Alles ok

Alles paste naar wens, heel eenvoudige montage

• Snelheid / levertijd

Na een paar telefoontjes de juiste keuze kunnen maken ben ik zeer tevreden met mijn douchecabine , wij hadden tijdens de montage een klein probleempjes veroorzaakt maar dat kon gelukkig na een telefoontje snel opgelost worden fijne service en de medewerkers zijn zeer kundig

• Snelheid / levertijd

Staan niet open voor opmerkingen

Doordat eea tegen zat en de douchecabine pas na 3 weken geplaatst kon worden heeft deze enige tijd in de verpakking gestaan. Tijdens plaatsen bleken er beschadigingen door slechte afwerking te zijn. Hier over gebeld, maar er was geen enkele compensatie mogelijk. We hadden het pakket tenslotte meer dan 2 weken in huis.

Adequate bezorging en afhandeling van vragen

Adequate bezorging en afhandeling van vragen

• Snelheid / levertijd

Goede service en top kwaliteit

Heel vriendelijk personeel en heel behulpzaam, Netjes op tijd geleverd en goede kwaliteit.

Zeer goede service

Heb zeer goede ervaringen met de service. Voor de aankoop telefonisch contact gehad, kreeg hele goede adviezen en aanwijzingen waar je op moet letten, hoe het aangesloten moet worden( want daar heb ik geen verstand van). De douchecel kwam namelijk maar tegen 1 muur en niet in een hoek. Douchecel werd op afgesproken datum geleverd. Door de tips die ik had gekregen was het duidelijk hoe de douchecel te installeren. De douchecel staat prachtig, ziet er heel mooi uit. Heel blij mee. Echt een aanrader. Zeker ook door de service.

• Snelheid / levertijd

Ik ben heel enthousiast over douchecabine.nl

Behulpzaam, meedenkend en oplossing gericht is mijn ervaring

Zondermeer goed

Product in goede volgens afspraak in goede staat geleverd en ontvangen.

Hoge kwaliteit!

Wat ik ook zo goed vond is dat de firma eerst nog contact opnam en terugbelde om nog eens extra te checken of de bestelde douchecabine ook wel echt zou passen. Dat bleek niet het geval. Ook bij het installeren zelf was het bedrijf heel behulpzaam en reageerde het steeds heel alert op vragen. Echt een 10 dus!

Alles goed afgeleverd .

Perfecte service!

De klanten service is zeer behulpzaam met informatie en hielp ons met het langer op voorraad houden van onze douchecabine. Een ontbrekend onderdeeltje werd direct toegestuurd.

• Snelheid / levertijd

Ik had een order geplaats en werd later gebeld door Sander om wat meer info te geven, waarbij waardevol advies gegeven werd. Het product is goed geprijsd en van uitstekende kwaliteit.

Prachtige douchecabine

Prachtige degelijke douchecabine. Snelle levering

Zeer goede service

Ik heb al een paar bestellingen gehad en dat ging elke keer perfect.

Douchecabine

Zeer mooie douchecabine Zeer goed afgewerkt kwaliteitsvolle materialen Mooie uitstraling Schappelijke prijs

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid / levertijd

Op tijd binnen en netjes op tijd een belletje voor ze op het adres zijn

Fijne service, snelle levering

Klantenservice is goed bereikbaar en vriendelijk.

Goede voorlichting, snelle levering

Zeker aan te raden

Kwaliteitsprodukt aan interessante prijs

Zeer tevreden over alles, met een wat duidelijkere communicatie rond de verwachte levertermijn en het levertijdstip had ik zeker 10/10 gegeven.

• Snelheid / levertijd

Goede service prijs kwaliteit optimaal

• Snelheid / levertijd

kleine order, maar netjes en snel geleverd,

• Communicatie N.v.t.

• Snelheid / levertijd

Snel geleverd goed product voor een mooie prijs,zeer tevreden

• Snelheid / levertijd

prima prijs-kwaliteit verhouding, moest op een bestaande 80x80 douchebak en dat paste maar net.

kwaliteit prima, maar paste maar net op een bestaande 80x80 douchebak.

• Snelheid / levertijd

Correct afgehandeld zoals voorzien en beloofd

De goederen werden zoals beloofd correct afgeleverd

Brahmsstraat 14

6661 BG Elst

Over Douchecabine.nl

Bestel uw douchecabine veilig en snel bij Douchecabine.nl Douchecabine.nl is al 19 jaar de grootste online specialist in douchecabines, met een uitgebreid aanbod douches, douchecabines en complete douchecabines. Het volledige assortiment van Douchecabine.nl leveren wij tegen scherpe prijzen , doordat wij rechtstreeks bij de fabrikant inkopen. Actief sinds 2005 | Wij bezorgen altijd gratis | Levering door Nederland en België