Hele goede ervaring!

Alles ging soepel, het bestellen en het leveren. Top service!

• Snelheid / levertijd

Snelle levering en keurige bezorging

De levering ging snel en werd keurig afgeleverd tot achter de voordeur. Prima product,ik ben erg tevreden.

Goede service/kwaliteit

Wij zochten een nis deur met beperkte hoogte, 180cm, en konden deze enkel via jullie vinden. Schoon materiaal, makkelijk te plaatsen, wij zijn er heel blij mee!!!

• Snelheid / levertijd

Nooit gezeur, altijd goed!

Naast goede spullen, ook hele goede service en feedback! Mooie producten van zeer goede kwaliteit. Transport altijd in goed overleg en nooit te laat! Ik zou iedereen douchecabine.nl aanraden.

Zeer snel geleverd

Alles gewoon zeer goed

Overzichtelijk website

• Snelheid / levertijd

Ziet er allemaal goed uit en was snel geleverd

Geweldig.

• Snelheid / levertijd

Goede kwaliteit en ziet er mooi uit.

De beste service ooit!

Heldere communicatie en fantastische service, mee denkend voor een goed eindresultaat

Prima ervaring

Prima levering en goede klantenservice. Een hoekje van een van de glazen deuren was beschadigd, en die is keurig vervangen zonder extra kosten. Dank!

Fijne wand - onduidelijke instructie

We zijn intussen aantal weken heel blij met het scherm op onze bedrand. Helaas heeft het wel wat voeten in de aarde gehad om duidelijkheid te krijgen over de montage instructie. We hebben meermaals gebeld met de klantenservice. Soms werden we heel goed geholpen en soms een beetje vaag. Dan moesten we afwijken van de beschrijving. Wat heel raar voelde of we kregen het gevoel dat het aan ons lag terwijl de foto’s van de materialen ander aantal gaten aan gaf dan wij hadden. Tjah.. Int

• Snelheid / levertijd

Snel geleverd, goede aftersales.

Onze bestelling was snel geleverd. We hebben de douchecabine direct geplaatst. Na enkele weken dachten we dat er een defect was. We hebben een melding in het weekend gedaan en we kregen in het weekend nog een reactie! Sander gaf ons wat tips en trucs. Alles bleek in orde en we maken nog steeds met veel plezier gebruik van de cabine.

Goede service, snel bezorgd

Heb een badscherm besteld bij douchecabine.nl. Bezorging was snel, en kwam vroeg op de dag zodat we gelijk konden installeren

• Communicatie N.v.t.

Goed advies

Ik wilde informatie hebben over een product. Telefonisch heb ik toen een aantal waardevolle tips gekregen over producten en over de installatie. Heel prettig. Ik had per abuis 2 douchedeuren besteld. Dat werd ik meteen over teruggebeld en het geld is snel terug gestort. Fijne ervaring dus.

Snelle service, goed product

Vlotte verzending, prijs acceptabel,, kwaliteit heel goed

• Communicatie N.v.t.

Kwaliteit

Mooie cabine van kwalitatief hoogstaand materiaal voelt degelijk aan.

• Snelheid / levertijd

Snelle levering en keurige service!

Prijs kwaliteit is top en fijne service!

• Snelheid / levertijd

Product vlot ontvangen, goede prijs en duidelijke communicatie

Prima webwinkel

• Snelheid / levertijd

Product zoals op de foto's en snel verstuurd.

Bestelling snel en goed afgehandeld. Stevig verpakt en keurig volgens omschrijving. Zeer tevreden.

Goede ervaring

Ben tevreden over mijn aankoop . Product zat zeer goed en degelijk verpakt . Levering liet wel opzich wachten(2 weken),tot ik op de duur zelf contact via mail nam en werd mij toen bevestigd voor Levering op volgende dag waarbij mij werd terug gestuurd dat de chauffeur mij ging contacteren voor levering afspraak,niemand gehoord... Maar oke levering was wel gebeurt,doordat ik briefje aan de deur had gehangen om te leveren bij de buren ,bij afwezigheid. Desondanks zoals ik zij tevreden over mijn bestelling daarom een acht ,communicatie over en voor levering datum via mail of track en trace zou iets beter mogen en had anders een 10 opgeleverd. Maar toch een tevreden klant.

Prettige levering

Snel geleverd alles goed aan gekomen, mooie douche set.

Goede prijzen en service

Levering binnen 1 week en tegen goede prijs. Communicatie rondom levering kan wel beter: mail daarover komt steeds in spam en de track and trace code komt pas als product geleverd is

Brahmsstraat 14

6661 BG Elst

Over Douchecabine.nl

Bestel uw douchecabine veilig en snel bij Douchecabine.nl Douchecabine.nl is al 19 jaar de grootste online specialist in douchecabines, met een uitgebreid aanbod douches, douchecabines en complete douchecabines. Het volledige assortiment van Douchecabine.nl leveren wij tegen scherpe prijzen , doordat wij rechtstreeks bij de fabrikant inkopen. Actief sinds 2005 | Wij bezorgen altijd gratis | Levering door Nederland en België