super goede service

betrouwbare levering, goede kwaliteit en dito service. een aanrader!

• Snelheid / levertijd

Zeer vakbekwaam en vriendelijk geholpen

Zeer vakbekwaam en vriendelijk geholpen. Er is op mijn advies al weer een order bij jullie geplaatst

• Snelheid / levertijd

Goede en snelle levering. Goede kwaliteit.

Goed telefonisch bereikbaar

Nemen snel de telefoon op en zijn vriendelijk

• Communicatie
  • Snelheid / levertijd N.v.t.

in een woord super

personeel via de telefoon super behandeld

• Snelheid / levertijd

Douchevloer besteld...snel binnen en naar wens

Super snel geholpen.

alles positief

supersnelle levering

Wij ontvingen de bestelde douchebak supersnel. Helemaal top!

• Snelheid / levertijd

Heel snelle levering,produkt supergoed verpakt, goede kwaliteit, bij vragen geemailed naar de klantendienst die ons super hebben geholpen. Resultaat, prachtige douchecabine op ons bad, eindelijk ook douchen !!! Was al heel lang aan het zoeken naar een douchecabine met 1 vast wand en bij jullie gevonden wat we zochten. Maandag besteld, woensdag geleverd. Dank u wel....

Hele goede service

Ik ben heel goed geholpen. De douchecabine was vertraagd maar ze hebben er alles aan gedaan om de levering te bespoedigen. Ook de zorg en begrip voor de klant was uitstekend. Prima communicatie

• Snelheid / levertijd

De glazen douchedeuren staan geweldig en voldoen aan mijn verwachting.

Hij staat geweldig. Voldoet aan mijn verwachting.

• Snelheid / levertijd

Alles goed geregeld. Prima douchecabine met 80 liter boiler voor een goede prijs.

• Snelheid / levertijd

Ik ben er super blij mee!

Eerst werden telefonisch al mijn vragen vriendelijk beantwoord. Uiteindelijk heb ik een douchecabine in U form gekocht. Goede kwaliteit voor een goede prijs. Ik heb een dag van tevoren nog levertijd veranderd en zelfs dat was geen probleem. Douchecabine werd de volgende dag geleverd. Ik ben erg tevreden met de aankoop en de service.

Volgens overeenkomst

Stipte levering volgens de gemaakte afspraak bij bestelling

• Snelheid / levertijd

Geleverd wat er besteld is

Juiste onderdeel ontvangen.

Heel goede service

Bij Douchecabine een spiegel besteld met radio en verlichting. In het digitale display zit ook een klokje, dat werkte niet goed. Na kort overleg via mail en telefoon werd de klacht doorgespeeld naar de leverancier. Binnen een week is de spiegel omgeruild, zonder gedoe of discussie. Wij zijn zeer te vreden met de service en klantvriendelijkheid van Douchecabine.nl.

• Snelheid / levertijd

Gemakkelijk, snel, kortom goede service

De bestelling werd op het aangegeven tijdstip afgeleverd en nagekeken op schade door de chauffeur.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid / levertijd

Bijzondere service! moest echt met spoed een doucewand hebben en kon deze zelfde dag nog ophalen!

Een andere leverancier had iets geleverd wat niet klopte en deze kon me niet verder helpen. Douchecabine.nl had als enige in Nederland een bij ons passende douchecabine. Eentje met een beperkte hoogte. Deze kon dezelfde dag nog opgehaald worden (zelfs na sluitingstijd zodat de loodgieter bij ons de volgende dag toch verder kon) Uitzonderlijke service en een mooie degelijke douchecabine!

goede service

goed geholpen en snel geregeld

• Snelheid / levertijd

Fijn contact en snel geleverd

Na goed advies werd de douchecabine snel geleverd.

• Snelheid / levertijd

Duidelijke en goede communicatie.

Super webshop

Mooi materiaal met een top advies en snelle levering

• Snelheid / levertijd

Goed advies en mooie kwaliteit !

Heb advies gevraagd hoe ik iets kon oplossen en kreeg een professionele oplossing. De douche deur was de volgende dag al bezorgd...super snel. En een hele mooie douche deur van een mooie kwaliteit en prijsverhoging.

• Snelheid / levertijd

Douche cabine retour super snel afgehandeld

Ik heb mijn bestelling geretourneerd omdat deze toch niet nodig bleek blij de badkamer reparatie. ( oude douche cabine bleek nog in orde ) en het retour is super goed en snel afgehandeld.

Vlotte levering!

Vlotte levering, plaatsing is nog niet gebeurd!

Over Douchecabine.nl

Bestel uw douchecabine veilig en snel bij Douchecabine.nl Douchecabine.nl is de grootste online specialist in douchecabines, met een uitgebreid aanbod douches, douchecabines en complete douchecabines. Het volledige assortiment van Douchecabine.nl leveren wij tegen scherpe prijzen , doordat wij rechtstreeks bij de fabrikant inkopen. Actief sinds 2005 | Wij bezorgen altijd gratis | Levering door Nederland en Belgie