lage douche cabine nodig onder een schuin dak en met de stabilisatiestang die er bij zit zou het toch te hoog zijn. Ze kwamen met een alternatief zodat de cabine toch geplaatst kan worden.

Zeer goede communicatie

Ik had een vraag over mijn product en werd direct terug gemaild met een goed antwoord. Ook de levering was erg snel en correct.

Ongelofelijk goed.

Het eerste wat opviel een mens en geen computer aan de telefoon te krijgen. De persoon aan de telefoon was zeer vriendelijke, stelde mij vragen en gaf mij zeer goede uitleg.. Het is een lange tijd geleden dat ik zoiets ben tegen gekomen. Perfect..

Prima service en kwaliteit

Prettige communicatie en informatie

snel en vlot geleverd.

Na enkele dagen geleverd tussen de aan gegeven tijds schema. douche deur mooi en goed afgewerkt. Duidelijke handleiding. Klein min punt scharnieren met fijn regeling zou interessant zijn geweest?

• Snelheid / levertijd

Reageren snel, dik tevreden.

Great shower cabin

Delivery was perfect and fast. Product was good quality and easy to install. Also very good design. I couldn't put the little things that hides the screw heads, they look too tight. The manual is not very detailed and exclusively in German. When you install the plastic joints in between the doors, do it very gently because if you bend the plastic it becomes white instead of transparent.

top.

telefonisch contact gehad ivm de levering en de vriendelijke persoon van douchecabine heeft er alles aan gedaan om mij zo snel mogelijk te helpen. de geleverde producten zijn van goede kwaliteit.

• Snelheid / levertijd

Douchewand voldeed exact aan de verwachting, goede service en wand snel geleverd. Enige minpuntje was dat de douchewand in 1 verpakking van 60 kg werd geleverd i.p.v. meerdere pakketten3

• Snelheid / levertijd

Meedenkend, zeer behulpzaam en betrouwbaar

Douchecabine werd zeer snel geleverd, precies zoals beloofd. Nadat een aannemer de douchecabine geplaatst had zonder afwerkdopjes werden deze de volgende dag bezorgd. Betrouwbaar bedrijf met een zeer goede service.

• Snelheid / levertijd

Super service, snelle levering goede kwaliteit

Door de wateroverlast stond de vrachtwagen met mijn douchecabine vast in Duitsland, netjes geïnformeerd door het bedrijf dat de levering langer zou duren. Ondanks de wateroverlast toch nog snel bezorgd. Super service, niet duur, goede kwaliteit en een fijn contact gehad met het bedrijf.

FANTASTISCH

Douchewand met beperkte hoogte, eerst bij andere zaak besteld maar door late levering af besteld. Bij douchecabine.nl dezelfde besteld voor minder geld en binnen 2 weken in huis!! Telefonisch contact was perfect, ik werd op de hoogte gebracht over de levering. Ook de bezorging was perfect via mail op de hoogte gebracht over tijdstip van bezorgen, half uur vantevoren telefonisch contact met chauffeur dat hij onderweg was. Douchewand was heel goed verpakt!!! Nogmaals complimenten voor deze zaak!!!

• Snelheid / levertijd

Top douche vouw deur geleverd

Ik was op zoek naar een douche vouwdeur voor de nis van 87 cm. Nergens te vinden ... totdat ik deze douche vouwdeur (86 tot 89 cm) bij douchecabine.nl heb gevonden. Het is een super vouwdeur die ook goed sluit. Voldoet volledig aan de verwachtingen!

Prima bedrijf

Eerst gebeld als product op voorraad was, dat was het zelfde dag besteld en verstuurd de volgende dag al in huis. In een woord Super

Uitstekend, persoonlijk en betrouwbaar

Een uitstekende ervaring met deze leverancier. Erg toegankelijk. Uitgebreid antwoorden en advies op mijn vragen. Geleverd product (douchecabine) daarnaast van zeer goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs (goedkoper dan bij de groothandels). Ondanks onverwachte (en niet te beïnvloeden) tegenslag bij samenwerkende bezorgbedrijf waardoor levering langer leek te duren heeft douchecabine uitgebreid meegedacht en nagebeld om tot een passende oplossing te komen. Zorgeloos aankopen van kwaliteit op afstand kan hier!

• Snelheid / levertijd

Nooit zo,n goeie service meegemaakt.

Na veel omzwervingen dit bedrijf gevonden. En wat zijn we er blij mee. Onze douchecabine werd binnen drie dagen al thuis bezorgd. Ik heb hem zelf geplaatst en als ik er niet uit kwam hoefde ik maar te bellen en werd mij haarfijn uitgelegd hoe ik verder moest, niks was te veel. We zullen in de toekomst dit bedrijf zeker bij iedereen aanbevelen, super.

Snel en hulpvaardig

Snelle reactie op mails. Duidelijke goed omschreven reacties met links. Kon nergens schroefdopjes vinden voor de douche. Uiteindelijk heeft douchecabine ze opgestuurd zonder verdere kosten. Bedankt!

• Snelheid / levertijd

Met zéér veel zorg alles correct ontvangen

De contacten met douchecabine.nl nemen de zorg weg bij het maken van een juiste keuze. Komen daarmee de afspraken ná en informeren tussentijds wat de status is.

heel goed

zeer goed geholpen door sander .door corona even moeten wachten maar dat moet men overal.

• Snelheid / levertijd

Klantgerichte, positieve, meedenkende instelling van de verkoopadviseur,

Werden teruggebeld nadat we in 1ste een bandje kregen, wat een pro actieve houding ! Chapeau. Verder constructief advies over welke douche cabine te kiezen. Ook werd onze positieve kritiek over een paar foutjes in de maatvoering van de cabine op de website binnen no time aangepast. Zeer tevreden en zullen dit ook aanbevelen

• Snelheid / levertijd

Zeer tevreden over de kwaliteit en de levering

De website van douchecabine was erg duidelijk met makkelijke filters waardoor ik zelfs voor mijn lastige nisdouche een goede douchedeur kon vinden. De levering vond slechts enkele dagen later plaats. De douchedeur is van een hele goede kwaliteit en de handleiding goed te lezen. Ik ben erg tevreden!

• Snelheid / levertijd

Hele goede begeleiding en service.

Had in eerste instatantie een andere doucheccabine besteld. Na telefonisch contact werd mij geadviseerd de cabine te nemen die ik toen geïnstalleerd heb en inmiddels enkele maanden met veel plezier en comfort gebruik. Met name de aanvullende technische informatie was opvallend goed!

goede communicatie

zeer snelle levering

• Snelheid / levertijd

Van goede informatie tot een geweldig eindresultaat

Kreeg goede informatie en adviezen om tot de juiste keuze te komen. Vlotte levering en goede aanvullende informatie voor de montage. Eindresultaat is dat wat ik hoopte te krijgen.

Top ervaring !

Zeer snel geïnformeerd dat mijn douchescherm niet direct leverbaar was . Paar andere opties gekregen. Uiteindelijk toch beslist er op te wachten . Op afgesproken week het scherm ontvangen. Deel levering zonder probleem eerder geleverd.

Over Douchecabine.nl

Bestel uw douchecabine veilig en snel bij Douchecabine.nl Douchecabine.nl is al 16 jaar de grootste online specialist in douchecabines, met een uitgebreid aanbod douches, douchecabines en complete douchecabines. Het volledige assortiment van Douchecabine.nl leveren wij tegen scherpe prijzen , doordat wij rechtstreeks bij de fabrikant inkopen. Actief sinds 2005 | Wij bezorgen altijd gratis | Levering door Nederland en België