Goede begeleiding . En nazorg. Perfect

Prettig

Ondanks dat het een webshop is, was er persoonlijk en telefonisch contact over vragen welke ik had. Goede service, snelle levering en mooie producten.

Super hulpvaardig en klantvriendelijkheid

Van alle kanten geadviseerd en geholpen et alles

• Snelheid / levertijd

Leuke mensen die weten waar ze over praten

Als je info wil zij geven dat

• Snelheid / levertijd

Goed advies, mooi product, scherpe prijs

Nadat mijn douchewand na 12 jaar plost uit elkaar sprong had ik een nieuwe hoek cabine nodig. De maat was niet echt standaard, maar met goede hulp van douchecabine.nl hebben we toch een mooie cabine kunnen vinden die de oude boorgaten in de muren overlapt. Tijdens het plaatsen, wat ik nog nooit eerder heb gedaan, was er ruimte voor wat telefonisch advies. We zijn erg fijn geholpen. Toen ik door eigen toedoen nog een extra afsluitstrip nodig had was dit ook snel geregeld. De volgende cabine koop ik weer bij douchecabine.nl

• Snelheid / levertijd

Zeer fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Heb hier al diverse keren douchecabine's besteld, deze zijn van superieure kwaliteit. Ook als je contact opneemt dan wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan met een goede uitleg over het product als dat nodig is. Zeker een aanrader om hier je douchecabine te kopen.

• Snelheid / levertijd

Een woord Top beetje duur wel maar wel kwaliteit

Stipt in zowel levering alsook deftige kwaliteit. 400 euro voor een douche bodem was wel veel geld maar het blijkt het waard.

• Snelheid / levertijd

Zeer onduidelijke montage handleiding.

De cabine is mooi en degelijk. De montage handleiding uiterst onduidelijk! De glaswanden zijn asymetrisch, Daardoor kan het glas ondersteboven worden gemonteerd , zo ook de onderdrempel afdichting!

Kan ik aanraden

• Snelheid / levertijd

Prima kwaliteit wij zijn zeer tevreden

is slecht

slechte kwalliteit

• Snelheid / levertijd

De handleiding werd gaandeweg duidelijk, het resultaat was boven verwachting!

• Snelheid / levertijd

Snelle levering en prima kwaliteit.

Naar tevredenheid verlopen

• Snelheid / levertijd

Goed duidelijk verloop met de bestellng

Het geen ik besteld had netjes ontvangen ook al was er wat vertraging.

Mooi rvs douche rek

bijna een 10

Een putje, een stopcontact en een tuinslang aansluiting heb je nodig en dat zeggen alle concurrenten ook en dat terwijl ze 2x16A minimaal vereisen. Waar haal je in vredesnaam twee vrije groepen vandaan? Nergens toch? Niet bij deze leverancier. Gewoon een stopcontact goed voor 6-7A en dat heeft iedereen wel vrij. Nette mensen, mooie, schone, goede en lekker warme douche van 10 minuten en de volgende kan in een paar minuten al instappen instappen want je doucht toch niet de volle 10 minuten. Kortom: een top product hebben ze hier weggezet. Waarom een 9? Och wij Nederlanders hebben altijd iets :-) alleen niet in deze review. Of is het dan toch een 10?

In alles goed

De douchedeuren werden keurig bezorgd en waren super verpakt. Na montage aan de hand van een duidelijke montage instructie zijn wij meer dan tevreden.

• Snelheid / levertijd

Misschien eenmalig, maar wel toppie!

Zwaar pakket, netjes afgeleverd, goed verpakt en vriendelijke bezorging. Heel behulpzaam. Compliment!

Meedenkers

Cabine online besteld en werd daarna gebeld dat de maat weleens niet zou kunnen kloppen. Hebben toen voor hetzelfde bedrag een andere maat geleverd en die paste inderdaad. Geweldige service.

Prima ervaring!

Prima levering!

Oke

zeer goed

Goeie service, goeie producten, beetje spammy met de vraag naar feedback :)

Topprodukt en service

Heel vlotte service en mooie produkten

Over Douchecabine.nl

Bestel uw douchecabine veilig en snel bij Douchecabine.nl Douchecabine.nl is al 19 jaar de grootste online specialist in douchecabines, met een uitgebreid aanbod douches, douchecabines en complete douchecabines. Het volledige assortiment van Douchecabine.nl leveren wij tegen scherpe prijzen , doordat wij rechtstreeks bij de fabrikant inkopen. Actief sinds 2005 | Wij bezorgen altijd gratis | Levering door Nederland en België