Heel goede service

De service was heel goed. Ondanks dat de badwand later toekwam dan gedacht, hielden ze ons hiervan op de hoogte. De wand is ook van uitstekende kwaliteit en was gemakkelijk te installeren.

Zeer netjes

netjes geleverd alleen miste de gebruiksaanwijzing mailtje gestuurd volgende dag netjes hersteld top service

• Snelheid / levertijd

Alles netjes en op tijd geleverd

Goede aftersales

Na transportschade aan een douchebak snel gehandeld door zelf nieuwe bakken te bezorgen. Super service.

Zeer goede service

De cabine ging kapot. De mensen van douchecabine.nk hebben er alles aan gedaan om snel een nieuwe te regelen. Binnen een week was hij er. Super!

Zeer prettig geholpen

Ik had begrepen dat er geen showroom was terwijl ik de douchebak toch wilde zien voordat we tot aanschaf wilden overgaan. Na telefonisch contact konden we toch langs komen in Elst. Aldaar was er een en ander voorbereid qua kleuren en er werd zelfs een douchebak uitgepakt. Kwalitatief was deze bak veel beter dan wat hiervoor hadden gezien. Heel prettig geholpen en een aanrader.

Ik

Goede mooie douchewand

Veilig en goed ingepakt geleverd

• Snelheid / levertijd

Zeer tevreden Zeer goeie prijs kwaliteit verhouding. Product volledig volgens verwachting. Leveringstermijn zoals duidelijk afgesproken. Perfect echte aanrader

• Snelheid / levertijd

wij hadden een fantastische ervaring qua aankoop en levering

Prettig te woord gestaan door iemand met verstand van zaken en betrokkenheid bij de klant. Wij hadden bij een ander bedrijf een slechte ervaring en waren dus wel een beetje sceptisch hoe het bij douchecabine.nl zou gaan. Alleen maar lof vooral qua levering!

• Snelheid / levertijd

correcte levering, perfecte opvolging .....

Snelle levering ondanks corona periode en een moelijk te verkrijgen artikel .... bovendien werd de levering perfect opgevolgd !!!!

• Snelheid / levertijd

Prima geleverd, goed te plaatsen, prachtig resultaat

Voordeel is dat je met de marges van de schuifwand iets meer speling hebt

• Communicatie N.v.t.

snelle levering, complex product

de bestelling en levering ging heel goed en snel. de assemblage van het bestelde product, een kitvrije douchecabine, bleek veel lastiger, ook voor expert en er ontbraken een paar onderdelen.

Zoals verwacht!

Prima afgeleverd. Foto's niet allemaal even duidelijk, maar goed product en mooi op tijd.

Fantastisch product, levering minder

Ik ben ontzettend tevreden over het product. De inklapbare douchedeuren staan prachtig in de nieuwe badkamer.

Uitstekende, supersnelle service!

De deur van mijn douche sneuvelde en ik had snel een nieuwe nodig. Dat werd bijzonder snel en kundig geregeld door Douchecabine. Eerst gecontroleerd of ik de goede deur had besteld, gevolgd door zeer snelle aflevering. Binnen een mum van tijd was mijn douche weer gemaakt. Super!

gewoon goed

Ik heb even telefonisch contact gehad en werd duidelijk en goed geholpen.

• Snelheid / levertijd

Helaas door omstandigheden kon de cabine niet snel geleverd worden. Hiervoor werd telefonisch contact met mij opgenomen om toe te lichten en de verontschuldigingen aangeboden voor het ongemak. Op de beloofde datum werden cabine geleverd.

Super ervaring

Al voordat de bestelling werd geplaatst stond op de site dat er een langere levertijd zou zijn. Na mijn bestelling ben ik een dag later gebeld met de vraag of ik dit een probleem vond. Tevens werd keurig een datum aangegeven (met dag marge) wanneer levering zou plaatsvinden. Rest verliep perfect. Ook de douchedeur (afwijkende afmetingen) was super. Blij met dit bedrijf.

Optimaal

Mijn bestelling is niet zolang geduurd ook in een Corona tijd .Goed kwaliteit en perfect service . Zeker aanbevolen : goeie prijs en perfect service. ideaal

• Snelheid / levertijd

Badkamerspiegel met verlichting en verwarming

Keurig verpakt en geleverd.

Goede investering

zijn goed

• Snelheid / levertijd

Prachtige cabine met degelijke en luxe uitstraling!

Snelle en correcte levering. Makkelijk te plaatsen. Het ziet er heel mooi uit!

• Snelheid / levertijd

Een 5e ster zou erbij komen indien de montage-instructie iets vollediger was geweest. Nu via YouTube-filmpje de benodigde extra uitleg bekeken.

In 1 woord: top

Wij waren op zoek naar een douchecabine en bijpassende douchebak, zonder lange levertijd. De standaard modellen in de bouwmarkt waren geen optie en de hoogte mocht niet meer dan 195 zijn. Voorkeur was een rechthoekig model. De website van douchecabine.nl en de goede reviews waren veelbelovend. Gebeld en de voorkeuren voorgelegd. Op basis daarvan werd goed meegedacht en voorzien van passend advies. Én levering binnen een week! Werd zelfs nog extra over gecommuniceerd als gevolg van een klein overkomelijk misverstand. De spullen zien er mooi en degelijk uit. Tijdens de installatie enkele malen contact gehad en vakkundig en vriendelijk geholpen. Met de uitstekende telefonische bereikbaarheid, de vriendelijkheid, het meedenken, het passend adviseren, de snelle levering en telefonische hulp bij installatie verdiend u zoals gezegd een 11. Enige kritische opmerking die ik zou kunnen maken is dat de installatiehandleiding wel iets duidelijker zou mogen, maar dat ligt aan de fabrikant. Dank voor uw advies en hulp!

Over Douchecabine.nl

Bestel uw douchecabine veilig en snel bij Douchecabine.nl Douchecabine.nl is de grootste online specialist in douchecabines, met een uitgebreid aanbod douches, douchecabines en complete douchecabines. Het volledige assortiment van Douchecabine.nl leveren wij tegen scherpe prijzen , doordat wij rechtstreeks bij de fabrikant inkopen. Actief sinds 2005 | Wij bezorgen altijd gratis | Levering door Nederland en Belgie