Nice solid badwand

The montarge was a bit of problem as the instruction was somehow unclear here and there. But, with very good hands of someone semi professional in this, eventually the doors were set nicely. Looking very neat and nice. The only thing is that this is not suitable for a bathtub with limited edge as the joint that brings two doors together on the bottom is quite large, if the thickness of bathtub isn't wide enough or if the edges are not flat, this cannot be set. However, all in all, I am happy with the final result so far.

• Snelheid / levertijd

Alles zoals verwacht en goede kwaliteit

Alles zoals verwacht en goede kwaliteit. Geen opmerking. Communicatie was niet nodig... Alles is goed gegaan.

• Communicatie N.v.t.

Goede kwaliteit en service

Mooi en degelijk, ook goede service en ruimte en tijd voor maatwerk genomen. Super dus !

Prima geholpen

hebben een hele fijne ervaring met deze winkel er is heel veel keus en we zijn prima geholpen en de spullen zijn snel geleverd

Super advies, snelle levering

Voor onze trekkershutten op de camping hebben wij advies ingewonnen bij Douchecabine.nl Ze hebben ons zeer goed advies gegeven en we zijn zeer tevreden over de snelle levering en de kwaliteit.

Geweldige kwaliteit en service en redelijke prijs

Geweldige kwaliteit en service en redelijke prijs

bestelling werd snel en goed uitgevoerd

bestelling werd snel en goed uitgevoerd

prima service

ze namen zelfs de moeite om mij in te lichten over een vertraging bij mijn bestelling, mij daarna een alternatief aan te bieden. wat in mijn ogen zelfs een nog betere keuze was als wat ik had besteld. prima service

prima service

was een onderdeeltje niet goed deze werd snel nageleverd toppie !!

• Snelheid / levertijd

Prima douchekop en stang.

• Snelheid / levertijd

Deskundig goed advies en zeer klantvriendelijk geholpen

We waren op zoek naar een zwarte douchebak. Er werd uitgebreid de tijd genomen om ons van informatie te voorzien van de verschillende mogelijkheden. We moesten van ver komen, maar ons werd gelijk aangeboden om ook buiten de officiële openingstijden langs te komen. De bak werd vlot uit België naar Elst getransporteerd en zo konden we diverse bakken met elkaar te vergelijken. We zijn heel blij met de door de verkoper geadviseerde douchebak en we waren bijzonder verrast door de hoge mate van klantvriendelijkheid ; daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen… aanrader dus!!

Goede en snelle service.

Nabestelling gedaan na eerder geleverde producten. Contact gezocht d.m.v. email i.v.m. een ontstane probleem bij montage van douchebak. Dezelfde dag werd een nabestelling verzonden en de opvolgende dag ontvangen. Probleem opgelost.

• Snelheid / levertijd

Naast goede producten ook goed advies

Ik heb in korte tijd 2 keer een douchecabine besteld. Deze moesten in een moeilijke ruimte geplaatst worden. Beide keren ben ik zeer goed geadviseerd door Sander van douchecabine.nl. Ook over de producten en levering niets dan lof.

• Snelheid / levertijd

Zeer tevreden met aankoop, uitstekende service

Gekocht: glazen badwand, 750x1200mm, ca. € 420,- Mooi en degelijk product. Eenvoudig (met z'n tweeën) te monteren. Zondagavond besteld, dinsdagochtend bezorgd. Sneller dan de beloofde levertijd. Betrouwbaar Bij ons zat er 1 verkeerd type afdekkapje van een schroef geleverd. Na montage meteen gemaild met douchecabine.nl Binnen een dag reageerden zij per email en tweedagen dagen erna het juiste afdekkapje bij ons in de brievenbus: Top! Al met al, betrouwbare webshop.

• Snelheid / levertijd

Alles goed geregeld, en op verzoek bezorgd.

Kortom tevreden.

Wij zijn heel tevreden en binnen de 5 dagen geleverd

Ben tevreden

Alles OK

Douchecabine besteld en door een installatiebedrijf laten inbouwen, alles goed gegaan. Later om electronische versie van de handleiding gevraagd en toegestuurd gekregen.

Goed en snel geleverd

Super geregeld !

Bestellen en volgens afspraak keurig geleverd, na een dag te voren gebeld te zijn hoe laat ze er zouden zijn. Super !

• Snelheid / levertijd

Alles is heel goed verlopen

Na het bestellen had ik in een paar dagen de douchecabine binnen. De bezorger was vriendelijk en behulpzaam wat heel fijn was

Goed advies

Bezorging tot aan de deur was voor mij moeilijk want ik woon in een appartementencomplex 2 hoog wel met een lift, maar het pakket wan loodzwaar, met veel moeite heb ik het in de lift gekregen en op 2 hoog er weer uit en daar op de grond gelegd en uitgepakt om het per stuk in mijn woning te krijgen 2163

• Snelheid / levertijd

Prima prijs, zeer snelle levering

Telefonisch goed advies gekregen. Levering zeer snel, boven verwachting. Bezorger heeft me geholpen met het brengen van de douche wanden voor mijn deur op de 3e etage.

• Snelheid / levertijd

Vlotte levering en het product was conform mijn verwachtingen

?????? Zie boven

• Snelheid / levertijd

Mooie douchecabine en goede service

Bij installatie had ik een vraag en die is direct goed en volledig beantwoord

Over Douchecabine.nl

Bestel uw douchecabine veilig en snel bij Douchecabine.nl Douchecabine.nl is al 17 jaar de grootste online specialist in douchecabines, met een uitgebreid aanbod douches, douchecabines en complete douchecabines. Het volledige assortiment van Douchecabine.nl leveren wij tegen scherpe prijzen , doordat wij rechtstreeks bij de fabrikant inkopen. Actief sinds 2005 | Wij bezorgen altijd gratis | Levering door Nederland en België