Uitstekend en plezierig te woord gestaan met kundig advies

Bij mijn bestelling van Vouwdeuren en composiet douchebodem ben ik uitstekend en plezierig te woord gestaan met gevraagd èn spontaan, maar sowieso kundig en geduldig advies. Men durft ook tegen de klant in te gaan als dat de kwaliteit van het advies ten goede komt. Prima verwachtingsmanagement mbt logistiek en product (al had men mij aan mogen sporen de kwaliteit van mijn muur/muren te controleren omdat de deuren van een 90x90 douche per stuk rond de 37 kg wegen). Maar dat vind ik een detail. Kun je namelijk zelf ook bedenken. Probeert geen producten te pushen, zoals een doucheset of een douchekraan. Douchecabine.nl krijgt van mij een dikke 9½ tenminste als ze allemaal zijn zoals Dhr Van Kleef. Die trouwens altijd binnen 12 uren op email reageerde. PRODUCT Composiet douchebodem niks mis mee. Kan zelfs een hoekje worden uitgezaagd voor leidingen-koof (na overleg met Douchecabine.nl). Vouwdeuren zijn een uitstekende en mooi ogende oplossing voor doehetzelvers met een niet al te grote badkamer, die een douche erbij willen hebben, maar geen 'telefooncel' die de bewegings- en visuele ruimte beperkt. Wel jammer dat de fabrikant van zo'n mooi product zulke kleine pruts plugjes bijvoegt. De vouwdeuren komen op een tegelwand met gezette tegels (en dat is niet ongebruikelijk). Dus echte grip in kalkzandsteen (indien aanwezig; of in de voegen daartussen) zit pas op 3 cm diepte. En dan kan dat ook nog eens één mátige tussenmuur zijn zoals bij mij. Maar het eindresultaat met eigen pluggen is prachtig!

• Snelheid / levertijd

Snelle levering en goede service ,ze hadden vergeten de aansluitkoppelingen erbij te doen en wij kwamen er zaterdags pas achter hebben we gebeld en konden we ze toch ophalen was wel 2 uur op en neer maar anders hadden we een paar dagen stil gelegen dus nu konden we toch verder gelukkig

• Snelheid / levertijd

Ik heb 5 jaar geleden een Trento basic douchecabine aangeschaft. Bij de installatie bleken er strips te missen, die waren door de fabrikant niet meegeleverd. Deze strips werden door douchecabine direct kostenloos nageleverd. Daarna heb ik tijdens de installtie een glazen wand laten vallen; ook deze kon worden nageleverd (uiteraard niet kostenloos ;-). Tot slot is kort geleden, na vijf jaar gebruik, de douchekop kapot gegaan. Geen probleem voor douchecabine, deze kon voor een coulanceprijs ook worden geleverd en wel binnen 1 dag. Top service! Dank!

Zeer klantvriendelijk

Na het sneuvelen van een deur tijdens de montage (door goedwillende buurman) zijn wij heel goed en snel geholpen. Inmiddels veel plezier van de douchecabine.

Top.

Goed advies,en fijn te woord gestaan.Nog dingen uitgelegd en extra gebeld. Toppie.

Top Service Goede verpakking

• Snelheid / levertijd

Duidelijk website en na bestellen zeer snelle levering

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid / levertijd

Fijn ding, eenvoudig te plaatsen

Prima, snelle levering en voldoende geheel aan beschrijving. Goeie werkbeschrijving helpt bij eenvoudig montage.

• Snelheid / levertijd

Telefonisch goed te woord gestaan en snel geleverd.

• Snelheid / levertijd

Duidelijke website snelle bezorging super mooie douchecabine we zijn er heel blij mee

• Snelheid / levertijd

Snelle levering en goede kwaliteit

Douchecabine voldoet aan de omschrijving handleiding goed te volgen ben zeer tevreden

• Snelheid / levertijd

Mooie douchecabine en perfect geholpen

Duidelijke website en tel. goed bereikbaar ik had nog een paar montage vragen de man aan de telefoon heeft verstand van zaken en heeft mij perfect geholpen

Slechte informatie en oplossingen

Douchecabie aangeschaf met de geleverde informatie. Paste voor geen meter en krijg als reactie dat dit allemaal standaard is en dat je dit als consument zou moeten weten. Naar mijn weten is dit bedrijf niet alleen gericht op de professionals maar ook voor de gewone consument die zelf een douchecabine zou willen bestellen en plaatsen. Contact over gehad en daarin was niets mogelijk want ik had dit moeten weten. Uiteindelijk duren cabine maar op markplaats gezet en een andere cabine bij een andere site besteld die wel duidelijke inbouwmaten vermeld.

• Snelheid / levertijd

Wij vinden het jammer dat u het contact met ons zo ervaren heeft. Wij proberen op onze website altijd zoveel mogelijk informatie te geven aan de hand van foto’s, technische tekeningen en productinformatie. Onze klantenservice is altijd telefonisch bereikbaar voor extra informatie of begeleiding voor, tijdens en na het monteren. Helaas kon u zich niet vinden in onze suggestie.

uitstekend

Prima verlopen

• Snelheid / levertijd

Prima geadviseerd en blij met onze douche deur

We hebben in onze gasten douche een niet alledaagse situatie. Douchecabine.nl heeft prima met ons meegedacht (via het heen en weer sturen van foto’s en uitgebreide telefoontjes) en super geadviseerd. Blij met het eindresultaat.

uitstekend

mijn ervaring is zeer positief over deze bedrijf. binnen een paar uur had ik een douchecabine thuis staan. kwaliteit is goed van het materiaal.

• Snelheid / levertijd

Snelle levering woensdag besteld/vrijdags geleverd

Wij zijn heel tevreden,hebben goed advies gekregen bij de telefonische bestelling

• Snelheid / levertijd

Goede service, snelle levering en mooie douchecabine

Op de website staat bij de douchecabine eenvoudige montage, maar dit komt niet overeen met de werkelijkheid. Erg bewerkelijk en niet geschikt voor niet ervaren klussers. Verder wel erg snelle levering, waar veel andere bedrijven niet snel kunnen leveren. En goede telefonische uitleg.

First class service

On the phone I received very good advice and help. Completely satisfied

Goeie prijs en geleverd op afgesproken datum

Alles is goed verlopen

• Snelheid / levertijd

Prima snel besteld en snel geleverd

Goede service prijs/kwaliteit voldoede

Douchehoek nodig van 80X90. Bijna niet te vinden, wel bij hun. Goede levering volgens afspraak. Kwaliteit en afwerling is minder. Slechte installatiehandleiding.

• Snelheid / levertijd

Eerst telefonisch contact. Heel goed advies en behulpzaam geholpen door t bestel proces. Mooie producten ook. Al veel complimenten gehad erover.

Goed product

Goed product alleen de beschrijving is niet zo goed uitgelegd

• Snelheid / levertijd

goede kwaliteit en prima service!

Eerst gebeld voor extra informatie. Gelijk geholpen en alle antwoorden gekregen. Binnen 3 dagen was de douchedeur er en het is precies wat ik wil. Super!

Over Douchecabine.nl

Bestel uw douchecabine veilig en snel bij Douchecabine.nl Douchecabine.nl is al 16 jaar de grootste online specialist in douchecabines, met een uitgebreid aanbod douches, douchecabines en complete douchecabines. Het volledige assortiment van Douchecabine.nl leveren wij tegen scherpe prijzen , doordat wij rechtstreeks bij de fabrikant inkopen. Actief sinds 2005 | Wij bezorgen altijd gratis | Levering door Nederland en België