prima service, prima matras

Mensen van le Febre reageerden heel relaxt toen ze de gekochte matras brachten en bleek dat ik een verkeerde afmeting had doorgegeven. Verkeerde matras weer meegenomen en een paar dagen later de juiste matras. Prima service dus

Tevreden klant

Hoeslakens en 2 kussens en boxsprings gekocht. Aardige mensen.!

Wat mij opviel is de persoonlijke service echt een pluspunt.

Wat ik voornamelijk echt fijn vond was de persoonlijke service, een hele vriendelijke verkoopster die niet alleen maar bezig is met het moeten verkopen. Maar ook zich echt bezighoud met wat de klant graag wil. Liefst familie van Loenen

Mooie kwaliteit in producten,klant gerichte oplevering.

Duidelijk in verkoop mogelijkheden etc . Professionele plaatsing van bed en uitleg gebruik et.

Super tevreden

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, na een goed gesprek waar wij onze wensen en situatie hebben besproken werd ons een advies gedaan. Dit ter plaatse uitgeprobeerd en overgegaan tot aankoop. Ook aan een super snelle levering werd meegewerkt geweldig Binnen een week geleverd en gemonteerd. Prima bedrijf geweldige mensen.

IK ben blij

Ik ben erg tevreden. Ik heb een prachtig bed. Ik heb geen rugpijn meer door het slechte bed. Het bed van 'Febre Slaapcomfort' is geweldig. Het is super en de service is professioneel. De ontvangst is echt de beste, ze zijn erg aardig en begrijpelijk.

Goed geholpen, prima service,

Goed advies, in het verleden diverse bedden aangeschaft, recent weer en kom er graag in de toekomst weer. bedankt voor de goede service.

Goed advies en deskundig!

Wat een top bedrijf! De medewerkers zijn erg deskundig en vriendelijk. Uiteindelijk hebben wij de keuze gemaakt voor de Caresse Goldline 7010 boxspring. Het bed slaapt fantastisch een echte aanrader!

Onovertroffen

Wij hadden een waterbed maar na wederom een lekkage gekeken naar een "conventioneel" bed. Het vakkundige advies bij Le Febre heeft uitstekend uitgepakt, en onze verwachtingen overtroffen. Door de zeer korte levertijd (enkele dagen) konden wij snel het oude waterbed vaarwel zeggen, en slapen uitstekend.

Fantastisch!

Altijd vriendelijk personeel, en kwalitatief goeie producten. Ik heb voor mezelf maar ook samen met andere hier bedden gekocht, en altijd dik tevreden over de prijs-kwaliteitsverhouding!

Goed advies!

Hier staat klantvriendelijkheid voorop! Heel goed advies gehad met als resultaat een heerlijk bed

Werd vriendelijk ontvangen , goed geholpen en heb onder het genot van een kop koffie mijn bed gekocht !

Eerlijk en proffesioneel

Ik ben met mijn broer mee een bed gaan kijken , mijn broer is zwaar qua postuur , maar Linda ziet en weet heel duidelijk welk bed dan bij je past ! Na aantal weken slapen in het bed is hij zeer tevreden met het huidige comfort , top !

Zeer deskundig advies!

Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring bij Lefebre Slaapcomfort. Linda en Wim hebben me uitstekend geholpen, waren uiterst klantvriendelijk en zorgden ervoor dat ik de perfecte keuze kon maken voor mijn nieuwe bed. Een positieve winkelervaring met deskundig personeel!

Prima service van vriendelijk personeel

Van kopen tm plaatsen helemaal goed!

Vriendelijke medewerksters en prima service

We waren op zoek naar een nieuw en goed bed. Op aanraden van familie zijn we hierheen gegaan, we werden in de winkel vriendelijk te woord gestaan en de medewerker had veel nuttige tips waar we op moesten letten bij de aanschaf van een goeie matras. De levertijd was iets langer dan gezegd was maar dat nemen we voor lief. De bezorgers waren ook erg vriendelijk en hadden het bed zo in elkaar. Al met al een aanrader voor als u een nieuw bed zoekt!!

Mooie zaak met goed advies

Ruim assortiment, goed advies, luistert goed naar de wensen van de klant. Je wordt geholpen door de eigenaresse zelf, dus geen verkooppraatjes van een snelle verkoper (oh ja, die heb ik zelf ook) Ook de aflevering en montage door twee enthousiaste jongens beviel ons goed.

Goede hulp gehad met het uitzoeken van een nieuw matras. Netjes thuis afgeleverd en zelfs nog netjes naar boven gebracht. Men heeft zelfs al het plastic meegenomen. Wederom dus weer een goede service.

Vlot en vakkundig

Als boven. Alleen werd in de winkel gezegd dat ze de ouwe meuk mee zouden nemen, maar dat werd niet nagekomen.

Goed geholpen met goed advies en levering ook netjes en op tijd

Prima matras

Goed geholpen!

Fantastisch!

Hele goede communicatie en super nette en vriendelijke aflevering en installatie. Heel blij

Bereikbaar! Vriendelijke mensen. Prima bed en netjes op o zijn plek neergezet.

Alles is vooraf duidelijk vriendelijke bezorgers . Het bed ligt super lekker de opbergruimte is super.