Bevalt er goed

Klantvriendelijk en deskundigheid

Snel

Super snelle levering met een ontzettende vriendelijke klantenservice en medewerkers. Echt top!

Deskundig advies en goede producten!

Deskundig advies en goede producten!

super

goede service en advies en levering

Bed is bezorgt, netjes inelkaar gezet. Vriendelijke mensen zowel in de winkel als degene die bed kwamen bezorgen! Ik ben super blij met het bed ligt lekker en zo handig het opberggedeelte

Hele goede service!

Erg goede service voor de levering & vriendelijke bezorging die het bed strak voor je in elkaar zetten en hun rommel keurig opruimen

Komen afspraken. Niet na

Omdat het altijd een risico blijft iets online te kopen.. En ze hier de service hebben. Niet goed geld terug.. Dacht ik nou oké probeer dan maar... Een opberg boxspring gekocht.. Levering.. Pas na 13weken. Na oké prima..... Bed gebracht volgens afspraak.. Prima. Na 4 dagen slapen. Ontzettende pijn in me onder rug.. Dus maar op me oude matras gaan slapen. En pijn zakte weer af... Gemaild, dat ik graag gebruik wil maken van de niet goed geld terug aktie.. Moest maar eens langs komen... langs geweest en dan toch maar besloten. Op advies om de. Nasa topper te proberen... Lag op voorraad?? Zou maandag erop even terug gebeld worden ivm de prijs.... Prijs was oké.. Echter leek de topper in eens niet op voorraad. Weer 3 weken moeten wachten.snap wel waarom. De topper is speciaal gemaakt.. 6cm dik ipv de besproken. 9 cmdus ligt. Et zo klote.. Heb wel duidelijk aangegeven, dat als de nasa topper ook niet bevalt, ik graag gebruik maak van hun eigen regel niet goed geld terug..... Krijg nu net een. Mail nu we dik 5 weken verder zijn.. Ivm corona crisis ze het bed niet terug nemen. Wim.. Hoe bedenk je het.. AxI matras.. Opbergboxspring... Wat een schande

Beste Dirk, in ons mailverkeer hebben we uitgelegd dat het op dit moment niet mogelijk is een afspraak te maken voor retouren. Wij houden ons strikt aan de RIVM regels voor uw en onze veiligheid. De dingen gaan op dit moment nu eenmaal anders dan in een normale situatie. Dat was van te voren ook niet te voorzien. Ik begrijp dat verandering ook voor verwarring zorgt. Levertijden die langer zijn dan normaal, retouren die op dit moment niet terug kunnen enz. We doen ons best om de klanten zoveel mogelijk tegemoet te komen maar we zijn nu in veel dingen beperkt. We hopen dat u als consument daar ook een beetje begrip voor heeft.

Goed geholpen, nette levering

Het werd tijd

Na jaren eindelijk een echt bed. Dat werd tijd. Ben echt super tevreden en hij slaapt heerlijk.

Goed geregeld

Alles goed geregeld en alles conform afspraak

goed verlopen

Leuk geholpen, correct personeel

We zijn leuk geholpen in de showroom en de twee monteurs die het bed kwamen bezorgen en monteren waren nette kerels

Super bedrijf met aardige medewerkers ,mooie prijzen!!

Aller eerst hele mooie prijzen voor mooie Boxsprings,snel en vriendelijk geholpen en hebben overal begrip voor en alle tijd! Medewerkers zéér vriendelijk en vakkundig! Volgende keer bestel ik hier zeker weer!

Prima bed, netjes thuisbezorgd en in elkaar gezet. Verpakking gelijk meegenomen, dus geen rommel, heel fijn!

Super goede service

Mooi bed nog even aan wennen aan de hoogte en de hardheid maar komt vast goed . Fijne mensen behulpzaam

Super advies gehad en geholpen

In deze winkel neemt men alle tijd om je een een goed advies te geven. Ook de levering van ons bed ging precies volgens afspraak werd door de monteurs netjes naar boven gebracht en afgemonteerd en op zijn plek gezet en al het inpak materiaal nemen ze weer netjes mee. Axximatras krijgt van mij een dikke 10!

Geweldige service

Zowel in de winkel als bij afleveren en monteren van het bed geweldige service en voorlichting

geduldige verkoper, vlotte montage en prima nachtrust

Unieke ervaring

Niet te geloven hoe snel je bed bij Axximatras wordt geleverd. Prima geholpen in de winkel en gave aflevering. Bed wordt volledig opgebouwd dus geen zelfgeklungel. Dikke aanrader.

Fijn dat je in 3 termijn mag betalen

Amazing!

The service was excellent, and the bed is beautiful, comfortable and has so much storage space. I have never slept on a more comfortable bed in my life. The waiting time for the order was quite long but very worth it.

Super klantgericht, aantrekkelijke prijzen en doen wat ze zeggen.

Bij het zoeken naar het juiste bed en matrassen werd op basis van onze wensen de juiste combinatie geadviseerd. Inmiddels slapen wij er als vorsten op. Nogmaals bedankt voor de goede adviezen en de persoonlijke benadering. Top !!!

Perfect geregeld

Hij liep perfect

Ligt lekker snelle service en uitstekende bezoriging

Supervriendelijke en Goede service👌👍

Superbedrijf met een Super Service👍👌 Vriendelijk personeel en begripvol Helemaal tevreden ⭐⭐⭐⭐⭐