Mooie producten, goede site snelle levering

Zie boven. Heel mooi ingepakt ook , maar bij het uitpakken door de jarige zagen we dat de prijs sticker er nog op zat, dat is wel wat slordig en jammer. Verder prima !

Goed verzorgd en snel geleverd

We hebben een handdoek besteld als cadeautje en we ontvingen het pakket heel snel met een super mooi ingepakt cadeau in de doos. Ik werd er heel blij van!

Mooi en met zorg voor detail ingepakt..

Voor herhaling vatbaar! Zal hier zeker nog bestellen!

Ik zou 5 sterren hebben gegeven als de kleur méér zou geweest zijn zoals verwacht, ik ervaar "blue" als een soort groen. Toch heel mooi en tevreden. Ik was ook erg aangenaam verrast door de snelle bezorging én dat het beddegoed zo mooi als een kadootje was ingepakt. Dat gaf de aankoop echt een tikje extra, een extra verwennerij, bedankt!

super

met liefde ingepakt leuke tas erbij wat wil je nog meer

Snelle service en goede kwaliteit

Ondanks dat ik in het buitenland woon, was de bestelling snel gedaan en levering binnen een week. De dekbedden van Beddinghouse zijn van sublieme kwaliteit en heerlijk om onder te slapen. Al met al Top!

Fijne winkel, vlug geleverd. Alles mooi ingepakt. Top!!

Zeer goede service

Ik had pip dekbed gekocht . Kreeg hem mooi als kadootje verpakt binnen. Wilde op internet een foto van dekbed maken toen zag ik hem ergens anders 20 euro goedkoper. Heb de zaak gebeld en kreeg als service 20 euro teruggestort! TOP

Zo snel geleverd, keurig verpakt..en nog een prachtige tas kado! Bedankt.

Duidelijke mailwisseling omtrent levering. Een cadeautje om uit te pakken, zeer verrast!

Goede service, snelle verzending, ruim assortiment

Ik koop hier graag mijn PiP dekbedhoezen en hoeslakens. Ruime sortering PiP. En in de Coronatijd maakt het me al heel blij: je ontvangt echt een ingepakt kadootje. Dus dat is ook iets waarin deze winkel zich onderscheidt. En ze zijn altijd bereid om mee te denken.

Gemak dient de mens

Heerlijk comfortabel vanuit de luie stoel uitzoeken en bestellen met in je achterhoofd dat de betaling, bezorging en retourzending gratis is. De bestelling is volgens afspraak. Kortom: snel én efficient!

KWALITEIT, ZORGVULDIGHEID & VRIENDELIJKHEID!

wat een verrassing dat het kussentje er nog was en zo snel bezorgd. staat heel leuk. hartelijk dank.

Mooi spul goede service!

Aan de telefoon goed en vriendelijk geholpen Zowel in de winkel als de webshop!

Snelle verzending

Ik heb een dekbedovertrek besteld waar een leuke korting op zat. Ik had het dekbedovertrek de volgende dag al in huis en het was heel leuk ingepakt, waardoor het voelde alsof ik een cadeau uitpakte. Ik heb hier al vaker een dekbedovertrek besteld en wil de volgende keer graag eens naar hun fysieke winkel.

Super de klandizie en afwerking

Geweldige service en razendsnel fijn om digitale te winkelen

Lekker dekbed!

Mooie kleur en fijn dekbed!

Zeer tevreden!!

een kleine bestelling, maar helaas was mij het verkeerde design toegestuurd. Ik heb het niet retour gedaan omdat deze ook mooi was maar heb wel een melding hiervan gedaan. Tot mijn verrassing kreeg ik excuses en het bestelde alsnog in de brievenbus. Héél erg blij mee!!

Besteld en meteen geleverd.

Gevonden, besteld en snel geleverd

Eindelijk mijn derde kussensloop gevonden en is snel geleverd. Had alleen wel door de brievenbus gepast i.p.v. zo’n grote doos.

Gewoon erg goed

Gewoon erg goed

Ruime keuze, mooi ingepakt, goede kwaliteit. Soms is extra kussensloop bestellen mogelijk :)

Fantastisch, en prachtig verpakt!!

Fantastisch!

Vaartweg 4 1211 JH Hilversum