prima service

ze namen zelfs de moeite om mij in te lichten over een vertraging bij mijn bestelling, mij daarna een alternatief aan te bieden. wat in mijn ogen zelfs een nog betere keuze was als wat ik had besteld. prima service

prima service

was een onderdeeltje niet goed deze werd snel nageleverd toppie !!

• Snelheid / levertijd

Prima douchekop en stang.

• Snelheid / levertijd

Deskundig goed advies en zeer klantvriendelijk geholpen

We waren op zoek naar een zwarte douchebak. Er werd uitgebreid de tijd genomen om ons van informatie te voorzien van de verschillende mogelijkheden. We moesten van ver komen, maar ons werd gelijk aangeboden om ook buiten de officiële openingstijden langs te komen. De bak werd vlot uit België naar Elst getransporteerd en zo konden we diverse bakken met elkaar te vergelijken. We zijn heel blij met de door de verkoper geadviseerde douchebak en we waren bijzonder verrast door de hoge mate van klantvriendelijkheid ; daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen… aanrader dus!!

Goede en snelle service.

Nabestelling gedaan na eerder geleverde producten. Contact gezocht d.m.v. email i.v.m. een ontstane probleem bij montage van douchebak. Dezelfde dag werd een nabestelling verzonden en de opvolgende dag ontvangen. Probleem opgelost.

• Snelheid / levertijd

Naast goede producten ook goed advies

Ik heb in korte tijd 2 keer een douchecabine besteld. Deze moesten in een moeilijke ruimte geplaatst worden. Beide keren ben ik zeer goed geadviseerd door Sander van douchecabine.nl. Ook over de producten en levering niets dan lof.

• Snelheid / levertijd

Zeer tevreden met aankoop, uitstekende service

Gekocht: glazen badwand, 750x1200mm, ca. € 420,- Mooi en degelijk product. Eenvoudig (met z'n tweeën) te monteren. Zondagavond besteld, dinsdagochtend bezorgd. Sneller dan de beloofde levertijd. Betrouwbaar Bij ons zat er 1 verkeerd type afdekkapje van een schroef geleverd. Na montage meteen gemaild met douchecabine.nl Binnen een dag reageerden zij per email en tweedagen dagen erna het juiste afdekkapje bij ons in de brievenbus: Top! Al met al, betrouwbare webshop.

• Snelheid / levertijd

Alles goed geregeld, en op verzoek bezorgd.

Kortom tevreden.

Wij zijn heel tevreden en binnen de 5 dagen geleverd

Ben tevreden

Alles OK

Douchecabine besteld en door een installatiebedrijf laten inbouwen, alles goed gegaan. Later om electronische versie van de handleiding gevraagd en toegestuurd gekregen.

Goed en snel geleverd

Super geregeld !

Bestellen en volgens afspraak keurig geleverd, na een dag te voren gebeld te zijn hoe laat ze er zouden zijn. Super !

• Snelheid / levertijd

Alles is heel goed verlopen

Na het bestellen had ik in een paar dagen de douchecabine binnen. De bezorger was vriendelijk en behulpzaam wat heel fijn was

Goed advies

Bezorging tot aan de deur was voor mij moeilijk want ik woon in een appartementencomplex 2 hoog wel met een lift, maar het pakket wan loodzwaar, met veel moeite heb ik het in de lift gekregen en op 2 hoog er weer uit en daar op de grond gelegd en uitgepakt om het per stuk in mijn woning te krijgen 2163

• Snelheid / levertijd

Prima prijs, zeer snelle levering

Telefonisch goed advies gekregen. Levering zeer snel, boven verwachting. Bezorger heeft me geholpen met het brengen van de douche wanden voor mijn deur op de 3e etage.

• Snelheid / levertijd

Vlotte levering en het product was conform mijn verwachtingen

?????? Zie boven

• Snelheid / levertijd

Mooie douchecabine en goede service

Bij installatie had ik een vraag en die is direct goed en volledig beantwoord

Alles volgens plan prima

• Snelheid / levertijd

Alles volgens afspraak, zeer goede service

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en snelle levering

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en snelle levering

Goed opgepakt

Een medewerker van douchecabine.nl belde me n.a.v. de slechte recensie. Toevallig degene die ik ook gesproken had toen ik belde voor de planning van de levering. Hij bood zijn excuses aan dat hij kortaf was geweest. Hij gaf aan dat hij de kleur ook veel blauwer vond dan wat doorgaans antraciet genoemd wordt. Omdat mijn monteur de douchebak al geïnstalleerd heeft kan deze niet meer teruggenomen worden. Door een montagefout van de monteur moet de bak er echter wel uit. De medewerker heeft me uitgenodigd langs te komen om de zwarte variant te komen bekijken, zonder koopverplichting. Heel netjes opgepakt!

• Communicatie
  • Snelheid / levertijd N.v.t.

Mooie kwalitatieve douchedeur

Voor het geld een goede, stevige douchedeur. Heel tevreden.

prijs kwaliteit is perfect

Snelle levering Prijs kwaliteit is perfect Bij de bestelling had ik een onderbouw besteld met douchecabine en douchebak. We werden gebeld dat het beter was om die te laten vervallen ivm het totale gewicht.Top geregeld Zeker een aanrader dit bedrijf

Top sirvice

Had verkeerd spiegel besteld later nog kunnen veranderen echt goeie service

Over Douchecabine.nl

Bestel uw douchecabine veilig en snel bij Douchecabine.nl Douchecabine.nl is al 17 jaar de grootste online specialist in douchecabines, met een uitgebreid aanbod douches, douchecabines en complete douchecabines. Het volledige assortiment van Douchecabine.nl leveren wij tegen scherpe prijzen , doordat wij rechtstreeks bij de fabrikant inkopen. Actief sinds 2005 | Wij bezorgen altijd gratis | Levering door Nederland en België