Goed advies, snelle bezorging

Ik stelde een vraag via de chat, goed geholpen, maar mijn vraag was te gecompliceerd om het via de chat te beantwoorden. Toen telefonisch contact gehad en daar ben ik zeer goed mee geholpen. Eerlijke verkoper die niet perse het duurste product probeert te slijten maar het beste product voor mijn situatie wou leveren. Bezorging was zeer snel (2 dagen later)

Gewoon heel goed.

Bestelling gedaan. Daarna telefonisch contact, waardoor beter product voor minder geld en keurig op locatie afgeleverd.

• Snelheid / levertijd

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe douchecabine qua kwaliteit en ook de prijs we hadden een klein probleempje door ons zelf veroorzaakt en wisten niet hoe verder na gebeld te hebben met de klantenservice werden we na 15 min al terug gebeld met een oplossing

Snel en goede levering

Goede en snelle levering

• Snelheid / levertijd

mooie douche wand goede prijs kwaliteit en easy monteerbaar

Dit is onze 2 douche wand voor 2e badkamer, waren er al zeer tevreden over en nu ook weer het gemak van monteren, mooie afwerking en snelle levering !

Prima douchebak en service

Mooie composiet douchebak en douchewand voor een nette prijs. Levering erg netjes en tot in de schuur.

Supersnelle bezorging!

Één dag na bestelling van een glazen douchewand werd deze al bezorgd. Een mooi product voor een mooie prijs.

Prima levering

Afdichting cabine onderzijde laat wat te wensen over. De afdichtingsstrippen drukken onvoldoende tegen de rand van de douchebak.

Topzaak

Top zaak Top service Top kwaliteit Bestel nergens anders meer !!!!

• Snelheid / levertijd

We zijn erg tevreden over onze douchedeur, een hele duidelijke website en heel snel en netjes geleve

Keurig bedrijf.

• Snelheid / levertijd

Vlotte levering door Douchecabine.nl van de Aquastar waterontharder Ook pluspunt er 60kg zout bijgeleverd voldoende voor een jaar Top

• Snelheid / levertijd

Duidelijke communicatie, goed geholpen bij de levering en product naar verwachting!

• Snelheid / levertijd

precies wat ik gehoopt had

Veel reviews gelezen en ik hoopte dat die van ons net zo positief was . Een paar keer gebeld voor dat ik de bestelling plaatste en goed advies gehad om de juiste douchecabine te kiezen . Hele vlotte man aan de telefoon met kennis van zaken. Het plaatsen viel technisch wel mee . Alleen het gewicht viel niet mee . Als ik het weer moest plaatsen dan pakte ik de deuren eerst uit voor ik ze naar de badkamer zou brengen. Verder alleen maar super tevreden over het advies de levering de prijs en de kwaliteit en uitstraling.

Zeer goed!

Een douchedeur besteld,de volgende dag al geleverd. Na wijziging plannen zonder problemen omgeruild voor een andere. Goede service!!

• Snelheid / levertijd

Ik had een klein probleempje zelf veroorzaakt bij de montage na een telefoontje met de klantenservice is er direct en snel een oplossing geboden ben zeer tevreden Hier zitten mensen aan de telefoon met technische kennis en zijn service gericht.

• Snelheid / levertijd

Zeer goede ervaring tot nu toe

Materiaal zag en ziet er goed uit. Kijk uit naar de ervaring over een half jaar.

• Snelheid / levertijd

Sieht gut aus aber leider schlecht verarbeitet

Das Design gefällt mir sehr gut, doch leider müsste ich nach Zusammenbau feststellen, dass am oberen Gelenk der Wandbefestigung , die Verchromung fehlerhaft ist. Da wir da schon die nötigen Löcher gebohrt haben, haben wir es nicht reklamiert. Doch leider fällt mir der Schaden täglich auf und ich bin traurig darüber. Schade Außerdem sind die Dübel und Schrauben viel zu klein

Prima douche scherm

Juist pasvorm en de prijs is redelijk goedkoop

Snelle levering.

Goede site, hele snelle en keurige levering.. De vouwdouchedeur van prima kwaliteit. Wat wel een verbeterpuntje aan de. douchedeur kan zijn : De knop om de deur te sluiten in het midden, in de vouw. Bij onze vorige vouwdouchedeur zat hij ook in de vouw, en dat is prettiger te sluiten.

• Snelheid / levertijd

Goede hulp met keuze en verzendbegeleiding

Voor de bestelling de we wilden doen waren er enkele vragen. Deze werden direct beantwoord met daarnaast nog enkele tips. De bestelling ging vervolgens soepel. Bij overdracht naar de het postbedrijf ging er iets fout waarna we direct contact hebben gezocht en er snel een oplossing is gekomen door Douchecabine.nl en we dus alsnog de bestelde artikelen snel konden gebruiken. Inmiddels werkt alles weer helemaal naar wens!

• Snelheid / levertijd

Duidelijke website en razendsnelle levering!

Zie boven

• Snelheid / levertijd

Prima cabine voor een mooie prijs

Goed product, mooie prijs en snelle levering.

Goede tel ondersteuning

Paar keer gebeld. Goed advies

Snelle levering ...

Over Douchecabine.nl

Bestel uw douchecabine veilig en snel bij Douchecabine.nl Douchecabine.nl is al 19 jaar de grootste online specialist in douchecabines, met een uitgebreid aanbod douches, douchecabines en complete douchecabines. Het volledige assortiment van Douchecabine.nl leveren wij tegen scherpe prijzen , doordat wij rechtstreeks bij de fabrikant inkopen. Actief sinds 2005 | Wij bezorgen altijd gratis | Levering door Nederland en België

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.